Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Sama täällä.. Melkeen viikkoon en oo päässy xbox liveen. Onko sama ongelma Storkilla?

Ei oo sama ongelma ku eile pelailin normaalisti livessä. Tää oli vaa joku hetkellinen soneran häiriö mitä joskus tulee...

Harmi vaan, että jäi paras kisa väliin. Päivitän huomenna pistetaulukot jne, kun enään ei oikein ehdi..
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Joo joo, ei tuosta mun viestistä nyt kannata kenenkään ottaa hernettä nenään. Hyvä vaan, että otetaan uutta porukkaa mukaan jos sellaista sattuu löytämään, että saadaan se täysi 8 pelaajan ryhmä kasaan (tai edes lähes). Kunhan nyt vain ihmetytti vähäsen tuo, että flashbacki oli päällä, olosuhteet muuttui joka pätkälle yms. Ehkä olin vain liian tottunut noihin viime kauden kisamuotoihin tai jotain ja meni pasmat sekaisin. Ei sillä että tuo olisi ollut syy jonka takia noita ulosajoja tuli. Sori!

Juuh, asia kunnossa. :) Huomasin kyllä itekkin että tuli pari kertaa wet/rain valittua turhan useesti. Mut hyvä kuskihan se ajaa lujaa säällä kun säällä.. :)

Ja noista autoista piti vielä mainita, ettei ne nyt mun ennakkoasenteesta huolimatta niin huonoja olleet. Kyllä niilläkin ajaa pystyi. :cool:
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Juuh, asia kunnossa. :) Huomasin kyllä itekkin että tuli pari kertaa wet/rain valittua turhan useesti. Mut hyvä kuskihan se ajaa lujaa säällä kun säällä.. :)

Ja noista autoista piti vielä mainita, ettei ne nyt mun ennakkoasenteesta huolimatta niin huonoja olleet. Kyllä niilläkin ajaa pystyi. :cool:

Hyvä :) Ja ei se näiden wet/rain/night määrä niinkään haitannut, vaan se että ne tuli niin epätasaisessa järjestyksessä. Aiemmin kun on vedetty peräjälkeen tyyliin rain-wet-wet, tai kisan loppuun yö-valaistuksessa kolme pätkää putkeen. Peräkkäin kun tulevat niin ekalla kerralla saa tatsin siihen alustaan ja seuraavilla pääsee jo kovempaa, kun tietää jo esim. kuinka paljon aiemmin pitää jarruttaa. Tänään meni sitten ihan hakemiseksi koko ajaminen, ja eipä se siinä vaiheessa enää kovin hauskaakaan ollut, mutta toivon mukaan muilla oli!

Totta, hyvä kuski ajaa lujaa säällä kun säällä, tässä sarjassa harva vain pystyy ajamaan kovaa ja pysymään samalla tiellä koko kisaa. Tarkennetaan vielä että tämäkään ei nyt ole provo ketään kohtaan, vaan yleinen huomio näistä kisoista mitä on ajettu. Itselläni onnistuu ehkä max. kerran kaudessa, toisilla useammin ja toisilla ei niinkään usein.

Ihan kiva oli näillä autoilla munkin mielestä ajaa, vaikkei se auto tiellä pahemmin pysynytkään. Ainiin, liitin sut mielessäni LG-porukkaan kun oot sinne säännöt niiden sarjaan tehnyt, eikai ne nyt ihan hatusta vetänyt kuka ne sinne tekee ;)
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Ainakin hyvä oli ottaa tallit pois kun säännöllinen osallistuminen on mitä on.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Norjassa kyllä huomasi sen eron Pro- ja Open-luokan välillä. Tahtoo vaan olla liian raskaita autoja tiukkoihin kurveihin. Suomessa eroa ei niin huomannut. Vieläkun kisan jälkeen vedettiin Pro-luokalla, tuntu se kuin olisi hunajaa kussut. ;)

Alkupuoli kisasta meni päin piukkasen pyllyä, heti ekalla ek:lla kävin tutustumassa moneen otteeseen paikallista metsistöä, joka olikin kyllä yllättävän runsaslukuinen. Loppua kohden sain vähän tuntumaa alle, mutta ei vaan saanut autoa kulkemaan niinkuin olisin toivonut.

