Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Moro!

Jos seuraavalle/seuraaville kausille avautuu liigapaikkoja, voisin olla mukana (ainaki varasijalla).
Osaan käyttäytyä asiallisesti!

psn ID: furiell

Moro!

Jos seuraavalle/seuraaville kausille avautuu liigapaikkoja, voisin olla mukana (ainaki varasijalla).
Osaan käyttäytyä asiallisesti!

psn ID: furiell

Ok, katsellaan tilannetta tosiaan sit lokakuussa, mutta laitetaas sut tonne varasijoille... Kiitos mielenkiinnosta!

Viikonlopun hiljaiselon (änärissä köh) jälkeen Buffalo palasi 4 pelin verran takaisin kaukaloihin joista nappasi makeat 6 pistettä. Pelillisesti pisteitä olisi kyllä saanut jakaa johonki muuhunkin suuntaan mutta tarvittavat maalit sain kussakin pelissä tehtyä ja sehän riittää. Puolustuksesta vain sen verran että ***** aivan uskomatonta sähläystä.

Oli muutes nautinto pelata sua vastaan, pelaat rehdisti ja monipuolisesti, eli ei pelkkää veivirannaria tai veskan ohi kiertämistä. Ottaa vaan nuppiin se tokan matsin voittomaali, jonka suorastaan lahjotin sulle syöttämällä suoraan lapaan :D Olisin kyl ansainnu loppurynnistyksestä maalin, mut tolppaa lähemmäs ei päästy.

Just ku aloin saamaan puolustuksen kuntoon niin maalinteko tökkii jälleen pahemman kerran.

Oli muutes nautinto pelata sua vastaan, pelaat rehdisti ja monipuolisesti, eli ei pelkkää veivirannaria tai veskan ohi kiertämistä. Ottaa vaan nuppiin se tokan matsin voittomaali, jonka suorastaan lahjotin sulle syöttämällä suoraan lapaan :D Olisin kyl ansainnu loppurynnistyksestä maalin, mut tolppaa lähemmäs ei päästy.

Just ku aloin saamaan puolustuksen kuntoon niin maalinteko tökkii jälleen pahemman kerran.

Toisaalta kyllä pisteet ehkä ansaitsin koska en olisi hyväksynyt piste menetystä ainokaisen maalisi takia minkä toisessa pelissä teit. Oma pakki pisti niinkuin oppikirjasta suoraan syötöstä omaan maaliin. ;)

Ei ju#¤%&%ta! Nää sarjat pelaan loppuun sit lopetan koko änärin pelaamisen!! Ei pysty, ei kykene voittamaan! :mad:

Toisaalta kyllä pisteet ehkä ansaitsin koska en olisi hyväksynyt piste menetystä ainokaisen maalisi takia minkä toisessa pelissä teit. Oma pakki pisti niinkuin oppikirjasta suoraan syötöstä omaan maaliin. ;)

Älä nyt, HIENO MAALI. Eiks se niin ole, että hyvällä joukkueella on onneakin? :D
Mut se oli taas sellanen matsi, jossa ei mikään uppoa, tolpat kilisee ja avopaikasta veska nappaa kaiken. Ei jaksanu ees hermostua, oon jo tottunu tohon tän pelin kohdalla.

osmose sanoi:
Ei ju#¤%&%ta! Nää sarjat pelaan loppuun sit lopetan koko änärin pelaamisen!!
Mä niiin ymmärrän tuon tuskan.

Hohhoijakkaa..LA Kings yritti pelata Detroitin kanssa toisen uupuvan liigaottelun. Eka peli katkesi ottelun puolessavälissä ja lukemat Kingsille 1-3. Hupipelinä loppuun sitten ja vikalle minuutille asti tilanne 3-3. Detroit heittää sitten lopussa maalin jota tuomari jäi viuhtomaan hylätyksi ja videotarkastukseen olisi mennyt mutta yllättävästi yhteys katkesi taas tässä vaiheessa..En tästä syystä johtuen nähnyt vikasta maalista uusintoja niin ei voi tietää olisiko maali lopulta hyväksytty, mutta vitut siitä en jaksa jäädä tuota pelailemaan loppuun ja luovutan suosiolla voiton Detroitille 4-3. Vituttaa aika armottomasti, nyt haetaan motivaatiota jatkaa jostain syvyyksistä. EA merkkasi ottelun 0-3 Kingseille.

EA näyttää taas mahtinsa, ensin katkas yhteydet liigapelissä ja sen jälkeen hupipelin pistää poikki 20s ennen loppua kun teen 4-3 johtomaalin.

