Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 RM-CAR RACE #THE END#

Vastaus: GT5 RM-CAR RACE -vielä mahtuu mukaan-

Montas kisaajaa sarjassa tällä hetkellä on?
Entäs kuinka kauan toi kisaaminen on kestänyt, alku näköjään 21:30 mutta mitäs kello on näyttänyt jälkimmäisen kisan loppuessa?

Montas kisaajaa sarjassa tällä hetkellä on?
Entäs kuinka kauan toi kisaaminen on kestänyt, alku näköjään 21:30 mutta mitäs kello on näyttänyt jälkimmäisen kisan loppuessa?
Itse asiassa vain pikasso on ainut,joka on äänestänyt tokakauden alotuskisan autoa/rataa/renkaita.Viime kisan jälkeen muutama kyl ilmoitti haluavansa jatkaa.Meitä ei ollu ekakaudella ku 11hlö yhteensä ajamassa ja yleensä oli 8-10hlö startis mukana.:(Ekakisas vain ajettiin kax lähtöä,3 muuta kisaa oli n80km tai n30min kisoja,joten kisat loppu yleensä n.22.00.Tuu mukaan ajelemaan,jos vain mahdollista.:)

Itse asiassa vain pikasso on ainut,joka on äänestänyt tokakauden alotuskisan autoa/rataa/renkaita.Viime kisan jälkeen muutama kyl ilmoitti haluavansa jatkaa.Meitä ei ollu ekakaudella ku 11hlö yhteensä ajamassa ja yleensä oli 8-10hlö startis mukana.:(Ekakisas vain ajettiin kax lähtöä,3 muuta kisaa oli n80km tai n30min kisoja,joten kisat loppu yleensä n.22.00.Tuu mukaan ajelemaan,jos vain mahdollista.:)
OK
Se että kisat loppu about 2200 sopii mulle, nukkumaan pitäis kumminkin viikolla päästä ennen 2300, muuten ei jaksa noita teoriapäiviä.
Mä en nyt asiaa sen kummemmin tutkinut, mitäs nämä RM autot on? Ekaksi tulee mieleen ne 16kpl joihin saa tehtyä Racing Modificationin. Onkos noi kumminkin sellasia että ne löytyy uusina eli kaikilla on mahdollisuus niitä hommata.

No joo, huomenna on ilmeisesti hyvä ilma mutta iltapäivällä vois varmaan tutustua aiheeseen vähän paremmin.

OK
Se että kisat loppu about 2200 sopii mulle, nukkumaan pitäis kumminkin viikolla päästä ennen 2300, muuten ei jaksa noita teoriapäiviä.
Mä en nyt asiaa sen kummemmin tutkinut, mitäs nämä RM autot on? Ekaksi tulee mieleen ne 16kpl joihin saa tehtyä Racing Modificationin. Onkos noi kumminkin sellasia että ne löytyy uusina eli kaikilla on mahdollisuus niitä hommata.
Hyvä homma,ku tuut mukaan!Ne on just noita autoja ja uusina pystyy ostamaan.Tän ketjun alotusviestistä näät millä autoilla on jo ajettu,joten niillä ei ajeta tällä kaudella.:)Ollaan äänestetty auto/rata/renkaat,ni aikakin ennemmistön toive toteutuu noiden suhteen. Ei muutaku äänestät huomiseen klo 21.00 mennessä keskiviikon autoa/rataa/renkaita.Ja keskiviikkoon(27.4 klo 21.00) asti on aikaa äänestää seuraavan kisan(4.5) autoa/rataa/renkaita.jne.:)Ja ei oo pp-rajaa,joten jos et halua antaa tasotusta heppojen suhteen niille,jotka ovat tehneet sisäänajon,ni tee samoin.:)

Kuinkas paljon kilometrejä pitää uudella autolla ajaa että saa ne maksimitehot?
Tai no... kai täältä jostain löytyis viestiketju aiheesta. Ite en vaan ole palstaa seurannut joten ei oo tietoa mitä kaikkea löytyy... ainoastaan näitä muutamia kisaamiseen littyvää viestiketjua on tullu luettua.

