Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DIRT 3 - Online Kausi [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja storkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Joo vedetään vaan ensi kausi tolla 5ek+SS+5ek systeemillä vai otetaanko jo norjaan kokeiluun?

En sitten kerinnyt tuloksia nappaamaan kameralla kun vilahti jo pois. Saiko joku muu tulokset ylös?

Ja ilmeisesti molemmat monster kuskit on lopettanu ajelut?

En sitten kerinnyt tuloksia nappaamaan kameralla kun vilahti jo pois. Saiko joku muu tulokset ylös?

Ja ilmeisesti molemmat monster kuskit on lopettanu ajelut?

Mulla on pysäytyskuva-toiminto tv:ssä niin saa aina helposti kuvan. Tässä tulokset:

Nicholas 25K 12:46.655
taotao11 12:54.032
Ac3way 13:13.470
Storkki 13:39.105
UltraLow663 14:19.819

Täytyy kyllä sanoa, että olipahan viimenen pätkä! Olin ennen vikaa ek:ta taotao:ta jäljessä ~6 sekuntia. Hullu draivi päälle vikaan ek:hon ja taisi joku pikku kämmi tulla taotao:lla, joka sitten avitti mun urakkaa. :)

Tosi hyvät pelit oli! Harmi kun jäi juhannuksen takia yksi kisa välistä. :/ Ja mennään tää kausi näillä säännöillä ja katellaan niitä parannusehdotuksia sit seuraavaan. :)

Ei saanut säätää autoa, se oli todella harmi. Tekee omasta ajamisesta hieman hankalaa, kun en koskaa aja default säädöillä.

Mukava kisa jälleen, oma vauhti oli hyvin kohdallaan, ja sijoituskin oli paras tähän mennessä. EK pohjia tuli ihan kivasti ja näyttäisi taas osallistujien puutteen takia olla mahdollista kilpailla mitali-sijoista koko kaudelta, jos Norjassa vain sujuu samalla tavalla :)

Täytyy kyllä sanoa, että olipahan viimenen pätkä! Olin ennen vikaa ek:ta taotao:ta jäljessä ~6 sekuntia. Hullu draivi päälle vikaan ek:hon ja taisi joku pikku kämmi tulla taotao:lla, joka sitten avitti mun urakkaa. :)

Joo en ollu tuota pimeässä ajoa paljoa treenannut niin tuli useampi virhe jotka pääsit sitten kuittaamaan. Ensi kerralla sitten uusi yritys jos johto pitäisi :)

Niin ja viimeinen kisa voitaisiin ajaa vielä tällä samalla tavalla, ensi kaudelle sitten tuo pidempi kilpailu-muoto!

Itsellä ei oikein lähteny ajot, jokaisella radalla piti käydä pusikkoon tutustumassa vähintään kerran, muutamilla parikin kertaa. :rolleyes:
Pitäs seuraavana torstaina vähän paremmin valmistautua ja harjotella etukäteen...

Omalta osalta kisa meni melkein niin huonosti kuin vain voi mennä. 4/5 ek:sta ajoin ulos ja ei vain kyyti riittänyt, koska näitä michiganin polkuja on tultu ajettua kaikista vähiten mitä olen rallia ajanut. Noh norjassa tullaan ja kovaa. :)

Mitäs meininkiä oli ollihmollihilla kun ei tullut ajelemaan vaan pisti kylmästi änärin tulille?

Näillä näkymin Monsteri tiimi on vapaana kokonaan, koska yazmatti on poistanut meikän kavereista ja eipä myöskään hänen tallitoverillaan minkäännäköistä aktiivisuutta oikein ole kun ei edes ilmoittele mitään jne.

Kiinnostaisko Ultralowia ja vaikkapa FakiiR1a napata monster tiimistä vakituinen paikka?

Omalta osalta kisa meni melkein niin huonosti kuin vain voi mennä. 4/5 ek:sta ajoin ulos ja ei vain kyyti riittänyt, koska näitä michiganin polkuja on tultu ajettua kaikista vähiten mitä olen rallia ajanut. Noh norjassa tullaan ja kovaa. :)

Mitäs meininkiä oli ollihmollihilla kun ei tullut ajelemaan vaan pisti kylmästi änärin tulille?

Näillä näkymin Monsteri tiimi on vapaana kokonaan, koska yazmatti on poistanut meikän kavereista ja eipä myöskään hänen tallitoverillaan minkäännäköistä aktiivisuutta oikein ole kun ei edes ilmoittele mitään jne.

Kiinnostaisko Ultralowia ja vaikkapa FakiiR1a napata monster tiimistä vakituinen paikka?

Voi ny helkkari olisit sanonut, että kyseessä on Online kausi! =/ Unohdin täysin kisan eiliseltä ja huomasin nyt vasta, että hei nythän on perjantai eli missasin torstain kisan! :D Ja joo tosiaan huomasin Storkki viestisi vasta 11 illalla, mutta et niissäkään mitään puhunut Online kaudesta.. :D Ajattelinki et miks nii innokkaasti lähettelit peli-invitee, mutta sehän olikin online kausi. Ensi kerralla muistutatte taunoa!

