Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zylp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls

Souls-faneista ehdottomasti ärsyttävimpiä ovat nämä, jotka valistavat miten peliä täytyy pelataan "oikein". Ei saa esim. kutsua yhtään summoneita, käyttää tiettyjä aseita/taikoja tai tietyntyyppistä hahmoa, koska nämä tekevät pelistä (heidän mielestään) liian helpon. Ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa pelata näitä pelejä. Jokainen pelatkoon miten haluaa, pääasia, että nauttii pelaamisesta. Itse olen pelannut kaikki Souls-sarjan pelit useamman kerran läpi, ja tykkään edelleen esimerkiksi käyttää summoneita tietyissä taisteluissa jos mahdollista, koska ne ovat hauskempia ja, luoja varjele, helpompia co-oppina. Jos tästä joku Souls-elitisti alkaa itkemään niin omapahan on häpeänsä.
 
Vastaus: Dark Souls

Souls-faneista ehdottomasti ärsyttävimpiä ovat nämä, jotka valistavat miten peliä täytyy pelataan "oikein". Ei saa esim. kutsua yhtään summoneita, käyttää tiettyjä aseita/taikoja tai tietyntyyppistä hahmoa, koska nämä tekevät pelistä (heidän mielestään) liian helpon. Ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa pelata näitä pelejä. Jokainen pelatkoon miten haluaa, pääasia, että nauttii pelaamisesta. Itse olen pelannut kaikki Souls-sarjan pelit useamman kerran läpi, ja tykkään edelleen esimerkiksi käyttää summoneita tietyissä taisteluissa jos mahdollista, koska ne ovat hauskempia ja, luoja varjele, helpompia co-oppina. Jos tästä joku Souls-elitisti alkaa itkemään niin omapahan on häpeänsä.

Itsekkin käytän summoneita aina souls peleissä jos on mahdollista ja oikeen vittuilakseen jos se jotakin alkaa ärsyttämään :D ajattelin ostaa X1:lle myös Dark Souls 2:n ja pelaan kyllä sen täysin samalla tyylillä läpi kuten tein sen PS4:llä.. Eli varmaan niin väärin ku olla ja voi.
 
Vastaus: Dark Souls

Kellojen jälkeen ois pitäny mennä
sens fortresiin ja sieltä anor londoon. Se sen fortress on sen ison portin takana siinä linnassa missä soitit sitä ekaa kelloa siellä katolla

Mietin koko päivän, miksi pitäisi heti mennä juuri tuonne. Sitten katsoin muistiinpanojani ja huomasin, että nyt on kuusi mestaa tutkimatta tai ainakin sellaisia joihin haluan palata. Joten
se bonfire-warppijuttu, joka kuulemma löytyy Anor Londosta,
on mitä suositeltavin esine haettavaksi juuri nyt.
 
Vastaus: Dark Souls

Tuli todistettua vääräksi neuvo, joka muistaakseni Dark Souls II -keskustelussa annettiin "inveidaajien" varalle. Muistanette sen, ettei striimissä edes kusella voinut käydä, kun jo joku tunki peliin omin lupineen. Taisi olla striimi #12.

Annettu neuvo oli, että kusitauon aikana kannattaa istua bonfirella: se kun estää inveidaajat. Ei muuten estä ainakaan tässä niin sanotussa ykkösessä. Sen's Fortressissa istuin bonfirella ja soitin yhden puhelun. Muitta mutkitta ihmisinveidaaja tunki peliin ja jo vain. Mistä tiedän, että kyseessä oli ihminen eikä NPC? Matsin jälkeen sain valita, teenkö ilmoituksen inveidaajasta, koska kaksi muuta ilmoitusta hepusta oli jo tehty. Lisäksi liikkuminen ei ollut tekoälylle ominaisen kaavamaista.
 
