Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Laittakaa tarjouksia tulemaan, Stamkosit & kumppanit ei paljoa nappaa, mutta venäläiset supertähdet nappaa paljonkin, mm. Kovalchukit, Datsukit jne, kuten myös Crosbyt ja muut sankarit <3

Ehdottakaa pelissä tarjouksia, miellään niitä kovemman luokan :) Ja myös foorumeille voi ilmoittaa jos haluaa monia pelaajia vaihtaa kerralla !

Pidän hetken taukoa pelaamisesta, sillä joukkueen kasaus niin pahasti kesken, että mielellään teen pari treidiä ja sitten hoidan loput pelit pois alta :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nostan kyl hattua northernille, pelin ollessa 3-0 ekassa erässä hän lähtee pelistä. Noh lähetin sitten viestin, että eikö pää kestänyt. Vastauksena tuli "ei", sekä "sun pelityyli kusee". Kysyin sitten että mikäs pelityylissäni on vikana ja vastausta ei tullut. Vähän ajan päästä yritin haastaa häntä uuteen matsiin, vastauksena tuli "en pelaa". Oikeesti hei :D

Oli mulla ihan asiaakin. Milloin alkavat playoffit? ja voiko ne aloittaa jo, ilman että kaikki pelit ovat pelattuna. Nimittäin jos ei voi, niinhän eihän tätä liigaa saada koskaan loppuun.. Elokuu kuulostaa ainakin ihan sopivalta deadlineltä runkosarjan osalta, vai mitä mieltä ovat GM:t?

EDIT: Martti93 2-29 peteQ :/

Nostan kyl hattua northernille, pelin ollessa 3-0 ekassa erässä hän lähtee pelistä. Noh lähetin sitten viestin, että eikö pää kestänyt. Vastauksena tuli "ei", sekä "sun pelityyli kusee". Kysyin sitten että mikäs pelityylissäni on vikana ja vastausta ei tullut. Vähän ajan päästä yritin haastaa häntä uuteen matsiin, vastauksena tuli "en pelaa". Oikeesti hei :D

Meillä oli kans peli viimesessä erässä 2-3 ja tein 40 sekuntia ennen loppua maalin ja pois.. :p

Oli aika huvittava 3 erä :D

Oli mulla ihan asiaakin. Milloin alkavat playoffit? ja voiko ne aloittaa jo, ilman että kaikki pelit ovat pelattuna. Nimittäin jos ei voi, niinhän eihän tätä liigaa saada koskaan loppuun.. Elokuu kuulostaa ainakin ihan sopivalta deadlineltä runkosarjan osalta, vai mitä mieltä ovat GM:t?

Play-offit aloitetaan, kuten aikaisemminkin, eli kun kaikki ovat pelanneet kaikki pelinsä. Tämä johtaa toki moniin potkuihin ja säätöön jotta sinne asti päästään, mutta älä huoli, kyllä me tämän saamme päätökseen :)

Play-offit aloitamme kyllä todennäköisesti suunnilleen elokuussa, tarkkaa päivää ei toki ole. Play-offeille olisi tuolloin varattuna se reilut kuukausi.

Ei kestä pää kun kokoajan samaa "bugimaalia" yrittää, toiseksi, en laittanut viestiä missä olisi ollut "sun pelityyli kusee", voidaan lyödä samantien vaikka parista tonnista vetoja mikäli haluat?
Ja onko ***** niin helvetin vaikeaa kysyä ennenkun haastaa? Mulla oli peli menossa niin joku junnu aina raiskaamassa haastamista .. En jaksanut ruveta selittelemään että olen pelissä, joten laitoin suoraan että en pelaa, hyvä että ymmärsit ainakin sen ensimmäisen sanan :)

Ja olisit iloinen, nyt sulla on aikaa ennen 2. peliämme harjotella ehkä joku TOINENKIN!!11 harhautus! Vaikka voi se olla liikaa pyydetty :(

Mutta voin kyllä myöntää että kyllä sä oot paras, epärealistisessa pelaamisessa.

Meillä oli kans peli viimesessä erässä 2-3 ja tein 40 sekuntia ennen loppua maalin ja pois.. :p

Oli aika huvittava 3 erä :D

Tarviiko edes puhua miten tuurilla kiekko voi mennä maaliin? :rolleyes:
Ei siinä mitään, grattis på victoriteettimaatti.

Mutta muista, että minä oon rakentanut tuon joukkueen!
Ja se leino treidaa mulle? Saat vaikka stamkosin.

Tarviiko edes puhua miten tuurilla kiekko voi mennä maaliin? :rolleyes:
Ei siinä mitään, grattis på victoriteettimaatti.

