Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Open-autot vois olla kyllä hyviä. Olis ihan hyvää vaihtelua.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Open-autot vois olla kyllä hyviä. Olis ihan hyvää vaihtelua.

Näin olisi, mutta nämä eivät aivan tasapainossa ole. Näyttää tuo Colin Mcrae R4 olevan vähän enemmänkin muita luokan autoja nopeampi.

Itselleni tuli mieleen vähän erikoisempi idea, mutta tuodaan esille kuitenkin. Eli pidettäisiin Fiesta-sarja. Kaikki ajaisivat Open-luokan Ford Fiestalla, noita tarravaihtoehtoja tuohon autoon on 4kpl joten tallit tulisivat auton sponsorien mukaan. Omasta mielestäni tämä voisi olla ihan hauska, ja tuoda vaihtelua mutta mitenkäs muista?
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Itselleni tuli mieleen vähän erikoisempi idea, mutta tuodaan esille kuitenkin. Eli pidettäisiin Fiesta-sarja. Kaikki ajaisivat Open-luokan Ford Fiestalla, noita tarravaihtoehtoja tuohon autoon on 4kpl joten tallit tulisivat auton sponsorien mukaan. Omasta mielestäni tämä voisi olla ihan hauska, ja tuoda vaihtelua mutta mitenkäs muista?

Voisi olla ihan hyvä idea. Ainakaan ei voisi sanoa, että toisella on parempi auto jne kun kaikilla on sama.

EDIT: Olen kyllä enemmän Lancerin kannalla kuin Fiestan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Mulle on oikeastaan aivan sama millä ajellaan, kunhan autot vaan on jatkossakin lähes saman tasoiset, tai täysin. :)
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Voisi olla ihan hyvä idea. Ainakaan ei voisi sanoa, että toisella on parempi auto jne kun kaikilla on sama.

EDIT: Olen kyllä enemmän Lancerin kannalla kuin Fiestan.

Laitetaas vielä tähän kolmas vaihtoehto, jolla voitaisiin ajaa: Colin Mcrae r4 vai mikä oli!
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Mielestäni pitäisi nyt saada jo päätettyä ensi kauden autot, kuskit ja tallit jotta saadaan kausi ajallaan torstaina alkamaan. Pitäähän säätöjen testaamiselle yms. jättää myös vähän aikaa. Eli voisivatkohan kaikki ensikaudelle osallistuvat vahvistaa osallistumisensa ja kertoa toiveet sarjan auto-luokasta/autosta? Eivät ole mm. Ac3way ja Tropiikin Kukka vielä mitään mielipidettä esittäneet. Jotain ratkaisua tähän nyt tarvittaisiin kun kolmella Open-luokan autolla on nyt 1 kannattaja :D

Itse kannatan joko Pro -luokan autoilla jatkamista tai sitten niin että Open -luokasta valitaan yksi auto jolla kaikki ajavat. Mieluiten Fiesta, Lancer tai Impreza, tuo Colin Mcrae R4 ei minun silmissäni ole ralliauto niin en sillä haluaisi ajaa.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Mielestäni pitäisi nyt saada jo päätettyä ensi kauden autot, kuskit ja tallit jotta saadaan kausi ajallaan torstaina alkamaan. Pitäähän säätöjen testaamiselle yms. jättää myös vähän aikaa. Eli voisivatkohan kaikki ensikaudelle osallistuvat vahvistaa osallistumisensa ja kertoa toiveet sarjan auto-luokasta/autosta? Eivät ole mm. Ac3way ja Tropiikin Kukka vielä mitään mielipidettä esittäneet. Jotain ratkaisua tähän nyt tarvittaisiin kun kolmella Open-luokan autolla on nyt 1 kannattaja :D

Itse kannatan joko Pro -luokan autoilla jatkamista tai sitten niin että Open -luokasta valitaan yksi auto jolla kaikki ajavat. Mieluiten Fiesta, Lancer tai Impreza, tuo Colin Mcrae R4 ei minun silmissäni ole ralliauto niin en sillä haluaisi ajaa.