Vastaus: Dark Souls

Tuli todistettua vääräksi neuvo, joka muistaakseni Dark Souls II -keskustelussa annettiin "inveidaajien" varalle. Muistanette sen, ettei striimissä edes kusella voinut käydä, kun jo joku tunki peliin omin lupineen. Taisi olla striimi #12.

Annettu neuvo oli, että kusitauon aikana kannattaa istua bonfirella: se kun estää inveidaajat. Ei muuten estä ainakaan tässä niin sanotussa ykkösessä. Sen's Fortressissa istuin bonfirella ja soitin yhden puhelun. Muitta mutkitta ihmisinveidaaja tunki peliin ja jo vain. Mistä tiedän, että kyseessä oli ihminen eikä NPC? Matsin jälkeen sain valita, teenkö ilmoituksen inveidaajasta, koska kaksi muuta ilmoitusta hepusta oli jo tehty. Lisäksi liikkuminen ei ollut tekoälylle ominaisen kaavamaista.


Osa Bonfireistä on, mutta suurinosa ei ole turvallisia. Jos pidät tauon niin valitse quit game ja jatkaessasi peli jatkuu täsmälleen samasta kohdasta (bossitaistelut pois lukien). Pelissä kyllä pystyy pitämään tuolla tavalla tauon.

Mukavaa kun pelailet kyseistä pelisarjaa, mutta asenteesi on mielestäni ehkä liian negatiivinen siihen nähden, että pelaat jo neljättä(?) peliä soulborneista. Olet antanut mielettömästi runtua kyseiselle pelisarjalle. Olisi mukava kuulla mikä saa jatkamaan näiden pelaamista?
 
Vastaus: Dark Souls

Se on kivitauluihin jo hakattu, mutta väännetään rautalangasta: Pelin tekoälyn ohjaamat hyökkääjät EIVÄT VOI HYÖKÄTÄ pelajan kimppuun, jos istuu nuotion äärellä. Nuotion vieressä istuminen ei estä muita pelaajia hyökkäämästä, tosin nuotion sammuminen toimii varoituksena, että jotain ikävää tulee tapahtumaan. xd Hajotkaa tuhatjalka demoniin, jos nuo fps -laskeutumiset hirvittävät jo tässä vaiheessa peliä. Tuosta puheen ollen, itselle tapahtui kerran niin, että se hyppäsi taistelualueen katosta läpi ja kuoli. onko muille käynnyt koskaan samallalaila?
 
Vastaus: Dark Souls

Souls-faneista ehdottomasti ärsyttävimpiä ovat nämä, jotka valistavat miten peliä täytyy pelataan "oikein". Ei saa esim. kutsua yhtään summoneita, käyttää tiettyjä aseita/taikoja tai tietyntyyppistä hahmoa, koska nämä tekevät pelistä (heidän mielestään) liian helpon. Ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa pelata näitä pelejä. Jokainen pelatkoon miten haluaa, pääasia, että nauttii pelaamisesta. Itse olen pelannut kaikki Souls-sarjan pelit useamman kerran läpi, ja tykkään edelleen esimerkiksi käyttää summoneita tietyissä taisteluissa jos mahdollista, koska ne ovat hauskempia ja, luoja varjele, helpompia co-oppina. Jos tästä joku Souls-elitisti alkaa itkemään niin omapahan on häpeänsä.
Niin, kuten lähes jokaisesta pelisarjasta löytyy se vinkuva ja/tai elitistinen porukka, ärsyttää varmasti ketä tahansa. Ei päde pelkästään Souls-sarjaan. Ihmisillä on monesti ilmaisu ongelmia ja varsinkin internetissä asiat kärjistyy. Monilla "elitisteillä" varmasti pointtina tuossa on se että summonit helpottaa peliä liikaa. Parhaimmillaan (tai pahimmillaan) apureita kutsuessa voi itse olla nurkassa kilpi pystössä ja antaa muiden hoitaa pomotaistelu. Niitäkin tapauksia on nimittäin nähty foorumeilla (ei konsolifiniin liittyvä) että jengi on jopa haukkunut peliä mainettaan helpommaksi, kunnes on selvinnyt että summonit ja dark souls wiki olleet käytössä.

