Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 2 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikka mikään ei ois pelillisesti muuttunut niin kyllä mä sitä schaissea oisin lisää voinut pelata yhdellä ehdolla. Joka maahan 6 erillistä ja oikeasti erilaisia ek:ta, mutta kun niitä oli oikeasti vain 1,5 eK:ta per maa, niin ei vain jaksanut.

Videoita kun katsonut niin tässä on samat ek:t ainakin hyvin pitkälti...eli eroa ei ole yhtään. Sen takia tätä voi huolettahaukkua. 40e peli ei missään nimissä 7-8e psn peli ni oisin jo ostanu.

Vastaus: WRC 2 [PS3/X360 Hype]

No taidan kuitenkin jättää pelin odottamaan siihen asti, että sen saa alle 20e. Odotan kuitenkin arvosteluita pelistä, niitä ei vielä hirveesti ole (ainakaan itse en oo löytäny montaa), vastahan tuo julkaistiinkin. Tuleekoha demoo kokeiltavaksi storeen jossain välis..

Pitä vai nyt löytää g25 ratti asetukset,valmiit asetusilla ei tee mitään.

Täällähän haukutaan peliä ku mitäkin. :D Noh..kun nyt oon kattellu noita pelivideoita niin ei se nyt ehkä niin paskan näköinen ole. Tänään kävin huvikseni cittarissa kattomassa mitä löytys..siellä oli näitä pelejä hintaan 40e ps3:lle, joku synttäriale, en muista oliko toi tarjous vaan plussakortilla, tais olla.

HD 1080p.

Hö, innostuin jo kun kirjoitit 1080p, suuntasin lähimpään cittariin ja vilkaisu takakanteen: 720p:( (ps3). Hyllyyn jäi vielä toistaiseksi. Tulisi nyt noita arvosteluja ja pelikuvaa pleikkariversiosta...

Hö, innostuin jo kun kirjoitit 1080p, suuntasin lähimpään cittariin ja vilkaisu takakanteen: 720p:( (ps3). Hyllyyn jäi vielä toistaiseksi. Tulisi nyt noita arvosteluja ja pelikuvaa pleikkariversiosta...

Tarkotin, että toi video oli 1080p :D Joo en mäkään aijo nyt heti ostaa, koska ensviikol tulee batman ja sitten bf3 marraskuusta puhumattakaan :D
Tää peli ei tullut kauppoihin niin täyshintasena mitä nuo muut uudet pelit ovat kaupassa esim. konsoleille tän saa 40-50e hintaan hyllystä ja pc version saa 20-30e.

Toivois nyt vaan, että hinta tippuis nopeesti. :D

Netistä löytyy jo arvosteluja googlettemalla. Arvosteluissa todetaan, että graafisesti parantunut hieman muttei "nätti". Se onko 720p vai 1080p on mielestäni toissijaista, kummatkin voi tehdä hyvin tai huonosti.Itselle merkitsee se, ettei peli tunnu arvostelujen perusteella tuovan juuri mitään uutta viimevuotiseen. Eipä se silti tee pelistä huonoa, ei vaan tuo lisäarvoa.

Muutamia huomioita pc-versiosta:
-Pätkät pitkälti samoja, kuin viime vuonna.
-Kartturi aivan onneton, nuotit tulevat liian myöhään/ei ollenkaan. Samat typerät kiljahdukset myös mukana, joiden jälkeen nuottia ei tule.
-Baanat taas uskomattomia lentokenttiä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, ottaisivat nyt Richard Burns Rallystä mallia.
-SSS-pätkät yllättävän hauskoja pyörityksiä, vaikka niilläkin typerästi ajetaan kaksi kierrosta.
-Ajomalli kaipaisi kyllä huomattavaa parannusta, mieleen lähinnä tulee CMR2 jonkin verran aliohjaavana, tosin viime vuoteen on tullut ehkä hieman parannusta. (RBR in my mind)
-Autojen äänet surkeita.
-Respawnaus jälleen mukana.
-Grafiikat eivät ole kyllä edeltäjään verrattuna parantuneet juuri ollenkaan.

Eipä siis paljon kehuttavaa, rallin pitäisi oikeasti olla HAASTAVAA. Hirvonen, Loeb & Ogier incar - SS5 Evo WRC Rally Finland 2011 - YouTube

Tämähän ei missään nimessä yritä olla rbr, vaan ralliyleisölle sopivaa viihdettä. Pädillä oli viimevuonnakin hauskempaa kuin ratilla.

