Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Joo ilman muuta aikaa tulee riittävästi jos tuohon malliin päädytään. En ajatellut itsekkään lusikkoja laittaa liigailun takia jakoon :D. Itse ajattelin jotain minimissään 6 viikon pituista runkkaria.

Tällä hetkellä mielipiteet jakautuneet karkeasti jaettuna seuraavasti:

Uuden mallin puolella: Miksa, osmose, naur1s, Moiski, Yakolev, jamsku (6)

Vanha malli: Youngblood, MarleyFIN

Kaikki samaan lohkoon: rreino, azllu

Nämä nyt näin äkkiä katsottuna. Laittakaahan muutkin rohkeasti vaan omaa kantaa tulemaan ja korjatkaa jos tulkitsin jonkun kannan väärin.

Kun monesti tulee helpommin valitettua asioista, kuin kehuttua, niin nyt kyllä pitää liigan tj:tä kehaista omistautuneesta duunista liigalle. Hyvä yhteenveto pelaajien kannanotoista. Tosin en itse aivan ehdottomasti ole uudistuksen puolella, luotan tässä pelaajien ja tj:n yhteispäätökseen.

Kun monesti tulee helpommin valitettua asioista, kuin kehuttua, niin nyt kyllä pitää liigan tj:tä kehaista omistautuneesta duunista liigalle. Hyvä yhteenveto pelaajien kannanotoista. Tosin en itse aivan ehdottomasti ole uudistuksen puolella, luotan tässä pelaajien ja tj:n yhteispäätökseen.

Kiitoksia vaan, mukavahan se on aina positiivista palautetta saada. Joo tosiaan sun kohdalla mietinkin että mikä kantasi on, mutta hyvä että selvensit.

No tämähän oli vain uudistusehdotus, eihän siihen ole pakko mennä jos ei saada kannatusta. Tuo pelien pelaaminenhan on vain sopimiskysymys, senhän voisi vaikka toteuttaa niin että ensimmäiset 2 viikkoa olisi aikaa hoitaa toisen konferenssin pelit pois, ja sitten vasta alkaa tahkoamaan oman konfan jengejä vastaan, tjms. Loppujen lopuksi, porukka täällä on todella aktiivista verrattuna tuohon KFIN-liigaan, josta varmaan itsekin jättäydyn ensi kaudeksi pois.

Mutta tuo Youngin ehdottama "ei hupipelejä" ehdotus herättää ainakin itsessäni vastarintaa... jostain kumman syystä en ole yhtään keskeytynyttä matsia voittanut koko syksynä (varmaan kaikki liigat huomioiden n.6kpl), muutenkin tekee tiukkaa päästä pleijareihin... :p

No tämähän oli vain uudistusehdotus, eihän siihen ole pakko mennä jos ei saada kannatusta. Tuo pelien pelaaminenhan on vain sopimiskysymys, senhän voisi vaikka toteuttaa niin että ensimmäiset 2 viikkoa olisi aikaa hoitaa toisen konferenssin pelit pois, ja sitten vasta alkaa tahkoamaan oman konfan jengejä vastaan, tjms. Loppujen lopuksi, porukka täällä on todella aktiivista verrattuna tuohon KFIN-liigaan, josta varmaan itsekin jättäydyn ensi kaudeksi pois.

Mutta tuo Youngin ehdottama "ei hupipelejä" ehdotus herättää ainakin itsessäni vastarintaa... jostain kumman syystä en ole yhtään keskeytynyttä matsia voittanut koko syksynä (varmaan kaikki liigat huomioiden n.6kpl), muutenkin tekee tiukkaa päästä pleijareihin... :p

Joo tarkennetaan nyt vielä, että tosiaan ehdotusasteella mennään tässä vaiheessa. Hiotaan ja sorvataan yksityiskohtia tai jätetään ennalleen, katsotaan miten mielipiteet jakautuu. Noitten keskeytyneitten matsien kohdalla olen kyllä edelleen sitä mieltä, että ne vaan on pakko korjata. Kyllä se vaan pännii jos niitä tulee suuntaan tai toiseen. Aktiivisuus on tässä liigassa kaiken kaikkiaan ollut hyvää, ja kun tässä hiljalleen pudonneet tässä suhteessa ns. heikoimmat lenkit pois niin en näe ongelmaa siinä etteikö tämä uusikin malli tulisi onnistumaan oikeilla "säädöillä".
Pelaajakaupat olis tosiaan sinänsä mukavia, mutta eivät vaan mene minun mielestäni reilun peli edelle. Ja tuolla kfin-liigassahan on Youngilla erinomainen sauma sitä puolta harrastaa, kun siellä siihen panostettu ja se asia mielestäni hyvin hoidettu. Täällä se vaatisi liian paljon rakenteellisia muutoksia ja muuttaisi liikaa liigan "peruskulmakiviä".

