Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Super GT Suomisarja 2. kausi; LUE 1. VIESTI JA ILMOITTAUDU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Big-Bad
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Super GT Suomisarja

Keppivaihtaminen ei ilmeisesti kuitenkaan tarkoita H-shifterin käyttöä? Siis tuo tarkoittaa vain ettei käytettäisi ratissa olevia viiksiä?

Jos näin niin mukana, 23___Nissan XANAVI NISMO Z (SUPER GT) '06 :lla

Keppivaihtaminen ei ilmeisesti kuitenkaan tarkoita H-shifterin käyttöä? Siis tuo tarkoittaa vain ettei käytettäisi ratissa olevia viiksiä?

Jos näin niin mukana, 23___Nissan XANAVI NISMO Z (SUPER GT) '06 :lla

Juurikin näin, eli siis lähinnä halusin hakea vähän lisää realismia kisaamiseen kun kaikki käyttäysivät autojen suorakytkentälaatikkoa kuten oikeastikin.

Mukana ollaan autolla, 23___Nissan XANAVI NISMO GT-R (SUPER GT) '08

Tottakai ollaan mukana kun kisapäivä on siirtynyt maanantaille. Nyt tarttee vaan kerätä rahaa maanantaihin mennessä että saa ostettua auton.

Voisin ottaa itselleni tuon Toyota Castrol TOM'S SUPRA (JGTC) '97

Olisin myös kiinnostunut.
Autoksi varaan: 24 Nissan WOODONE ADVAN Clarion GT-R (SUPER GT)

Mikkiä en omista, mutta se ei haitanne menoa.

Olisin myös kiinnostunut.
Autoksi varaan: 24 Nissan WOODONE ADVAN Clarion GT-R (SUPER GT)

Mikkiä en omista, mutta se ei haitanne menoa.

Ei tarvitse olla mikkiä.

Kiitoksia kaikille aktiivisille tähän mennessä. Yli puolet rosterista on nyt täytetty ja sarja voidaan virallisesti julistaa käynnistetyksi. Alan lisäileen teitä kaverilistalleni.

Torstaina klo. 20.00 pistän sarjan asetuksilla aulan pystyyn. Tervetuloa mukaan omalla pirssillä.

Voisit korjata sääntöjen oikeaksi lähteeksi varikkosuora.orgin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Haha. Mä tuun kans mukaan oon jonne 12v. Tai sitten aikuinen tai sitten ehkä jopa nuorempi en tiedä. :D

Haha. Mä tuun kans mukaan oon jonne 12v. Tai sitten aikuinen tai sitten ehkä jopa nuorempi en tiedä. :D

Unohtu sanoa 1500 ladalla rökitän teidät kaikki!

Ettei vaa olis se alkoholi se viisasten juoma. :D

Jos ei tälläsiä toisten kisa ketjuihin pls, mut aihetta sinäänsä on viestissä. Milläs sitä valvoo sit ketä on 18v ja ketä ei. Ja sama myös pätee vaihde "keppiin". eipä pysty sitäkään valvomaan..

Tosiaan jos kaupasta nää kärryt löytyy? niin voisin 22# Nissan MOTUL AUTECH GT-R (SUPER GT) '08 tulla ajelemaan.

Ettei vaa olis se alkoholi se viisasten juoma. :D

Jos ei tälläsiä toisten kisa ketjuihin pls, mut aihetta sinäänsä on viestissä. Milläs sitä valvoo sit ketä on 18v ja ketä ei. Ja sama myös pätee vaihde "keppiin". eipä pysty sitäkään valvomaan..

Tosiaan jos kaupasta nää kärryt löytyy? niin voisin 22# Nissan MOTUL AUTECH GT-R (SUPER GT) '08 tulla ajelemaan.

Kaikki listassa olevat autot löytyvät premium autojen kaupasta. Tervetuloa remmiin.

Valvominen ei tässä ole se olennainen asia, vaan valveutuneen porukan yhteen saaminen.

Voisin tulla mun uudella lempiautollani mukaan

Fiat 500 :)

Kaikki listassa olevat autot löytyvät premium autojen kaupasta. Tervetuloa remmiin.

Valvominen ei tässä ole se olennainen asia, vaan valveutuneen porukan yhteen saaminen.

Jep. Olisi muuten hienoa jos kaikki ajaisi hyttikuvakulmasta ilman karttaa ja hudia :). Virheitä sattuisi helpommin, kun ei ole mitään varoittamassa kurvista, ellei ole ottanut asiakseen harjoitella rataa kunnolla, ja sopivan nopeuden arviointi olisi hankalampaa. Mut haaveeksi varmasti jää.

Voi helvata kun tähän osallistuisin mielelläni, mutta intin takia ei ehdi pelata maanantaisin :mad: Noh, parempi tuuri joku toinen kerta.

Mikäs noissa Hondissa mättää kun ei meinaa kellekkään kelvata? Omasta tallista valmiiksi löytyvä auto on jo mennyt, joten otetaan härkää sarvista, eli...

18___Honda TAKATA DOME NSX (SUPER GT) '06

mulle kitoos.

Ylös Bottom