Onkos tätä ralli sarjaa enää ollenkaan ku on nii hiljaasta?? Minä en valitettavasti melko varmasti pääse tänää ajaa kisaa.

Auton säätäminen tällä kertaa päälle, kun viime kisassa ei ollut. Muuten en osallistu :)

Onkos tätä ralli sarjaa enää ollenkaan ku on nii hiljaasta?? Minä en valitettavasti melko varmasti pääse tänää ajaa kisaa.

Uskoisin että on, mutta eipä täällä kukaan viikon aikana turhasta jauha. Kisan jälkeen jokainen kertoo oman näkökulman miten meni, jos muistaa ja sitten ketju hiljenee taas viikoksi :D

Auton säätäminen tällä kertaa päälle, kun viime kisassa ei ollut. Muuten en osallistu :)

Sarjaa tehtäessä muistelisin että oltaisiin sovittu että tässä haetaan sitä kovinta kuskia eikä parasta autonsäätäjää. Taitohan sekin on ja olennainen osa rallia, en sitä kiistä, mutta tuskinpa nuo on tänäänkään päällä kun on koko kausi näillä säännöillä menty.

Toivottavasti silti sinä ja mahdollisimman moni muu ilmestyy puolen tunnin päästä lähtöviivalle :)

Sarjaa tehtäessä muistelisin että oltaisiin sovittu että tässä haetaan sitä kovinta kuskia eikä parasta autonsäätäjää. Taitohan sekin on ja olennainen osa rallia, en sitä kiistä, mutta tuskinpa nuo on tänäänkään päällä kun on koko kausi näillä säännöillä menty.

Toivottavasti silti sinä ja mahdollisimman moni muu ilmestyy puolen tunnin päästä lähtöviivalle :)
Kenian kilpailussa muistaakseni sai säätää autoa, mutta noinhan se sovittiin. Varsinkaan mitään Norjan rallia en rupea ajamaan vakiosäädöillä.

Voihan perkele! Olipahan rallit. Todella tasasta vääntöä vikaan ek'hon asti. Mulla oli joku mitätön puolen sekunnin johto, mutta kyllä tyrin sitten koko sarjan eestä yhellä ek'lla. Ensin spinnaus, sitten vähän ajan päästä kyljelleen ja lopun pariin mutkaan vielä ulosajo. Ja nyt kun laskeskelin pisteitä niin tulipahan virheet vittumaiseen paikkaan! No, eipä voi mitään; taotaolle kaikki kunnia kovasta suorituksesta ja mestaruudesta(?)!

Kausi oli kaikenkaikkiaan tosi nasta vaikkei ihan täyttä taloa saatukaan. Nyt kyllä lopputuloksen tietäen ehkä ujosti harmittaa Kenian rallin väliinjääminen...;D Muuutta ensi kautta odotellessa - voisi ottaa Monacon mukaan?

Voihan perkele! Olipahan rallit. Todella tasasta vääntöä vikaan ek'hon asti. Mulla oli joku mitätön puolen sekunnin johto, mutta kyllä tyrin sitten koko sarjan eestä yhellä ek'lla. Ensin spinnaus, sitten vähän ajan päästä kyljelleen ja lopun pariin mutkaan vielä ulosajo. Ja nyt kun laskeskelin pisteitä niin tulipahan virheet vittumaiseen paikkaan! No, eipä voi mitään; taotaolle kaikki kunnia kovasta suorituksesta ja mestaruudesta(?)!

Joo olipahan huikea kisa tämä viimeinen! Niccessorin kanssa tosiaan väännettiin ihan tasoissa kaikki 4 ensimmäistä pätkää, ja tuossa ylempänähän tosiaan jo kaveri kertoikin mitä kävi. Itse kuittasin voiton kisasta ja koko kaudesta sitten viimeisen pätkän puhtaalla ajolla. Storkki kyllä pilasi vähän iloa tuosta tekemällä pohjat vielä siihen perään :D Kaksi pistettä taisi meidän ero tosiaan lopulta olla tuossa pistetaulukossa, kyllä kannatti osallistua jokaiseen kisaan :) Ja tulihan se kauden avausvoittokin ihan mukavaan paikkaan :) Vähän vastaava kisahan tää meidän osalta Niccessor oli kuin Michigan, nyt vain kääntyi mulle tää viimeinen pätkä sun virheiden vuoksi. Niin, ja kiitoksia vain tiukasta kisasta ja onnitteluista!

Kausi oli kaikenkaikkiaan tosi nasta vaikkei ihan täyttä taloa saatukaan. Nyt kyllä lopputuloksen tietäen ehkä hippasen harmittaa Kenian rallin väliinjääminen...;D Muuutta ensi kautta odotellessa - voisi ottaa Monacon mukaan?

Tää Monte Carlon mukaan ottaminen taitaa riippua ihan siitä kuinka monella tuo lisäosa on. Itseltäni löytyy, mutta kuinka monelta muuta?

Kiva kausi oli, kiitos siitä kaikille ja ensi torstaina sitten tuota uutta kautta vissiin aloiteltaisiin Suomesta tuolla pidemmällä kaavalla?

