Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Itellä alkaa tekemään tiukkaa näiden pelien pelaamisessa, kun ei ole pelaamattomia onlinessa näkynyt, poislukien Antzu joka ei ole kuitenkaan syystä tai toisesta kerenny pelaamaan. Että potkikaa pihalle vaan jos en ole määräaikaan mennessä pelannut, joka päivä olen nyt kuitenkin ollut ite online viimesen parin viikon ajan.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Itellä alkaa tekemään tiukkaa näiden pelien pelaamisessa, kun ei ole pelaamattomia onlinessa näkynyt, poislukien Antzu joka ei ole kuitenkaan syystä tai toisesta kerenny pelaamaan. Että potkikaa pihalle vaan jos en ole määräaikaan mennessä pelannut, joka päivä olen nyt kuitenkin ollut ite online viimesen parin viikon ajan.

Sama vika. Mullakin on pelaamatta vielä ainakin Antzuboy, qolazor, miikkapoi, skog80 ja Pete_Q (saa ehdottaa jotain aikoja milloin olis mahdollista pelata). Oon kyllä huomannu, että sä oot usein siellä pelaamassa, kuten myös itsekin, joten jos olisin TJ, niin en kyllä sua potkis, vaan aloittaisin niistä epäaktiivisimmista.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Sama vika. Mullakin on pelaamatta vielä ainakin Antzuboy, qolazor, miikkapoi, skog80 ja Pete_Q (saa ehdottaa jotain aikoja milloin olis mahdollista pelata). Oon kyllä huomannu, että sä oot usein siellä pelaamassa, kuten myös itsekin, joten jos olisin TJ, niin en kyllä sua potkis, vaan aloittaisin niistä epäaktiivisimmista.

Ollanko me pelattu pelit jo?
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Mikä Wertyman sun Psn nimimerkkisi on?

Onko tosiaan niin, että runkosarja päättyy, kun kaikki pelit on pelattu?
Tällä tahdilla NHL 12 ehditään julkaista ennen sitä.
Itsellä ei ole viim. kahteen viikkoon tapahtunut käytännössä yhtään mitään. Neljää kaveria vastaan pelejä pelaamatta, mutta näitä ei kyllä onlinessa näy ja jos joskus sattuukin näkymään, niin sitten ei taas kiinnosta pelata.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Donka: USE THE FORCE!
[video=youtube;o2we_B6hDrY]http://www.youtube.com/watch?v=o2we_B6hDrY[/video]
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Mikä Wertyman sun Psn nimimerkkisi on?

Onko tosiaan niin, että runkosarja päättyy, kun kaikki pelit on pelattu?
Tällä tahdilla NHL 12 ehditään julkaista ennen sitä.
Itsellä ei ole viim. kahteen viikkoon tapahtunut käytännössä yhtään mitään. Neljää kaveria vastaan pelejä pelaamatta, mutta näitä ei kyllä onlinessa näy ja jos joskus sattuukin näkymään, niin sitten ei taas kiinnosta pelata.

sen psn on Lateksi tai joku.

Pleijarit alkaa kun kaikkien jäljellä olevien runkosarja pelit on pelattu. Tämä tarkoittaa sitä että 1,5 viikon päästä potkitaan kaikki aina epäaktiivisimmasta päästä että pleijarit voitaisiin aloittaa. Kannattaa sopia vastustajien kanssa milloin pelaa. Tuo 1,5 viikkoa menee nopeammin kuin moni kuvittelee ja jos on 10 peliä jäljellä niin kiire tulee koska nythän ei enää juuri kukaan notku pleikan äärellä.

Taidankin mennä jo kohta katsomaan tarviiko ketään kenkiä. Jaahas nyt ainakin joka jo ilmoitti jättävänsä homman kesken.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Mikä Wertyman sun Psn nimimerkkisi on?