Eli kaksi vaihtoehtoa nyt esitän, mulle käy molemmat.

A) DET 4 - 3 LAK

B) DET 3 - 3 LAK ja otetaan vaikka rankkuskaba siitä yhestä pisteestä.

Ai että ottaa päähän toi EA

Edit:

Hohhoijakkaa..LA Kings yritti pelata Detroitin kanssa toisen uupuvan liigaottelun. Eka peli katkesi ottelun puolessavälissä ja lukemat Kingsille 1-3. Hupipelinä loppuun sitten ja vikalle minuutille asti tilanne 3-3. Detroit heittää sitten lopussa maalin jota tuomari jäi viuhtomaan hylätyksi ja videotarkastukseen olisi mennyt mutta yllättävästi yhteys katkesi taas tässä vaiheessa..En tästä syystä johtuen nähnyt vikasta maalista uusintoja niin ei voi tietää olisiko maali lopulta hyväksytty, mutta vitut siitä en jaksa jäädä tuota pelailemaan loppuun ja luovutan suosiolla voiton Detroitille 4-3. Vituttaa aika armottomasti, nyt haetaan motivaatiota jatkaa jostain syvyyksistä. EA merkkasi ottelun 0-3 Kingseille.

Mulla näky tossa uusintaruudussa ainakin maalien joukossa. Oli kyllä puuduttavaa, niinku aina noi hupipeleillä korvaamiset. Vittumaisinta noissa on se, että voitostaki jää paska maku suuhun. No jos sitten ens kerralla..

EA näyttää taas mahtinsa, ensin katkas yhteydet liigapelissä ja sen jälkeen hupipelin pistää poikki 20s ennen loppua kun teen 4-3 johtomaalin.

Eli kaksi vaihtoehtoa nyt esitän, mulle käy molemmat.

A) DET 4 - 3 LAK

B) DET 3 - 3 LAK ja otetaan vaikka rankkuskaba siitä yhestä pisteestä.

Ai että ottaa päähän toi EA

Edit:

Mulla näky tossa uusintaruudussa ainakin maalien joukossa. Oli kyllä puuduttavaa, niinku aina noi hupipeleillä korvaamiset. Vittumaisinta noissa on se, että voitostaki jää paska maku suuhun. No jos sitten ens kerralla..

Ja jälleen kerran , miten EA merkkas sarjataulukkoon?? :D

E. Ja herra TJ opettelee lukemaan, unohtakaa :o

ITÄ HOI! Löytyiskö idästä joku tanhuille? Capseilla pelit pelaamatta seuraavia vastaan: azllu x 1, Marley_FIN x 1, Moiski x 2, Youngbloo_d x 2 ja Spacemonkey_77 x 1... Olen linjoilla tuohon 11.50 asti!

Tervehdys liigalaiset ja erityisesti Miksa81!

Ilmoitusluontoinen asia, eli niin kuin mainitsin jo aiemmin, viime viikolla meikäläisellä katkesi internet yhteys.

Palasin reissulta sunnuntaina ja hain eilen sitten postista uuden modeemin.

Noh eilen pelit ja pensselit kiinni, mutta sama homma.. Netti ei edelleenkään toiminut..

Noh tänään vihaista soittoa elisalle Sak Noelin tyyliin (All day, all night..What the f*ck!?)..

Tuli sitten tieto, että taloyhtiö on siirtynyt Soneran valokuituun (jolloin elisan laitteisto ei tietenkään enää toimi).. Noh meikäläisellähän tästä ei ole ollut mitään tietoa, koska en ihan mielellään ota heti näin alkuun änäristä pelitaukoa =)

Joko tästä muutoksesta on tullut:

A) Tiedotuslappu alakertaan, mutta joku hiutale on sen sieltä kiusallaan repiny pois
TAI
B) Tiedotus postitse kotiin ja emäntä on vahingossa heittänyt kyseisen lapun roskiin..

Noh B-vaihtoehtoahan on Ihan turha lähteä sen enempää sörkkiin, jotta maailmanrauha säilyisi.. Koska en sillä syyttämisellä mtn voittaisi =)
Eli tukeudutaan vaihtoehto A:han =)

Olin sitten tänään Soneraan yhteydessä ja talonyhtiöön on tarjolla 10meganen 10€/kk-maksulla tai sitten viihdepaketti 20€/kk-maksulla..
Teen tänään vielä tilauksen.. Lupasivat toimituksen viikossa..

