Joo tosiaan, Dharry82 ei ole näkynyt, eikä myöskään ole hyväksynyt allekirjoittaneen ystäväpyyntöäkään... onko Miksa siulla tietoa miehestä?
Minäkin olisin kiinnostunut tästä hommasta koska olen seuraavalla varasijalla
Täytyypä kysellä kaverilta itseltään, tosin menee ens viikon puolelle ku oon viikonloppuna reissun päällä.
Capsit otti mittaa Buffalosta ja turpiinhan sieltä tuli ekassa 4-2 lukemin. Oma peli ei ollut huonoa mutta pari puolustusvirhettä ja ennen kaikkea päällään seissyt Miller & kädettömät caps-hyökkääjät käänsi pelin Sabresille. Paikkoja oli hyvinkin voittoon saakka mutta ei niin ei. Buffalon osumaprossat oli todellakin kohdallaan tässä matsissa

. Tästä sisuuntuneena GM-Miksa raippasi kaverit kostoreissulle Buffaloon, jossa Capsit hakivat pointsit kotiin lukemin 2-0. Tämä peli oli ehkä tän runkkarin ehjin 60min tältä joukkueelta. Pikkuhiljaa rakennellaan taktiikoita ja hiotaan puolustusta & viimeistelyä niin eiköhän hyvä tule

. Kiitokset Yakoleville hyvistä matseista! Pakko vielä todeta, että tulee mielenkiintoiset taistelut poffipaikoista. Kovaa täytyy töitä tehdä, että ovet sinne aukenee...
E. HUOM KAIKKI! Olen tosiaan huomisesta n. klo 12 eteenpäin reissulla ja online täällä & plegellä vasta SU-iltana tai MA-aamuna. Jos tulee keskeytyneitä matseja tai muita ongelmia, niin ketjuun vaan viestiä. Poimin tulokset ym. täältä ja päivitän ne aloituspostiin kun taas palaan "sorvin ääreen". Ja osmose voi toisena TJ:nä pitää jöötä sillä aikaa

. Tänään myöhäisillassa ja huomenna 9-12 välillä saatan tosin vielä peleille ennättää.