Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

apua apua!

Mulla on toi hieno kultaversio pelistä ja sen mukana tuli kaksi koodia, toinen oli se normi online-koodi, mutta kultaboxin sisällä on toinen..
Mihin se pitäs syöttää ja mitä se avaa? Oon koittanu syöttää sitä siihen "syötä NHL12 koodi" kohtaan mutta se ei hyväksy sitä?

Auttakaa joku hölmöä :D

PSN:ssahan on "redeem codes" kohta, joten onkohan se tarkotettu syötettäväksi sinne??

(oikea yläkulma)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt tulee todennäköisesti ihan hemmetin tyhmä kysymys, mutta ihan sama.

Eli miten änärissä saa kaverin kanssa pelattua arvopelin? Eli tuossa valikossa kun "pelaa kaverin kanssa", ei saa vaihdettua tuota hupipeliä pois? Mitä kautta arvopelit pitää pelata?

Joo. Oon vähän tyhmä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan kukaan innostunut tekemään moista pakettia myös ps3:lle?

Varmastikin olisi, mutta valitettavasti NHL 10:n jälkeen manuaalisten kokoonpanojen siirtäminen PS3:lle ei enää onnistunut.
Sony oli mennyt jollain tavalla muuttamaan tiedostopäätteitä niin, että se oli mahdotonta ainakin viime vuoden versiossa.
Tämän vuoden versiosta en aivan tasan varma ole, mutta uskoisin, ettei viime vuodesta paljoa ole muuttunut.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt tulee todennäköisesti ihan hemmetin tyhmä kysymys, mutta ihan sama.

Eli miten änärissä saa kaverin kanssa pelattua arvopelin? Eli tuossa valikossa kun "pelaa kaverin kanssa", ei saa vaihdettua tuota hupipeliä pois? Mitä kautta arvopelit pitää pelata?

Joo. Oon vähän tyhmä.

Pika arvopeliä painatte ja toivotte että tuutte vastakkain, muuta keinoa ei ole.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis kuka tää RankSlider on? Joku ihan ***** urpo.
Tää Jonne ei suostu lähtee vastustaja-valinnasta, kun siitä menettää 5 kiekkoa (HUT).

Eikö teineiltä vois kieltää pääsyn Xbox Liveen?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis kuka tää RankSlider on? Joku ihan ***** urpo.
Tää Jonne ei suostu lähtee vastustaja-valinnasta, kun siitä menettää 5 kiekkoa (HUT).

Eikö teineiltä vois kieltää pääsyn Xbox Liveen?

Niin ja KES kerroin laskee?

Jätät sen siihen ja meet vaikka kahville.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Alkaa kyllä kyrsimään tuo pelin jäätyminen. Pari tuntia be a prota tässä pelannut, 3 kertaa jäätynyt peli erätauolla ja äsken kesken pelin kun maalin tein. On se varmaan vaikea ea:lla viimeistellä tuo peli kunnolla, tuntuu että kun viimeinen turha uudistus on tehty peliin, niin ei muuta kuin peli kansiin ja myyntiin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Niin ja KES kerroin laskee?

Jätät sen siihen ja meet vaikka kahville.

Ei kai siitä mikään kerroin laske? No, kävin just Sellossa ja olin joku 1,5 tuntia pois boksilta ja tää apina oli edelleenkin odottamassa.
No, nyt päästään molemmat pelaa kun mä lähdin ja otin 5 kiekkoa takkiin. Rankslider on Player Review'n perusteella "Avoid this player" ja minunkin lisäksi ainakin kolme on täyttänyt tuon "File Complaintin" ja EA Sportsin Supportiin on mainittu asiasta ja ko. nimimerkistä, mutta ei auta. Sama Jonne tulee edelleen pelihaussa vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt tulee todennäköisesti ihan hemmetin tyhmä kysymys, mutta ihan sama.

Eli miten änärissä saa kaverin kanssa pelattua arvopelin? Eli tuossa valikossa kun "pelaa kaverin kanssa", ei saa vaihdettua tuota hupipeliä pois? Mitä kautta arvopelit pitää pelata?
Ainakin yhdessätoista homma onnistui Player hubin kautta. Eli Player hub -> Address book -> valitset kaverisi ja haastat arvopeliin. Pahoittelut sekavista ohjeista, juuri nyt en pysty tätä boksilta tarkistamaan. :)
 
Ainakin yhdessätoista homma onnistui Player hubin kautta. Eli Player hub -> Address book -> valitset kaverisi ja haastat arvopeliin. Pahoittelut sekavista ohjeista, juuri nyt en pysty tätä boksilta tarkistamaan. :)

Tai online->aula->r3 ja haastat osoitteistosta kaveris.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Heikko on luonne, perkule. Tarkoitus oli skipata tämän vuoden tuotos ja ostaa sitten NHL 13, mutta kaverit saivat sitten ylipuhuttua ja tuli nyt tilattua tämä EA:n uusin pökäle.

