Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Huomasin tuossa pelatessani kaverin kanssa verkon yli, että jos itse vaihtaa ketjuja tai muuttaa esimerkiksi hyökkäyksen "agressiiviseksi" tai "kaikki peliin", niin se valikko jää ruutuun näkyviin siihen asti, kunnes tulee pelikatko.

Tämä siis ainakin pleikkarilla. Ei nyt varsinaisesti häiritse, mutta ihmetyttää. Tällaista kun ei muistini mukaan edellisessä änärissä ollut.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään tuli mielenkiintoinen homma eteen. Joku täällä jo totesi, että noita loukkaantumisia tulee Be a GM:ssä melkoisesti vaikka asetus pienellä. Itse pelannut nyt about 8 peliä ja 5 ukkoa lasaretissa. (bartulis,schenn,briere,lilja,simmonds). Pelaan siis Philadelphialla ja täten oon joutunu ahl:stä nostaa stuntteja korvaajiksi. Tänään huomasin, että ahl joukkueeseen on tullut 2 uutta pelaajaa SM-LIIGASTA. Ja ei.. en todellakaan ole näitä pelaajia itse värvännyt saati, että herrat olisivat edes "phi organisaatiossa". Pelaajat ovat saapuneet automaattisesti, kun vaihtopenkillä olevat pelaajat ovat loppuneet. Muille käyny vastaavaa?!

Olenkin aikasemmissa versioissa miettiny tuota hommaa. Jos jengillä on vaihtopenkillä vaikka kolme pelaajaa, niin olisiko edes mahdollista että EA pelissä voisi loukkaantua neljä pelaajaa samaan aikaan. :) Näköjään voi, mutta tälläisin automaattisin seurauksin :( Toivotaan, että nuo pelaajat pelaajat mystisesti katoaisivat, ku joukkue parantuu. Epäilen...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

"Kehitys" mennyt NHL10:stä vaan huonompaan suuntaan (tosin eipä ole omakaan osaaminen kummoista). Pro taso liiaan helppo tietokonetta vastaan, joten all star:lla pelannut nyt sm-liiga kautta noin 20 ottelua.

Onnistuuko SM-liigassa pelaaja vaihdot seurojen välillä? 11:sta en onnistunut :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Oiskos jollain antaa hyväksi todettuja slideri asetukset?

Ite pelaan toisiksi vaikeimmalla tasolla ja ottelun hallinta on varmaan 80%:sti vastustajalla. Ite saan laukauksia ottelussa ehkä 8-10 ja vastustaja 25-30. He eivät kuitenkaan saa maalin maalia tehtyä. Itse noista vähäisistä paikoista yleensä teen yhden ja tyhjiin toisen.

Nytkautta pelannut ja 11 ottelua putkeen nollapelejä, voitot 1-0 tai 2-0 kaikki.

Ei oo kovin mielekästä pelata.

Kokosin joukkueeni vielä tarkoituksella niin et maalivahdit ja puolustus on ylivoimaisesti liigan huonoimpia. Maalissa joku 19v nevöhöörd suomalaisvahti kokonaisuudella 67 tms. Puolustuksen kokonaisuus 70 luokkaa. Peleissä mulla ei oo mitää saumaa ku toiset pyörittää ja silti ei tuu maaleja. Jos huononnan oman maalivahdin tasoa sliderista, niin mitä harjoitusmatsia koitin ottaa ni otin sit turpaani heti usealla maalilla.


Eli ei tuu ollenkaan mitään 3-5 maalin matseja..
Nhl11:ssa pelasin astetta helpommalla ja voitin stanley cupin 7:ssä matsissa jatkoajalla. Kaudellakin välillä hävisi , välillä voitin ja maaleja tuli peleissä 1-10 ihan sattumanvaraisesti. Nyt maaleja 0-2 niin aika hanurista on pelailla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ookkei kiitos vastauksesta. Luulin jo että olen pelin onnekkain pelaaja :(

Peli on ihan hyvä muutenkin, paljon aidompi kuin aiemmat. Luistelu on parempi, taklaukset parempia, laukauksetkin parempia kun ei tarvitse aina kauheena kynäillä että saa kiekon maaliin vaan voi myös viivaltakin tehdä. Ja muut pienet lisätkin toimivat kohtuu hyvin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oiskohan ihan mahdoton idea, että myös HUTille olisi oma ketjunsa?

En varmaan ole ainut, ketä ei kyseinen pelimuoto ja siihen liittyvät jutut kiinnosta tippaakaan...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hyvähän tämä on nyt kun 20 ottelua online versusta takana. Vastustajien taso ei ole kyllä ollut mitenkään huimaava ja muutama nössö jättänyt perinteisesti leikin kesken kun pari maalia häviöllä.

Ainoa asia mikä hirvittää on tuo bugien määrä. Aivan käsittämätöntä miten voi vuodesta toiseen tulla uusia bugeja näinkin suosittuun peliin. Muutaman kerran peli katkennut kesken pelitilanteen ja jatkunut taas aloituksesta??? Tolpat kilisee tuplana välillä moneen kertaan, välillä taas ei, Menumusiikit katoaa omia aikojaan jne. Toivottavasti nämä ärsyttävät seikat korjataan päivityksen yhteydessä.