Kukin pelatkoon tottakai tavallaan, ei siinä mitään. Summonit on ahkerassa käytössä itsellänikin ng+x juoksuilla ja altti hahmoilla, ihan vain hauskuuden vuoksi. Ainoastaan eka pelikerta täytyy olla aina blind ja soolona, muuten menee peli ilo täysin. Tämäkin on vain oma fiksaatio, kukin tehkööt tavallaan. :) Siitä vain tulee parhaimmat dopamiini tärskyt kun on hoitanut hommat ihan itse ilman mitään suurempia apukeinoja. Kaikille ei tule.


Oi kylläpä alkoikin himottaa pelata ykköstä taas pitkästä aikaa. Kolmoseen meni into varsin nopeaa, varsinkin nyt kun platina tuli äskettäin taskuun ja pvp on suht kehnoa.
 
Vastaus: Dark Souls

Kyllä minäkin vielä tyyliin sadannella pelikerrallakin käytän summoneita ihan vain koska se on hauskaa :D en toki koko aikaa enkä joka bossiin, mutta satunnaisesti jos sattuu merkki osumaan silmiin. Harmi että tämän ketjun pelissä niitä ei ainakaan pc:llä juurikaan enää tule vastaan. Toki se helpottaa, mutta kyllä joskus voi mennä siitä mistä aita on matalin, jos se on hauskaa :D
 
Vastaus: Dark Souls

Se on kivitauluihin jo hakattu, mutta väännetään rautalangasta: Pelin tekoälyn ohjaamat hyökkääjät EIVÄT VOI HYÖKÄTÄ pelajan kimppuun, jos istuu nuotion äärellä. Nuotion vieressä istuminen ei estä muita pelaajia hyökkäämästä ---

Näitä kiveen hakattuja totuuksia on tässä kevään ja kesän kuluessa kuulutettu katoilta aina silloin tällöin. Joskus ne pitävät kutinsa, ja joskus taas eivät pidä. Heti lonkalta tulee mieleen Dark Souls II:n striimissä livenä vääräksi todistettu väite, jonka mukaan minkäänlaisia inveidauksia - sen enempää ihmisiä kuin tekoälyäkään - ei tule jos pelaaja on hollow-tilassa.

Kaikki tällaiset väitökset keskeisten toimintojen ympärillä todistavat siitä, miten täydellisesti Souls-pelit ovat epäonnistuneet joidenkin keskeisten toimintojensa kertomisessa. En keksi ainuttakaan hyvää syytä, miksei tällaisista jutuista olisi voinut jo vuosien kuluessa julkaista jotain virallista tiedotetta, tai liittää pelin kotelossa mukana tulevaan ohjekirjaan selvitystä esimerkiksi fat rollista, aseiden skaalautuvuudesta, inveidauksista ja verkkotoiminnoista yleensäkin. Ihan varmasti ne ovat From Softwarella tiedossa, koskapa ovat ne itse peliinsä koodanneet.

Olen oppinut vihdoin nauttimaan alkuperäisenkin Dark Soulsin pelaamisesta, koska teen sen täysin rauhassa omalla tahdillani ilman deadlinen aiheuttamaa kiirettä. Lisäksi tarkistelen varsin säännöllisesti asioita netistä koskien löytämiäni esineitä ja sitä, missä vaiheessa peli noin yleensä on menossa. Pisteenä iin päällä pohjalla on Dark Souls II:n, III:n ja Bloodbornen tuoma kokemus. Toisin sanoen tiedän jo valmiiksi noin suunnilleen, miten peli odottaa itseään pelattavan ja millaisia keinoja hankalista tilanteista selviämiselle on olemassa (oikoreitti, ohijuokseminen, hahmon levuttaminen, varusteiden parantaminen, co-op-kaverin mukaan ottaminen, kaukaa jousella ampuminen jne.). Mitään näistä ei ollut tarjolla silloin, kun kuukausi ennen alkuperäisen Dark Soulsin julkaisua sain hommakseni kirjoittaa pelistä arvion kolmen vuorokauden kuluessa.