Mutta muista, että minä oon rakentanut tuon joukkueen!
Ja se leino treidaa mulle? Saat vaikka stamkosin.

Kannattaiskohan vaikka opetella vaan häviämään? Tuurimaalit lasketaan siinä missä muutkin. Niiin ja onkohan tuo nyt ihan reilu kauppa jos vaihdat Stamkosin Leinoon? Vai mitä TJ:t on mietä?

Kannattaiskohan vaikka opetella vaan häviämään? Tuurimaalit lasketaan siinä missä muutkin. Niiin ja onkohan tuo nyt ihan reilu kauppa jos vaihdat Stamkosin Leinoon? Vai mitä TJ:t on mietä?

Niino itse en mene valittamaan tuurimaali-itkuista, koska itsekin olen sellainen pelaaja, joka haluaa viimeiseen voittoa ja tuurimaalit kyllä vituttavat. En ole tosin ikinä lähtenyt kesken pelin, pieni FairPlay.

Ja tuollaisia vaihtoja on turha lähteä haaveilemaan.

Ihme kitisijä. Jos vastustaja kerran tekee samaa kuvioo koko ajan niin luulisi olevan aika helppo puolustaa tällasta vastaan. Sitä paitsi voithan sä itekin yrittää samaa kuviota, jos se kerran on ihan "mahdoton" puolustettava. Yleensä se on vain niin, että "huonot" pelaajat ei näitä tee, koska hyvät taas puolustaa ne pois. Jos "huonolle" paikka tulee niin ihan varmana samaa kokeilee. Joka tapauksessa, tee mitä teet, mutta pelaa hyvä mies pelit loppuun ja lopeta toi kitiseminen. Kuulostat ihan Klitshkon nuijimalta Hayelta. Säälittävää!

Oon aina ihmetelly näitä valittajia, jotka marisee tosta yhdestä ja samasta kikasta. Kaikilla on kuitenkin samat mahdollisuudet käyttää samoja kikkoja, joten mitä väliä miten maalit tekee. Pääasia, että tekee (voitosta kuitenkin tässä kai pelataan?)! :D Vai pitäiskö sitten aina lämätä jo ennen punaviivaa kiekko päätyyn, ettei vahingossakaan tuu tehtyä "bugimaalia"? Sehän se upeeta kiekkoa oiskin.

Jos sulla ei kestä pää näitä pelejä niin onko pakko osallistua turnauksiin? Pelaa ihan yssikseen kotona niin ei tartte heitellä kiukkupäissään kamoja partsilta alas.

Tosiaan hyvät pelaajat osaavat pakittaa nuo pois (itse en osannut gendlikiä vastaan runkosarjassa vielä :D), ja muut itkevät. hyvänä esimerkkinä Samsonait17. Ei mitään pois häneltä, taitava pelaaja kyseessä, mutta hänkin hakee vain kulmasta maalille ja etuyläkulmaan. Siellä hän roikkuu melkein kärjessä ja oli kauan menossakin sinne. Itse kuitenkin kun pelasin herraa vastaan seisoin vain etukulmalla ja aseet oli viety. Molemmat pelit päättyivät siten minulle. Pelisilmä Northern, pelisilmä.

Ei kestä pää kun kokoajan samaa "bugimaalia" yrittää, toiseksi, en laittanut viestiä missä olisi ollut "sun pelityyli kusee", voidaan lyödä samantien vaikka parista tonnista vetoja mikäli haluat?
Ja onko ***** niin helvetin vaikeaa kysyä ennenkun haastaa? Mulla oli peli menossa niin joku junnu aina raiskaamassa haastamista .. En jaksanut ruveta selittelemään että olen pelissä, joten laitoin suoraan että en pelaa, hyvä että ymmärsit ainakin sen ensimmäisen sanan :)

Ja olisit iloinen, nyt sulla on aikaa ennen 2. peliämme harjotella ehkä joku TOINENKIN!!11 harhautus! Vaikka voi se olla liikaa pyydetty :(

Mutta voin kyllä myöntää että kyllä sä oot paras, epärealistisessa pelaamisessa.

