Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mulle ei ole väliä jatketaanko ralliautoilla vai siirrytäänkö normi nelivetoihin, mutta mukana ollaan joka tapauksessa. Mitsu lähtee vaihtoon ainakin mikäli ralliautoilla jatketaan.

Mut tää menee nyt practiceen ja yrittää saada ton auton jonkinlaiseen kuntoon. Vaikka ajat on suht hyviä, niin nopeessa vauhdissa se ei käänny kirveelläkään. Jotain tarttis tehä...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ei tietysti pakko just ralliautoja tarvii olla, mut nelivetoja kuitenkin.En oo kyllä paljoa törmänny nelivetosarjoihin joten olis hyvä jatkaa nelarilinjalla.

Tollasia supergt sarjoja on pilvin pimein, mutta nelarisarjoja ei.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kiitti jätkät. Ralliautoilla siis jatketaan.
Laittakaas ratoja missä mentäis...mettään. :D
Ja toi pisteiden menetys autoa vaihtaessa is joke. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kiitti jätkät. Ralliautoilla siis jatketaan.
Laittakaas ratoja missä mentäis...mettään. :D
Ja toi pisteiden menetys autoa vaihtaessa is joke. ;)
Ainut sarja mis hosti muuttelee jatkuvasti sääntöjä,eikä ite pysty noudattamaan niitä,muutaku taas muuttamalla sääntöjä.:DEns kauden nimex laitat "JOKESARJA".:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Vaikka tommoset. Pari uutta ja muutama vanha. Ei ole missään ajo järjestyksessä.

Deep Forest Raceway (suunnalla ei väliä)
Eiger Nordwand Track
Laguna Seca Raceway
Rome
Autumn Ring
Grand Valley Speedway

Ps. Sain harjotuksissa 1.02.6xx ajan kerran :D ja siihen kertaan se yllätys yllätys jäikin. Muut olikin taas sen 1.02.9xx ja 1.03.xxx.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Hyviä ratoja, mutta onko pakko Lagunaa? Ja hyvä, että oot löytäny vauhdin, toivottavasti et liikaa. :D
Hippula, ei tässä oo muutettu sääntöjä ollenkaan. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Älkää sitten ihmetelkö jos en vastaa mitään kun tupa on täynnä porukkaa.jostain kumman syystä serveri aina sorsii mua ja ääni lakkaa kuulumasta:(

Toinen asia on se, että kun kisa alkaa niin yleensä muteen kaikki muut ja keskityn pelkästään omaan ajooni.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Äh, osa perjantai-illan kisan tarkoituksestahan on puhua pas.... siis keskustella henkeviä tuttujen (tai vähemmän) kanssa. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Äh, osa perjantai-illan kisan tarkoituksestahan on puhua pas.... siis keskustella henkeviä tuttujen (tai vähemmän) kanssa. ;)

Juurikin näin. :)
Pitäsköhä tehä avoin huone, josko Missin ja muidenki missit toimiis paremmin?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ihan mukava päätös tälle sarjalle (omalta osaltani nää perjantaikisailut jää kesäaikana tähän).Helv**in pitkä kisa,mutta yllättävän hyvin sen jaksoi veivata,kun oli ”taistelukaveri” oikeastaaan koko 86 kierrosta kenen kanssa sai vääntää sijoituksestaan...
Kiitokset Timppalle sarjan järjestämisestä!:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

olkaa hyvät vaan, harmi vaa ku kolmelmo törmäs...
Kesällä ei oo ralleja, pääsiäsen jälkee alkaa 5:n rallin sarja ja syssyllä uuestaan. :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

En sit ehtinyt mukaan,vaik olitte startannut tavallista myöhempään ja turhaan ootitte mua mukaan.Kiitos oottelusta.Ilmoitin Timpalle,ett ei tarvi ootella,jos en oo koneella viimeistään 21.45.:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Lanceri istui kuin nyrkki silmään eigerille.50/50 vetosuhde ja negatiivinen toe takapyörille niin kyyti oli kylmää:) kierroksella 20 tauluun tuli vielä 1.02.xxx - 1.03.xxx aikoja vaikka renkaat oli käytännössä sulannu alle.