Mites paljon pätkissä on uutta sitten? Kun videoissa näyttää täysin indenttiseltä.

Tämähän ei missään nimessä yritä olla rbr, vaan ralliyleisölle sopivaa viihdettä. Pädillä oli viimevuonnakin hauskempaa kuin ratilla.

Omasta mielestä rattiohjaus oli juuri parasta edellisessä versiossa. Pelasti paljon minulle graafisista puutteista, kun esim. Saksan puistopätkillä ei erottanut kumpaan suuntaan tie kääntyy!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minä en taas padilla nauti pätkääkään ohjailla kunnon autopelejä,enkä edes osaa peukaloita pyöritellä tatilla.

Itse en pelaa mitään arcade pelejä edes kun on ajopenkki ja ratti niin haluan ajaa niillä, mutta tätä pelasin julkistuksen aikoihin ratilla ja sit oli pitkä tauko. Noi kk sitten pelasin huvikseni pädillä ja huomasin, että näin surkealla pelillä on enemmän annettavaa pädiohjauksella.

Mistä tuon RBR pelin pystyis lataamaan? Jaa a..näköjään sen voi ostaakkin, mutta toimiikohan win7 :s

Millonkohan mahtaa tulla joltai suomalaiselta arvostelua tästä tai youtubeen jollekin IGN kanavalle. En mahda löytyy ps3 versiosta gameplayta tästä, jos joku löytää niin pistää tänne, kaikki tuntuu olevan pc versiosta.

Muutamassa maassa oli mielestäni tehty pätkiä ihan uusiksi, ainakin jossain hitaammassa sorarallissa, olisikohan ollut Kreikka tai joku vastaava. Ihan varmaksi en mene sanomaan kyllä. Joka tapauksessa suurin osa on täysin identtisiä viimevuotisten kanssa.
Ja kyllä tuo RBR toimii win7 kanssa ongelmitta.

Vastaus: WRC 2 [PS3/X360]

Noniin...Peli on ollu kaupoissa jo jokusen päivän ja itekki tullu pelailtua jo jonnin verran...Road to WRC-tilan pelaajille ois yks kysymys: Tuhlailin vähä liikaa rahojani uusiin pirsseihin ja nyt tuliki puskista kisa johon pitää olla yks ja tietty auto...Noh, eihän mulla sitä oo, eikä kyllä oo varaa ostaakkaa! Autojaan ei näköjään saanu myytyä ja näytti siltä, että ainut vaihtoehto on skipata koko kisa...=(! Olin kattovinani että trophyis on pokaali, jonka saa voittamalla kaikki kisat uramoodis...Jääkö tämä ny saavuttamatta vai onko mulla vielä mahollisuus palata kisaan jos sen skippaan? Tosin, eipä täs ny muutakaa mahollisuutta oo vissiinkää...=(! Ja uudestaan en kyllä tota uramoodia pelaa, enkä kyllä uusiks peliä enää alotakkaa...=(! Onko muilla tullu vastaavaa onkelmaa eteen...?

Jääkö tämä ny saavuttamatta vai onko mulla vielä mahollisuus palata kisaan jos sen skippaan?

Kyllä siihen pitäis päästä. Aloittaa vaan saman seasonin uudestaan kunhan edellisen pelannu loppuun. Sit skippailee niitä pelattuja kisoja. Näin olettaisin

Ei hemmetti että nykypäivänä grafiikka osaakin olla rallipelissä yhtä kuraa kun ripuli rapula-aamuna!
Muutenkin peli näyttää siltä, että ei kannata ostaa... Taidan jatkaa viime vuoden versiolla, kun rallikuume kunnolla iskee... :rolleyes:

Kyllä Simrac:n ouninpohja on se mikä on mannaa. Pariin kertaan päässy ajelee eikä mitkään rbr modit sitä päihitä

Päivän wtf-hetki tuli prisman pelihyllyssä kun huomasin tän pelin. Hintalappu näytti 49,95e ja vieressä lojuva eka wrc oli kympin kalliimpi. Onko tämä niin kehno että laittoivat heti alennushinnan? :p Kohtahan sen näen, nyt rallia ajelemaan!

Ylös Bottom