Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

olisihan se kiva itsekin saada pisteitä, mutta kai mun on äänestettävä 2002 järjestelmää, kun itse menin ehdottamaan :)

2002-pistejärjestelmälle ääni täältä! Puolet jäisi ilman pisteitä, joka olisi vallan mainio suhde.

Lisäksi näin HRT-kuljettajan näkökulmasta jokainen saatu piste olisi nannaa. :)

Mie pistän 2009 jotta saisin edes jonku verra pisteitä :D

Eli pelaajalaudalla ferrari alla ja nyt täällä. Tavoitteissa ois ajaa mahdollisimman tasainen kausi ja podiumvakiokasvona. Viime kauden kaksi kisaa kyllä näyttivät ettei taidot riitä podiumtaistoon tasavahvoilla autoilla. Pitänee alkaa reenaamaan nuita ratoja enemmän

Tuli vielä tuosta pistelasku kaavasta mieleen, että onhan se hyvä että ois tasaisempaa, mutta toisaalta 2010 pistelaskulla voitto olisi paljon tärkeämpi ja varmasti sitä haettaisiin enemmän kun esim 2009 järjestelmällä eroa tulisi vain 2 pistettä seitsemän sijasta ja voisi ns. varmistella kakkossijan.

Mutta pysyn edelleen 2009 valinnassani

2002 järjestelmällä voiton arvo on suhteellisesti laskettuna vähintään yhtä suuri kuin 2010-järjestelmällä.

Pidettäiskö tänään "testit" ,että saadaan autojen nopeuteen tuntua. Minä ja jontsa93 oltaisiin ainakin mukana. Joskus illalla 21 mais? Olisko kiinnostuneita?

Joo, itsekin olen testeissä messissä.

Olen tehnyt PLF1-sarjassa tälläisiä koosteita kisoista: YouTube - PLF1, Belgia Spa

Voisin tehdä myös konsolifin-skaboista vastaavia jos jengi vaan haluaa. Luulen, että tapahtumia ja tiukkoja taisteluita riittää tulevalla kaudella näytettäväksi. :)

No perhana kun pitää juuri tänään lähteä Tampereelle sukuloimaan :D. Toisaalta treenasin jo aamulla uusilla säädöillä ja tuntuivat toimivan, joten näillä mennään. Laittakaa sitten parhaita aikoja tänne, niin näen vähän minkälaiset erot on tulossa.

Joo Miccis tee vaan, ja en tietenkään panisi vastaan, jos tekisit niitä kisaraporttejakin ;)

Miccis mä voin tehä videokoosteet niin jos sä teet kirjallisetkoosteet ? :) Ajattelin just samaa, että tekisin videokoosteet :)

Saako varakuski tulla testaamaan tänään? Lisätkää joku PSN: Tomperton ja kutsukaa sit jos saan tulla, ok?

Ylös Bottom