Pedrolle sen verran, että sori kun huolimattomuuttani ajoin päin serpentiinissä ja vissiin sashaa pääsi sun ohi.Toisaalta sashaa kai pyörähti sitten maalilinjoilla ja pääsit uudestaan kuittaamaan hänet.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Lanceri istui kuin nyrkki silmään eigerille.50/50 vetosuhde ja negatiivinen toe takapyörille niin kyyti oli kylmää:) kierroksella 20 tauluun tuli vielä 1.02.xxx - 1.03.xxx aikoja vaikka renkaat oli käytännössä sulannu alle.

Pedrolle sen verran, että sori kun huolimattomuuttani ajoin päin serpentiinissä ja vissiin sashaa pääsi sun ohi.Toisaalta sashaa kai pyörähti sitten maalilinjoilla ja pääsit uudestaan kuittaamaan hänet.
Mikä oli sun aa-aika?Ite ajoin omis online harkoi 1.02.1xx mitsul.Kukas kisan voitti?:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mun aika-ajo aika oli 1.01.113 ja sit sonera oyj pätkäsi netin:mad: tulin takas ja kerkesin ajamaan ennen kisaa 1.01.3xxx ajan.Kisan voitin minä n.minuutin erolla seuraavaan.

Onnittelut kauden voittajalle!
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Mun aika-ajo aika oli 1.01.113 ja sit sonera oyj pätkäsi netin:mad: tulin takas ja kerkesin ajamaan ennen kisaa 1.01.3xxx ajan.Kisan voitin minä n.minuutin erolla seuraavaan.

Onnittelut kauden voittajalle!
Mitsu on kyl menny lujaa!Ja mixei menis osaavan käsis.Ja nyt löysit nopeutes takas,joka sul oli vähän hukas välil.:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Tokion jälkeen oikeastaan alkoi alamäki.Laguna Secalla huomasin heti ekassa testissä että eihän tästä tule mitään, aivan liian liukas tien pinta.Grand valley vähän sama juttu ja Monaco oli kaikkien kisojen isä eli meni täysin penkin alle:p

Eigerin tiesin jo alkujaankin mulle vahvaksi radaksi ja vielä kun ymmärsin muuttaa vetosuhteen 50/50 (ennen 10/90) ja negatiivinen toe takarenkaille niin auto toimi täydellisesti.Kerrankin onnistuin.

No, tää oli tässä ja ens kaudella taas rankkaa testiä (joka alkaa jo 2 vko päästä).
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Eiger Nordwand Short Track Reverse tulokset:
1. thefastbell 15
2. eppu1985 10
3. rocla86 8
4. qpedroq 7
5. SSaasshhaa 6
6. tsupatsupa
7. tryfailrepeat 5
8. FIN_Micci 4
9. Timppa1978 3

Laskin jokaisen kisan pisteet yhteen ja poistin Ramman Tokion pisteiltä, kun oli näemmä poistettu muiltakin tulosliuskoilta. Tälläset nyt sain lopputuloksiksi.

Kokonaistulokset:
1. 91 sasha / SSaasshhaa
2. 81 rocla86 / rocla86
3. 55 thefastbell / thefastbell
4. 47 KillingBox / tryfailrepeat
5. 43 Eppu1985 / Eppu1985
6. 43 Micci_67 / Fin_Micci
7. 38 Turismo / qpedroq
8. 26 Jallmari / Jallmari
9. 13 Anz3lmo76 / Anz3lmo76 /
10. 13 Timppa / Timppa1978
11. 10 Olvi- / Olvi- / (Varakuski)
12. 6 pekka1982 / pekka1982
13. 5 Myffe / Myffe77 (Varakuski)
14. 5 hiphei_finland / hiphei_finland
15. 2 Lappe / Lap_pe
16. 0 Ezkander / Ezkander
17. 0 Hernerokka / Suomi-Rampa DSQ

Ja tämä oli kisakalenteri.

Trial Mountain Circuit / Reverse
Autumn Ring / Reverse
Laguna Seca Raceway
Eiger Nordwand Short Track
Tokio R246 / Reverse
Grand Valley Speedway
Cote d Azur
Eiger Nordwand Short Track / Reverse
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Onnittelut voittajille, kivaa oli, niin kauan ku sitä kesti.
Yllättävän korkeella oon pisteissä... :eek:
 
Ylös Bottom