Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En sitten kerinnyt tuloksia nappaamaan kameralla kun vilahti jo pois. Saiko joku muu tulokset ylös?
Ja ilmeisesti molemmat monster kuskit on lopettanu ajelut?
Täytyy kyllä sanoa, että olipahan viimenen pätkä! Olin ennen vikaa ek:ta taotao:ta jäljessä ~6 sekuntia. Hullu draivi päälle vikaan ek:hon ja taisi joku pikku kämmi tulla taotao:lla, joka sitten avitti mun urakkaa.![]()
Omalta osalta kisa meni melkein niin huonosti kuin vain voi mennä. 4/5 ek:sta ajoin ulos ja ei vain kyyti riittänyt, koska näitä michiganin polkuja on tultu ajettua kaikista vähiten mitä olen rallia ajanut. Noh norjassa tullaan ja kovaa.
Mitäs meininkiä oli ollihmollihilla kun ei tullut ajelemaan vaan pisti kylmästi änärin tulille?
Näillä näkymin Monsteri tiimi on vapaana kokonaan, koska yazmatti on poistanut meikän kavereista ja eipä myöskään hänen tallitoverillaan minkäännäköistä aktiivisuutta oikein ole kun ei edes ilmoittele mitään jne.
Kiinnostaisko Ultralowia ja vaikkapa FakiiR1a napata monster tiimistä vakituinen paikka?
Onkos tätä ralli sarjaa enää ollenkaan ku on nii hiljaasta?? Minä en valitettavasti melko varmasti pääse tänää ajaa kisaa.
Auton säätäminen tällä kertaa päälle, kun viime kisassa ei ollut. Muuten en osallistu![]()
Kenian kilpailussa muistaakseni sai säätää autoa, mutta noinhan se sovittiin. Varsinkaan mitään Norjan rallia en rupea ajamaan vakiosäädöillä.Sarjaa tehtäessä muistelisin että oltaisiin sovittu että tässä haetaan sitä kovinta kuskia eikä parasta autonsäätäjää. Taitohan sekin on ja olennainen osa rallia, en sitä kiistä, mutta tuskinpa nuo on tänäänkään päällä kun on koko kausi näillä säännöillä menty.
Toivottavasti silti sinä ja mahdollisimman moni muu ilmestyy puolen tunnin päästä lähtöviivalle![]()
Voihan perkele! Olipahan rallit. Todella tasasta vääntöä vikaan ek'hon asti. Mulla oli joku mitätön puolen sekunnin johto, mutta kyllä tyrin sitten koko sarjan eestä yhellä ek'lla. Ensin spinnaus, sitten vähän ajan päästä kyljelleen ja lopun pariin mutkaan vielä ulosajo. Ja nyt kun laskeskelin pisteitä niin tulipahan virheet vittumaiseen paikkaan! No, eipä voi mitään; taotaolle kaikki kunnia kovasta suorituksesta ja mestaruudesta(?)!
Kausi oli kaikenkaikkiaan tosi nasta vaikkei ihan täyttä taloa saatukaan. Nyt kyllä lopputuloksen tietäen ehkä hippasen harmittaa Kenian rallin väliinjääminen...;D Muuutta ensi kautta odotellessa - voisi ottaa Monacon mukaan?
Vähän vastaava kisahan tää meidän osalta Niccessor oli kuin Michigan, nyt vain kääntyi mulle tää viimeinen pätkä sun virheiden vuoksi.
Mulla mikki olikin kiinni, mutta enpä kuullut kuin muutaman epämääräisen äänen.Ja yleisesti vielä, olis kiva jos jengiltä löytyis niitä mikkejä livessä.Ei kukaan varmasti pätkän aikana ehdi turista, mutta kisojen välissä olis kiva vähän purnata aikoja ja miten pätkät kullakin meni. Vähän kälystä kun kukaan ei puhu koko rallin aikana mitään..
![]()
En oikein usko, että kaikilla on Monte Carlo track packkia.
Ja mitäs tehdään tallien kanssa? Pistetäänkö tallit uusiksi ja kenellä on eniten pisteitä saa valita tallinsa ekana jne ja mitä mieltä olette jos esim Monsterin tilalla olisi vaikkapa Mini?
Mulla mikki olikin kiinni, mutta enpä kuullut kuin muutaman epämääräisen äänen.
Muutaman kerran koitin itsekkin huhuilla sinne päin. Voinee olettaa että ääni ei sinne asti yltänyt?
Mikin johdosssa kosketushärö ja koittanut tollasta McGyver viritystä tehdä, mutta eipä tainnut toimia vieläkään.