Itselläkin vakavan pohdinnan alla se, että tuleeko tuota toista liigaa enää jatkettua kun tässä jo tekemistä ja mielekkyyttä enemmän kuin tarpeeksi. Lisäksi isänpäiväpaketista tuli fifa12 ja tuolla futisfoorumin puolella tuli turnaukseenkin ilmoittauduttua, joten futiksen ja hokin yhdistelmäkin kiinnostaisi kovasti :D

Ite kanssa mietin et pitäskö jättäytyä tosta toisesta liigasta kun jotenkin tuntuu että tää on enemmän itellesopivampi ja toimii muutenkin paremmin kokonaisuutena mut katellaa nyt rauhassa eikä hätiköidä.;)

Jees, laitetaan omakin mielipide tänne. Uudistus kuulostaa tosi hyvältä - menee kohti oikeeta NHL systeemiä ja lisäksi saa pelata kaikkia parhaita vastaan. Iteltäni aina menny ohi mestarin taso kun ollaan eri konferenseissa pelattu ja onhan se nyt kiva koittaa onneansa ja ehkä oppiakkin jotain.

Kannatan vanhaa systeemiä keskeytyneiden pelien osalta, koska mikään ei ärsytä enempää kun epäreilu tulos EA:n toimesta. Ymmärrän kyllä että vaihdot ois kiva saada (itekkin sitä mieltä), mutta you can't always get what you want kun menee muuten niin hankalaks.

Isot propsit taas kerran Miksalle ja osmoselle, kun jaksavat panostaa ja hoitaa liigan asioita vapaa-ajallaan.

Voisin ilmoittautua liigan varapelaajaksi, jos joku jättää leikin kesken.

lisätty varapelaajien listalle!

e. Päivitys "äänestykseen":

Uuden mallin puolella: Miksa, osmose, Moiski, Yakolev, jamsku, wekinho, vilbertto, Julbero (laittoi yv:n) (8)

Vanha malli: Youngblood, MarleyFIN (2)

Kaikki samaan lohkoon: rreino, azllu (2)

Naur1s luottaa pelaajien enemmistön ja TJ:n päätökseen.

Edelleen otetaan mielipiteitä vastaan niiltä, jotka ei vielä ole kommentoineet.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Luogo
lisätty varapelaajien listalle!

e. Päivitys "äänestykseen":

Uuden mallin puolella: Miksa, osmose, Moiski, Yakolev, jamsku, wekinho, vilbertto, Julbero (laittoi yv:n) (8)

Vanha malli: Youngblood, MarleyFIN (2)

Kaikki samaan lohkoon: rreino, azllu (2)

Edelleen otetaan mielipiteitä vastaan niiltä, jotka ei vielä ole kommentoineet.

Vaikka itse olen vain varasijalla niin olen tuon uuden kannalla. Mutta jos minun ääneni olisi se ratkaiseja niin sitä ei ole pakko laskea koska olenhan vain varasijalla.

Luogo

Vaikka itse olen vain varasijalla niin olen tuon uuden kannalla. Mutta jos minun ääneni olisi se ratkaiseja niin sitä ei ole pakko laskea koska olenhan vain varasijalla.

Joo katsotaan miten tässä nyt toimitaan, mutta kiitos kuitenkin mielipiteestä. Osoittaa jo heti kättelyssä sitä aktiivisuutta jota tässä liigassa haetaan ja tarvitaan :)!

