Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

HUOM UUDET PÄIVITYKSET !!!!

En tiedä ovatko muut huomanneet että autojen pp on laskenut roimasti eilisien päivien tasosta??? Mulla ainakin auton pp 560 eli jos mennään viellä sillä 618pp säännöllä niin mitenkä tehdään? Tästä voi siis olla jollekkin huomattavaa hyötyä tai haittaa:eek:
Tällainen pieni huomautus vaan tähän väliin mutta katsotaan mitä hallitus päättää säännöistä...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

HUOM UUDET PÄIVITYKSET !!!!

En tiedä ovatko muut huomanneet että autojen pp on laskenut roimasti eilisien päivien tasosta??? Mulla ainakin auton pp 560 eli jos mennään viellä sillä 618pp säännöllä niin mitenkä tehdään? Tästä voi siis olla jollekkin huomattavaa hyötyä tai haittaa:eek:
Tällainen pieni huomautus vaan tähän väliin mutta katsotaan mitä hallitus päättää säännöistä...
Jep,huomasin saman asian,mun pösössä on 565pp.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä voisin tulla tänään kurvailemaan jos huoneessa on tilaa. Koko sarjaan tuskin osallistuisin. Passaako? Autosta en vielä tiedä.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Onkos illal kisassa jonkinlaien humala kerroin. Eli ne jotka ajavat pienessä maistissa saavat esim. 3-4 kierrosta eteen seivänä ajaviin kuskeihin ????
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Juu, Minnistä en tiedä ja salasanaani en löytänyt kun olen sitä käyttäny viimeksi noin 3 vuotta sitten (tilasin siis uuden).
Ja noi PP:hän muuttui koska renkaita ei enää lasketa siihen mukaan, eli nyt voi laittaa erikseen PP ja rengas rajoitukset.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Onkos illal kisassa jonkinlaien humala kerroin. Eli ne jotka ajavat pienessä maistissa saavat esim. 3-4 kierrosta eteen seivänä ajaviin kuskeihin ????
Jos on humalakerroin,ni mun ei tarvi sit ku ajaa vain puoli kierrosta,ku selvät joutuvat ajaa kaikki kierrokset.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä voisin tulla tänään kurvailemaan jos huoneessa on tilaa. Koko sarjaan tuskin osallistuisin. Passaako? Autosta en vielä tiedä.
Passaa hyvinkin, mitä enemmän juoppoja radalla, sen parempi :D
Onkos illal kisassa jonkinlaien humala kerroin. Eli ne jotka ajavat pienessä maistissa saavat esim. 3-4 kierrosta eteen seivänä ajaviin kuskeihin ????

Joo, mikä ettei, eiköhä se aika enduransea ole juoda olutta ja ajaa kilpaa, ehkäpä se kännitila sitten korvaa sen Boostin, toivottavasti :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Voisin tulla kans mukaan tänään,jos sopii ja huoneesta löytyy tilaa.Aika-ajoihin en välttämättä kerkiä,mutta starttiin kyllä.Kulkupelinä Ford Focus RS WRC 07 '08 ja todennäköisesti vähintään sen 4:n kierroksen etumatkan vaativa ajokunto...:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä voisin tulla tänään kurvailemaan jos huoneessa on tilaa. Koko sarjaan tuskin osallistuisin. Passaako? Autosta en vielä tiedä.

Suuri epäilys on, että mahdut mukaan, pistän kamelikutsua kun laitan koneenpäälle, kuten myös Rocla86:lle, tossa puolen tunnin päästä... Tai viimeistään tasalta, kun hidasteet menee iltasadulle :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Hahaa! Enpäs hävinnyt voittajalle kierrosta. :p 7. sija on kiva.

Oli muuten lopussa kivaa taistelua Lapen kanssa, vaikka sitä käytiinkin läpinäkyvinä.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Oli joo...olit kyl mulle läpinäkyvä varmaan about vikat kaks kierrosta, mikä lie siinäkin...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Olin ainut joka kävi pakollisella kusitauolla,joten muiden ajot hylätään.Täten julistan itteni voittajax.:cool:Olis kannattanut ajaa automaatilla,ku ei aina muistanut vaihtaa vaihteita.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Olen erittäin ylpeä saavutuksestani, kävin jopa viidentenä tai kuudentena, ranen kulumisen takia tipuin noin huonosti, toisen kerran jos oisin käyny varikolla, sijani olisi ollut vähintään 9...
No sen tiiän nyt sitte ens kisaa silmällä pitäen :rolleyes:

Ja sori Lappe ja kuka muu oli, mun piti lisätä teiät kaverilistalle jo huonetta tehdessä, mutta vanhus unohti, joten olen pahoillani, kun startti hieman viivästyi...
Ja nyt seuraavassa kisassa jokaisen auto pitää olla vähintään 1200kiloa, sanoo autolista mitä tahansa!
Senkin takia kisa viivästyi...

Mutta hemmetin hauskaa oli ajaa teiän kanssa, ehkä parasta seuraa tarjositte, paitsi Rocla. :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ja sori Lappe ja kuka muu oli, mun piti lisätä teiät kaverilistalle jo huonetta tehdessä, mutta vanhus unohti, joten olen pahoillani, kun startti hieman viivästyi...
Mä en myöskään ollu saanut kutsua juhliin,mä yritin lähettää sulle ystäväpyynnön,mut kamukiintiös oli täynnä.Eikö noihin privahuoneisiin pääse ennenkuin on hostin kans kamu?Muutama kamu oli jo liittynyt huoneeseen,mut ei heidän kautta ainakaan päässy mukaan.Sit ku Timppa lähetti kamu pyynnön,ni sit vasta huoneessa olevien kamujen kahvikuppien viereen tuli se oranssipallo.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä en myöskään ollu saanut kutsua juhliin,mä yritin lähettää sulle ystäväpyynnön,mut kamukiintiös oli täynnä.Eikö noihin privahuoneisiin pääse ennenkuin on hostin kans kamu?.

Joo, siis privahuoneisiin ei pääse kun kamelilistalla olijat... Muistin, että oot listalla, ku monena päivänä oot pelannu meiän kanssa. :eek:
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Vaikka eka kisa menikin jo niin onko liian myöhäistä tulla mukaan? Voisin jonkilaisena täydennyskuskina osallistua(en nääs ole varma pääsenkö joka perstai ajelemaan)?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mä en myöskään ollu saanut kutsua juhliin,mä yritin lähettää sulle ystäväpyynnön,mut kamukiintiös oli täynnä.Eikö noihin privahuoneisiin pääse ennenkuin on hostin kans kamu?Muutama kamu oli jo liittynyt huoneeseen,mut ei heidän kautta ainakaan päässy mukaan.Sit ku Timppa lähetti kamu pyynnön,ni sit vasta huoneessa olevien kamujen kahvikuppien viereen tuli se oranssipallo.

Joo vähän meinas tulla kiire ku tulin himaan vasta puolen jälkeen.

Mäki oon tosiaan luullut että riittää kun huoneessa on joku kaverilistalla olija, mutta tosiaan pitää näköjään hostin olla kamu. Hyvä tietää tämäkin jatkossa niin ei tarvitse panikoida kun ei palluraa ilmesty.
 
Ylös Bottom