Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Voiko tulla joskus ajamaan vaikka käytän autom. vaihdelaatikkoa ja ajan pädillä? Voisin olla vaikka varalla tai tulla ens kauteen mukaan jos vaan pääsee.

Voiko tulla joskus ajamaan vaikka käytän autom. vaihdelaatikkoa ja ajan pädillä? Voisin olla vaikka varalla tai tulla ens kauteen mukaan jos vaan pääsee.
Joo tottakai. Ongelmana vaan on se, että sarjassa ei ole sallittuna muita apuja kuin automaattivaihteet ja padilla on todella vaikea ajaa ilman apuja. Jos koet pystyväsi ajamaan ilman apuja, niin tervetuloa mukaan.

Joo tottakai. Ongelmana vaan on se, että sarjassa ei ole sallittuna muita apuja kuin automaattivaihteet ja padilla on todella vaikea ajaa ilman apuja. Jos koet pystyväsi ajamaan ilman apuja, niin tervetuloa mukaan.
Joo, no en mä muuta tarviikkaan, kuin noi automaattivaihteet. Ja ei se hirveän vaikeaa ole. Kattosin teidän aika-ajo tuloksia, niin paras oli Spassa vetäny 1:46 ja ite pystyn 1:47-1:49 aikoihin yleensä. Osaan myös hallita pädin kanssa autoa silleen ettei se heilu laidasta laitaan, kiilaten samalla muita. Olen reilu kuski. ;)

Joo, no en mä muuta tarviikkaan, kuin noi automaattivaihteet. Ja ei se hirveän vaikeaa ole. Kattosin teidän aika-ajo tuloksia, niin paras oli Spassa vetäny 1:46 ja ite pystyn 1:47-1:49 aikoihin yleensä. Osaan myös hallita pädin kanssa autoa silleen ettei se heilu laidasta laitaan, kiilaten samalla muita. Olen reilu kuski. ;)
No hyvä, pistän sut varakuskiksi :)

Sanotaanko näin, että kyllä pädillä manuaalivaihteilla pääsi eräs kuski kolmanneksi koko sarjassa viime kaudella. :eek:

Joo, voisin tulla ihan pysyväksi kuljettajaksi, ei ne iltakisat mua estä. Toki paikkoja ei ole enää kun Ferrarilla ja tunkua on että saas nähä onnistuuko ennään :)

Markoboy taisi ajella aikoinaan lohko 2:ssa padilla ja ilman mitään apuja ylivoimaisia voittoja. Olisi myös voittanut koko sarjan, jos ei olisi päättänyt lopettaa kesken. Kaverilla on varmaan ninjan reaktiot ja keskittymiskyky. :)

Team Punakone ei taida olla kauhean punainen enään, joten voisivat vaihtaa nimeä :D Samoin Group Lotus ja Mercedes. Jos ette keksi, niin minä voin keksiä :D

Tällä kaudella on myös TV:stä tuttu Vetomies-kilpailu päätynyt tähän meidän sarjaan, eli minä ja Hernerokka veikataan jokaisen kilpailun pistesijat ja voittajalle on luvassa mainetta ja kunniaa :D.

Jokaisesta oikeasta kahdeksan parhaan joukkoon veikatusta kuskista pistepotti karttuu yhdellä pisteellä. Mikäli kuljettaja sijoittuu täsmälleen Karppasen tai Rampan merkitsemällä tavalla, saa Vetomies siitä yhden pisteen sijaan kaksi pistettä.

Eli, jos Karppasen lapulla Jontsaa povataan Bahrainin GP:n voittajaksi saa Karppanen tästä kaksi pistettä, mikäli suomalaiskuski voittaa. Jos Jontsa sijoittuukin sijalle kolme, saa Karppanen tästä yhden lohdutuspisteen. Jos Jontsa keskeyttää tai ei sijoitu pisteille, jää Vetomiehelle vain luu käteen.

Voittaja on se, jonka pistepotti on kauden päättävän GP:n jälkeen muhkeampi

-MTV3

Markoboy taisi ajella aikoinaan lohko 2:ssa padilla ja ilman mitään apuja ylivoimaisia voittoja. Olisi myös voittanut koko sarjan, jos ei olisi päättänyt lopettaa kesken. Kaverilla on varmaan ninjan reaktiot ja keskittymiskyky. :)

Joo Markoboy oli kyllä melkoinen virtuoosi, jos tosiaan ajoi pädillä ilman mitään apuja. Satoi tai paistoi, niin kaveri hävis horisonttiin joka kisassa.

Tässähän on muuten ainekset kohta taas kakkoslohkoon, jos varamiehiä alkaa satamaan tätä tahtia ;)

Mercedes voisi olla vaikkapa Lotus-Ferrari (Lora Racing), ellei Eikka keksi komeampaa :D

Ajattelin tässä ihan päähänpistosta ehdottaa, että vedettäisiinkö vanhalla pistesysteemillä? Voisi tulla vielä tasaisempi sarja, jos pisteet jaettaisiin seuraavalla tavalla: 10-8-6-5-4-3-2-1

Tai kenties vuoden 2002 järjestelmällä 10-6-4-3-2-1. Silloin vain puolet saisi pisteitä ja kaikki pisteet olisi arvokkaita ;)

Mulle on tuo pisteytys ihan sama. TIetysti onhan se mukavaa, että yleensä kaikki maaliin päässet saisivat pisteitä, mutta uus piste systeemi saisi kyllä pisteet tuntumaan arvokkaammilta. Itse melkeinpä kannatan kuitenki tuota 2010 pisteytystä, sillä nythän ajamme myös niiden tasoisilla autoilla.

Lörppä Racing, vielä vähän tuunatumpi versio.

Joo voisihan tuon pistesysteemin muuttaa, ettei nyt vain maalin ajamalla saa pisteitä vaan pitää vähän taistellakin. Noista kahdesta tuo 10-8-6-5-4-3-2-1 kuulostaisi ehkä paremmalta. Mitä muut mieltä?

Tässähän pitää ruveta taas äänestämään. Eli äänestäkää joko 2010, 2009 tai 2002 pistesysteemiä. Aikaa perjantai-iltaan asti. Itse äänestän 2009.

Kuljettajaprofiilit on nyt päivitetty etusivulle, kahden tulokkaan profiilit teen kunhan he pääsevät ajamaan.

Joo hyvä, saatat kyllä päästä suoraan kisakuskin rooliin, kun Eikka sanoi ettei aina pääsisi noihin iltakisoihin. Pitää vielä varmistaa asia. Ja mulla onkin jo sun PSN.

En tiedä tosta kisakuskin hommasta kun ensi viikolla olen koko viikon reissussa sen älkeen kyllä kiinnostaisi

Mie siis äänestän 2010:n puolesta. Vai hetkonen, mullaha on ollu semmonen trendi molemmilla kausilla, että olen saanut 72 pistettä kumpaisellakin. Jospa saisin saman verran pisteitä noilla toisillakin systeemeillä? :D Pysyn silti 2010-äänessäni.

Itseasiassa Timpalla on 3 starttia, kun hänhän kävi Singaporessa pyörähtelemässä.

Ylös Bottom