Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Tulipahan huomattua tuossa, että meikäläisen ohjaimessa tuo R2 nappi kusee välillä aika kivasti. Välillä se jää jotenki osittain pohjaan, ja kun veskarilla on kiekko, syöttää se itsestään. Aika helppo vihulaisella naputella maaleja siitä. Ja 2vs1 hyökkäyksessä se "kerää" sitä syöttövoimaa, ja sitten toinen ei kykene laukasemaan siihen vetoon. Noh, huonoja tekosyitä :D

Mielummin opettelen voittamaan xd Ja kyllähän tuolla Leinolla on stamkosia parempi palkka oikeastikin, joten mikä ettei :)

Stamkosin tulokassopimus loppuu tähän kauteen. Uusi sopimus on joko:

A. Muutaman vuoden ja halpa (3-5 miljoonaa)

B. Megasopimus ja alkupäähän painottuva (5-7 miljoonaa)

Onko se Leino sitten parempi kuin Stamkos?

Muutaman vuoden se voi olla, mutta ei Stamkos alle 5:llä miljoonalla pelaa, kun tulokassopparin alta löytyy Richard Trophykin, Todennäköistä on että jos joku yrittää iskeä sopimusta päälle, niin palkka lähtee nousuun, että tulee maksimaaliset varaukset Tampalle mikäli Stamkos menetetään. Todennnäköisesti isketään kumminkin 5v+ sopparia, tyyliin 9m cap hitilla, ehkä hieman alemmalla, ja kyllä tuolla muitakin, esim.

Ovechkin Heatley treidi on periaatteessa samanlainen, ja minä vissiin jo viime sivuilla sanoin että Stamkos lähtee jokatapauksessa, en koskaan erityisemmin ole yhdestäkään Tampa pelaajasta tykännyt, mielummin otan pelaajia joista tykkään tilalle ..

Antaa vaihdella vapaasti, kunhan ei mitään sopupeli (tyyliin kokonaisuus 60 -> 90) vaihtoja tule. Vaikka Stamkos on ominaisuuksien valossa parempi, joku voi tykätä Leinosta tai haluaa sen muuten vaan, antaa vaihtaa, oma päätös se on.

Ite veikkaan että Stamkosin cap hitti tulee olemaan joku 7-8 milliä ja pituus yli seitsemän vuotta. Kyseessä on kuitenkin ihan selkeä tulevaisuuden supertähti (jos ei sitä jo ole) ja joukkueen kasvot. Eli joku Ovien tyylinen soppari vois olla ihan mahdollinen. On sitä toki tullut mietittyä, että jos joku toinen joukkue heittää offer sheettinä joku 10 milliä kaudesta, lähteekö Tampa vastaamaan ollenkaan. Mutta joo, melkosta OT:ta.

Ovechkin Heatley treidi on periaatteessa samanlainen, ja minä vissiin jo viime sivuilla sanoin että Stamkos lähtee jokatapauksessa, en koskaan erityisemmin ole yhdestäkään Tampa pelaajasta tykännyt, mielummin otan pelaajia joista tykkään tilalle ..

Erona mun mielestä on se, että Ovien ja Heatleyn treidissä tähti vaihtuu tähteen. Mutta TJt osaa sanoa paremmin mitkä menee läpi ja mitkä ei :) Vaihda Stamkos Doaniiin ;)

Tarviiko edes puhua miten tuurilla kiekko voi mennä maaliin? :rolleyes:
Ei siinä mitään, grattis på victoriteettimaatti.

Mutta muista, että minä oon rakentanut tuon joukkueen!
Ja se leino treidaa mulle? Saat vaikka stamkosin.

Ainahan tuuria jonkin verran löytyy ja itteäki v*tuttanu monesti ns. tuurimaalit. Eiköhän jokasella ole tuuria joskus jossakin. Ja joukkueesta sen verran vielä että pääsin viimeisenä liigaan joten en voinu edes valita haluamaani joukkuetta mutta sille ei voi mitään. :)

Ja se leino treidaa mulle? Saat vaikka stamkosin.

Laita tulemaan ehdotuksia nii katotaan.