Miksei voi ajaa ihan kautta Fiestalla,Lancerilla tai Imprezalla? Eikös voimasuhteet ole hyvin tasaisia näiden kohdalla?
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Käy ihan kumpikin luokka. Tosin täytyy antaa miinus R4:lle. Ei mielellään sillä.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Jos mennään ensi kausi niin, että saa valita vapaasti minkä noista kolmesta ottaa ja ei ole mitään tallijakoja?

Eli siis kaikki muut autot käytössä paitsi colin mcrae r4.

Olisko näin?
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Itse tulen varakuskiksi, kun en ole vielä kauhean varma osallistumisesta kaikkiin kisoihin. Open-luokka käy myöskin, vaikka en ole kuin kerran kokeillut ajaa niillä autoilla.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Jos mennään ensi kausi niin, että saa valita vapaasti minkä noista kolmesta ottaa ja ei ole mitään tallijakoja?

Eli siis kaikki muut autot käytössä paitsi colin mcrae r4.

Olisko näin?

Tämä sopii. Nyt on ralliautot SM-rallisarjan näköisiä, mutta en tiedä onko hyvä vai huono juttu. =D
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

^ Tää kai jo päätettiin? Noh, voin kyllä tulla messiin, mutta kuten sanoin tässä pelissä ei ole mikään muu autoluokka onnistunut kuin Pro. Kaikissa muissa luokissa autot on ku jotain tankkeja - mihinkään ei tunnu menevän ja pitoa on yhtä paljon ku pari kertaa käytetyssä kortsussa. Auto ei pysy tiessä sitten millään. Todella kuraa ajaa "sadantonnin" painosta autoa. -.-

Vaihtelu toki virkistää, mutta tämä osa-alue pelistä vaan on huono. Lisää ratoja sais kyllä tulla. :/
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

:mad:.u.
Tulin kännykällä ilmoittamaan että eipä toimi netti.....
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Ekalla EK:lla 2 kertaa katon kautta ympäri ja kokonaistilastoissa 2 puuhun ajoa, joista aiheutui 2 keskeytystä.. Ei se nyt ihan putkeen mennyt.

En tiedä sitten kuinka virallinen kisa oli kun osallistujia 4 + joku sarjan ulkopuolinen, ekoilla 5 pätkällä oli flashbackit käytössä ja sadetta/yö-pätkiä tuli ihan eri järjestyksessä kuin ennen (ilmeisesti Niccessorin edustaman Livegamers turnauksen sääntöjen mukaisesti).
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

En tiedä sitten kuinka virallinen kisa oli kun osallistujia 4 + joku sarjan ulkopuolinen, ekoilla 5 pätkällä oli flashbackit käytössä ja sadetta/yö-pätkiä tuli ihan eri järjestyksessä kuin ennen (ilmeisesti Niccessorin edustaman Livegamers turnauksen sääntöjen mukaisesti).
Mun mielestä 50% varsinaisista kuskeista + varakuski on sopiva raja jolla kisa voidaan ajaa. Jos on tuota vähemmän osallistujia niin sitten kannattaa siirtää, mutta tässä on mun mielestä riittävästi kuskeja kisan läpi viemiseen.
50%+varakuski oli tässäkin kisassa ja pätkille ei ole ainakaan avaus viestissä mitään säätöjä annettu. Ja käsittääkseni tämä ei myöskään ole suljettu kausi, vaan uudet osallistujat ovat tervetulleita, varsinkin kun täyttä servua saadaan harvoin kasaan muutenkaan.

