Näinhän se on,mut nuo on tylsiä ajettavia vähäisillä tehoilla.Voishan tylsyttää poistaa rengasrajotusella.Timo Salonen sanoi sillon,ku tehot rajattiin 300hv,ett "hävettää laittaa kypärä päähän,ku on ni vähän tehoja".En nyt tahdo millään muotoa valittaa, mutta WRC-autojen rajoina pidetään muistaakseni 300 hevosvoimaa ja 400 Nm:n vääntömomenttia. (Tosin WRC-autot pääsivät loppua kohden hyvin lähelle 340 hevosvoiman lukemia, mutta niin.) Pointti nyt kuitenkin oli, että nuot 500 hepan hirmut eivät ole WRC-tehoisia.![]()
Teretuloa Jallupullo, juu, kakalla oot tulossa...Mää tuun voittaan tän sarjan LÖÖPIN CITIKAKALLA
Jallmari / Jallmari / Citroen C4 WRC '08
No huh, mä jo oikeesti kerkesin säikähtää, että otat voittaja auton, muttei toi kyl oo sellasta kyllä nähnykkään.Tämä oli se auto.
Kaikki olis ollu Reverse-ratoja, jos vain ois ollu mahdollisuus laittaa, kun nääs noi oikkese suuntaa ajetut radat on jo niin eilistä päivää ja Reverset on IhquDaa ratoja.Timppahan tykkää paljonkin Reverse-radoista.Melko Endurance kisoja vissiin tulossa.
![]()
Jee... kilpailija mulle vikasta sijastatuun mukaan Citroën Xsara Rally Car ‘99 mahdollisesti joka toinen kisa jää ajamatta iltavuorojen takia
Pösö 205 painaa jotain 900 kilogrammaa. 206 taitaa painaa juuri sen 1230kg.Eikös painoraja ole se 1200KG? Mielestäni peugeot 206 painoa on 950kg... Tai alle.
Vaihdettu tuohon Korean ylpeyteen Doyoda Gorolla Rally Car '99:njos siis on mahdollista niin voisin vaihtaa viellä autoa. Gorolla Rally Car -99 muistaakseni.
Juu, Herra Kivekset saa nyt Lanser Evoluutio Super Ralli Auton.Voit päivitellä tohon listaan sen, että mulle siis tulee Lancer Evolution Super RallyCar´03