Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls

Ja tuo pelistä poistuminen on myös mielestäni ärsyttävää. Kun ei se tunkeutuja voi valita kenen maailmaan tunkeutuu eikä voi tietää onko kyseinen inveidaus-mekaniikka hostille ok.

Inveidaaminen on yhtä ärsyttävää kuin pelistä poistuminenkin. Näin ollen puntit ovat tasan: inveidaaja pääsi sotkemaan peliäni, ja minä pääsin estämään häneltä voiton ilon ja hedelmät. :D
 
Vastaus: Dark Souls

Eiköhän se ole jo jonkinlainen selviö, ettei jaappanialaisilla ole mitään käryä miten online-pelaamisen tulisi toimia; on karkeata toteutusta kuten tässä, tai sitten tämä taannoinin Street Fighter IV:n hässäkkä, jossa sama matsi nauhotettuna kunkin pelaajan kotona näytti ihan erilaiselta (hahmot tekivät täysin erilaisia liikkeitä kuin mitä "kotona" pelaaja suoritti), tai sitten on yleistä ymmärtämättömyyttä kuten Nintendon online-niskurointi.

Täytynee samaan hengenvetoon sanoa, että onhan sitä hyviäkin esimerkkejä kuten Final Fantasy XIV, joka ei ole toiminut sen huonommin (mutta ei paremminkaan) kuin vastaavat MMO:t lännestä. Susipaskaa suunnittelua ja toteutusta täynnä monet käytännön jutut Souls-pelisarjan pelit, mutta hyvät jutut puntarissa painaa enemmän. Omakohtaisesti inveidaus on hauska ajatuksena, mutta käytäntö sai jättämään muutamaan kokeiluun. Oma nihilistinen olemus halusi myös pelata pelit ilman summonointia, sillä pomoista vaikutti tulevan naurettavan helppoja - tässä tietysti meni myös se inveidatuksi tuleminen, mutta sou not. Aina ei voi voittaa.

Aattelin tuossa repästä ensimmäisen Söylsin kunhan saan pelipinoa vähän pienemmäksi, mutta saas nähdä. Jotkut netin foliohatut ovat heitelleet remaken mahdollisuutta kakkososan tehneen tiimin toimesta tuosta ykkösestä.
 
Vastaus: Dark Souls

Pelaa vaan lisää touta striiminä.

Keskiviikkona 3.8.2016 klo 18. Ajattelin mennä silloin Duke's Archiveen.

Sain varmaan muutaman harmaan hiuksen lisää juoksennellessani Catacombsin henkiin herääviä luurankoja pakoon. Lopulta löysin seppä Vamosin ja tuunailin mukana kulkeneen Bastard Swordin Fire Bastard Swordiksi. Johan alkoi lyyti kirjoittaa. Pinwheel oli vitsi ainakin minun 96-levelisellä hahmollani kera tulimiekan. Varmaan viisi kertaa huitaisin ja matsi oli ohi. Mukavaa päivitellä bonfireja niin, että saa sen 15 Estusta mukaan kerralla.

EDIT:
Ei näemmä auttanutkaan tulimiekka. Miten nuo luurangot saa pysymään kuolleina?

EDIT 2:
Divine weapon tepsii. Nyt on Divine Bastard Sword +5 käytössä ja pysyvät kuolleina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls

Keskiviikkona 3.8.2016 klo 18. Ajattelin mennä silloin Duke's Archiveen.

Sain varmaan muutaman harmaan hiuksen lisää juoksennellessani Catacombsin henkiin herääviä luurankoja pakoon. Lopulta löysin seppä Vamosin ja tuunailin mukana kulkeneen Bastard Swordin Fire Bastard Swordiksi. Johan alkoi lyyti kirjoittaa. Pinwheel oli vitsi ainakin minun 96-levelisellä hahmollani kera tulimiekan. Varmaan viisi kertaa huitaisin ja matsi oli ohi. Mukavaa päivitellä bonfireja niin, että saa sen 15 Estusta mukaan kerralla.