---

Dark Souls -elitistit ovat loppujen lopuksi vain haitaksi pelisarjalle. Mitä enemmän ihmisiä sarjan pelejä pelaa ja niistä nauttii, sitä enemmän rahaa virtaa From Softwaren ja Namco Bandain kirstuun. Ja sitä enemmän tekijöillä on resursseja panostaa peleihinsä. Ja sitä hiotumpia ja parempia peleistä tulee, koskapa ihmiset ovat jo lompakoillaan osoittaneet Souls-peleille olevan kysyntää. Elitistit sen sijaan haluavat pitää ihmiset ulkopuolella, koska elitistit kokevat erityisyyttä ja erinomaisuutta saavutuksestaan läpäistyään Dark Soulsin IHA ITTE. Namcon markkinointikoneisto on ruokkinut tällaista kehitystä toitottamalla vaikeustason maasta taivaaseen. Tämä yhdessä elitistien "git gudin" kanssa on riittänyt luomaan mielikuvan pelistä, jonka vain geneettisesti ylivertaiset superpelaajat kykenevät läpäisemään.

Minä olenkin sitten se ikävä piikki tämän hegemonian lihassa: kasuaaliksi julistettu harhaoppinen trolli, joka on pelannut 3/5 Souls-peleistä läpi ja niistäkin kaksi livenä yleisön edessä (jos Dark Souls III:n New Game+ -striimiä ei lasketa). Jokaisen Souls-pelin striimini facebook-saate on ollut muotoa "[Souls-peli] ei ole vaikea. Tule ja kazo." Syy on se, että jos kerran minä pystyn pelaamaan Souls-pelit läpi, pystyvät siihen ihan varmasti kaikki muutkin. Siis sellaiset jotka ovat valmiita opiskelemaan niin sanotusti talon tavoille, ja ovat valmiita hyödyntämään täysin mitoin peliin ohjelmoituja keinoja edetäkseen haasteesta toiseen.
 
Vastaus: Dark Souls

Dark Souls -elitistit ovat loppujen lopuksi vain haitaksi pelisarjalle. Mitä enemmän ihmisiä sarjan pelejä pelaa ja niistä nauttii, sitä enemmän rahaa virtaa From Softwaren ja Namco Bandain kirstuun. Ja sitä enemmän tekijöillä on resursseja panostaa peleihinsä. Ja sitä hiotumpia ja parempia peleistä tulee, koskapa ihmiset ovat jo lompakoillaan osoittaneet Souls-peleille olevan kysyntää. Elitistit sen sijaan haluavat pitää ihmiset ulkopuolella, koska elitistit kokevat erityisyyttä ja erinomaisuutta saavutuksestaan läpäistyään Dark Soulsin IHA ITTE. Namcon markkinointikoneisto on ruokkinut tällaista kehitystä toitottamalla vaikeustason maasta taivaaseen. Tämä yhdessä elitistien "git gudin" kanssa on riittänyt luomaan mielikuvan pelistä, jonka vain geneettisesti ylivertaiset superpelaajat kykenevät läpäisemään.
En tiedä tuleeko sinulle hetkeksikään mieleen se, että ehkä nämä pelit ovat juuri näin "huonoja" sen takia, että näitä tehdään Hidetaka Miyazakin haluamalla tavalla, eikä sillä tavalla millä voitot saataisiin maksimoitua? Miyazakilla on aina ollut hyvin vahva visio siitä, minkälaisia pelejä hän haluaa tehdä ja hänen näkemyksensä hyvästä ja haastavasta pelistä on Souls sarja. Mies otti aikoinaan vetovastuun Demon's Soulsista siinä vaiheessa kun projekti oli menossa päin ****** ja hänelle annettiin vapaat kädet tehdä pelille mitä haluaa.