Onko tosiaan niin, että runkosarja päättyy, kun kaikki pelit on pelattu?
Tällä tahdilla NHL 12 ehditään julkaista ennen sitä.
Itsellä ei ole viim. kahteen viikkoon tapahtunut käytännössä yhtään mitään. Neljää kaveria vastaan pelejä pelaamatta, mutta näitä ei kyllä onlinessa näy ja jos joskus sattuukin näkymään, niin sitten ei taas kiinnosta pelata.

Joo ei oo tapahtunut paljoa, ite oon joka päivä ollu online. Koirran kanssa meillä meni ajotukset ristiin, mutta muita ei paljon sitten ole online ollutkaan tai sitten jos on, niin eivät ole halunneet pelata.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Meikä ollu nyt lomaa viettämässä mökillä ja änärin pariin pääsen taas ensiviikolla, joten silloin ainakin voisi tykittää nuo loput pelit alta pois. Eli jos vielä ainakin tuo ensiviikko aikaa niin hyvä.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Meikä ollu nyt lomaa viettämässä mökillä ja änärin pariin pääsen taas ensiviikolla, joten silloin ainakin voisi tykittää nuo loput pelit alta pois. Eli jos vielä ainakin tuo ensiviikko aikaa niin hyvä.

Juu ensiviikko on vie. Luultavasti silloin viikonloppuna pleijarit käyntiin.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Banhammer on puhunut taas. 22 pelaajaa jäljellä. (epäaktiivisimmat koirra ja f_sucre88 + martti sekä jaahas potkittu)

Vie on joillakin silti 8 peliä pelaamatta, joten kannattaa olla aktiivinen sillä pelit tulee olla pelattuna perjantai iltaan mennessä! Pudotuspelipaikoista tulee vie häntäpäässä kovaa taistelua.

Pudotuspelit voi tietysti alkaa aikaisemminkin kunhan vaan saatte pelinne pelattua.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

juhan kanssa ei oikein onnistu nuo pelien pelaamiset, monta kertaa olen jo lähetellyt viestä ja kutsunut peliin, kun nähnyt että kaveri on yhdistettynä ea:n palvelimiin. Ei ole silti mitään kuulunut. Mites tässä nyt jos ei suostu noita pelejä pelaamaan ennen perjantaina?
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

juhan kanssa ei oikein onnistu nuo pelien pelaamiset, monta kertaa olen jo lähetellyt viestä ja kutsunut peliin, kun nähnyt että kaveri on yhdistettynä ea:n palvelimiin. Ei ole silti mitään kuulunut. Mites tässä nyt jos ei suostu noita pelejä pelaamaan ennen perjantaina?

Taitaa pelailla HUTtia...
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Eli se ois sitte niin paljon ku Donka tai Mifoni vastas ekal kierroksella.
Molemmil näyttäs olevan yks peli runkkaria jälel ja piste eroo kavereilla.
Ketähän heil mahtaa olla vastassa?
Pelatkaas matchinne pois ni saadaa BlayOff-kesä byörimään. :)

Edit. Ainii pitäähän sitä muitaki ootella. Helevettiläinen.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Eli se ois sitte niin paljon ku Donka tai Mifoni vastas ekal kierroksella.
Molemmil näyttäs olevan yks peli runkkaria jälel ja piste eroo kavereilla.
Ketähän heil mahtaa olla vastassa?
Pelatkaas matchinne pois ni saadaa BlayOff-kesä byörimään. :)

Edit. Ainii pitäähän sitä muitaki ootella. Helevettiläinen.

Mulla vieraspeli Hesqua vastaan jäljellä eli odottelen kaverin haastetta tai jotain infoa täällä, koska ehtii pelata sen pois.

Tosiaan, joillakin vielä 8 peliä jäljellä eli pisteitä vielä paljon jaossa. Sitten jos ja kun perjantai-iltana on vielä pelejä pelaamatta ja jos väkeä potkitaan, niin sekin muuttaa pistetilanteita jonkin verran.
 
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Ne jotka ei oo vielä pelannu mua vastaan, oon nyt tänään ja luultavasti huomenna illemmalla pelailemassa.
 
Ylös Bottom