Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Eli miun pelit päätty runkosarjaan :( no ei mitään, hyviä ja reiluja pelejä ollut! Positiivinen maku jäis suuhun :)
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Osmose, tuota tossa kun kattelen sarjataulukkoa, niin eikös toi mun ja samson keskinäinen matsi oo aika turha? Kun mä oon varmasti sarjassa kolmas ja samso varmasti 2 (ellen nyt voita Samsoa 21 maalin erolla). Koska jos nyt niin onnellisesti kävis että voittaisin niin silti molemmilla 7 voittoa ja 2 tappiota mutta maalierot samsolla 44-14 ja mulla 25-15... Jos taas samso voittaa niin on silti kakkonen ja mä kolmonen. No ihan miten vaan, kunhan tein huomion ja päästäis nopeemmin jatkamaan...

Joo periaatteessa tuo on merkityksetön matsi, mut pelatkaa pois vaan jos satutte linjoille samaan aikaan. Idässä on vielä 3 ja lännessä vielä 2 matsia pelaamatta.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Täällä odotellaan Samsonaitia kehiin, nyt ehtis pelata ton meidän molempien viimeisen alta pois... Toinen vaihtoehto tossa huomenna n.13.30-15?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

En ehtinyt eilee linjoille, mutta tänää käy klo 16 jälkeen ja sitte myöhemmin illalla jos olen linjoilla :)
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Olisin tänään pleikan äärellä klo n. 22-02
JTS81 ja samitzuFIN: Sopiiko teille??
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ei tuu onnistuukaa toi täniltanen pelaaminen. Seuraa tulos aikalailla ja jokunen alkoholijuomaki tulee nautittua ni kuntokaa sitä ei edellyttäs. Mitens Opita toi huominen päivä? Johonki kuutee asti ois aikaa pelailla jos vaa sulle sopii.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tä, kuka tätä selvinpäin viittii pelaa, hoho.

Hei älkääs ny viittikö nää on vakavii asioita. Pelit pitää ottaa tosissaa ja täydes pelikunnos :D Muutenki pelaaminen ois voinu olla eilen aika hupasan näköstä, ku sellanen pikkanen vahinko pääs käymää et saatto muisti vähän pätkästä illan aikana. Onneks ny sentää heräs suunnillee mistä ja kenen vierest pitiki. Ny pitää vaa rupee selvittelee mitä fiksuu sitä on taas illan aikana tullu duunattuu.

Mut joo Opita ilmottele vaa jos sulle päivän aikana riittää pelin verran aikaa ni saatas vihdoin se pois jaloist pyörimästä.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Oisko Nemofisu tänään online? Voin pelata ad 17.30. Viiden aikoihin viimestään peli käyntiin.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Joo-o, missäs TJ luuraa, eikös poffit vois lyödä idässä käyntiin?? Jostoi nemo ei pelaa vikaa matsiaan, niin bannit vaan ja poistaa sen ottelut sarjataulukosta? Perseestä ku joutuu odotteleen turhaan vaikka kaveri on online tälläkin hetkellä ja slivee kosii pelaamaan minkä ehtii...:mad: ei vaan vastaa viestein prkl!
 
Ylös Bottom