"I figured if I could find a way to take control of the game, I could turn it into anything I wanted. Best of all, if my ideas failed, nobody would care – it was already a failure"

Loppu onkin historiaa ja sitä ulinaa kuunnellaan tässäkin ketjussa päivästä toiseen.

Jos pelejä kehitettäisiin aina samalla mallilla kuin COD:ia, eli tehdään sitä mitä pelaajat haluavat, eikä sitä mitä pelinkehittäjän visio kertoo, peleille käy kuten COD:ille. Mitään riskejä ei oteta ja kaikki hiotaan viimeisen päälle keskinkertaiseksi jotta saadaan maksimoitua voitot sillä, että suurin mahdollinen massa pystyy peliä pelaamaan. Samalla kadotetaan se särmä joka tekee mm. Souls-sarjasta mielenkiintoisen JA ainutlaatuisen poikkeuksen valtavirtaan verrattuna. Mielummin Souls Soulsina ja muut keskinkertaiset action RPG:t keskinkertaisina action RPG:inä.

Kun mietit miten Dark Souls 2 eroaa muista sarjan peleistä, vinkkinä sen verran että Miyazaki oli tuolloin tekemässä Bloodbornea ja vetovastuu oli jollain muulla.

edit: Alkuperäinen Dark Souls on myynyt tähän mennessä ainakin 2.4 miljoonaa kopiota. Aika hyvin siihen nähden että peli on paskasti tehty ja marginaaligenreä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls

Miten ihmeessä te jaksatte ylläpitää tätä samaa keskustelua ketjusta toiseen, kuukaudesta toiseen. Eikö ihan oikeesti ala kyllästyttämään?
 
Vastaus: Dark Souls

Miten ihmeessä te jaksatte ylläpitää tätä samaa keskustelua ketjusta toiseen, kuukaudesta toiseen. Eikö ihan oikeesti ala kyllästyttämään?
Mä mietin samaa ja lupaan itselleni jokaisen viestin jälkeen että en avaa näitä ketjuja. Eipä pidä päätökset!
 
Vastaus: Dark Souls

Taas vastaus on elitistit sitä ja tätä. Jos minun kaltaiseni ihminen voi läpäistä sarjan ilman internettiä ja muuta vinkkivideo -hevonpaskaa niin, miksei myös Felis leon kaltainen diplomi insinööri? Tuo, että sarja pitäisi muuttaa suuren yleisön mielyttäväksi, tekisi maailmasta entistä epämielyttävän paikan elää. On se välillä mukavaa pelata semmoisia pelejä, joissa paska lentää tuulettimeen.
 
Vastaus: Dark Souls

En tiedä tuleeko --- paskasti tehty ja marginaaligenreä.

Toisin sanoen ei näemmä mennyt niin sanotusti jakeluun. Oikoluin viestini kolmesti ennen sen postaamista, ja nyt vielä varmuuden vuoksi kaksi kertaa uudestaan. Ehkä en vain osaa esittää asiaani riittävän selkeästi.
 
Vastaus: Dark Souls

Toisin sanoen ei näemmä mennyt niin sanotusti jakeluun. Oikoluin viestini kolmesti ennen sen postaamista, ja nyt vielä varmuuden vuoksi kaksi kertaa uudestaan. Ehkä en vain osaa esittää asiaani riittävän selkeästi.
Tuossa oli aika paljon viittauksia noihin sun vanhoihin viesteihin joita löytyy kaikista Dark Souls ketjuista, mutta en jaksa niitä alkaa kaivelemaan.