No johan on pojalla otsaa tulla tänne valittamaan MINULLE, kun herra poistui itse pelin ollessa 3-0 minulle. Sietäisit katsoa peiliin, junnu. Se viesti minkä laitoit lukee "sun pelityylis kus" ja kirjoitit sen otsikkoon, joten viesti jäi varmaan kesken? Korjaa jos ymmärsin väärin. Ja nykyään 2vs1 hyökkäyksissä syöttö takatolpalle on bugimaali?. Ei herranjumala mua käy sua jo vähän sääliksi. Kattelee näitä muidenkin pelaajien kommentteja niin näytät olevan erittäin herrasmiespelaaja. Ja voi niihin haasteviesteihin vastata, tyylin "olen pelissä" taikka "ei vielä". Ja on muuten mulla maaginen kikka kun sillä kikalla on 40 peliä voitettu tässä liigassa. Jos joidenkin muiden mielestä olen epäreilu pelaaja taikka käytän pelin bugeja hyväkseni niin voin kyllä ottaa ilomielin kaiken p*skan vastaan.

Jos vaan on mitenkään mahdollista, niin tuo epäaktiivisempi porukka voisi vähän ilmoitella täällä koska ovat linjoilla. Itse käyn lähes päivittäin klo 17-24 1-3 kertaa katsomassa olisiko peliseuraa, mutta samat naamat siellä vaan pyörii. Ja jos joskus sattuisikin olemaan paikalla joku ketä vastaan pelaamatta, niin yleensä eivät vastaa edes viestiin.

Jos liiga on nyt ollut käynnissä n. 2,5 viikkoa ja 4 pelaajaa on pelannut 6-11 peliä, niin on aika todennäköistä, etteivät pelaa seuraavan 4-5 viikon aikana n. 50 peliä.

Jos sulla ei kestä pää näitä pelejä niin onko pakko osallistua turnauksiin? Pelaa ihan yssikseen kotona niin ei tartte heitellä kiukkupäissään kamoja partsilta alas.

Kertooko nimimerkkis jonkun elimen pituudesta? :eek:

Mielummin opettelen voittamaan xd Ja kyllähän tuolla Leinolla on stamkosia parempi palkka oikeastikin, joten mikä ettei :)

Gendlik, heitit kaikki maalit etukulmasta takanurkkaan, näitä ei voi pelata pois kun ajelulla, josta tulee 2minuuttisia, ja mitä väliä on poistuuko vai ei, et sinä siinä mitään häviä.

Ja tosiaan, ei se taitomaali ole, jos taklaan siniviivalla vastustajaa ja roloson päättää päästää 0,5km/h vauhdilla lipuvan kiekon längeistä ..

Ja lopettakaa nyt oikeasti se rageeminen, mielummin poistuu pelistä kun katsoo noita 29-3 tuloksia jotka pilaa tilastot ..

Jos joku/jotkut potkitaan liigasta täällä olisi halukas liittyjä ja valmis pelaamaan melkein milloin tahansa

Mielummin opettelen voittamaan xd Ja kyllähän tuolla Leinolla on stamkosia parempi palkka oikeastikin, joten mikä ettei :)

Ja lopettakaa nyt oikeasti se rageeminen, mielummin poistuu pelistä kun katsoo noita 29-3 tuloksia jotka pilaa tilastot ..

Rahallako se paremmuus mitataan? Stamkos on pelannut tulokassopparilla, nyt puhutaan kuitenkin sellasesta 7-9 miljoonan miehestä, joten taitaapi Leino jäädä sekä pelillisesti että rahallisesti jälkeen. Vai pistetäänkö ihan veto pystyyn? ;)

Ja tuohon toiseen kappaleeseen se kulunut fraasi, leikistä ja sen kestämisestä...

Pojat pojat... :o Kyllä se pelityyli on ihan vapaa. Se on sitten ihan oma murhe jos on niin tylsää että tekee vaan samaa koko pelin ajan.

Jos joku/jotkut potkitaan liigasta täällä olisi halukas liittyjä ja valmis pelaamaan melkein milloin tahansa

Enää ei oteta ketään, mutta tarpeen tullen potkitaan jos näyttää siltä ettei kyseinen pelaaja saa runkosarjaa pelattua heinäkuun loppuun mennessä. Eli kannattaa olla aina vähän aktiivisempi kuin pari muuta ettei tule potkut yllätyksenä.

Kertooko nimimerkkis jonkun elimen pituudesta? :eek:

Gendlik, heitit kaikki maalit etukulmasta takanurkkaan, näitä ei voi pelata pois kun ajelulla, josta tulee 2minuuttisia, ja mitä väliä on poistuuko vai ei, et sinä siinä mitään häviä.

Ja tosiaan, ei se taitomaali ole, jos taklaan siniviivalla vastustajaa ja roloson päättää päästää 0,5km/h vauhdilla lipuvan kiekon längeistä ..

Ei se nyt ole ollenkaan reilua kun lähtee pelistä!! EI siinä tilastot pilaannu toisella ne vaan komeentuu ku pääsee pistepörssin kärkee :) mietis vähän.. Loppuun asti vaah

Ylös Bottom