Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Edge, pistetaulukosta puuttuu SS:n lisäpisteet. Eli oikea taulukko näyttää tältä, päivitähän etusivulle :)

Kuljettajat:
1. Nicholas 25K 27p
2. Tropiikin Kukka 19p
3. FakiiR1 18p
4. ollihmollih 12p
5. Storkki 10p
6. taotao11 8p
7. Pecon 6p
8. Ac3way 4p

Tallit:
1. Citroën Total WRT 35p
2. Citroën Junior Team 30p
3. Monster World Rally Team 25p
4. BP Ford Abu Dhabi WRT 14p

Tropiikin Kukka yllätti kyllä kovalla kyydillään. Fakiiri ja taotao ei ollut kyllä tässä kisassa ihan omalla tasollaan, mutta syitä löytyikin jo mm. taotaon reportaasista yllä. Ensi kisaan sit! Norjan revanssi taotaon kanssa tiedossa. ;)

Saa yrittää, koitan pysyä siellä vauhdissa mukana kahta pätkää pidemmälle niin saadaan kisat aikaan :D
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Ei ole ikinä turhauttanut näin paljon kisan jälkeen...
6. Ensimmäistä Ek:ta meni juuri niinkuin pitikin (ja niin kuin aina mennyt), eli mahdollisimman kovaa ja virheettömästi. Pari spinnausta joista säikähyksellä selvittiin. :D
MUTTA sitten... :mad: En tiedä yhtään mistä johtui (kaippa kuvittelin rallin olevan ohi) koska olin turvallisesti toisena, mutta viimeisillä ek:eek:illa kaikki meni pieleen... Ajo oli erittäin epävarmaa ja yliyritin liikaa... Siinä meni sitten tavoitekkin pilalle eli Fakiirin voittaminen =P.
Toivottavasti Norjan rallissa alusta loppuun pysytään ojien välissä.. :rolleyes:
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Mites on, hyväksyykö citikkamiehet sen jos Focus vaihtuu Fiestaan? :cool:
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Huomenna on Norjan kisa ja toivottavasti saadaan taas kaikki paikalle niin kuin viime viikon kisassa.

Ja Focus vaihtui Fiestaan. :cool:
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

En pysty varmaksi vielä sanomaan, mutta taitaa jäädä tämän illan kisa väliin :/ Olen näillä näkymin menossa illalla seuraaman FC Hongan Europa Leaguen karsinta peliä, ja sieltä en pysty klo21 mennessä vielä palaamaan.

Harmillista jättää vällin, koska Norjassa se oma vauhti on parhaimmillaan.. Myös ensi viikon kisaa täytyy seurata pystynkö osallistumaan. No, hyvää rallia muille, toivottavasti varakuljettaja löytyy lyhyelläkin varoitusajalla!
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

SS EK6 tulokset:

Nicholas 25K 1:53.657
Ac3way 1:57.375
FakiiR1 1:57.856
(taotao11) 1:59.261
ollihmollih 1:59.796
Storkki 1:59.847
Pecon 2:09.455
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Laitoin Edgelle yksityisviestin. Ensi viikon kisaa odotellessa, Live päivityskin onnistui vihdoin tunnin yrittämisen jälkeen. En ole viikkoon kirjautunut Liveen konsolilla, joten uutinen päivityksestä tuli yllätyksenä.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

NORJA Tulokset

EK 1-5
1. Nicholas 25K 11:06.360
2. FakiiR1 11:12.846
3. ollihmollih 11:25.221
4. Storkki 11.35.973
5. Ac3way 12:01.294
6. Pecon 12:39.416

EK 6
1. Nicholas 25K 1:53.657
2. Ac3way 1:57.375
3. FakiiR1 1:57.856
4. taotao11 1:59.261
5. ollihmollih 1:59.796
6. Storkki 1:59.847
7. Pecon 2:09.455

EK 7-11
1. Nicholas 25K 11:50.374
2. taotao11 11:52.746
3. FakiiR1 12:02.017
4. Storkki 12:11.511
5. ollihmollih 12:22.553
6. Ac3way 12:48.415
7. Pecon 13:22.390

Kokonaistulokset:
1. Nicholas 25K 24:50.391
2. FakiiR1 25:12.719
3. Storkki 25:47.331
4. ollihmollih 25:47.570
5. Ac3way 26:47.084
6. Pecon 28:11.261
7. taotao11 28:52.007 1-5ek +15min
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Hyvät kisailut jälleen! Harmi jos jäi Tropiikin kukalta kisat väliin kämäsen päivityksen takia. :(

On kyllä mun inhokki maa tää Norja. Koitin viime viikolla saada jotain järkevää setuppia autolle, ettei ihan pomppis sinne sun tänne. Mitään ei oikein löytynyt joten annoin olla. Sit tänään satuin testaamaan uudestaan vielä paria säätöä, joista toinen oli ihan ajettava. Sillä mentiin.

