Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

1.18 oli oma kierrosaika, siinä ympärillä ne pyöri.

Toivottavasti nyt olis onneaki mukana ja sais ekat pisteet...

Kuka ajo perää tokas mutkas?? pilasit nätisti mun kisan..joo eipä siinä mitää muuta, yks piste

Ei vauhti riitä yksinkertaisesti lotuksella :( Yhden mutkan taisin ajaa vähän pitkäksi, ei oikeen muuta tullut kohellettua.

Perskule ku taas ekoihin kierroksiin kusi koko homma. Ekan kierroksen sentään pääsin puhtaasti läpi ja olin kolmantena ja lähdin saalistamaan Jontsaa. Neulansilmämutkaan tulin aavistuksen liian myöhään ja tiukka käännös piti tehdä ettei Jontsa jäänyt minun ja seinän litistykseen. Noh, sen jälkeen karppane tuli ja jäin Cavallo GP:n puristukseen :D Oma eturengas hipaisi niin kevyesti karppasen takarengasta, ettei se näkynyt kummankaan ajossa mutta sain siitä läpiajorangaistuksen. Heti tämän jälkeen mutkaan tultaessa osuin Jontsaa vahingossa kylkeen, mutta onneksi hän ei ajautunut hiekalle tai spinnauttanut kokonaan ympäri. Pahoittelut vielä siitä.

On se kumma ku pelaajalaudalla juttu kulkee, mutta täällä ajo on aivan kaameaa :confused: Ehkä se johtuu siitä, että on helpompi ajaa pienellä osallistujamäärällä niinkuin pelaajalaudalla.

Ja kuten aina sanottua joka kisan jälkeen: ensi kisassa on kyllä pakko päästä pisteille

Nelosruudusta nousu heti toiseksi, mutta Jontsa ajaa takapyörään ja tipun kauas. Sen jälkeen yksi spinni jonka takia Eikka menetti etusiipensä (?). Lopulta nousin viidenneksi ja jälleen jämäpisteille.

Nelosruudusta nousu heti toiseksi, mutta Jontsa ajaa takapyörään ja tipun kauas. Sen jälkeen yksi spinni jonka takia Eikka menetti etusiipensä (?). Lopulta nousin viidenneksi ja jälleen jämäpisteille.

Ei sentään siipi mennyt, mutta sain toisen läpiajorangaistuksen saman kierroksen aikana, koska ajauduin nurmelle ja peli katsoi laittomaksi ohitukseksi.

Kuitenkin ei minun tarvinnut tehdä kuin yksi läpiajorangaistus, joten tuolla kolarilla ei ollut oikein mitään merkitystä minun osalle

Aijai. Haaveet ensimmäisestä voitosta sulivat 0,5 s päähän. Vikalla kierroksella käytiin jo karppasen rinnalla. Hyvä kisa kuitenkin...

Huhhuh ei ole kyllä vähään aikaan jännittänyt noin paljon yksi kisa :D Ja kun sitä jännitystä kesti vielä yli puolet kisasta. Tasaisen varmalla ajolla 10. ruudusta voittoon :D Ei mulla muuta.

Kuka ajo perää tokas mutkas?? pilasit nätisti mun kisan..joo eipä siinä mitää muuta, yks piste

En tiedä tokasta mutkasta mutta neulasilmästä lähdettäessä osuin perääsi. Joku pyörähti/ajautui vasemmalle leveäksi ja kun käänsin oikealle niin olit hidastanut/väistämässä toista autoa enkä ehtinyt reakoimaan/jarruttamaan ajoissa kun tie olikin tukossa.

Kisa meni normaaliin tapaan. Ylläolevan jälkeen kävin varikolla vaihtamassa etusiiven ja tuli lähinnä ajeltua puolikisaa ennen kuin muut alkoi käymään varikolla. Eikan kanssa oli hyvää kisaa viimeiset 12-13 kierrosta vaikka emme ajaneetkaan lähekkäin kuin pari kierrosta. Mitähän kisoista tulisi jos harjoittelisi kunnolla eikä ajaisi vain näissä sovituissa kisoissa?