EDIT:
Ei näemmä auttanutkaan tulimiekka. Miten nuo luurangot saa pysymään kuolleina?

EDIT 2:
Divine weapon tepsii. Nyt on Divine Bastard Sword +5 käytössä ja pysyvät kuolleina.

Toinen tapa pitää ne kuolleena on
Tappaa se summooja velho niin ne pysyy kuolleena sen kyseisen velhon huudeilla
 
Vastaus: Dark Souls

Kymmenisen tuntia taas takana pitkähkön tauon jälkeen ja joka kerta hämmästyn miten paljon parempi tämä on muita Souls-sarjan pelejä. Ei ehkä jokaisella osa-alueella, mutta kokonaisuutena.
 
Vastaus: Dark Souls

Kymmenisen tuntia taas takana pitkähkön tauon jälkeen ja joka kerta hämmästyn miten paljon parempi tämä on muita Souls-sarjan pelejä. Ei ehkä jokaisella osa-alueella, mutta kokonaisuutena.

Tämä on kyllä jännä juttu ja niin usein jatko-osissa paikkaansa pitävä. DS1 on vain niin eheä paketti ja joka osa-alueeltaan viimeisen päälle upea tekele ettei edes muuta osaa kaivata. Myöhemmät osat ovat sitten jo paljon rönsyilevämpiä ja kun niihin vielä lisää kolme DLCtä niin ähky on tosiasia. Artorias -dlc taas oli juuri täydellinen lisäherkku.

Itselläni DS1 ja Demon's vievät kärkisijan molemmat omilla vahvuuksillaan (DS ollen silti absoluuttisella mittarilla parempi pelinä), jonka jälkeen tulee Bloodborne ja vielä myöhemmin loput osat.
 
Hyvä homma, jääny PC:llä 1 kesken kun ohjain ei toimi siinä kovin hyvin, ja muutenkin pitää kikkailla. Vieläkö tulis Demon Souls:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Tuleekohan switchille 1080p/30 FPS ja muille koneille 1080p/60 FPS. Melkeen tekis mieli ostaa kaks versioo mut tiedä sitten miten toimii käsikonsolilla souls peli.
 
Tuleekohan switchille 1080p/30 FPS ja muille koneille 1080p/60 FPS. Melkeen tekis mieli ostaa kaks versioo mut tiedä sitten miten toimii käsikonsolilla souls peli.

Pelaajan uutisessa Taidettiin puhua jopa ps4 pro:n ja Xbox one x:n pyörittävän pc:n lisäksi 4k/60fps mutta pitää vielä tarkistaa :D
 
  • The remake runs at 1080p on the PS4 and Xbox One with 60 FPS.
  • This is a REMAKE of the game using Dark Souls 3’s engine. Expect Combat differences.
  • Native 4k resolution on PC
  • Remaster renders upscaled 4K on the PS4 Pro and Xbox One while the PC version will feature resolution upto native 4K.
  • The remaster will feature up to 6 player online, like Dark Souls 3.
  • The multiplayer now has dedicated game servers rather than p2p
  • The remaster includes the DLC Artorias of the Abyss
  • Switch 720/1080p 30 FPS.

https://fextralife.com/dark-souls-remaster-coming-switch-ps4-xbox-one-may-25th-2018/
 
Viimeksi muokattu:
Eli juuri niinkuin epäilin. Vähän pelottaa noi combat muutokset, toivottavasti pysyvät vähissä. 6 pelaajan online on aikamoista läpijuoksua jos se edelleen on tasapainotettu 2 pelaajalle, eikös ekassa voinut kutsua vaan yhden pelaajan apuriks
 
Tein uuden ketjun ihan uusia pelaajia ajatellen ja pelimoottorin tuomien uudistuksien lisäksi että vanhat kikat eivät välttämättä enää toimikkaan.
 
Ylös Bottom