Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!
Kertokaapas kokeneemmat, että mikä motivoi pelaamisessa kun level 70 on saavutettu? Saavutin kyseisen levelin ensin Valorilla, mutta en pelannut sen jälkeen kun vissiin yhden matsin. Nyt taso on saavutettu myös Sverillä ja eilen pelatessa tajusin ettei pisteiden tavoittelussa ole juuri mitään pointtia. Onko tilanne hieman että levelin 70 jälkeen vain tapot vaikuttaa riippumatta muusta? Kirosin asevalikoimaa siinä kun olisi kiva auttaa tiimiläisiä medic paketilla mutta se estää laittamasta aseistusta ihanteelliseksi tappoihin. Tai sit olen vain huono killeri
Tosiaan, medic skill-tree tai sen maksama varustus ei estä killeriksi rupeemista. Tästä lienee todisteena Moejoen +180 tapot videolla Domissa medikki mukana. "Helpoin" tapa rueta kerämään tappoja on Sverillä varustuksena Tamsen + reflex + äänenvaimennin + etukahva, medic + sensor jammer ja 8 maksava panssari. Toiseksi load-outiksi tamsen + 4x + äänenvaimennin + etukahva,medic + sensor jammer ja 6 maksava panssari.
Itse pelailin tosiaan pari päivää sitten noilla 92-22 domissa, joten mikään muu varustus ei ole "pakollinen" tappoja jahtaaville. Tuolla setillä on myös tehty tuo moejoen epävirallinen jaettu maailman ennätys 198 tappoa domissa.
Toinen mielenkiintoinen vaihtoehto on SMG skill-tree ar:n tilalta ja pelata viperalla (Sver). Tällöin load-out olisi seuraava:
Vipera + reflex + äänenvaimennin
pistooliin äänenvaimennin
medic
motion sensor + sensor jammer
2/4 maksava panssari
Tämä vaatii sitten jo paljon enemmän omistautumista tiettyyn pelityyliin. Sinun täytyy olla koko ajan vihollisen iholla ja mieluiten selustassa / sivussa. Tuo on ainut load-out, jossa itse olen ollut yli 100 tapon vauhdissa Sabotaasissa (vaikka jokainen yritys on epäonnistunutkin lopulta). Tämän load-outin huonona puolena voi todeta sen, että et voi pelata käytännössä kuin sabotaasia, koska nykyisellä lagilla domissa ei viperalla tee kerta kaikkiaan mitään. Lisäksi tämä settii vaatii hyvää puukotustaitoa, koska jos et ole puukotusetäisyyksissä vihollisista, olet liian kaukana.
Kaikki tämä sanottuna, kaikista tärkeintä on kuitenkni karttatuntemus. Katsele youtube videoita ja apinoi hyviltä näyttäviä tekniikoita. Level 70 pelailussa on oma hohtonsa, kun tappojen makuun alkaa pääsemään. Se on kuitenkin loputon tie eikä paluuta ole. Mikään tulos ei ole riittävä ja aina haluaa vain enemmän
Viimeinen karu vinkki on, että pelaa ryhmissä jossa ei ole kovin montaa muuta hyvää pelaajaa. KFS iltamissa, missä on 32 pelaajaa esim sabotaasissa, on grimin saavutus jo merkkipaalu, koska jo niin monen vihollisen löytäminen on saavutus.
KFS iltamat onkin sitten tarkoitettu nimen omaan sille tiimipelaamiselle ja hauskan pidolle, jossa ainakin itse riisuin osittain tappajan viittani ja minut saattoi löytää kentiltä medikki kädessä juoksemassa jopa tku10yessiä kohti omaa henkeäni uhoten! Vaikka loppu osan mag-uraani pelailinkin tapot silmissä, oli silti kfs:n iltamat parasta mitä peli tarjosi ja itse asiassa parasta, mitä mikään peli on koskaan tarjonnut.
Tulipa pitkä viesti, toivottavasti siitä jotain sait irti.
- Osaksi mag-eläköitynyt Upseeri Sharkonen