Vastaus: iPhone 4S
Siis Engadgetin testi oli "huttua" vai mikä? Ainakin 4S:n kamera sai ihan kehuja.
(Damn, listasin vanhan arvostelun..)

Melkoista huttua taas kerran. Miksi edes vaivautuvat, kun eivät viitsi tehdä asioita oikein ja huolellisesti?
Siis Engadgetin testi oli "huttua" vai mikä? Ainakin 4S:n kamera sai ihan kehuja.
(Damn, listasin vanhan arvostelun..)

Meillä on ainakin kaveripiirissä osoittautunut hienoksi jutuksi tuo iMessage. Minun lisäkseni viidellä kaverilla on iPhonet ja lisää taitaa olla tulossa. Nyt tulee niitä kuvaviestejäkin lähetettyä kun eivät maksa mitään.
 Meillä on ainakin kaveripiirissä osoittautunut hienoksi jutuksi tuo iMessage. Minun lisäkseni viidellä kaverilla on iPhonet ja lisää taitaa olla tulossa. Nyt tulee niitä kuvaviestejäkin lähetettyä kun eivät maksa mitään. 

Siis selvennätkö hieman. Imessage lähettää siis viestin normaalina tekstiviestinä ilmaisen sijaan, jos toisella käyttäjällä ei datayhteys pelitä. Kuulostaa kätevältä ja en tosiaan tiedä, että omaako tuo whatsapp sen, koska on tullut viime aikoina vain paremman puoliskon kanssa pääasiassa viestiteltyä talkin kautta ja muut hommat hoidettua puheluilla. Ilmeisesti kuitenkin tuon saa asetuksista säätää, että lähettääkö softa sen sitten automaattisesti maksullisena tekstiviestinä?
 Siis selvennätkö hieman. Imessage lähettää siis viestin normaalina tekstiviestinä ilmaisen sijaan, jos toisella käyttäjällä ei datayhteys pelitä. Kuulostaa kätevältä ja en tosiaan tiedä, että omaako tuo whatsapp sen, koska on tullut viime aikoina vain paremman puoliskon kanssa pääasiassa viestiteltyä talkin kautta ja muut hommat hoidettua puheluilla. Ilmeisesti kuitenkin tuon saa asetuksista säätää, että lähettääkö softa sen sitten automaattisesti maksullisena tekstiviestinä?  Nyt se näkee puhelimesta suoraan et olen kyllä lukenut, mutta en ole vaivautunut/ehtinyt vastaamaan.
 Nyt se näkee puhelimesta suoraan et olen kyllä lukenut, mutta en ole vaivautunut/ehtinyt vastaamaan.