Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Asfalttirallisarja

Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Hippulaa vaa ketuttaa ku ite ei jaksa olla, ei mulla tee tiukkaa olla juomatta ja polttamatta, koska tolla radalla ei kerkee ees aattelemaa muuta ku ajamista. ;)
Ja toivottavasti vauhtimme riittää...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Hippulaa vaa ketuttaa ku ite ei jaksa olla, ei mulla tee tiukkaa olla juomatta ja polttamatta, koska tolla radalla ei kerkee ees aattelemaa muuta ku ajamista. ;)
Ja toivottavasti vauhtimme riittää...
En pysty ees lyhkäsemmis kisois ja hoidan nuo hommat ajaes.Six pesukone on ahkeras käytös.:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kyl Timppa ajaa ajoittain tosi kovaa,mut tulevas kisas ei oo mitään mahkuja muutaku hännille.Timppa ei pysty olemaan 90min polttamatta/juomatta/paskantamatta.Voihan hän nuo tehä kisan aikanaki ja sit pärjäis hyvin.:)

Ehtii hoitamaan varikolla käydessä helposti :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Täytyy myöntää et en juurikaan laskenu pedroa pahimmaksi vastustajaksi.Pitää myöntää et olin kyllä väärässä, ukkohan meni ku viimeistä päivää ja varmana varikkotarvekin on vasta jossain 20-25 kierroksen paikkeilla vs meikäläisen 15 kierrosta.

En mä tiedä mitä tekisin, täytyy kai tyytyä kohtaloon:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Joo, no nyt menee hienosti, kävin tetsailemassa tossa Hippulan kanssa, ja pääsin 1.03.0xx aikaan ja oli vara parantaakkin aikaa, pariin sektoriin tuli helposti miinusta, sitte jutustelua, ni unohtu ajaa maalii täysillä. :D
Harmi vain, kun edelleen pitää käyä siinä 15kierroksella varikolla...
Hippula ajo huimasti hitaammin, ja laski, että käy kaks kertaa varikolla... Kestääköhän muute kovat tai medium nakit yhtää sen kauempaa?
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No kovat saattaa kestää paremmin, mut häviät kyllä kierrosajoissa sen verran että hyötyy ei oo
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

No kai se pitää sitte illalla säätää taas jonkun verran, veikkaan nääs, notta tiärän mitä pitää tehä.
Tai shit shul on pelko, että häviit mulle, etkä siks suosittele muita renkaita... :p :D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Oon monta kertaa miettiny taktiikoita ja yrittäny olla ovela säästääkseni renkaita.Racing hardit on vaan aika paljon hitaammat vaihtoehdot.Eiku ihan hyvät ne on, lähet vaan niillä perjantain kisaan:) kunhan huijasin
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kassille ei tullu mielee, et mä voin testata niitä... Tänään, ja katsoa oonko kui hidas niillä. :p
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ei kannata testata, ne on todella nopeet renkaat.Ei muuta kuin suoraan perjantain kisaan vaan:rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Kai se on jokaiselle päivänselvä asia, että jokainen ottaa startin erittän rauhallisesti? Kunnon kissailu voi mielestäni alkaa vasta tunnelin jälkeisessä mutkassa. Kisa kestää kuitenkin niin kauan, ettei ole mitään järkeä ottaa agressiivista ajotapaa heti startissa. Kyllä jokaisella on aikaa startin jälkeenkin ajaa täysillä ja päästä ohi edellä ajavasta rallikuskista.
Eli jokainen jonka edessä on kuski startissa, on erittäin varovainen, ettei pilaa heti jonkun kisaa.
Niin ja nyt Jallukin voi olla törmäilemättä, vaikkei tuntisikaan housuissa mitään tärinää. ;)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Tänään se sitten on, hienon kauden hieno päätös.Startti tosiaan rauhallisesti, kyllä sitä sit kerkee olla hurjapäänä kun 86 kierrosta on ajettavana:)

Paalupaikkaan pitää jokaisen pyrkiä, siinä kun ei tarvii ottaa rauhallisesti.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Jep, tänää se päättyy, ensimmäinen kausi nääs. Innolla odotan jo illan kisaa, on sen verran tullu harjoteltua, että pitäs rata olla jo tuttu... :D
Viikonpäästä ei ala toinen kausi, vaan sitten parin viikonpäästä.
Onko porukkaa jatkamassa?
Kertokaa ideoita toiseen kauteen. :)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Jep, tänää se päättyy, ensimmäinen kausi nääs. Innolla odotan jo illan kisaa, on sen verran tullu harjoteltua, että pitäs rata olla jo tuttu... :D
Viikonpäästä ei ala toinen kausi, vaan sitten parin viikonpäästä.
Onko porukkaa jatkamassa?
Kertokaa ideoita toiseen kauteen. :)
En jatka ainakaa perjantaina tai vkl:na ja sarjan nimi uusix.."asfalttisarja" ja samal heität tylsät ralliautot menemään.:)
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

En jatka ainakaa perjantaina tai vkl:na ja sarjan nimi uusix.."asfalttisarja" ja samal heität tylsät ralliautot menemään.:)

Joo, ei se sitte oo toinen kausi, mut nelikoilla mennää silti, oha siel Subaru ja EVO, joilla voi mennä, ei nois oo mun mielestä yhtää mitää tylsää, en voi mitää jollet vaa pärjää noilla autoilla. :p
Ja kisat ajetaa jatkossaki perjantaina...
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Joo, ei se sitte oo toinen kausi, mut nelikoilla mennää silti, oha siel Subaru ja EVO, joilla voi mennä, ei nois oo mun mielestä yhtää mitää tylsää, en voi mitää jollet vaa pärjää noilla autoilla. :p
Ja kisat ajetaa jatkossaki perjantaina...
4wd ei tarvi ku traktoreissa.Tänään ajan hippulat vinkuen ja tavote on jättää sut kauas taakseni.:DPerjantai on keväisin ja kesäsin huono ajankohta mulle,mut tuun ajamaan sillon ku oon kotosalla,jos mahtuu.:)Ja jos ajat tänään sillä vanhemmalla focuksella,menetät pistees.En tiä ajoitko jo monakossa sillä?:D
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ralliautoilla tottakai seuraavakin kausi.Jos sinne aletaan ehdottelemaan jotain LM-autoja, Nissan race careja yms niin jättäydyn pois suosiolla.
 
Vastaus: GT5 Asfalttirallisarja

Ite lähen koulutukseen ja se karsii viikolla ajamiset pois, eli ite pidän tuosta perjantaista. Sunnuntaisin sitten tulee formulaa ja tulee oltua ulkosalla hyvillä ilmoilla (+geokätköt) ja lauantaina sauna, joten itelle ei oikeen muuta päivää jää kuin tuo pershjantai.

Ralliautot vois ehkä heittää hiiteen, mutta jatkaako sitten neli- vai takavetoisilla, niin mulle oikeestaan ihan sama. Autot vois olla katuautoja ja ehkä huonommilla renkailla niin ajamista tulis enemmän samoin kuin virhemahdollisuuksia.
 
Ylös Bottom