Mä olen edelleenkin pääasiassa aivan samoilla linjoilla noista sun mainitsemista puutteista ja pelin ongelmista. Toisaalta, näiden puutteiden johdosta pelit ovatkin täysin normista poikkeavia kokemuksia jonka johdosta näihin tuleekin aina tartuttua. En käsitä myöskään sitä miten joidenkin mielestä cooppailu on "väärin pelattu", mutta kai ihmisille on sallittava vapaus päättää mikä on heidän mielestään se oikea tapa pelata. Itse cooppaan tai pelaan yksin täysin fiiliksen mukaan siitä välittämättä miten saisin sen "oikean" pelikokemuksen. Minulle Soulseissa on aina ollut parasta se, miten muita pelaajia voi mennä auttamaan ja jokaisessa pelissä ensimmäisellä pelikierroksella kuluu vähintään 1/3 pelitunneista muiden pelaajien auttamiseen. Tämä on varmaan väärin autettu, mutta eipä se minua kiinnosta :)

Mitä tulee siihen, että Souls-sarjan pelejä pitäisi sinun mielestäsi muuttaa jotta ne olisivat helpommin pelattavia ja tavoittaisivat suuremmat massat: Otetaan tähän muutamia eri lähteistä poimittuja myyntilukuja:

Dark Souls: 2.8+ miljoonaa
Dark Souls Prepare to Die edition: 2.8+ miljoonaa
Dark Souls II: 3+ miljoonaa
Dark Souls III: 3+ miljoonaa

Nämä ovat oikeasti kovia lukuja varsinkin kun ARPG on genrenä ns. marginaalikamaa ja ainoat näitä enemmän myyneet samaan genreen putoavat pelit jotka tulevat Mieleen ovat Diablo 2, 3 ja Witcher 3. Minulle tämä kertoo siitä, että ihmiset haluavat pelata näitä Souls-sarjan pelejä joko niiden puutteiden takia tai niistä huolimatta. Sarkastisesti voisin todeta, että tiedä sitten johtuuko se niistä elitisteistä, että pelejä ei myyty tämän enempää, vai kenties siitä, että ihmiset haluavat pelata näitä pelejä juuri sellaisina kuin ne ovat. Entä mitä myyntiluvut olisivat jos näistä tehtäisiin kasuaalimpia vähän Lords of the Fallen hengessä?

p.s. Bloodbornea en single platform pelinä ottanut noihin myyntilukuihin mukaan, koska lukujen vertailu ei olisi e.m. syystä reilua, mutta muistelisin että jossain vaiheessa tuo ylitti 2M rajapyykin.
 
Vastaus: Dark Souls

En käsitä myöskään sitä miten joidenkin mielestä cooppailu on "väärin pelattu", mutta kai ihmisille on sallittava vapaus päättää mikä on heidän mielestään se oikea tapa pelata.

Aika marginaalinen osa pelaajista varmaan on tuota mieltä. Kyllä niitäkin ihmisiä on tullut vastaan joiden mielestä esim. jousen käyttäminen on raukkamaista ja pelin helpottamista liiaksi :D mutta tuosta cooppaamisesta niin juurihan sen takia silloin tulee alttiiksi invaasioille, kun se muutoin helpottaa paljon etenemistä. Vaikka tuosta on monet eri mieltä niin mun mielestä tämä on todella hyvää pelisuunnittelua. Ja se myös vie kaiken pohjan noilta "väärin pelattu" kommenteilta, kun siitä helpotuksesta joutuu maksamaan ihan kunnon hinnan. Varsinkin nyt kun invaasiot ovat vielä aktiivisia :D

edit: aktiivisilla invaasioilla tietenkin viittasin uusimpaan Soulsiin :D en taas huomannu et tämä oli ykkösen ketju
 
Vastaus: Dark Souls

http://www.konsolifin.net/video/suorana-nyt-dark-souls-xbox-one-konsolifin-markus-h

