Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Tuolla pleikkarilla kun menee hakemaan liigaa niin siinä on 28/30. Sitte ku kirjotin salasanan ni ''salasana on väärä''

Uskaltaisin väittää ettet kerkeä pelata millään kaikkia pelejä alta poissa. Poffit alkaa varmaan tuossa elokuussa, ja sulla olis rapiat 50 peliä pelaamatta :) Ite oon pelannu joku 30 peliä, ja monena päivänä on se tilanne että onlinessa on pelkästään niitä, ketä vastaan oon jo pelannu.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Uskaltaisin väittää ettet kerkeä pelata millään kaikkia pelejä alta poissa. Poffit alkaa varmaan tuossa elokuussa, ja sulla olis rapiat 50 peliä pelaamatta :) Ite oon pelannu joku 30 peliä, ja monena päivänä on se tilanne että onlinessa on pelkästään niitä, ketä vastaan oon jo pelannu.

Toi on kyllä totta, mutta onko jotain muita hyviä liigoja mitkä ovat vielä varhaisessa vaiheessa ? :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Toi on kyllä totta, mutta onko jotain muita hyviä liigoja mitkä ovat vielä varhaisessa vaiheessa ? :)

Jaa-a, enpä osaa auttaa tuossa asiassa. Mutta kannattaa jatkossa pällistellä täällä noita liigoja, viimeistään ku NHL12 putkahtaa ulos alkaa varmaan uus liiga.

Ja olipa meillä donkamenin kanssa eilen huikeita pelejä. Ensimmäinen matsi meni rankkareille tilanteessa 4-4, donkameni ampuu ratkasevan, tolppaan/jotenki omituisesti kiekko jää maaliviivalle. Tuomari ei puhalla peliä poikki ja minä söhlin veskalla kiekon maaliin. Toisessa donkameni meni jo 2-0 johtoon ja sitten antaa mulle helpotusta ottamalla ensin 4 minuuttia huitomisesta ja heti perään toisen samanlaisen. Pääsen tasoihin ja lopulta vien koko pelin. Helkkarin tasaisia ja hyviä pelejä kyllä.

Mulla on aika ohuessa saumat päästä poffeihin enään, mutta yritys on kova. Gendlig(?) pitäisi kohdata valitettavasti vielä kahdesti, joista on aikalailla pyöreät 0 pistettä tulossa. Muista raavin sitten voitot perkele vaikka väkisin! Sitten jos ja kun poffeihin päästään, otan käyttöön kilpikonnapuolustuksen, hyökkääjät näyttäytyvät vasta kun vastustaja ylittää siniviivan ja vaihdan läski-Salosen luukulle. Näillä mennään!
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Joo se salasana on tarkoituksella väärä ettei kukaan enää liittyisi.

Eilen päätin potkaista jo epäaktiivisimman (nimeä en muista) ja Ale ilmoitti kun kyselin ettei kerkee sitoutua liigaan.

duality: Joo kyllä noihin poffeihin on hyväkin mahdollisuus vie päästä kun ottaa huomioon ettei runkosarjaa tule pelaamaan loppuun kuin ehkä hyvällä säkällä max 25 pelaajaa.

Pelaajavaihdot menee umpeen sitten tämän viikon loputtua ellei jollain ole tähän esittää perusteltuja vastalauseita.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ootko tänään illalla linjoilla?
Saatais vihdoin pelattua. :)

Joskus tuossa 23 jälkeen melko varmasti. Oon nyt saikulla niin on periaatteessa aikaa pelata koko ajan, tuo toinen osapuoli vaan meinaa valittaa ku töllö on jatkuvasti varattu :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Eli kiitoksia, runkosarja on osaltani ohi, mikäli jamsku ei pelaa vastaani.

Saldoksi jäävät:
40-9-3. Maaliero 256-162 :D
Erityiskiitos Grabnerille: 49 peliä ja 33+37=70 +42, 2. ketjun miehelle :) <3

Crazy save by Rinne | EA SPORTS

Siinä hieno videoklippi qolazororia vastaan käydystä viimeisestä kamppailusta :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Northerni mitä olen sulle tehnyt!! Ikinä varmaa sulle mitään puhunut niin jätkä kirjottaa ps3 viestii Pelle, kun yritin peliä vain saada aikaseks..huoh oot kyllä aikuinen herrasmies..ja muutenki mitä mä näit viestejä olen lukenu..
 
Ylös Bottom