Vähän vastaava kisahan tää meidän osalta Niccessor oli kuin Michigan, nyt vain kääntyi mulle tää viimeinen pätkä sun virheiden vuoksi.

Totta, kävi sen tokan kämmin aikana mielessä just sama viime kisa - ei ole helppoa lähteä vikalle pätkälle johdosta. :D Mut parhaimpiahan tällaset kisat on ku mennään ihan sekuntipelillä! Innolla odotan seuraavia kisoja. :)

Tosta pidemmästä kaavasta ensi kaudelle: en ite oikein välitä noista head 2 head -radoista, ne on jotenkin niin pieniä ja ahtaita ettei niissä oikein voi kunnolla ajaa. Mutta eipä se nyt siihen kaadu jos ne mukaan otetaan, mut mun puolesta vois vaikka jättää poiskin.

Ja yleisesti vielä, olis kiva jos jengiltä löytyis niitä mikkejä livessä. :) Ei kukaan varmasti pätkän aikana ehdi turista, mutta kisojen välissä olis kiva vähän purnata aikoja ja miten pätkät kullakin meni. Vähän kälystä kun kukaan ei puhu koko rallin aikana mitään.. :D

Että sellanen kisa. Eipä ole tullut Norjassa käytyä montaa kertaa ennen tätä, ihan yhden käden sormilla pystyy laskemaan. :D
Pari ekaa pätkää oli kyllä sen mukaista menoakin. Taisin lähemmäksi parisenkymmentä sekuntia jäädä molemmilla pätkillä. Ekalla etapilla jouduin jopa päästämään kaikki ohi(?)
Viimisillä ek:lla alko vauhtikin olemaan, no ei sanota että samassa vauhdissa kuin muut, mutta huomattavasti lähempänä. :)

Ja yleisesti vielä, olis kiva jos jengiltä löytyis niitä mikkejä livessä. :) Ei kukaan varmasti pätkän aikana ehdi turista, mutta kisojen välissä olis kiva vähän purnata aikoja ja miten pätkät kullakin meni. Vähän kälystä kun kukaan ei puhu koko rallin aikana mitään.. :D
Mulla mikki olikin kiinni, mutta enpä kuullut kuin muutaman epämääräisen äänen.
Muutaman kerran koitin itsekkin huhuilla sinne päin. Voinee olettaa että ääni ei sinne asti yltänyt? :D
Mikin johdosssa kosketushärö ja koittanut tollasta McGyver viritystä tehdä, mutta eipä tainnut toimia vieläkään.

Joo eli Norjan tulokset:

1. taotao11 11:41.959
2. Nicholas 25K 11:46.287
3. Storkki 12:04.846
4. Pecon 12:33.037

Hyvät kisat oli. Tuli tehtyä oisko ollut toisella ek:lla aika iso virhe niin tuli jäätyä aika paljon kärjestä ja ei sitten enään pystynyt kuromaan eroa millään.

Ensi torstaina uusi kausi käyntiin, mutta tosissaan niitä aktiivisia osallistujia tarvittaisiin. Ens kaudella mennään myös kisat pitemmän kaavan kautta ja varmaan Suomesta taas aloitellaan ? En oikein usko, että kaikilla on Monte Carlo track packkia.

Ilmoituksia nyt kehiin jos ei oikeasti pysty seuraavalla kaudella ajamaan kisoja vaan mielummin otetaan aktiivisempia kisaajia tilalle.

Pisteitä en ole vielä laskenut, mutta taotao sen taisi sitten lopulta viedä? Onnittelut.

Ja mitäs tehdään tallien kanssa? Pistetäänkö tallit uusiksi ja kenellä on eniten pisteitä saa valita tallinsa ekana jne ja mitä mieltä olette jos esim Monsterin tilalla olisi vaikkapa Mini?

En oikein usko, että kaikilla on Monte Carlo track packkia.

Ei muutakun ilmotusta vaan kehiin jos ei löydy packia niin sit ei oteta mukaan, mut jos kaikilla on niin vois olla vaikka päätösralli Montea. ;)

Ja mitäs tehdään tallien kanssa? Pistetäänkö tallit uusiksi ja kenellä on eniten pisteitä saa valita tallinsa ekana jne ja mitä mieltä olette jos esim Monsterin tilalla olisi vaikkapa Mini?

Mä ainakin tahtoisin koittaa toista tallia ja toi pisteiden mukaan valinta kuulostais järkevältä. Ja Mini talli vois olla ihan jees, ei olis niin paljoa samaa merkkiä.

Mulla mikki olikin kiinni, mutta enpä kuullut kuin muutaman epämääräisen äänen.
Muutaman kerran koitin itsekkin huhuilla sinne päin. Voinee olettaa että ääni ei sinne asti yltänyt? :D
Mikin johdosssa kosketushärö ja koittanut tollasta McGyver viritystä tehdä, mutta eipä tainnut toimia vieläkään.

En ainakaan ite huomannut että olis kuulunut. No ens kerralla sit. :)

Ylös Bottom