Täälläkin ollaan tuon uuden systeemin kannalla! Pääsis tosiaan pelaamaan kaikkia joukkueita vastaan, niin vielä voi yrittää riistää pisteitä toisesta konferenssista jos omassa tulee tappioita :D
Ja todellaki tulis pelata keskeytyneet ottelut hupipeleinä niinku tähänki asti on ollu tapana. Ainakin sitten jos häviää, niin häviää taistellen :D
Ensimmäisen kauden perusteella olen todella tyytyväinen siihen, miten hyvin saatiin ottelut pelattua ja homma tuntuu muutenki olevan hyvin hallussa :)
Ja kiitokset vielä ahkerille tj:lle, kun jaksavat nähdä vaivaa liigan vetämiseen ja sen kehittämiseen!

Täälläkin ollaan tuon uuden systeemin kannalla! Pääsis tosiaan pelaamaan kaikkia joukkueita vastaan, niin vielä voi yrittää riistää pisteitä toisesta konferenssista jos omassa tulee tappioita :D
Ja todellaki tulis pelata keskeytyneet ottelut hupipeleinä niinku tähänki asti on ollu tapana. Ainakin sitten jos häviää, niin häviää taistellen :D
Ensimmäisen kauden perusteella olen todella tyytyväinen siihen, miten hyvin saatiin ottelut pelattua ja homma tuntuu muutenki olevan hyvin hallussa :)
Ja kiitokset vielä ahkerille tj:lle, kun jaksavat nähdä vaivaa liigan vetämiseen ja sen kehittämiseen!

Jep kiitokset lämmittää aina mieltä, ja tosiaan hyvä että näin moni ottaa kantaa asiaan. On sitten helpompi muodostaa kuvaa siitä, mikä palvelee pelaajia parhaiten ja miten liigaa tullaan viemään eteenpäin jatkossa. Mukavahan tätä on pyörittää ja pelata, kun on hyvä sakki about saman henkistä porukkaa kasassa :).

Korjatakseni aikaisempaa kommenttia, ettei meikäläistä ihan tuomita =)

Niin ilman muuta olen sen kannalla et pelit pelataan hupipelinä uudestaan jos tulee paljon keskeytyneitä pelejä, No question about that..

Tarkoitus olikin tiedustella, että onko päivitysten jälkeen ihmisillä pelit vielä samaan malliin tilttaillut? Kun itselläni ei tiltannut koko runkosarjan aikana..

Niin siks halusin kysyä, et jos muilla on sama homma et tilttailu on vähentynyt eli tulee vaikka 0-1 tiltannutta peliä runkosarjan aikana.. Niin eikö silloin vois jo hupipelit poistaa jos keskeytymisiä on niinkin vähän..

Ja tohon gallup kyselyyn niin voit miksa lokeroida mut myös tohon kategoriaan, jotka haluisivat kaikki äijät samaan sarjaan..
Silloin kaikki ainakin kohtaisivat kaikki, eikä tarvisi kenenkään jossitella, kuka kuuluu poffeihin ja kuka ei..
Pelejäkin tulisi 23 per naama (24 tiimiä, yksinkertainen sarja).. Eikä tarvis kenenkään ihan jämäjengillä pelata..
Mun ennemmin jatkaisin nykyisellä systeemillä, muuten tää on ihan kopio kfinin liigasta..

Mut hyvä miettiä tälläsiä asioita.. Ja niin kuin muutkin, niin myös täältä Tammerforsista syvä kumarrus Miksalle, joka hoitaa tätä perkuleen hyvin!!

"keep up the good work"

- Deaner

Uutta mallia vaan sisään! Ja kun runkki-aika pitenee pelien määrän kanssa, niin nou stress :) .
Siinä voisi tosiaan pelata lopuksi sen yhteisen lohkon, pysyisi ehkä paremmin kartalla oman sijoituksen suhteen, kai. Mielestäin se on hyvä, että näkee suht reaaliaikasen sarjasijoituksen. Ja todellakin, jos TJ:t uhraavat aikaa keskeytyneiden pelien merkitsemiseen, niin olisi aika repameininkiä jättää se käyttämättä.

Korjatakseni aikaisempaa kommenttia, ettei meikäläistä ihan tuomita =)

Niin ilman muuta olen sen kannalla et pelit pelataan hupipelinä uudestaan jos tulee paljon keskeytyneitä pelejä, No question about that..

Tarkoitus olikin tiedustella, että onko päivitysten jälkeen ihmisillä pelit vielä samaan malliin tilttaillut? Kun itselläni ei tiltannut koko runkosarjan aikana..