----------------------------------------------------------------------------------------

Eli sitten itse asiaan..

Jos laitteisto tulisi minulle ensi viikon keskiviikkona tai torstaina (28-29.9) niin runkosarjan deadlineen (1. kauden runkosarjan deadline: PE 21.10.2011) jäisi peliaikaa noin 3viikkoa.. Olen varma, että kerkeän pelata siinä ajassa pois, mutta haluan sanoa asiat miten ne ovat, jotta TJ sitten voi tehdä päätöksen, että saanko jatkaa liigassa vai en.. Starttini taisi olla 4voittoa 4pelistä..

Mielelläni pelaisin kauden loppuun, mutta viikon tauko peleistä vielä tulisi...

TJ nyt saa sitten luvan tehdä päätöksen, että jatkuuko mun pelit tässä liigassa vai ei.. Ainakin olen ajoissa koko ajan ilmoittanut mikä tilanne on, samoin kerroin nyttenkin.. Ei tule asiat sitten kenellekään yllätyksenä, eikä tarvi ihmetellä missä olen kun ei onlinessa kaveria näy..

Jään odottelemaan tuomiota.. Puolustus on puhunut..

- Deaner

Tervehdys liigalaiset ja erityisesti Miksa81!

Ilmoitusluontoinen asia, eli niin kuin mainitsin jo aiemmin, viime viikolla meikäläisellä katkesi internet yhteys.

Palasin reissulta sunnuntaina ja hain eilen sitten postista uuden modeemin.

Noh eilen pelit ja pensselit kiinni, mutta sama homma.. Netti ei edelleenkään toiminut..

Noh tänään vihaista soittoa elisalle Sak Noelin tyyliin (All day, all night..What the f*ck!?)..

Tuli sitten tieto, että taloyhtiö on siirtynyt Soneran valokuituun (jolloin elisan laitteisto ei tietenkään enää toimi).. Noh meikäläisellähän tästä ei ole ollut mitään tietoa, koska en ihan mielellään ota heti näin alkuun änäristä pelitaukoa =)

Joko tästä muutoksesta on tullut:

A) Tiedotuslappu alakertaan, mutta joku hiutale on sen sieltä kiusallaan repiny pois
TAI
B) Tiedotus postitse kotiin ja emäntä on vahingossa heittänyt kyseisen lapun roskiin..

Noh B-vaihtoehtoahan on Ihan turha lähteä sen enempää sörkkiin, jotta maailmanrauha säilyisi.. Koska en sillä syyttämisellä mtn voittaisi =)
Eli tukeudutaan vaihtoehto A:han =)

Olin sitten tänään Soneraan yhteydessä ja talonyhtiöön on tarjolla 10meganen 10€/kk-maksulla tai sitten viihdepaketti 20€/kk-maksulla..
Teen tänään vielä tilauksen.. Lupasivat toimituksen viikossa..

----------------------------------------------------------------------------------------

Eli sitten itse asiaan..

Jos laitteisto tulisi minulle ensi viikon keskiviikkona tai torstaina (28-29.9) niin runkosarjan deadlineen (1. kauden runkosarjan deadline: PE 21.10.2011) jäisi peliaikaa noin 3viikkoa.. Olen varma, että kerkeän pelata siinä ajassa pois, mutta haluan sanoa asiat miten ne ovat, jotta TJ sitten voi tehdä päätöksen, että saanko jatkaa liigassa vai en.. Starttini taisi olla 4voittoa 4pelistä..

Mielelläni pelaisin kauden loppuun, mutta viikon tauko peleistä vielä tulisi...

TJ nyt saa sitten luvan tehdä päätöksen, että jatkuuko mun pelit tässä liigassa vai ei.. Ainakin olen ajoissa koko ajan ilmoittanut mikä tilanne on, samoin kerroin nyttenkin.. Ei tule asiat sitten kenellekään yllätyksenä, eikä tarvi ihmetellä missä olen kun ei onlinessa kaveria näy..

Jään odottelemaan tuomiota.. Puolustus on puhunut..

