Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Outoa. Mitä tein väärin vai teinkö mitään väärin vai latasiko se edes koko roster updatea? Nääs yritin ladata uutta roster updatea ja menin download roster update 1 ja painon a ja sitten selitti että voi mennä hetki ja sitten se öö lataus kierukka hetken aikaa pyöri mutta kun katselin sen jälkeen nopeasti tuolta aloitus valikosta rostereita niin edelleen prospal oli rangersissa vaikka sen pitäisi pelata columbus blue jacketeissä. Voisiko joku varmistaa että pelaako se missä roster updaten jälkeen vai mitä minä tein oikein väärin? :(. Harmittaa kun lemppari joukkueeni kokoonpano ei ole oikeanlainen enkä kehtaa aloittaa kautta ennen kun rosterit on oikein. Vai onko tuossakin joku ea:n moka.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Outoa. Mitä tein väärin vai teinkö mitään väärin vai latasiko se edes koko roster updatea? Nääs yritin ladata uutta roster updatea ja menin download roster update 1 ja painon a ja sitten selitti että voi mennä hetki ja sitten se öö lataus kierukka hetken aikaa pyöri mutta kun katselin sen jälkeen nopeasti tuolta aloitus valikosta rostereita niin edelleen prospal oli rangersissa vaikka sen pitäisi pelata columbus blue jacketeissä. Voisiko joku varmistaa että pelaako se missä roster updaten jälkeen vai mitä minä tein oikein väärin? :(. Harmittaa kun lemppari joukkueeni kokoonpano ei ole oikeanlainen enkä kehtaa aloittaa kautta ennen kun rosterit on oikein. Vai onko tuossakin joku ea:n moka.

Muistithan valita "käytä ladattua materiaalia" tjsp..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hmmh? tallensin sen rosterin ja overwriting sen jopa parikin kertaa yli sillä latasin sen 3 kertaa uudelleen. Pitäisikö minun vielä tehdä jotain jossain valikossa? Prospal edelleen viilettää rangersissa. Voisinko jonkun toisen pelaajan kautta nähdä onko update onnistunut vai pysyykö prospal rangersissä updatenkin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hmmh? tallensin sen rosterin ja overwriting sen jopa parikin kertaa yli sillä latasin sen 3 kertaa uudelleen. Pitäisikö minun vielä tehdä jotain jossain valikossa? Prospal edelleen viilettää rangersissa. Voisinko jonkun toisen pelaajan kautta nähdä onko update onnistunut vai pysyykö prospal rangersissä updatenkin jälkeen.

lue vähä ylempääntä mitä mä kirjotin? Jeff DesLauriers on syracuses uuden päivityksen jälkee mut sielt o nyt sit hävinny pelaajia eikä toi päivitys oo up to date edelleenkään!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hmmh? tallensin sen rosterin ja overwriting sen jopa parikin kertaa yli sillä latasin sen 3 kertaa uudelleen. Pitäisikö minun vielä tehdä jotain jossain valikossa? Prospal edelleen viilettää rangersissa. Voisinko jonkun toisen pelaajan kautta nähdä onko update onnistunut vai pysyykö prospal rangersissä updatenkin jälkeen.
Miten tuo voi olla mahdollista? Itselläni (ja varmasti monella muullakin) kokoonpanopäivitys teki tehtävänsä aivan moitteettomasti.

NHL 12 > Be a GM > Montreal Canadiens - täydellinen paketti
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

joko noita uusia pelipaitoja voi jostain ladata? peli kaskee menna easport.com/nhl12/ lataan ne on joku ihme sivu?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Edelleen ärsyttäviä vikoja pelissä, vastustaja luistelee päädyssä kiekkoon sinua ensin, olet taklaamassa hirveän vauhdin kera (varma tappo) -> vastustaja sulkee kiekon laitaan (kolmiolla) -> taklausta ei tapahdu.

Maalivahti hakee kiekon maalintakaa, ensin joutuu pari sekuntia odottamaan että veskari kääntyisi oikeinpäin, jotta kiekon voi purkaa muuallekkin kuin maalin verkkoon. Tällöin vastustaja on jo kiekon karvannut pois.

Tietokone voittaa kaikki pomppukiekot. Mutta onneksi mailat katkeavat, pleksit särkyvät ja kypärät lentävät! Todella kaivattuja "uudistuksia".

Näin siinä käy kun joku vinkuintiaani on suunnittelemassa "jääkiekkopeliä"...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kahdeksasta viimeisestä online-matsista kolmessa tiltannut ensimmäiselle erätauolle mentäessä. Ansaitusti kaikista toki sain voiton, mutta on se perkele kumma kun tää ei vaan toimi kunnolla.
Ei mikään turhan ruma maali tämäkään, asialla Lemiöö.
Mariooo | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hmm, Mistä muuten tolle omalle Be a pro jätkälle laitetaan noita tehosteita eli kehitetään? Kun mä en perkele mistää oo löytäny sitä mistä pelaajan kokonaisuutta parannetaan jne
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

kiekkokaupassa on avaamisvaatimuksina joissain että tee "maalitykillä" jotain ja jotain, esim. yhdessä pelissä täytyisi saada kaikkiin arvosanoihin A. Olisi vain tosi hyvä tietää että mitä sillä maalitykillä tarkoitetaan, kun ei ole valittavissa sellaista pelitapaa kuin maalitykki...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

kiekkokaupassa on avaamisvaatimuksina joissain että tee "maalitykillä" jotain ja jotain, esim. yhdessä pelissä täytyisi saada kaikkiin arvosanoihin A. Olisi vain tosi hyvä tietää että mitä sillä maalitykillä tarkoitetaan, kun ei ole valittavissa sellaista pelitapaa kuin maalitykki...

Se on sniper, eli jos suomi-tekstillä pelaat, on se "tarkka laukoja" (mikä on sinänsä säälittävä suomennos :D )

EDIT: niin tosiaan, arvosanat pitää olla A, ei A- tai A+...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

eli eikös mitään noita vaihtoehtoisia pelipaitoja ym. saa vielä mistään?
 
Ylös Bottom