Niin siks halusin kysyä, et jos muilla on sama homma et tilttailu on vähentynyt eli tulee vaikka 0-1 tiltannutta peliä runkosarjan aikana.. Niin eikö silloin vois jo hupipelit poistaa jos keskeytymisiä on niinkin vähän..

Ja tohon gallup kyselyyn niin voit miksa lokeroida mut myös tohon kategoriaan, jotka haluisivat kaikki äijät samaan sarjaan..
Silloin kaikki ainakin kohtaisivat kaikki, eikä tarvisi kenenkään jossitella, kuka kuuluu poffeihin ja kuka ei..
Pelejäkin tulisi 23 per naama (24 tiimiä, yksinkertainen sarja).. Eikä tarvis kenenkään ihan jämäjengillä pelata..
Mun ennemmin jatkaisin nykyisellä systeemillä, muuten tää on ihan kopio kfinin liigasta..

Mut hyvä miettiä tälläsiä asioita.. Ja niin kuin muutkin, niin myös täältä Tammerforsista syvä kumarrus Miksalle, joka hoitaa tätä perkuleen hyvin!!

"keep up the good work"

- Deaner
Kysehän on siitä että yksikin tollanen ea härdeli tappio voi olla ratkaseva sillon kun marginaalit on pieniä ei siinä mitään jos voittaa 99 peliä 100 mutta ainakin itellä se yksikin peli voi olla kovinkin ratkaseva sijoituksen suhteen ja jos se on ea järkkäämä niin kyllä siinä joutuu lähtee ohjain kaupoille ja saattaapi menna telkkarikin:rolleyes:

Päivitetääs taas "äänestyksen" tilannetta:

Uuden mallin puolella: Miksa, osmose, Moiski, Yakolev, jamsku, wekinho, vilbertto, Julbero (laittoi yv:n), Jani86, Sammug, Pair4You, furiam (12 + Tzun)

Vanha malli: MarleyFIN, Youngblood (2)

Kaikki samaan lohkoon: rreino, azllu, (2)

Edelleen otetaan mielipiteitä vastaan niiltä, jotka ei vielä ole kommentoineet. Nyt jo 17 liigalaisen (+ yhden varamiehen) mielipide kuultu, eli alkaa jo hahmottumaan tämä homma. Katsellaan rauhassa loppuun. Kiitokset jälleen palautteesta!

e. Youngi siirretty!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sori Miksa epäselvästä viestistäni..

Eli tarkoitin, että voit MYÖS laskea mut tohon ryhmään joka kannattaa "kaikki samaan lohkoon" ajatusta..

Eniten haluisin saman pysyvän, että olisi NHL meininki eli 2eri konferenssia..

Mutta jos täytyy valita uudistuksen (pelataan ristiin konferensseissa ja pelejä tulee lisää) ja samaan lohkoon siirtymisen välillä niin ennemmin otan ton kaikki samaan koriin menetelmän.

Eli siirrä vaan mut takas "jatketaan samanlailla" kategoriaan =)

Sori vielä kerran!

Uutta mallia vaan sisään! Ja kun runkki-aika pitenee pelien määrän kanssa, niin nou stress :) .
Siinä voisi tosiaan pelata lopuksi sen yhteisen lohkon, pysyisi ehkä paremmin kartalla oman sijoituksen suhteen, kai. Mielestäin se on hyvä, että näkee suht reaaliaikasen sarjasijoituksen. Ja todellakin, jos TJ:t uhraavat aikaa keskeytyneiden pelien merkitsemiseen, niin olisi aika repameininkiä jättää se käyttämättä.

Joo mikäli tuota uutta systeemiä lähdetään viemään eteenpäin, niin hiotaan sitten vielä yksityiskohtia tarkemmin että mitkä pelit pelataan ekana jne. Kyllähän se totta on, että kiva olis nähdä sitä omaa sijoitusta liigassa pitkin kautta ainakin suunnilleen, mutta katsotaan josko se olisi mahdollista. Yksi idea tähänkin olisi takataskussa mahdollisesti...

joo uuden mallin kannalla täälläki. Ja vaikka se TJ:lle lisähommia meinaaki, ni eihän se iteltä oo pois ;)

Ylös Bottom