Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

TJ potee hirmusta kankkusta... päivitin nuo sarjatilanteet, idässä pelaamatta FindingNemoo - Slivee ja lännessä lohkovoiton ratkaiseva JTS - opita.

Yrittäkää nyt perhana saada nuo pelattua tänää niin pysytään aikataulussa.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

oolrait. Opita linjoilla ollaa täst eteenpäin. tosin ei hirveen myöhään ku huomen viiden aikoihi pitäs heräillä, mut johonki yhteentoist asti varmaa vois jaksella.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Noni, vihdoin pelattu SliVe vs. Nemo. Kiitos siitä. Peli päättyi Ottawalle 2-1 Montreal (OT).

Ilmeisesti muillakin ollut vaikeuksia pelata Nemon kanssa? Siis puhun lagista. Oli ainakin ihan mahdoton lagi ja olisin kyllä repinyt pelihousuni, jos olisin hävinnät 9:21 minuutin time on attackilla + puolet enempi laukauksia. Pari yksinläpi ja yks rankkarikin, mutta lagi on niin muikea, ettei osaa oikein kynätä maalivahtia siinä. Pelaatko Nemo jollain mokkulalla? Mukavaa, että otat osaa, mutta mietin onko tuollaisella yhteydellä kannattavaa. Omasta pelinautinnosta ainakin syö aika paljon hirmuinen lagittelu. Ja Nemo voisi vastailla aktiivisemmin niihin viesteihin PSN:ssä.

Mutta ei muuta kuin pleijarit käyntiin! :D
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Hienoa että saitte matsin pelattua, joko idässä voitaisiin aloittaa herra TJ? Mulle siis vastuksena "säälipleijareissa" itsaight joka mun laskujen mukaan kuudes... Joko joko joko ;)??
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Playoffparit aloituspostissa. Pelit voi aloittaa heti. Laitoin välieräparitkin jo näkyville, eli voi jatkaa suoraan niihin kun vastustaja on selvillä.

käykö jamsku pelit huomenna, kädet tärisee nyt niin ettei ohjain kestä käsissä....

Kiitokset mukana olleille, jotka ei nyt pleijareihin päässeet, runkosarja meni aikataulussa läpi ilman suurempia hoputteluja!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

ItsAight! Milloin pistetään kiekko jäähän (mulla 12.30-15 pyhitetty toisen liigan finaalisarjalle)? Toivoisin todella että tänään niin ehtisin hyvin matsaamaan...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

ItsAight! Milloin pistetään kiekko jäähän (mulla 12.30-15 pyhitetty toisen liigan finaalisarjalle)? Toivoisin todella että tänään niin ehtisin hyvin matsaamaan...

Moi,

Voidaanhan me tänään pelata toi sarja alta pois. Mulle käy oikeastaan tästä hetkestä aina tonne klo 20.30 asti kaikki ajat.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

NJD 4 - NYR 5

Kiitoksia Miksalle äärimmäisen jännittävistä säälipleijareista! Tällä kertaa oli kyllä tuuritkin meikäläisen puolella oikeissa kohdissa... :cool:
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Jamskuu!! Ootko milloin linjoilla että saatais pelattua nuo pelit pois?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tuskaisen tasaisen väännön jälkeen naur1s siirtyy jatkoon Carolinallaan. Ottawa näyttääkin pitävän oikeassa liigassa häntäpäätä tiukassa otteessaan. Onneksi nyt ei joutunut ihan viimeiseksi.

Pelit:
OTT - CAR 2 - 1 (OT)
CAR - OTT 2 - 0
OTT - CAR 1 - 2 (OT)

Miksi tuossa playoffseissa on väärät asetukset, jos oikeasti ei pelata rankkareita oikeassa NHL:ssä? Piti aloittaa alusta vipa peli, kun ei syntynyt ratkaisua. Tehtiin siis oma liiga ja siitä edettiin harkkapelin kautta pleijareihin. Lycka till naur1kselle Pair4Youn kohtaamisessa. :)
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Miksi tuossa playoffseissa on väärät asetukset, jos oikeasti ei pelata rankkareita oikeassa NHL:ssä? Piti aloittaa alusta vipa peli, kun ei syntynyt ratkaisua. Tehtiin siis oma liiga ja siitä edettiin harkkapelin kautta pleijareihin. Lycka till naur1kselle Pair4Youn kohtaamisessa. :)

Onko todella noin... muistaakseni niitä asetuksia ei voi vaihtaakaan mistään, paska juttu jos peli pitää alottaa alusta aina jos ei synny ratkaisua pelaamalla... :eek:
 
Ylös Bottom