Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

En pääse 26. lauantai. On jo sovittu menoa tuon paremman osapuolen kanssa. Olutta otan silti :p

Have fun!!
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Yritetään ainakin päästä paikalle. Mä olen ihan täysin vakuuttunut ettei bäsä vienyt kaikkia pelaajia joten saadaan vielä monet peli-illat kasaan.
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Kyöni mies myöskin mukana.
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Eiköhän sitä mukana olla taas.
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Pitääpä laittaa päivä kalenteriin ylös, jos vaikka sattuisi BF:n peluulta ehtimään. Oishan ne Zeranin tuoreimmat paskat jutut mukava käydä kuuntelemassa.
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

haha jos lupaan olla siulle nyt vähän kiltimpi? Eli enköhän minäkin sinne eksy ;)



-Z
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Sitähän minäkin, että eiköhän me ryhmärämä tai pari saada kasaan. Voisiko joku päivittää ketjun otsikon?
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Koitan vaihteeksi päästä mukaan, kun tuli noi pari edellistä iltaa missattua.
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Jos (todennäköisesti :) ) olen kotona niin pakkohan kentille on taas tulla <3 ..
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Käväisin päivittelemässä teille tuota viestiketjun otsikkoa, olkaat te jyvät.
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Kertokaapas kokeneemmat, että mikä motivoi pelaamisessa kun level 70 on saavutettu? Saavutin kyseisen levelin ensin Valorilla, mutta en pelannut sen jälkeen kun vissiin yhden matsin. Nyt taso on saavutettu myös Sverillä ja eilen pelatessa tajusin ettei pisteiden tavoittelussa ole juuri mitään pointtia. Onko tilanne hieman että levelin 70 jälkeen vain tapot vaikuttaa riippumatta muusta? Kirosin asevalikoimaa siinä kun olisi kiva auttaa tiimiläisiä medic paketilla mutta se estää laittamasta aseistusta ihanteelliseksi tappoihin. Tai sit olen vain huono killeri :D
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Kertokaapas kokeneemmat, että mikä motivoi pelaamisessa kun level 70 on saavutettu? Saavutin kyseisen levelin ensin Valorilla, mutta en pelannut sen jälkeen kun vissiin yhden matsin. Nyt taso on saavutettu myös Sverillä ja eilen pelatessa tajusin ettei pisteiden tavoittelussa ole juuri mitään pointtia. Onko tilanne hieman että levelin 70 jälkeen vain tapot vaikuttaa riippumatta muusta? Kirosin asevalikoimaa siinä kun olisi kiva auttaa tiimiläisiä medic paketilla mutta se estää laittamasta aseistusta ihanteelliseksi tappoihin. Tai sit olen vain huono killeri :D

Ei me pelata K/D ration tai pisteiden takia,me pelataan yleensä voittaaksemme ja silloin on parempi kun hyvä olla se mehupilli mukana. :)
Henkilökohtaisesti jaksan pelata mag:ia sen peliseuran takia, missään muussa pelissä ei ole tullut samanlaista porukkaa vastaan. Se seura on se mikä vetää tonne kentälle takasin,vaikka level 70 olisi saavutettu.

En kyllä tiedä vastasko toi sun kysymykseen ollenkaan... :D

Kentillä törmäillään taas!

-KilliCat-
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Mukana ollaan kentillä tuolloin!

:p

-Varjo
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Ei me pelata K/D ration tai pisteiden takia,me pelataan yleensä voittaaksemme ja silloin on parempi kun hyvä olla se mehupilli mukana. :)
Henkilökohtaisesti jaksan pelata mag:ia sen peliseuran takia, missään muussa pelissä ei ole tullut samanlaista porukkaa vastaan. Se seura on se mikä vetää tonne kentälle takasin,vaikka level 70 olisi saavutettu.

En kyllä tiedä vastasko toi sun kysymykseen ollenkaan... :D

Kentillä törmäillään taas!

-KilliCat-

Vastasi täysin mun kysymystä. Näin itsekin hieman järkeilin, mutta pointti pelata ilman hyvää peliseuraa (eli randomien kanssa) on aika heikko. Taitaa jäädä toinen tunnus vain näitä loistavia peli-iltoja varten ja veteroin toisen tunnarin aloittamaan alusta. Näin saisi jotain järkeä pelata myös kun klaanilaisia ei ole paikalla :D
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Omien kaasuttaja tulee mukaan tietenkin :)

Ps jos haluutte ni voin vaihtaa kaasut bängeihinkin :D
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Meikäläinenkin pääsee pitkästä aikaa osallistumaan. Tosin olen vielä Valorin leirissä, että jos en perjantain aikana kerkiä itseäni saamaan 70 tasoiseksi, niin tulen teitä sitten häiritsemään vihollisen puolelta minkä kerkiän. :D
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

KiToJa mukana...omien selät tähtäimessä.
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Kertokaapas kokeneemmat, että mikä motivoi pelaamisessa kun level 70 on saavutettu? Saavutin kyseisen levelin ensin Valorilla, mutta en pelannut sen jälkeen kun vissiin yhden matsin. Nyt taso on saavutettu myös Sverillä ja eilen pelatessa tajusin ettei pisteiden tavoittelussa ole juuri mitään pointtia. Onko tilanne hieman että levelin 70 jälkeen vain tapot vaikuttaa riippumatta muusta? Kirosin asevalikoimaa siinä kun olisi kiva auttaa tiimiläisiä medic paketilla mutta se estää laittamasta aseistusta ihanteelliseksi tappoihin. Tai sit olen vain huono killeri

Tosiaan, medic skill-tree tai sen maksama varustus ei estä killeriksi rupeemista. Tästä lienee todisteena Moejoen +180 tapot videolla Domissa medikki mukana. "Helpoin" tapa rueta kerämään tappoja on Sverillä varustuksena Tamsen + reflex + äänenvaimennin + etukahva, medic + sensor jammer ja 8 maksava panssari. Toiseksi load-outiksi tamsen + 4x + äänenvaimennin + etukahva,medic + sensor jammer ja 6 maksava panssari.