- Deaner

Hyvä kun ilmoitit mistä on kyse. Mun mielestä tossa ei ole ongelmaa, koska nämä mun deadlinet ei heilu eteen eikä taakse ja peliaikaa on vielä runsaasti. Eli suomeksi käännettynä kunhan matsit on runkosarjan deadlineen mennessä pelattu, on homma kunnossa. Noin yleisesti kuitenkin toivon, että matseja pyritään pelaamaan liigassa ns. etupainotteisesti eli ei aloteta sit vikalla viikolla matsailua. Ja tuo edellinen siis ei nyt kohdistu sulle, koska et tuolle omalle tilanteelles ole mitään voinut. Toki jos alkaa menemään kovin viime tippaan ja uus operaattoris ei toimitakaan sulle nettiä ajoissa (kummallisempaakin on sattunut :D ) , niin sitten täytyy asiaa katsoa uudestaan (jos esim. kaikki muut jo pelinsä pelanneet).

Yleisesti kaikille tiedoksi, että mitään erityisoikeuksia en tule liigassa jakamaan yhdellekään pelaajalle, vaan kaikkia koskevat samat säännöt. Ja kenenkään on turha odottaa deadlinen siirtyvän eteenpäin, sillä aikaa kuitenkin 5,5 viikkoa 22 ottelulle = n. 4 matsia / viikko. Ei ole liikaa vaadittu vai mitä?

Kiitoksia paljon vastauksesta sekä päätöksestä!

Tottakai ilmoitan, jos pelit ja vehkeet eivät vielä ensi viikon loppullakaan ota toimiakseen.. Kyllähän tää nyt syö, että heti änärin alkuun tuli tämmönen asia, joutuu perheileen oikein kunnolla..

Mut kiitoksia vielä!

Ja kenenkään on turha odottaa deadlinen siirtyvän eteenpäin, sillä aikaa kuitenkin 5,5 viikkoa 22 ottelulle = n. 4 matsia / viikko. Ei ole liikaa vaadittu vai mitä?

Ei Todellakaan ole liikaa vaadittu.. Tuon määrän pelaa todella helposti tuossa ajassa!

Devils siirtyy nytten tiukalle 1vko treenijaksolle, jotta potku ei hyydy ensimmäisen kauden playoffeissa..

Mursu vaikka se nyt potuttaakin ettei pärjää, niin ei lopussa tarvi ruveta perseilemään. ;)

Mursu vaikka se nyt potuttaakin ettei pärjää, niin ei lopussa tarvi ruveta perseilemään. ;)

Mikäs oli perseilyn ilmenemismuoto? Näihin on tässä liigassa sit likimain nollatoleranssi eli liigasta poistetaan ennemmin kuin huomaakaan jos ei hermot kestä!

Mikäs oli perseilyn ilmenemismuoto? Näihin on tässä liigassa sit likimain nollatoleranssi eli liigasta poistetaan ennemmin kuin huomaakaan jos ei hermot kestä!

Omassa päässä alkoi viskelemään kiekkoa rännistä toiseen, minun puolesta jatkakoon vaan. Kunhan muistaa että jos pleijjareissa tulee vastaan, niin samalla mitalla annan takaisin.

Omassa päässä alkoi viskelemään kiekkoa rännistä toiseen, minun puolesta jatkakoon vaan. Kunhan muistaa että jos pleijjareissa tulee vastaan, niin samalla mitalla annan takaisin.

Ja tämä on sitten kyseiselle herralle (Mursu11) ensimmäinen ja viimeinen varoitus tästä asiasta. Jos moista kikkailua ilmenee jatkossa, niin TJ:n kaiken varalta hankkimat krokotiilinnahkaiset bootsit antavat mojovan potkun persauksille!

E. Ja myöskään sinulta en Pair4You tuota tule hyväksymään, samat säännöt kaikille!

Capsien kausi kulkenut pikku hiljaa parempaan suuntaan, kun runkosarja alkaa kääntyä loppupuolelle. Pelillinen ilme on parantunut koko ajan ja puolustus alkanut toimimaan lupaavasti pleijareita ajatellen. Tämän hetken saldona 10V ja 6H. Vielä olisi kuusi ottelua jäljellä (azllu x1 kotona, spacemonkey_77 x 1 kotona, moiski x2 ja Youngbloo_d x2) liigassa ja ainakin pleijareihin mahdollisuudet ovat omissa käsissä. Eilen illalla Capsien ykkösnyrkki alkoi viimein löytää tehojaan kaatamalla Carolinan kotona 8-2. Erityismaininta N. Bäckstömille, joka viimeisteli tehot 4+2!

Idässä noin kokonaisuutena on saatu jo mukavasti otteluita tahkottua. Moiskilla ja Youngbloo_d:lla toki kaudet kesken pahasti mutta aikaakin on. Muilla tuollaista 10-20matsia jo plakkarissa. Mites osmose tilanne länsisiivessä :D??

Ylös Bottom