Yllätyin kuinka tasaisesti ja puhtaasti tuli koko ralli. Yhden kerran kippasi katon kautta ympäri, mutta palasi suoraan renkaille enkä menettänyt kuin muutamia sekunteja. Sen lisäksi vaan pari mutkaa vähän leveäksi, ei muuta. Se näkyi sitten ajassa, enkä juurikaan hävinnyt kuin parilla pätkällä.

Ennakkoon mulla oli vaan tavotteena pysyä penkkojen välissä ja voittaa taotao :D Harmi vaan, että taotaolta jäi eka puolisko ajamatta, mutta loppu pätkillä sai sitten jo vähän tuttua sadasosasekunti-peliä maistella. :D

Lievällä pelkotilalla odotan Kenian rallia, en ole siellä juurikaan ajellut ja mitä nyt muutama pätkä tossa testailtiin niin oli kyllä liukasta! Pitänee koittaa siihenkin jotain setuppia löytää ennen ensi viikkoa.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

SS EK6 tulokset:

Nicholas 25K 1:53.657
Ac3way 1:57.375
FakiiR1 1:57.856
(taotao11) 1:59.261
ollihmollih 1:59.796
Storkki 1:59.847
Pecon 2:09.455

Onneksi otit ylös nämä ajat koska tätä en ehtinyt ottaa koska lähdin vasta viimeisenä ajamaan ja sitten ei enään ehtinyt maalissa ottaa kännykästä kameraa esille..

Hyvää työtä!
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Tavoite oli pysyä kahden penkan välissä ja ihan melko hyvin pysyinkin. :rolleyes: Täytyy myöntää, että en ymmärrä, miten Fakiiri ja Nicholas ovat noin nopeita!? Kaikkeni tulin jokkut pätkät, mutta silti jäin muutaman sekunnin joka ek... 3. sija kuitenkaan ei ole häpeä, kun ottaa huomioon ajotaitoni. :D
Keniassa toivottavasti pystyn laittamaan myös Nicholakselle ja Fakiirille vastusta... :eek:
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Omasta mielestä kisa meni huonosti, mutta silti irtosi kuitenkin kolmassija. Ollimollin kanssa meni kyllä ihan uskomattoman tiukille tuo kolmossijan aika. :D
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Harmi kun en kerennyt ekoille 5 pätkälle.. SuperStagelle kerkesin mukaan, ja siellä kävin penkat kiertämässä tulevia pätkiä varten. Ilta/yö erikoiskokeet tultiinkin sitten sillä omalla Norja tasolla, eli kärkivauhtia. Uskallan sanoa, että olisin kärkikolmikkoon koko kisassa mahtunut jos alusta lähtien olisin ollut mukana, mutta turha jossitella. Niccessorin kanssa oli ihan mukavat sekuntipelit kuitenkin, onnea voitosta!

Olin kuitenkin mukana yli puolet kisasta, niin olisiko ihan väärin antaa mulle 15min aikasakko ekoista pätkistä? Tuolloin mun yhteisaika olisi noin 30min ja sijoittuisin sillä sijalle 7., en siis kenenkään edelle, mutta tallipisteitä saataisiin kuitenkin kun olin joka tapauksessa ajamassa.

Mahdollisuuksista osallistua ensi viikon kisaan en osaa sanoa, pitää tarkentaa myöhemmin.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Olin kuitenkin mukana yli puolet kisasta, niin olisiko ihan väärin antaa mulle 15min aikasakko ekoista pätkistä? Tuolloin mun yhteisaika olisi noin 30min ja sijoittuisin sillä sijalle 7., en siis kenenkään edelle, mutta tallipisteitä saataisiin kuitenkin kun olin joka tapauksessa ajamassa.

Voidaan tehdä näin.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Kolisi, pölisi, hajosi ja pyörisi. :D

Lähes joka EK:lla tuttuun tyyliin oli tapahtumia, jopa SS:llä sattui pahoja virheitä. Jostain kumman syystä kuitenkin ajoin siinä toiseksi. :eek: Vähän pystyisi Storkille ja kumpaneille keskikastissa antamaan haastetta, mikäli saisi vähän lisää varmuutta. Nyt on kuitenkin Dirtin pelaaminen jäänyt vähemmälle ja se varmaan näkyy virheiden määrässä. Hyvät kisat oli ja Norjan rallia oli todella kiva ajaa. Sitä ei ole kuin muutaman kerran tullut aikaisemmin ajettua, joten kaikki oli vähän uutta. Toivottavasti ehdin ensi viikollakin mukaan.
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

On se Norja vaan kauhea paikka.
Tuli moneen kertaan taas kokeiltua kulkeeko auto kovempaa katolteen, mutta jos sitten Keniassa pysyisi paremmin pystyssä. :D
 
Vastaus: DIRT 3 - Online Kausi [X360]

Näköjään pitäis olla varakuskillakin varakuski, kun toinen viikkokin meni vituiksi. Ekalla viikolla onneksi ei mitään haitannut, mut eilen näköjään. Ekana netti sanoo ittensä irti ja eilen ukkonen....
 
Ylös Bottom