Yleisesti oli kyl aika tasasia suorituksia koko jengiltä. Mitä nyt Fakiiri käytti nitroja välillä, mutta muuten.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Oli vähän tahmeaa ekat ek:t, kun ei ollut ajanut kahteen viikkoon. Hyvin alkoi vauhtia löytymään loppua kohden, mutta kunhan pysyisi kokoajan tiellä. Varmaan joka eekoolla tuli ajettua penkkaan tai spinnattua.

Mun mielestä on mukava ajella noilla open autoilla vaikka niitä pitää ajaa eri tyylillä ja hyvinhän ne kääntyy tiukkaankin kurviin kun kässäriä käyttää. ;)

Joo mutta nyt käyn laittamaan tuloksia....
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Norja tulokset

1-5 ek

1. FakiiR1 11:11.238
2. Nicholas 25K 11:36.451
3. Storkki 11:49.901
4. Hensu 11:52.484
5. ollihmollih 11:58.390
6. Pecon 12:05.311

ss ek 6

1. Nicholas 25K 1:56.884
2. Storkki 1:58.545
3. FakiiR1 1:59.360
4. ollihmollih 1:59.813
5. Hensu 2:01.109
6. Pecon 2:15.389

ek 7-11

1. Nicholas 25K 12:01.688
2. FakiiR1 12:04.423
3. Storkki 12:21.228
4. Hensu 12:39.334
5. ollihmollih 12:53.998
6. Pecon 13:28.636

kokonaistulokset:

1. FakiiR1 25:15.021
2. Nicholas 25K 25:35.023
3. Storkki 26:09.674
4. Hensu 26:32.927
5. ollihmollih 26:52.201
6. Pecon 27:49.336
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Jos ajellaan vielä ensi kaudella niin voitaisiin kyllä siirtyä takaisin pro-luokan autoihin..
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Eli jätettiin kisa ajamatta koska meitä oli vain kolme paikalla.

Pääseepähän kattomaan HJK peliä...
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Eli jätettiin kisa ajamatta koska meitä oli vain kolme paikalla.

Pääseepähän kattomaan HJK peliä...

Valitettavasti juuri sen takia piti jättää kisa ajamatta... :D Ja lisäksi huomen Saksa paska sanakokeet joihin en ollut ennen yhdeksää lukenut yhtään..
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Jatkuuko sarja vai oliko tämä nyt tässä?

Koitetaanko vielä pelata toi sarjan viimonen ralli, Michigan, tänään pois? Saatais kuitenki kausi joten kuten ajettua loppuun. Mietitään sit jatketaanko, ja jos niin millä asetuksilla.

Mulla alkaa ens viikosta lähtien säbä-kausi taas, niin osuu just torstai illalle pelit, joten voi olla et en ens kaudelle pysty tulemaan.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Koitetaanko vielä pelata toi sarjan viimonen ralli, Michigan, tänään pois? Saatais kuitenki kausi joten kuten ajettua loppuun. Mietitään sit jatketaanko, ja jos niin millä asetuksilla.

Mulla alkaa ens viikosta lähtien säbä-kausi taas, niin osuu just torstai illalle pelit, joten voi olla et en ens kaudelle pysty tulemaan.