Kuinkas paljon kilometrejä pitää uudella autolla ajaa että saa ne maksimitehot?
Tai no... kai täältä jostain löytyis viestiketju aiheesta. Ite en vaan ole palstaa seurannut joten ei oo tietoa mitä kaikkea löytyy... ainoastaan näitä muutamia kisaamiseen littyvää viestiketjua on tullu luettua.
Tota en tiiä.Jos ite en jaxa ajaa,ni sit bobi on ajanut.Yhen auton ajatin siinä 4h kisas ja sit öljynvaihto,ni oli ainaski max tehot.:)Ja muista ensin ostaa se RM-kitti ja sit vasta muut virityspalikat,muuten jää tehot alas.nimimerkki:kokemusta on.:)

Tota en tiiä.Jos ite en jaxa ajaa,ni sit bobi on ajanut.Yhen auton ajatin siinä 4h kisas ja sit öljynvaihto,ni oli ainaski max tehot.:)Ja muista ensin ostaa se RM-kitti ja sit vasta muut virityspalikat,muuten jää tehot alas.nimimerkki:kokemusta on.:)
Tosta virityksestä luin pari kuukautta sitten (kai se linkkikin on talella) ja siellä just varotettiin tuosta bugista joka on RM autojen kohdalla. Mutta onko tosiaan niin että pelissä on vain 16 autoa joille tuon voi tehdä? Aikaisemiissa peleissä sen on voinnu tehdä vaikka kuinka moniin autoihin.

Tosta virityksestä luin pari kuukautta sitten (kai se linkkikin on talella) ja siellä just varotettiin tuosta bugista joka on RM autojen kohdalla. Mutta onko tosiaan niin että pelissä on vain 16 autoa joille tuon voi tehdä? Aikaisemiissa peleissä sen on voinnu tehdä vaikka kuinka moniin autoihin.
Joo,ei pysty ku noihin tekemään.Ennen koitin jokaiseen hankimaan autooni tehä ton öljynvaihon yhteydessä.On kyl harmi,ku vain noihin pystyy tekemään ton racing modauksen.Ni ja jos ei oo rahaa ostaa autoo,voin antaa sen mahdollisuuksien mukaan.Autottomuudesta kisat ei jää väliin.:)

Testasin PRACTICEssa Picasson ehdottamaa auto/renkaat/rata yhdistelmää ja se vaikutti hyvinkin toimivalta "paketilta",joten komppaan tätä ehdotusta...:)

Testasin auton ja vaikka radasta en tykkääkään niin komppaan tätä, eli:
27.4. äänestys:
-Acura NSX RM
-Racing Soft
-Tokyo R246

27.4. kisan auto/renkaat/rata:
-Acura NSX RM'91
-Racing Soft
-Tokyo R246
Sitähän ei vielä tiä pystytäänkö ees ajamaan.
EDTI:Kisa siirtyy ens keskiviikolle(4.5),jos nyt silloinkaan pystytään ajamaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

27.4. kisan auto/renkaat/rata:
-Acura NSX RM'91
-Racing Soft
-Tokyo R246
Sitähän ei vielä tiä pystytäänkö ees ajamaan.
EDTI:Kisa siirtyy ens keskiviikolle(4.5),jos nyt silloinkaan pystytään ajamaan.

Vieläkö mahtuu mukaan?

Nukahin eilen aika aikasin, eli en päässy mukaan... Mites ajot meni eilen? Pääsinkö palkintoPallille?
:D

Vieläkö mahtuu mukaan?
Mahtuu ja tervetuloa!Timppa,harmi ku missasit kisan.Jos oisit ollu mukana,ni ois eka kerran ollu huone täynnä.Pikasso voitti taas,mut muut kyl anto kovan vastuksen.Itellä meni huonosti,ku en pystynyt nyt paskoa kisan aikana housuun ummetuksen takia.:D

Mahtuu ja tervetuloa!Timppa,harmi ku missasit kisan.Jos oisit ollu mukana,ni ois eka kerran ollu huone täynnä.Pikasso voitti taas,mut muut kyl anto kovan vastuksen.Itellä meni huonosti,ku en pystynyt nyt paskoa kisan aikana housuun ummetuksen takia.:D

Miten tietää mihin huoneeseen tullaan ja onko se jotenkin yksityinen vai miten menetellään:confused:

No tällähaavaa Rallisarjaki ois täys, joten tuu sinne, nyt on sellaset säännöt, että mä voitan ja sä tuut maalii tasa-ajalla... Kakkoseks. ;)
Joten sinne siis huomenna... :D

Miten tietää mihin huoneeseen tullaan ja onko se jotenkin yksityinen vai miten menetellään:confused:
Privahuone.Laitan sulle ystäväpyynnön heti ku PSN toimii,ni sit pääset mukaan.Timppa,oon jo sun huonees,kisahan alkaa vartti vail kymmenen,mut eipä näy muita vielä.:D

Privahuone.Laitan sulle ystäväpyynnön heti ku PSN toimii,ni sit pääset mukaan.Timppa,oon jo sun huonees,kisahan alkaa vartti vail kymmenen,mut eipä näy muita vielä.:D

Minä tulen kisaamaan (tai ainakin kiertämään rataa).
Tarviitko mun PSN nimimerkin?

Ylös Bottom