Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Perkule ku on menny tää ihan meikäläiseltä ohi.. Ois ollu mukava tietää ja tulla teitä haasteleen.. Noh tosin turha odotella, että kerkeisitte / jaksaisitte psn:n kautta viestitellä uudesta liigasta (kun en sitä itekään tekisi) vaan täällähän sitä pitäis ite käydä tarkistelemassa.. Tosin jaahas ny ois ainakin voinu sm kolmosena lähetellä haastetta ;)

Uskaltaako liigoja nyt sitten sen takia pyörittää, et jos ei enää päivityksiä NHL 11 tulisi?

Paikka vapautui, tule mukaan laitoin kutsun. Ja päivityksiä ei enää tule :)

Nii ja tosiaan ota tämä haasteena vaan, sullekkin riittää höykytystä ja kurmotusta, viimeistään pleijareissa :)

Uskaltaako liigoja nyt sitten sen takia pyörittää, et jos ei enää päivityksiä NHL 11 tulisi?

Uskaltaa. Tai no ei sitä koskaan EA:sta tiedä. :)

Jaahas joutuu potkimaan ainakin yhden nyt epäaktiivisen, joten se voi sulle kutsun laittaa. Mä oon ainakin perjantaihin saakka vie mökkeilemäs.

Uskaltaa. Tai no ei sitä koskaan EA:sta tiedä. :)

Jaahas joutuu potkimaan ainakin yhden nyt epäaktiivisen, joten se voi sulle kutsun laittaa. Mä oon ainakin perjantaihin saakka vie mökkeilemäs.

youngbloodi vaihtanut nickkiä tai mulla on huono näkö kun joku Pete_Q on ottanut äsken Coloradon. :D

Epäaktiivisin joukko:

Pete_Q: 0 peliä (,mutta liittyi juuri?)
artturi95: 6 peliä
skog80: 7 peliä
hakkis4: 8 peliä
jamsku: 9 peliä

E: skiigeboy olikin potkittu jo, eli nyt on yhdelle tilaa.

Epäaktiivisin joukko:

Pete_Q: 0 peliä (,mutta liittyi juuri?)
artturi95: 6 peliä
skog80: 7 peliä
hakkis4: 8 peliä
jamsku: 9 peliä

E: skiigeboy olikin potkittu jo, eli nyt on yhdelle tilaa.

Petenki voi heivata kohta muualle, ku ei näy kiinnostavan. Skiigeboita ei kickitty, taisi tulla itkumittari tappioista täyteen vaan. Lapsi, jonka pää ei kestänyt tappioita <3 Mutta katsellaan.

Onko mut kickitty? Heittäkää ny inviä sitten takasin :e Tuli äkkilähtö helsinkiin maanantaina, ja en päässy minnekkään kirjottamaa siitä :()
Kyllä mä nyt ne pelit saan pelattua kun ei ole mitään menoja ennen elokuuta :o

Onko mut kickitty? Heittäkää ny inviä sitten takasin :e Tuli äkkilähtö helsinkiin maanantaina, ja en päässy minnekkään kirjottamaa siitä :()
Kyllä mä nyt ne pelit saan pelattua kun ei ole mitään menoja ennen elokuuta :o

No kutsun sut jos lupaat pelata.

joo en oo pelaillu kun ollu menoja täs vähän aikaa mut viimestää huomenna jatkan taas sarjan pelaamista.

Mitä täällä ollaa heti kickaamas ihme touhua, en mä nyt ihan turhaan liigaa joinannu. (ei oo vaa jaksanu sisällä hengata ku ollu 25+ ilmat ulkona, tukehtuu sisälle.) Huomenna oon paikalla päivällä ainaki. :)

Mitä täällä ollaa heti kickaamas ihme touhua, en mä nyt ihan turhaan liigaa joinannu. (ei oo vaa jaksanu sisällä hengata ku ollu 25+ ilmat ulkona, tukehtuu sisälle.) Huomenna oon paikalla päivällä ainaki. :)

Nyt ei ole sinullakaan ongelmaa mene pihalle nauttimaan kelistä. ;)

Tampalta lähtee koko joukkue vaihtoon, kaikki pelaajat lähtevät lihoiksi oikeaa tarjousta vastaan, kiinnostusta olisi mm.

Huippumaalivahtiin.
Hyvään 2 suunnan pakkiin/pariin
Nopeisiin pelaajiin, mm. Ennis yms yms
Ja voi tietysti tarjota muutakin, mielummin täällä :) Tarjouksia tulemaan kipikapi :))

Itseltä siis lähtee kaupaksi mm.

Stamkos (94)
St.Louis (89)
Lecavalier (89?)
Gagne
Roloson
Malone
Bergenheim
Hedman
Bergeronit
Jne, koko joukkue siis vaihdettavana, joten tarjouksia tulemaaan.

Tampalta lähtee koko joukkue vaihtoon, kaikki pelaajat lähtevät lihoiksi oikeaa tarjousta vastaan, kiinnostusta olisi mm.

Huippumaalivahtiin.
Hyvään 2 suunnan pakkiin/pariin
Nopeisiin pelaajiin, mm. Ennis yms yms
Ja voi tietysti tarjota muutakin, mielummin täällä :) Tarjouksia tulemaan kipikapi :))

Itseltä siis lähtee kaupaksi mm.

Stamkos (94)
St.Louis (89)
Lecavalier (89?)
Gagne
Roloson
Malone
Bergenheim
Hedman
Bergeronit
Jne, koko joukkue siis vaihdettavana, joten tarjouksia tulemaaan.

Stamkos on 93 ja Lecavalier 87 :) Ja kiinnostaa Stamkos, Pyhä Loius ja Gagne, mahdollisesti Hedman :)

Ja onhan täs aikaa siihen asti ku nhl12 tulee. Ei oo mikää kiire.

Itse asiassa aikaa ei ole hirveästi liikaakaan, laske: 16 pelaajan play-offit kun se on paras 7:stä. Se on pahimmillaan vajaa 30 peliä = puolet runkosarjasta. Niitä ei pelata ihan hetkessä -> 30 peliä x 30 min = ~15 tuntia siloiteltuna + että pelaajien ''peliajat'' menevät ristiin. Eli ihan mielellään jos pelattaisiin :)

Edelleen olet liigassa, mutta suosittelen pelaamaan mikäli olet sitoutunut tähän.

mä olen huome koko päivän linjoilla ni saan pelattua kunnolla pelejä pois.

Itsellä kesäriehat ohitte taas ainakin vähäksi aikaa. Onneksi ei mtn ongelmia poissaollessani. Nähdään kaukalossa

Myynnissä Rask 84 + Kaberle 83 paketti. Haetaan paskaa maalivahtia + väh 85 Overall kenttäpelaajaa

Mikäs nyt northernilla? Peliä jäljellä 20 sekuntia pausetat ja pyydät yhteistä lopetusta?
Kun en hyväksynyt lopetusta lähdet pelistä pois kokonaan.
Hieno mies:)

Ylös Bottom