Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

Kiinnostaisi tulla mukaan liigaan, mutta taitaapi olla täynnä. Mikäli potkitte epäaktiivisimpia jossakin vaiheessa pois, niin voin kyllä tulla tilalle. PSN: Evilevil2

Kiinnostaisi tulla mukaan liigaan, mutta taitaapi olla täynnä. Mikäli potkitte epäaktiivisimpia jossakin vaiheessa pois, niin voin kyllä tulla tilalle. PSN: Evilevil2

Ei kyllä enää valitettavasti viitsi ottaa uusia. Kaikille tiedoksi joilla vähemmän kuin 10-15 ottelua pelattuna että kannattaa olla aktiivinen ettei käy käpy ja tule potkituksi. Tästä lähtien epäaktiivisia pelaajia potkitaan tarpeen tullen jos ovat selvästi jääneet jälkeen ja liiga uhkaisi tästä syystä venyä. Heinäkuun loppuun mennessä mielellään tulisi olla runkosarja pelattuna.

Eli kannattaa pitää huolta ettei olen ihan "jumbona" pelattujen otteluiden määrässä. En varoita mahdollisista potkuista etukäteen.

Tampalta lähtee koko joukkue vaihtoon, kaikki pelaajat lähtevät lihoiksi oikeaa tarjousta vastaan, kiinnostusta olisi mm.

Huippumaalivahtiin.
Hyvään 2 suunnan pakkiin/pariin
Nopeisiin pelaajiin, mm. Ennis yms yms
Ja voi tietysti tarjota muutakin, mielummin täällä :) Tarjouksia tulemaan kipikapi :))

Itseltä siis lähtee kaupaksi mm.

Stamkos (94)
St.Louis (89)
Lecavalier (89?)
Gagne
Roloson
Malone
Bergenheim
Hedman
Bergeronit
Jne, koko joukkue siis vaihdettavana, joten tarjouksia tulemaaan.

Gagne kiinnostais, käviskö mahollisesti vaihto Hejduk 84 overall?

Jaahas/Finsere, mukava pelata kaveria vastaan, kun 4-4 -tilanteessa valittaa minun tekemistä maaleista. Kaveri tekee itse niin perus NHL11-maaleja kun vaan tässä voi tehdä, niin mitä siinä valittaa? Menee täysin pelihalut, kun ihme mussutusta ja itkua turhasta. Toivottavasti helpotti kun sait kuitenkin pisteet kotiin tällaista roistoa vastaan.

Jaahas/Finsere, mukava pelata kaveria vastaan, kun 4-4 -tilanteessa valittaa minun tekemistä maaleista. Kaveri tekee itse niin perus NHL11-maaleja kun vaan tässä voi tehdä, niin mitä siinä valittaa? Menee täysin pelihalut, kun ihme mussutusta ja itkua turhasta. Toivottavasti helpotti kun sait kuitenkin pisteet kotiin tällaista roistoa vastaan.

Ei kai SM #3 valita muiden maaleista? :p

Mielestäni turha valittaa, kaikki tekee maalit tyylillään.
(ellei mitään hurjia glitchimaaleja, jotka menee joka kerralla ole keksitty)

Ei kai SM #3 valita muiden maaleista? :p

Mielestäni turha valittaa, kaikki tekee maalit tyylillään.
(ellei mitään hurjia glitchimaaleja, jotka menee joka kerralla ole keksitty)

No heh :D Ei muuten, mutta jokainen maali oli aivan käsittämätön tuurimaali joita en uskonut edes näkeväni (enkä ole ennen näitä nähnyrkään) :D 1. maali oli kun syötin veskarilla kulmaan, mutta veskari laittaakin oman jalan kautta omiin. Yksi maali oli joka kimpoili kahden pelaajan jalasta kolmannen jalkaan, josta se meni maaliin. Yksi maali oli kun Lehtonen koppasi torjunnan patjalla, ja siinä venattiin se 10 sekuntia (tuomari ei vihellä?), kunnes Nash varusteiden seasta sai kiekon jotenkin oudolla tavalla maaliin :D En muista varmasti neljättä, mutta siinä taisi olla pitkä päätyyn, jota veskari lähti hakemaan. Kiekko meni puikoista kulmaan ja hyökkääjä pääsi laittamaan tyhjiin xD

Kyllä siinä on jo vitsit vähissä, eikä mielestäni ole hirveää valitusta jos laittaa: ''PLZ NOI MAALIT'' ja lisään, että lottokin on. Jos hyvällä omalla tunnolla sanot noita taitomaaliksi niin ei siinä mitään, mutta ei tuollaisten maalien jälkeen voi olla sanomatta mitään, enkä tule olemaankaan hiljaa tuollaisten jälkeen :D

Ylös Bottom