Erona mun mielestä on se, että Ovien ja Heatleyn treidissä tähti vaihtuu tähteen. Mutta TJt osaa sanoa paremmin mitkä menee läpi ja mitkä ei :) Vaihda Stamkos Doaniiin ;)

Niin ja siinä ovie heatly kaupassa lähti kaksi muutakin pelaajaa nih ei voi verrata tuohon ollenkaan :)

LOL. Juniori vie homman heti tälle linjalle. Kypsä mies (lue: pojankloppi) ilmeisesti kyseessä, ihan kuten peliesityksetkin osoittavat. ;)

Tykkään sun slangista, ja itsehän sinä tämänkin alotit määkimällä paskaa, ei taida koko liiga liittyä millään tapaa sinuun. Joten yritä nyt hieman edes vpk:ttaa, kun oikeassa elämässä ei sujunut :(

Chillatkaa. This is just a game ;)

Ja siinä kypsä mies, kun ei kuulemma ole munaa pelata edes pelejä loppuun. :D No ei vaan, mutta mulle sama miten pelataan, kunhan ei mielellään lähdetä pelistä.

Eikö nuita alle 20 peliä pelanneita voisi alkaa jo potkimaan tuskin saavat edes ennen kuun loppua 30 peliä pelattua?

Ei liitykään, mutta pelien kesken lopettaminen liittyy. Mietipä ite paljonko vtuttaa, kun toinen lopettaa pelin kesken. Tosin et ole varmaan yhtään matsia koskaan johtanut, joten ei taida olla tästä kokemusta. :cool:

Voisiko joku auttaa vanhaa miestä mäessä ja suomentaa tämän ilmeisesti nykypäivän teinien kielenkäyttöön kuuluvan "arkisen" kirjainyhdistelmän? Itselleni tulee lähinnä vapaapalokunta mieleen, mutta siihen ei taideta tässä yhteydessä viitata. Kiitos kuitenkin vinkistä, eihän vpk:aan liittyminen mitenkään huono ajatus ole. Varmasti ihan mukava harrastus. :rolleyes:

Itseasiassa taitaa olla ennemminkin vanhempien käyttämä sana, ja voitinhan minä sinutkin, ja lähes jokaisessa pelissä olen johdossa ollut, mielihyväähän se tuo kun joku ragequittaa <3
Ja itsekkin tosiaan luulin vpk:ta vapaapalokunnaksi, sitten kuulin että se meinaisi virtuaalipippelinkasvatusta, johon viittasin edellisessä viestissäni, mutta tässä on kai "oikeat" merkitykset

vpk | Urbaani Sanakirja

Mutta jospa lopetetaan nämä turhat itkupotkuraivarit foorumeilla, ja keskitytään siihen pelaamiseen.

Hahah jamsku on hieno mies. Jos kysyn viestillä ''peliä?'' ja hän ei ole missään pelissä. Menee 20 minuuttia ja hän menee NHL 11 ja siirtyy pelaamaan, kun minä samaan aikaan olin NHL 11 aulassa odottamssa mahdollista vastausta :D:D Joo suksi vittuun ihan oikeasti, vitusti vaivaa vastata jos et edes pelaa :D Kiitos <3

Sucre onpi tuossa tunnin sisään melko varmasti linjoilla. Jospa sitä sais jonku pelin pelattua ja tietty voitettua.

Hahah jamsku on hieno mies. Jos kysyn viestillä ''peliä?'' ja hän ei ole missään pelissä. Menee 20 minuuttia ja hän menee NHL 11 ja siirtyy pelaamaan, kun minä samaan aikaan olin NHL 11 aulassa odottamssa mahdollista vastausta :D:D Joo suksi vittuun ihan oikeasti, vitusti vaivaa vastata jos et edes pelaa :D Kiitos <3
Ja sähän se oot fiksu mies., kirjottaa paskaa vaikka ei tiedä ees syytä. Ensinnäkin mulla on poika(joka ei muuten vastaile tulleisiin viesteihin) mikä katto sillon yle areenaa joten en ollut kyseisen viestin aikana ees koneella ja jätkä mussuttaa suuvaahdossa täällä ja laittaa vittuilu viestiä psn:ää (josta muuten tajusin katella tulleita viestejä) !!! tollasen pellen kans pelaan muuten täs liigas ihan viimeseks kun muut pelit on alta pois niin et laitapa seuraavaa haastetta siel heinäkuun lopussa, niin ei tarvi ainakaa mun takia ootella ja säästyneen ajan voi käyttää vaikka hermojen hallinta kurssille niin ei otsasuoni poksaha ennen kun täyttää 16v

Eikö nuita alle 20 peliä pelanneita voisi alkaa jo potkimaan tuskin saavat edes ennen kuun loppua 30 peliä pelattua?

