Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Valitettavasti joudun toteamaan että tämäkin liiga jää osaltani väliin, huonon netti toiminnan takia sillä en viiti tulla lagaamaan tähän liigaan. Sori että ilmotus myöhässä...

OK, harmi homma, mutta ymmärrän tuon ratkaisun :(. Siinä tapauksessa itään saa paikan PSN: moiski. Eli moiskilla valittavana Montreal, Islanders, Senators tai Jets. Ilmoita mulle yv:llä / tähän ketjuun valintas ja voit liittyä liigaan vaikka heti!

Alkaa olemaan itsellä vähän jo kädet pystyssä tän joukkueen ja sarjan suhteen, äskeinen peli meni vielä edellisten tappioiden vit%¤%¤¤&ssa ni eihän siitä tullut yhtää mitään... pitää vaan yrittää loppusarjan osalta tehdä kiusaa paremmille... :p

Pikku tippi että jos pelaamisesta ei tule mitään ja v@ttuunnut pelistä ihan kunnolla niin kannattaa huilata hetken aikaa eikä samalla mielen tilalla jatkaa seuraavaan matsiin ;)

Pikku tippi että jos pelaamisesta ei tule mitään ja v@ttuunnut pelistä ihan kunnolla niin kannattaa huilata hetken aikaa eikä samalla mielen tilalla jatkaa seuraavaan matsiin ;)

Full tilt nhl ei koskaan toimi :) Oiskos ketään Tommi Läntisessä ottamassa Bostonin kanssa poski poskea vasten, olisi tunti aikaa

Ei saakeli mä oon paska tässä pelissä. Eihän tässä saa yhtään järkevää maali paikkaakaan kun kiekko on jo kadonnut lavasta. Kaverit kyllä pistää komeita ylänurkkia kun vähän vaan kiekkoa kieputtaa ja sit yläbörsä soi. Hermot menee

Ei saakeli mä oon paska tässä pelissä. Eihän tässä saa yhtään järkevää maali paikkaakaan kun kiekko on jo kadonnut lavasta. Kaverit kyllä pistää komeita ylänurkkia kun vähän vaan kiekkoa kieputtaa ja sit yläbörsä soi. Hermot menee

silti taas linjoilla odottamassa anaalipenetraatiota

Illalla voisin koittaa ehtii paikalle, jos ihmisiä kiinnostaa ilmaiset pojot. Sellaista räpellystä ollut viime pelit, ettei tätä menoa olla menossa kahdeksan joukkoon. :o

Minä voin alottaa omat pelit huomenna n.klo 20. Yövuoro viikko rajoittaa hieman pelaamista

Capsit linjoilla tuonne 11.45 asti, eli idästä jos löytyy joku jonka kanssa ei vielä pelejä ole pelattu (Youngbloo_d x2, juha96 x1, azllu x1, spacemonkey_77 x2, moiski x2 ja Marley_FIN x2), niin linjoille!

Mites muuten onko liigaa avautumassa paikkoja eli onko kaikki vielä mukana ja kyselen siis siks kun mulla vissiin se seuraava varasija paikka.

Mites muuten onko liigaa avautumassa paikkoja eli onko kaikki vielä mukana ja kyselen siis siks kun mulla vissiin se seuraava varasija paikka.

Muistaakseni ainakin yksi kaveri ilmoitti lähtevänsä reissuun tän kauden jälkeen joten kaudelle kaksi saattaa avautua paikka/paikkoja ja olet siihen ekana jonossa. Tälle kaudelle ei näillä näkymin paikkoja enää tule.

Ei helvetti mitä paskaa toi oma peli. On myös vihon viimeinen kerta kun otan Bostonin. Värit ja peli on yhtä hyvää kun Saipalla...

Viikonlopun hiljaiselon (änärissä köh) jälkeen Buffalo palasi 4 pelin verran takaisin kaukaloihin joista nappasi makeat 6 pistettä. Pelillisesti pisteitä olisi kyllä saanut jakaa johonki muuhunkin suuntaan mutta tarvittavat maalit sain kussakin pelissä tehtyä ja sehän riittää. Puolustuksesta vain sen verran että ***** aivan uskomatonta sähläystä.

Tiedotusta vain, eli itänaapurin reissulta palattu mutta peleille ei ole voinu vielä palata..

Nettiyhteys poikki ja viime viikol uus boxi tilattu, toivottavasti jo huomena olis tullu..

Eli vaikka nyt ei oo tullu pelailtua niin mukana ollaan vahvasti, Devils yrittää paluuta tällä viikolla ja eihän täs kai kiire olekaan kun etusivul lukee et runkosarja päättyy lokakuun lopulla..

Myös Ilja ja Zajac edelleen myynnis vai antaako muut poikien vaan rellestää New Jerseyssä??

TIEDOTUS KAIKILLE LIIGALAISILLE!

Kaudelle kaksi uudistan draftikäytäntöä siten, että MA 24.10 pistän randomiserin käyntiin ja arvon varausvuorot. Sen jälkeen kun jokaisen varausnumero on selvillä, on jokainen velvollinen toimittamaan numeron mukaisen määrän joukkueita (molemmista konferensseista tasaisesti kuten ekassakin) listattuna minulle MA 31.10 mennessä. Kun olen saanut kaikkien listan, julkaisen listan joukkueista ja GM:sta tässä ketjussa. Jos joku ei toimita listaa määräajassa minulle, tulee hänelle automaattisesti vuoro 24 = viimeinen. Ja mikäli ei joukkueiden julkaisemiseen mennessä ole mitään ilmoittanut itsestään minulle, otetaan uusi pelaaja tilalle.

Syynä tähän muutokseen on se, että vanha systeemi kuormittaa melkoisesti tätä TJ:n tonttia, enkä aio enää draftia läpi käydä vanhalla tavalla. Käytännössä siis joukkueiden listaaminen oikeasti itselle parhaimpaan järjestykseen kannattaa miettiä tarkkaan.

UGH, olen puhunut:D

E. Ja jos joku tietää jo nyt, ettei osallistu 2. kaudelle (alkaa MA 7.11 ja kestää suunnilleen saman 4-5 viikkoa runkosarja ja 2 viikkoa poffeille) , pyydän ilmoittamaan siitä minulle ajoissa!

E2. Liigan 2.kauden lukkoon lyödyt päiväykset sekä 2. kauden draftin sääntöuudistus päivitetty avauspostiin!

Ylös Bottom