Striimin jälkeen pääsin silver knightien ohi Anor Londossa. Myöhemmin sitten nousi seinä pystyyn aivan toisella tavalla, kun pääsin sanomaan päivää
Dragon Slayer Ornsteinille ja Executioner Smoughille.
Seuraavan päivän ajan kehitin Black Armor Setin +5 -tasolle kaikkineen, jouseni +10-tasolle ja Uchigatanan Chaos Blade +4 -tasolle (Demon Titanitet loppuivat kesken niin ei saanut +5 -tasolle). Peruslevel nousi 76=>82.

Henkäisin, laitoin itseni ihmiseksi ja lähdin kävelemään pomotaistoa kohti, jota ennen saa Knight Solairen NPC-apuna mukaan. Puolimatkassa tunki sitten joku ihmispunapirulainen peliin. Hyppäsin ensimmäisestä aukosta alas rotkoon ja annoin tunkeilijalle huonoa palautetta. Myöhemmin hokasin, että olisi vain pitänyt "tehdä bloodbornet" eli lopettaa peli kylmästi. Alkuperäisessä Dark Soulsissa tämä tarkoittaa koko pelin buuttaamista, ja niin aion jatkossa toimia punapirujen suhteen. PvP niille jotka sitä haluavat, ja jolly co-operation niille jotka sitä haluavat. Jos tai kun en halua tapella tunkeilevan punapirun kanssa, voin ainakin kieltää häneltä voiton ilon ja hedelmät.

Ja sitten eikun uusi Humanity naamaan ja ihmisenä menoksi kohti pomotaistoa. Poimin NPC-Solairen kyytiin ja jonkun ystävällisen co-op-ihmisen siihen kylkeen. Eipä heistä sen ihmeempää iloa lopulta ollut muuta kuin siten, että keräsivät hiukan
Ornsteinin ja Smoughin
aggroa itseensä. Voiton jälkeen
liityin Princess's Guard Covenantiin
, jonka Internetin ihmeellisen maailman mukaan pitäisi vähentää inveidaajien mahdollisuutta ja suosia enemmän jolly co-operationia.

Elämä muuttui
Souls Vesselin
avulla heti paljon helpommaksi. Pullonkaulapomona
Ornstein ja Smough
on omaa luokkaansa. Pelottavin on silti ollut
Gaping Dragon
. Moisen otuksen lähellekään ei haluaisi mennä, mutta kun pakko oli.
 
Vastaus: Dark Souls

Hyppäsin ensimmäisestä aukosta alas rotkoon ja annoin tunkeilijalle huonoa palautetta.

Ymmärrän ettei kaikki pelin säännöt ja mekaniikat miellytä sinua, mutta et kai voi antaa huonoa palautetta jos joku muu pelaa peliä sen sääntöjen mukaan?

Ja tuo pelistä poistuminen on myös mielestäni ärsyttävää. Kun ei se tunkeutuja voi valita kenen maailmaan tunkeutuu eikä voi tietää onko kyseinen inveidaus-mekaniikka hostille ok.
 
Vastaus: Dark Souls

Ymmärrän ettei kaikki pelin säännöt ja mekaniikat miellytä sinua, mutta et kai voi antaa huonoa palautetta jos joku muu pelaa peliä sen sääntöjen mukaan?

Ja tuo pelistä poistuminen on myös mielestäni ärsyttävää. Kun ei se tunkeutuja voi valita kenen maailmaan tunkeutuu eikä voi tietää onko kyseinen inveidaus-mekaniikka hostille ok.

Samaa mieltä. Ennemmin lähtee käymään jääkaapilla/vessassa/tupakilla ja antaa toisen tappaa sillä välin :D näin mä olen välillä toiminut, jos ei vaan ole jaksanu kiinnostaa. Toki ensin juoksee mahdollisimman lähelle bonfireä.
 
Ylös Bottom