Hockenheim, Saksa 5/10

Aika-ajot

1. Miccis Energy Racing GP 1.16.770
2. Martti93 JM-Motorsport +0.043
3. jontsa93 Cavallo GP +0.159
4. teppoil Energy Racing GP +0.209
5. eikka_y Lörppä Racing +0.425
6. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +0.739
7. Jaba82 Mobile Chicane Racing +0.874
8. SuomiFIN AP-GP +1.062
9. Olvi- Lörppä Racing +1.074
10. karppane Cavallo GP +1.092
11. JuhohFin JM-Motorsport +1.820
12. aleksi02 AP-GP +2.927

Kilpailu

1. karppane Cavallo GP 36:17.253
2. Jaba82 Mobile Chicane Racing +0.5
3. jontsa93 Cavallo GP +5.5
4. Miccis Energy Racing GP +6.1
5. teppoil Energy Racing GP +18.6
6. Martti93 JM-Motorsport +25.5
7. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +32.7
8. Olvi- Lörppä Racing +35.1
9. SuomiFIN AP-GP +44.0
10. JuhohFin JM-Motorsport +61.1
11. eikka_y Lörppä Racing +68.9
12. aleksi02 AP-GP +1 LAP

VALTAVA pettymys!

Kisa oli aivan eeppinen ja vääntö karppasta vastaan todella nautittavaa, ei siinä mitään.

HRT:n varikkomiehistö vietti siestaa pysähdykseni aikoihin ja piti minua varikolla ilman syytä 9 sekuntia. Flashbackit viime kauden Saksasta palasivat vuolaana virtana mieleeni! Seppo Räty oli Saksan suhteen täysin oikeassa; paska maa.

Sen jälkeen ajoin kuin hullu ja olin ajaa todella monesti ulos radalta. Saavutin karppasen ja paikkoja ohitukseen oli. Siinä pienessä kosketustilanteessa lähdin vähän liian aggressiivisesti hakemaan paikkaa. En olisi mennyt ohi tuossa tilanteessa jos olisin pyörähdyksen takia päässyt, sillä kiilaamisen vuoksi tullut ykköstila ei ole mitään.

Sitten myös Jaba pääsi iskemään ja tipuin kolmanneksi. Päätin vielä koota voimani viimeiseen hyökkäykseen, joka päättyi stadion-osuuden mainostaulujen tuhoamiseen. Jontsa meni vielä ohi pari kierrosta ennen maalia. Kuikuilin sen jälkeen taakse ja oletin teppoilin ohittavan minut vielä viimeisessä mutkassa! :D

Karppanen ajoi johdossa hienosti ja virheettömästi, vaikka äärirajoilla ajoi takuulla koko kärki tänään koko kisan.

Paalu lämmittää, niinhän? EI lämmitä. Ensi kaudella Saksan GP muistetaan karpan hienosta puolustustaistelusta eikö suinkaan Micciksen paalupaikasta. Niin se vain menee. :)

Ja nyt sitten karppanenkin tuli mestaruustaisteluun mukaan :D niinkuin tässä ei olis jo martin kans ollu ja onkin tarpeeks tiukkaa :D

Ja Lörppä Racing on selvästi ennakkosuosikki viemään valmistajien sarjan :D

Olvi on sentään tehnyt ihan hyvän työn kun ottaa huomioon, että hänellä on Lotus ja minulla Ferrari ja silti hän on ottanut ainoat pisteet

Suomi-Rampa, eiköhän me napata Mobile Chicane Racing:lle valmistajien kakkossija? Tai siis vähintään :cool:

Suomi-Rampa, eiköhän me napata Mobile Chicane Racing:lle valmistajien kakkossija? Tai siis vähintään :cool:

Helposti, sitten kun meikäläisen kisavauhti löytyy uudestaan. Ei ole oikein tarpeeksi usein päässyt molemmat liikkuvat shikaanit pisteille. :(

Ylös Bottom