Jos ajelette vielä seuraavankin kauden niin voisin osallistua karkeloihin.
Ja jos tälle illalle jää "vapaita" paikkoja niin voisin tulla harjoittelemaan jos vain kaikille sopii?
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Mutta Keniakin on vielä ajamatta :S

Kyllä musta tuntuu, että tämä oli tässä jos ei enään saada vakituista täyttä lobbyä kisoihin.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Joo Michigan oli ja meni... Täytyy kyl sanoa, että ei ole enää intoa ajaa näitä kisoja eli kiitän ja kumarran näitä, jotka antoivat Torstai illalle aihetta iloon. :D

Ps. Jos joku ostaa Nhl 12 ja on intoa järjestää turnaus (koska itseäni ainakin moinen kiinnostaisi), niin olen mukana! :)
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Eli saatiin kuitenkin ajettua toi Michigan. Menkööt nyt mun puolesta ainakin nyt näin et Kenia peruttiin sateiden vuoksi.

Michigan tulokset:
EK1-5:
Nicholas 25K 11:09.492
Hensu 11:17.967
ollihmollih 11:41.957
Pecon 11:43.859
taotao11 12:16.916

SS EK6:
Nicholas 25K 1:28.590
Hensu 1:33.321
taotao11 1:34.434
ollihmollih 1:35.922
Pecon 1:36.101

EK7-11:
Nicholas 25K 11:08.473
Hensu 11:18.342
Pecon 11:47.772
taotao11 12:26.534
ollihmollih 12:43.933

Kokonaisajat:
Nicholas 25K 23:46.555
Hensu 24:09.630
Pecon 25:07.132
taotao11 25:57.884
ollihmollih 26:00.812

---

Ihan hauska kausi vaikka osallistujapulaa olikin, kyllä silti oon sitä mieltä että Pro-luokka > Open-luokka. ;)

Tosiaan itseltä varmaan jää tästä etiäppäin nää pelit väliin, joten itsekin taidan kiittää ja kuittaa kaikkia osanottajia. Erityissuperhyper kiitos Edgelle kausien ylläpidosta!

Jos satunnaiset pelit / peliseura pelin osalta kiinnostaa niin kannattaa liittyä Livegamersin DiRT 3 -yhteisöön. :)
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Taisi nyt tulla tämä DiRT kausi sarja päätökseen. Hyvät kisailut oli ja kiitos kaikille osallistujille. Voidaan tietysti ajella vielä tulevaisuudessa satunnaisia kisailuja silloin tällöin kun huvittaa. :)

Paitsi eihän sitä tiedä jos innostus herää vaikka puolen vuoden päästä takaisin sarjaan niin voidaan pistää sarja takaisin pystyyn. :cool:

Ps. Jos joku ostaa Nhl 12 ja on intoa järjestää turnaus (koska itseäni ainakin moinen kiinnostaisi), niin olen mukana! :)

Itellä on NHL tilauksessa ja voisin mahdollisesti laittaa jonkun liigan vaikka pystyyn, jos kukaan muu ei ole laittanut. Katsellaan kuitenkin ensin, että saa pelin käsiin niin mietitään sitten niitä asioita. :)
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Joo kiitoksia munkin puolesta Storkille sarjan vetämisestä ja muille ajoseurasta! Mukavat 2 kautta oli, joskin tälle kolmannelle jo omakin DiRT innostus ehti hieman lopahtamaan.

Myöhemmin voisi tosiaan katsoa vieläkö uudelleen ajaminen jaksaa innostaa, mutta nyt lienee tauon paikka kunhan uusi NHL ilmestyy. Palaillaan asiaan..

Ps. Jos joku ostaa Nhl 12 ja on intoa järjestää turnaus (koska itseäni ainakin moinen kiinnostaisi), niin olen mukana! :)

Kuten aiemmissakin versioissa, myös tässä versiossa tultaneen järjestämään lukuisia turnauksia/liigoja niin ylläpidon kuin yksittäisten foorumistien toimesta. Itse asiassa minulta jo kysyttiinkin joku viikko tässä olenko järjestämässä NHL 12 -liigaa :D Pointtina kuitenkin että NHL 12 liigoja sekä turnauksia varmasti tulee ja menee syyskuusta toukokuulle asti. Viikon päästä alkavat varmaan jo hätäisimmät laittamaan liigojaan pystyyn..
 
Ylös Bottom