Itse kisasta sen verran että normisti edettiin puskien ja puiden seassa. :)
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Tulokset Suomesta (Varakuskiksi ratin taakse hyppäsi Hensu):

EK 1-5
Nicholas 25K 10:26.468
Hensu 10:38.173
taotao11 10:57.456
FakiiR1 11:34.559
Pecon 11:56.797

SSEK 6
FakiiR1 1:14.678
Nicholas 25K 1:16.231
Hensu 1:16.480
taotao11 1:17.124
Pecon 1:22.029

EK 7-10
FakiiR1 10:27.797
Nicholas 25K 10:45.432
Hensu 11:08.895
Pecon 11:30.691
taotao11 12:29.728

Kokonaisajat:

1. Nicholas 25K 22:28.131
2. Hensu 23:03.548
3. FakiiR1 23:17.034
4. taotao11 24:44.358
5. Pecon 24:49.517

Pisteet:

Nicholas 25K: 27p
Hensu: 19p
FakiiR1: 18p
taotao11: 12p
Pecon: 10p
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

11 sanoi:
Ekalla EK:lla 2 kertaa katon kautta ympäri ja kokonaistilastoissa 2 puuhun ajoa, joista aiheutui 2 keskeytystä.. Ei se nyt ihan putkeen mennyt.

En tiedä sitten kuinka virallinen kisa oli kun osallistujia 4 + joku sarjan ulkopuolinen, ekoilla 5 pätkällä oli flashbackit käytössä ja sadetta/yö-pätkiä tuli ihan eri järjestyksessä kuin ennen (ilmeisesti Niccessorin edustaman Livegamers turnauksen sääntöjen mukaisesti).

Hostasin pelin koska Storkki ilmoitti, ettei pääse. Missään ei lukenut minkälaisia sääoloja pitäisi olla, joten laitoin ihan satunnaisella ne, problem?

1 krt flashback oli tosiaan unohtunut käyttöön ekoille pätkille, mutta tuskin vaikutti lopputulokseen tai ylipäätänsä kenenkään suoritukseen?

Kun tämä kuitenkin on epävirallinen yksityisen käyttäjän ylläpitämä turnaus/liiga, ei varmasti ketään haittaa mikäli kisat ajetaan sillä määrällä ketä paikalla on. Ja ennen tosiaan ollaan pohdittu että vähintään olisi hyvä olla edes 50% jengistä koossa, nyt kuitenkin sen lisäksi yksi tuuraajakin messissä. Kuitenkin pääasiallinen tarkoitus tässäkin on hauskanpito, eikä naama näkkärillä vääntäminen, eikö?

50%+varakuski oli tässäkin kisassa ja pätkille ei ole ainakaan avaus viestissä mitään säätöjä annettu. Ja käsittääkseni tämä ei myöskään ole suljettu kausi, vaan uudet osallistujat ovat tervetulleita, varsinkin kun täyttä servua saadaan harvoin kasaan muutenkaan.

Itse kisasta sen verran että normisti edettiin puskien ja puiden seassa. :)

^ Nimenomaan näin: Kuitenkin valtaosa kisoista on menty alimiehisellä lobbyllä, joten miksi ei otettaisi innokkaita kuskeja mukaan, jos heitä sattuu löytymään? Tarkoitushan varmasti olisi saada sellainen poppoo kasaan joka aktiivisesti tätä peliä pelaa.

Eiköhän tää mennyt ihan niin virallisesti kuin aina ennenkin, tai mitä nyt epävirallisessa turnauksessa/liigassa voi mennä.

Sori jos vastasin jotenkin töykeästi, mutta taotaon viestistä vaan jotenkin jäi sellanen vittuilun maku suuhun.

PS. En edusta enää Livegamers sivustoa millään tavoin.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Joo joo, ei tuosta mun viestistä nyt kannata kenenkään ottaa hernettä nenään. Hyvä vaan, että otetaan uutta porukkaa mukaan jos sellaista sattuu löytämään, että saadaan se täysi 8 pelaajan ryhmä kasaan (tai edes lähes). Kunhan nyt vain ihmetytti vähäsen tuo, että flashbacki oli päällä, olosuhteet muuttui joka pätkälle yms. Ehkä olin vain liian tottunut noihin viime kauden kisamuotoihin tai jotain ja meni pasmat sekaisin. Ei sillä että tuo olisi ollut syy jonka takia noita ulosajoja tuli. Sori!
 
Ylös Bottom