Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Miten muuten Jaahas/Chicago, en oo nähny ainuttakaan kertaa online..

ilmeisesti FinSere vai?

Olikohan ne ny veljeksiä tai jotain. Aikanaa kaverin kans matsin pelasin ja ku yritin kaveria haastaa uutee matsii perään, ei siitä mitää kuulunu sen jälkee. en tiedä eipä oo hetkee linjoilkaa näkyny. oisko mielenkiinto lakannu tai jotain ku ei menestys sitte ollukaa mitä odotti tai jotain. tiedä noista. iteki ois kaverin kans tosiaan se peli pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Olikohan ne ny veljeksiä tai jotain. Aikanaa kaverin kans matsin pelasin ja ku yritin kaveria haastaa uutee matsii perään, ei siitä mitää kuulunu sen jälkee. en tiedä eipä oo hetkee linjoilkaa näkyny. oisko mielenkiinto lakannu tai jotain ku ei menestys sitte ollukaa mitä odotti tai jotain. tiedä noista. iteki ois kaverin kans tosiaan se peli pelaamatta.

:D JTS:llä jääny foorumin seuraaminen vähemmälle. Jaahas sanonu kymmeniä kertoja lähtevänsä inttiin ja siellä aamukasana nyt. 2vkon päästä ensimmäisillä lomillaan pelailee loput pelit pois.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

:D JTS:llä jääny foorumin seuraaminen vähemmälle. Jaahas sanonu kymmeniä kertoja lähtevänsä inttiin ja siellä aamukasana nyt. 2vkon päästä ensimmäisillä lomillaan pelailee loput pelit pois.

Heh. Puhutaas asioist oikeil nimillä. Foorumin Jaahas pelaa änäriä nimimerkil FinSere. Liigas oleva jaahas on ihan eri kaveri ku tää joka lähti inttii. Oliko ne nyt veljeksiä tai jotain. Jos oikeesti tripla lukisit pikkasen huolellisemmin ni ei tarviis tulla kirjottelee asioista mist ei oo mitää tietoo.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Juu konsolifin Jaahas = finsere

psn Jaahas = Finseren pikkuveli

finsere on intis ja sillä on vain jamskua vastaa pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Heh. Puhutaas asioist oikeil nimillä. Foorumin Jaahas pelaa änäriä nimimerkil FinSere. Liigas oleva jaahas on ihan eri kaveri ku tää joka lähti inttii. Oliko ne nyt veljeksiä tai jotain. Jos oikeesti tripla lukisit pikkasen huolellisemmin ni ei tarviis tulla kirjottelee asioista mist ei oo mitää tietoo.

No on siinä veljekset, inspiraatiota nimimerkille on löytynyt ämpärikaupalla :D Mä oon lueskellut vain ja ainoastaan tätä liigan topicia naureskellessani älyttömälle vinkumiselle mitä täällä harrastetaan todella paljon. Jaahas/FinSere on ainut Jaahas joka omiin silmiin on osunut joten sillä sanoin :) Jostain kumman syystä muutama on jopa laittanut mulle yksityisviestiä että "liigaa, nyt", vaikka en ole koko liigassa edes mukana. Humoristista luettavaa täältä vain haen ja sitä täällä on yllinkyllin :)

Ei siis millään pahalla ketään kohtaan, jatkakaa samaan malliin :p
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Olen ollut PSN nikiltäni Jaahas vuodesta -07, jonka innoittamana tein tänne foorumille nimimerkin Jaahas. Muutin kuitenkin nelisen kuukautta sitten uuteen asuntoon johon hankin uuden PS3:n ja jätin samalla nimimerkin veljelleni kun tein itse uuden.

Mitä Jaahakseen tulee, hän on mökillä ainakin jonkin aikaa (en ole ollut yhteydessä, mutta viimeeksi näin). Ja mitä hänen menestykseen tulee olin katsovinani, että voitto% oli 50, jolla menee tässä sarjassa helposti play-offeihin, joka lienee liigassa tärkeintä.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Mitä Jaahakseen tulee, hän on mökillä ainakin jonkin aikaa (en ole ollut yhteydessä, mutta viimeeksi näin). Ja mitä hänen menestykseen tulee olin katsovinani, että voitto% oli 50, jolla menee tässä sarjassa helposti play-offeihin, joka lienee liigassa tärkeintä.

Mitäs jos onkin semmonen tilanne että jollakin puuttuu kaksi voittoa päästäkseen poffeihin ja ne kaksi matsia ovat juuri Jaahasta vastaan pelaamatta.:eek:

Ja eikö kaikilta vaadita että on kaikki pelit on pelattuna ennen poffeja, vai?
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ja heti Tripla ku ekan kerran päätit lähtee korjailee muiden "vinkumisia", ei homma mennykään ihan ku elokuvissa. No ehkä ens kerral sitte.

Ja joo eipä täs mitää kiiret oo mihinkää. Antaa ihmees Jaahaksen mökkeillä rauhassa ha tervetuloo takasin heti ku siltä tuntuu.

Mitäs monikos täst jatkaa muuten pleijareihin? Etusivuu koitin kovasti tuijottaa mut ainakaa omaan silmään ei osunu.

Ja lopuks Martti, Qolazor ja Jamsku jos tänää kukaa on pelipäällä ni koitetaa hoitaa hommaa taas vähän pidemmälle. On tänää henk. kohtasesti kohtalaisen vapaapäivä ni aikaa riittää kyllä.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ja heti Tripla ku ekan kerran päätit lähtee korjailee muiden "vinkumisia", ei homma mennykään ihan ku elokuvissa. No ehkä ens kerral sitte...

Kiitos, sain tästäkin pienen nauruntirskahduksen :) Eikä ollut ensimmäinen kerta ku korjailen mut ihan sama. Jatkakaa :D
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Joo 16 pleijareihin. Koittakaas saada loput pelit pelattua jo vähitellen niin voitaisiin mahdollisesti aloittaa pleijarit jo 1,5 viikon päästä tai viimeistään loppukuusta.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Julbero ja Martti millo voitais pelaa pelit poijes ?? sit ois runkosarja paketissa
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Eli päätin tässä rekisteröityä tänne ku tuli luettua noita viestejä täällä ja huomasin että siinä ihmeteltiin tätä Jaahas/FINsere kompinaatiota

1. Eli Jaahas joka toimii täällä foorumeilla on veljeni FINsere ja Jaahas on nykyinen psn nikkini joten älkää siis sekottako henkilöitä :D

2. Jos puhutaan mielenkiinnosta sitä löytyy rutkasti sillä kesä- ja heinäkuun alun välillä siinä olin joka päivä ps:nllä ja odottelin että saisin pelattua pelit loppuun mutta ei sitten oikeen löytynyt peliseuraa :( samat naamat siel oli aina online:ssa pyörimässä

3. Jouduin valitettavasti lähtemään tässä heinäkuun alussa mökille josta johtuu se että minua ei ole näkynyt onlinessa ja tulen vasta takaisin elokuun 8. päivä joten taitaa jäädä valitettavasti pelit pelaamatta :( yritin kyllä saada parhaani mukaan pelit pelattua mutta näin tällä kertaa :D mutta kiinnostusta löytyy sitten taaas kun uusi liiga vierähtää käyntiin :)
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Hyvä et selvensit tilantees ni ei kenenkää tarvii stressata liigas sen takii :), itteni mukaanlukien. Eli Maraa täs sitte itekin enää vaan kaipailen. Martti tuu pelaa, me halutaan pelaa sun kans kiekkoo.
 
Ylös Bottom