Itse pelailin tosiaan pari päivää sitten noilla 92-22 domissa, joten mikään muu varustus ei ole "pakollinen" tappoja jahtaaville. Tuolla setillä on myös tehty tuo moejoen epävirallinen jaettu maailman ennätys 198 tappoa domissa.

Toinen mielenkiintoinen vaihtoehto on SMG skill-tree ar:n tilalta ja pelata viperalla (Sver). Tällöin load-out olisi seuraava:
Vipera + reflex + äänenvaimennin
pistooliin äänenvaimennin
medic
motion sensor + sensor jammer
2/4 maksava panssari

Tämä vaatii sitten jo paljon enemmän omistautumista tiettyyn pelityyliin. Sinun täytyy olla koko ajan vihollisen iholla ja mieluiten selustassa / sivussa. Tuo on ainut load-out, jossa itse olen ollut yli 100 tapon vauhdissa Sabotaasissa (vaikka jokainen yritys on epäonnistunutkin lopulta). Tämän load-outin huonona puolena voi todeta sen, että et voi pelata käytännössä kuin sabotaasia, koska nykyisellä lagilla domissa ei viperalla tee kerta kaikkiaan mitään. Lisäksi tämä settii vaatii hyvää puukotustaitoa, koska jos et ole puukotusetäisyyksissä vihollisista, olet liian kaukana.

Kaikki tämä sanottuna, kaikista tärkeintä on kuitenkni karttatuntemus. Katsele youtube videoita ja apinoi hyviltä näyttäviä tekniikoita. Level 70 pelailussa on oma hohtonsa, kun tappojen makuun alkaa pääsemään. Se on kuitenkin loputon tie eikä paluuta ole. Mikään tulos ei ole riittävä ja aina haluaa vain enemmän :D

Viimeinen karu vinkki on, että pelaa ryhmissä jossa ei ole kovin montaa muuta hyvää pelaajaa. KFS iltamissa, missä on 32 pelaajaa esim sabotaasissa, on grimin saavutus jo merkkipaalu, koska jo niin monen vihollisen löytäminen on saavutus.

KFS iltamat onkin sitten tarkoitettu nimen omaan sille tiimipelaamiselle ja hauskan pidolle, jossa ainakin itse riisuin osittain tappajan viittani ja minut saattoi löytää kentiltä medikki kädessä juoksemassa jopa tku10yessiä kohti omaa henkeäni uhoten! Vaikka loppu osan mag-uraani pelailinkin tapot silmissä, oli silti kfs:n iltamat parasta mitä peli tarjosi ja itse asiassa parasta, mitä mikään peli on koskaan tarjonnut.

Tulipa pitkä viesti, toivottavasti siitä jotain sait irti.

- Osaksi mag-eläköitynyt Upseeri Sharkonen
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

KFS iltamat onkin sitten tarkoitettu nimen omaan sille tiimipelaamiselle ja hauskan pidolle, jossa ainakin itse riisuin osittain tappajan viittani ja minut saattoi löytää kentiltä medikki kädessä juoksemassa jopa tku10yessiä kohti omaa henkeäni uhoten!

- Osaksi mag-eläköitynyt Upseeri Sharkonen

Aika rohkeaa juttua, kun mä kuitenkin yks hyödyllisimmist elävänä. Tappaa en osaa yhtään, mutta medikit toimii sellaisella vauhdilla, että heikoimpia hirvittää. :D
Ja vaikka tappoja en tossa pelissä kauheasti saakkaan, niin kyl mä pistoolilla lvl 1 vedän kovemmat statsit ku Sharkonen Tamsenilla majaillessaan 70 levelillä. Amppu varmaan tukis tätä väitettäni, mut se käy niin kovin harvoin täällä...

Mutta sinä eläkevaari Sharkonen, tule ihmeessä peli-iltaan näyttämään taitosi, niin keskustellaan sitten lisää aiheesta... Tietty ymmärrän myös jollei kantti kestä... ;)
 
Vastaus: KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja!

Aika rohkeaa juttua, kun mä kuitenkin yks hyödyllisimmist elävänä. Tappaa en osaa yhtään, mutta medikit toimii sellaisella vauhdilla, että heikoimpia hirvittää. :D
Ja vaikka tappoja en tossa pelissä kauheasti saakkaan, niin kyl mä pistoolilla lvl 1 vedän kovemmat statsit ku Sharkonen Tamsenilla majaillessaan 70 levelillä. Amppu varmaan tukis tätä väitettäni, mut se käy niin kovin harvoin täällä...

No joo, en jaksa käydä kommentoimassa näitä teidän väittelyitä, koska olette molemmat niin paljon mun alapuolella. Lauantaina saatan käydä Valorin puolella joinimassa teidän peleihin. Olisi mukava saada Zeran pari kertaa hengiltä, kun sillä se suu käy nykyään sellaiseen tahtiin, että heikompia hirvittää ja kovasti. Yritähän osua sillä kk:lla, kun ammuskelen sieltä ~200 metrin päästä.
 
Ylös Bottom