Lisäksi sellainen seikka tullut huomioitua, että maaleja on huomattavasti helpompi tehdä kuin ennen vaikkei kaikki vanhat 11 kikat toimikaan... hmm.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään tuli mielenkiintoinen homma eteen. Joku täällä jo totesi, että noita loukkaantumisia tulee Be a GM:ssä melkoisesti vaikka asetus pienellä. Itse pelannut nyt about 8 peliä ja 5 ukkoa lasaretissa. (bartulis,schenn,briere,lilja,simmonds). Pelaan siis Philadelphialla ja täten oon joutunu ahl:stä nostaa stuntteja korvaajiksi. Tänään huomasin, että ahl joukkueeseen on tullut 2 uutta pelaajaa SM-LIIGASTA. Ja ei.. en todellakaan ole näitä pelaajia itse värvännyt saati, että herrat olisivat edes "phi organisaatiossa". Pelaajat ovat saapuneet automaattisesti, kun vaihtopenkillä olevat pelaajat ovat loppuneet. Muille käyny vastaavaa?!

Olenkin aikasemmissa versioissa miettiny tuota hommaa. Jos jengillä on vaihtopenkillä vaikka kolme pelaajaa, niin olisiko edes mahdollista että EA pelissä voisi loukkaantua neljä pelaajaa samaan aikaan. :) Näköjään voi, mutta tälläisin automaattisin seurauksin :( Toivotaan, että nuo pelaajat pelaajat mystisesti katoaisivat, ku joukkue parantuu. Epäilen...

juu "tietokone" lisää automaagisesti pelaajia sulle ettei lopu äijät kesken. eivät näy missää contracteis tms mut ovat täytteenä et pystyy peli etenemään..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kaikille niille tiedoksi, jotka pelaavat kausimuotoa SM-Liigalla offlinessa:

Julkaisen ensi viikolla kokoonpanopaketin, joka on ladattavissa XBOX 360 - versioille. Paketti sisältää ajan tasalla olevat kokoonpanot oikeilla pelinumeroilla ja maalivahdin varusteilla höystettynä. Tähän tarvitaan vain konfiguroitu USB - massamuistilaite. Tästä kuitenkin enemmän ensi viikolla. Ohjeet kokoonpanojen lataamisen ja asentamiseen sekä itse tiedosto tullaan julkaisemaan täällä.

Tavoitteena olisi, että joulukuussa saisin kasaan yhden ison paketin, joka sisältäisi jokaiselle joukkueelle omat pelikatkomusiikit ja kokoonpanot. Musiikkipakettien tekoon etsitään edelleen tekijöitä, ilmoittautua voi YV:llä.

Toistaiseksi musapakettien tekoon ovat ilmoittautuneet KFIN:n puolelta Isaaru ja MiKiM
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Heh, tulipa tuossa eilen tehtyä jonkin sortin munkkimaali - itseasiassa jopa melko harvinainen (ja komea) sellainen.

Pleky | EA SPORTS

Muuten, tarkoitukseni oli tosiaan heittää kiekko vastustajan päätyyn, eikä suinkaan aivan verkon perukoille saakka. No, joskus sitten näinkin.

//: Itse en ole osallistumassa musapakettien tekoon.
 
Kaikille niille tiedoksi, jotka pelaavat kausimuotoa SM-Liigalla offlinessa:

Julkaisen ensi viikolla kokoonpanopaketin, joka on ladattavissa XBOX 360 - versioille. Paketti sisältää ajan tasalla olevat kokoonpanot oikeilla pelinumeroilla ja maalivahdin varusteilla höystettynä. Tähän tarvitaan vain konfiguroitu USB - massamuistilaite. Tästä kuitenkin enemmän ensi viikolla. Ohjeet kokoonpanojen lataamisen ja asentamiseen sekä itse tiedosto tullaan julkaisemaan täällä.

Tavoitteena olisi, että joulukuussa saisin kasaan yhden ison paketin, joka sisältäisi jokaiselle joukkueelle omat pelikatkomusiikit ja kokoonpanot. Musiikkipakettien tekoon etsitään edelleen tekijöitä, ilmoittautua voi YV:llä.

Toistaiseksi musapakettien tekoon ovat ilmoittautuneet KFIN:n puolelta Isaaru ja MiKiM

Onkohan kukaan innostunut tekemään moista pakettia myös ps3:lle?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

apua apua!

Mulla on toi hieno kultaversio pelistä ja sen mukana tuli kaksi koodia, toinen oli se normi online-koodi, mutta kultaboxin sisällä on toinen..
Mihin se pitäs syöttää ja mitä se avaa? Oon koittanu syöttää sitä siihen "syötä NHL12 koodi" kohtaan mutta se ei hyväksy sitä?

Auttakaa joku hölmöä :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulipa nähtyä eilen erikoinen tapahtuma.[video]http://www.easports.com/media/play/video/93559384[/video]
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

apua apua!

Mulla on toi hieno kultaversio pelistä ja sen mukana tuli kaksi koodia, toinen oli se normi online-koodi, mutta kultaboxin sisällä on toinen..
Mihin se pitäs syöttää ja mitä se avaa? Oon koittanu syöttää sitä siihen "syötä NHL12 koodi" kohtaan mutta se ei hyväksy sitä?

Auttakaa joku hölmöä :D

No ei varmaan mihinkään jos siinä ei niin lue.
 
Ylös Bottom