Omenanraato
Well-Known Member
Vaikka mikään ei ois pelillisesti muuttunut niin kyllä mä sitä schaissea oisin lisää voinut pelata yhdellä ehdolla. Joka maahan 6 erillistä ja oikeasti erilaisia ek:ta, mutta kun niitä oli oikeasti vain 1,5 eK:ta per maa, niin ei vain jaksanut.
Videoita kun katsonut niin tässä on samat ek:t ainakin hyvin pitkälti...eli eroa ei ole yhtään. Sen takia tätä voi huolettahaukkua. 40e peli ei missään nimissä 7-8e psn peli ni oisin jo ostanu.

Videoita kun katsonut niin tässä on samat ek:t ainakin hyvin pitkälti...eli eroa ei ole yhtään. Sen takia tätä voi huolettahaukkua. 40e peli ei missään nimissä 7-8e psn peli ni oisin jo ostanu.

Noh..kun nyt oon kattellu noita pelivideoita niin ei se nyt ehkä niin paskan näköinen ole. Tänään kävin huvikseni cittarissa kattomassa mitä löytys..siellä oli näitä pelejä hintaan 40e ps3:lle, joku synttäriale, en muista oliko toi tarjous vaan plussakortilla, tais olla.
 Noh..kun nyt oon kattellu noita pelivideoita niin ei se nyt ehkä niin paskan näköinen ole. Tänään kävin huvikseni cittarissa kattomassa mitä löytys..siellä oli näitä pelejä hintaan 40e ps3:lle, joku synttäriale, en muista oliko toi tarjous vaan plussakortilla, tais olla. (ps3). Hyllyyn jäi vielä toistaiseksi. Tulisi nyt noita arvosteluja ja pelikuvaa pleikkariversiosta...
 (ps3). Hyllyyn jäi vielä toistaiseksi. Tulisi nyt noita arvosteluja ja pelikuvaa pleikkariversiosta... 

Kohtahan sen näen, nyt rallia ajelemaan!
 Kohtahan sen näen, nyt rallia ajelemaan!