Jahka todella alkaa näyttää siltä etteivät kerkee. Kyllähän niitä kohta vois.

Ai että mitä meininkiä taas foorumilla... Pitäisköhän yksi potkaista esimerkkinä näistä että oppis muut tavoille :rolleyes:

Ja sähän se oot fiksu mies., kirjottaa paskaa vaikka ei tiedä ees syytä. Ensinnäkin mulla on poika(joka ei muuten vastaile tulleisiin viesteihin) mikä katto sillon yle areenaa joten en ollut kyseisen viestin aikana ees koneella ja jätkä mussuttaa suuvaahdossa täällä ja laittaa vittuilu viestiä psn:ää (josta muuten tajusin katella tulleita viestejä) !!! tollasen pellen kans pelaan muuten täs liigas ihan viimeseks kun muut pelit on alta pois niin et laitapa seuraavaa haastetta siel heinäkuun lopussa, niin ei tarvi ainakaa mun takia ootella ja säästyneen ajan voi käyttää vaikka hermojen hallinta kurssille niin ei otsasuoni poksaha ennen kun täyttää 16v

-Jamsku saapuu onlineen eikä ole pelissä
-FINSeRe kysyy kohteliaasti, pelaako Jamsku pelin
-Vastausta ei kuulu
-20 minuutin jälkeen Jamsku siirtyy NHL 11
-FINSeRe on odottanut aulassa saman ajan
-Jamsku aloittaa pelit Mifonin kanssa
-FINSeRe laittaa viestin ''Hieno mies'' ja '':D x3''

Ja minäkö olen tuohon syypää, ettet osaa katsoa A. viestejä B. vastata niihin :D Mutta ei mitään, sain odottaa aulassa ja syytät minua :D

Btw, olen armeijassa tuolloin, ja olen jo pelannut muut pelit yhtä lukuunottamatta. Se johtaa siihen, että olen A. ollut aktiivisempi B. haastanut sinut useasti (koskaan et ole vastannut, äskeinen ei ollut ensi kerta, nyt vain tuli pinna täyteen kun ei ole käytöstapoja), eli sinä olet potkintalistalla siis siinä tapauksessa. Eli ole hyvä ja ei pelata sitten, kun tämä alaikäinen nilkki menee armeijaan :D Odota etsin jostain linkin siihen kun eduskunnassa päätettiin muuttaa kutsumisikää viiteentoista :D

Ja sit haukutaan äijä heti pystyyn ilman syytä :eek:
Jollei joku tuu pelaamaan, niin voi kutsua jonkun muun.

Tosiaan täällä on aikuisiakin, joten vastaava tapaus on hyvin mahdollinen.

Huoh... ja kyseessa liigan TJ.

Ja sit haukutaan äijä heti pystyyn ilman syytä :eek:
Jollei joku tuu pelaamaan, niin voi kutsua jonkun muun.

Tosiaan täällä on aikuisiakin, joten vastaava tapaus on hyvin mahdollinen.

Huoh... ja kyseessa liigan TJ.

Joo kaikki pelit pelattuna muuten kyllä. Ja ''ilman syytä'' jos kysyy kohteliaasti suvaitseeko herra pelata pelin. Kyllä täällä jokainen on muutoin vastannut viesteihin kohteliaasti, kuten ''ei kiitos'', ''en ehdi'' tai ''en nyt''. Ja haasteen jälkeen vielä kyseinen herra tulee onlineen ja ignoraa viestin ja siirtyy pelaamaan toista vastaan, kun itse venannut 20 minuuttia. Niin ilman syytä. Edelleen halusin pelit pois alta ennen armeijaa, mutta Jamsku näköjään ei. Ainakin olen ollut aktiivisempi osapuoli.

Ylös Bottom