Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo tottakai. Ongelmana vaan on se, että sarjassa ei ole sallittuna muita apuja kuin automaattivaihteet ja padilla on todella vaikea ajaa ilman apuja. Jos koet pystyväsi ajamaan ilman apuja, niin tervetuloa mukaan.Voiko tulla joskus ajamaan vaikka käytän autom. vaihdelaatikkoa ja ajan pädillä? Voisin olla vaikka varalla tai tulla ens kauteen mukaan jos vaan pääsee.
Joo, no en mä muuta tarviikkaan, kuin noi automaattivaihteet. Ja ei se hirveän vaikeaa ole. Kattosin teidän aika-ajo tuloksia, niin paras oli Spassa vetäny 1:46 ja ite pystyn 1:47-1:49 aikoihin yleensä. Osaan myös hallita pädin kanssa autoa silleen ettei se heilu laidasta laitaan, kiilaten samalla muita. Olen reilu kuski.Joo tottakai. Ongelmana vaan on se, että sarjassa ei ole sallittuna muita apuja kuin automaattivaihteet ja padilla on todella vaikea ajaa ilman apuja. Jos koet pystyväsi ajamaan ilman apuja, niin tervetuloa mukaan.
No hyvä, pistän sut varakuskiksiJoo, no en mä muuta tarviikkaan, kuin noi automaattivaihteet. Ja ei se hirveän vaikeaa ole. Kattosin teidän aika-ajo tuloksia, niin paras oli Spassa vetäny 1:46 ja ite pystyn 1:47-1:49 aikoihin yleensä. Osaan myös hallita pädin kanssa autoa silleen ettei se heilu laidasta laitaan, kiilaten samalla muita. Olen reilu kuski.![]()
Joo tottakai. Ongelmana vaan on se, että sarjassa ei ole sallittuna muita apuja kuin automaattivaihteet ja padilla on todella vaikea ajaa ilman apuja. Jos koet pystyväsi ajamaan ilman apuja, niin tervetuloa mukaan.
Markoboy taisi ajella aikoinaan lohko 2:ssa padilla ja ilman mitään apuja ylivoimaisia voittoja. Olisi myös voittanut koko sarjan, jos ei olisi päättänyt lopettaa kesken. Kaverilla on varmaan ninjan reaktiot ja keskittymiskyky.![]()
Ajattelin tässä ihan päähänpistosta ehdottaa, että vedettäisiinkö vanhalla pistesysteemillä? Voisi tulla vielä tasaisempi sarja, jos pisteet jaettaisiin seuraavalla tavalla: 10-8-6-5-4-3-2-1
Lora Racing
Tai kenties vuoden 2002 järjestelmällä 10-6-4-3-2-1. Silloin vain puolet saisi pisteitä ja kaikki pisteet olisi arvokkaita![]()
Joo hyvä, saatat kyllä päästä suoraan kisakuskin rooliin, kun Eikka sanoi ettei aina pääsisi noihin iltakisoihin. Pitää vielä varmistaa asia. Ja mulla onkin jo sun PSN.