Mites tossa Hockey Ultimate Teamissa menee toi EA-pucksien siirto NHL 11:sta? Siirtääkö vain käytettävissä olevat pucksit (toisin sanoen kannattas pistää koko tiimi myyntiin 11 puolella) vaiko jotenkin laskee joukkueesi arvon pelaajien eri attribuuttien perusteella? Pari päivää saa vielä kuitenkin peliä vielä ootella niin olisi hyvin aikaa laitella asiat tiptop kuntoon uutta kautta varten! :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Heikko on luonne, perkule. Tarkoitus oli skipata tämän vuoden tuotos ja ostaa sitten NHL 13, mutta kaverit saivat sitten ylipuhuttua ja tuli nyt tilattua tämä EA:n uusin pökäle.
Eikös asia ollut jotenkin niin, että EA:n ja jonkin muun järjestön tämänhetkinen välinen sopimus loppui juuri NHL 12-peliin? Itse muistaisin jotain tällaista, eivätkä nämä edellä mainitut ole mielestäni tehneet vielä uutta sopimusta. Vai miten tämä koko homma sitten menikään? :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mites on, osaako kone mennä läpi, jos sille annetaan syöttö paikkaan, josta se pääsisi läpiajoon?

(Paikkalukon kanssa pelattaessa taikka sitten be a pro moodissa)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

jea, mun mielestä tää on kyllä 11:sta parempi änäri, taas. kyllä ne joka vuosi jotain oikeinkin tekee. oon vaan offlinessa pelannu toistaseks, ei livessä niin paljon hutsita pelailla. be a prota simuloin chl:stä änäriin (pelasin jonku 10 matsia ) ja sitten änäriin ku phillyyn pääsin mätin pre seasonilla 4 matsissa 22 pistettä ja pääsin tottakai kokoonpanoon, nyt oon kakkos kentässä ja teen 1-3 pistettä ehkä per peli. hyvin shennin brayden hakee ainakin takatolpalle ja kun sinne kiekon laittaa niin välillä tulee jopa pörsää. aika vähän tulee sitä nyt pelailtua.

sitten kun tuli roster updatea ni ruettiin kämppiksen kans pelaamaan be a gm:ää. yks kausi vedetty oilersilla, josta pelattiin 1 matsi ja loput simuloin ( että hall, pääjärvi ja eberle ja muut kehittyis ja pääsis rillaa free agent monthille, on muuten yllättävän hyviä pelaajia siellä yhdenkin kauden jälkeen :) ) ja nyt on sitten 2. kautta pelattu tollanen vajaa 30 matsia. virheitä en oo sinänsä kauheasti huomannut, mukavaa tässä on se, että toisin ku viime änärissä maalivahdillakin tekee taas jotain, nhl 11:ssa ihan sama kuka oli maalissa meni aina vähintään 5 maalia, tässä tulee laukauksia vastustajalta 15-50 riippuu matsista ja maaleja ne tekee 0-4 että sikäli mukavaa. toki puolustuspeli on suurin osa sitä paljonko omiin menee, mutta meidän pelifilosofia taitaa olla aika usein hyökkäys on paras puolustus ja sillonhan siellä on koneet kärkyllä meiän maalilla eikä millerillä oo mitään asiaa. mutta jos jaksaa pitää oman maalin puhtaana, ei ole vastaan tullu sellasta yli-inhimillistä konetta joka veivaa kaikesta läpi ja tekis perinteisen ea sports maalin. että ei kiristele enää itse asiassa tässä pelissä oikein mikään. maaleihin joutuu oikeesti rakentaan tilanteita jo vähän, eikä tässä voita enää 20-5 niinkun viime änärissä, vaan nyt matsit on aika tiukkoja ja tsäänssi häviämiseen jopa välillä on.

Treidaaminen on todella paljon haastavampaa tässä kuin edellisessä, eikä esim ovechkinia saa juuri millään, ilman että sinne pistäis 3 ykkösvarausta ja tyylin stamkosta. toisaalta se on pelkästään kivaa ettei saa ovechkinia, ainakaan kovin helpolla.

ei tän hetken joukkueessa ole mitään valittamista kun sieltä kuitenkin löytyy zeta, datsyuk, stamkos, duchene,granlund, backlund,hall, eberle,pääjärvi, omark, bufyglien, möller ja tollasia muita kovia luita. miller maalissa. nuoria on meiän joukkue pullollaan ja on aina ollukkin, niitä on mukava haalia ja sitten kivasti kehitellä. parin kauden päästä voi varmaan jo alkaa peluuttaa nugent-hopkinsia ja landeskoggia ja muita. Varausvuoroja ei oo enää juurikaan jälellä kun 4 vuoroista eteenpäin että kaikki aikasemmat on kyllä joutunu joka vuodelta rillaan muihin joukkueisin, että tollasen tiimin on saanu kasaan. mutta mikäs siinä, ei varmaan varaamalla parempia saa. ja ei niissä koneen keksityissä pelaajissa oo niin paljon fiilistä mitä sitten kalastellaan kausilla 14-15 ja eteenpäin. joukkueen overall taitaa olla tällä hetkellä 95 eli 100-87-100.

Rajalan Toni on kyllä vähän turhan huono tässä, tai siis potentiaali yhen kauden jälkeen c b- c. olis mukava signata sekin kun se oikeastikin organisaatioon kuuluu, mutta turhaa sitä on 10 kautta farmissa pitää ja sitten sen overall voi olla jo hurjat 80.

Peli on tasan kerran kaatunu be a pron erätauolla. sikälikään ei valittamista.

kokonaisuus on kaikenkaikkiaan mielestäni toimiva, eikä perus ea vitutuksen aiheita oo vielä tullu vastaan, että tosissaan pelatessa menee hyvin yksin/kaverin kans pelaillessa, ja kännäämiskaverien kans pelaamisessa todella mukavasti.

hyvä peli siis.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Noin 30 Live-matsia takana + 14 HUT Live-peliä. Pääasiallinen mieleen jäänyt asia on kyllästyminen. Yleensä olen jaksanut uutta Änäriä hakata sen 3-4 kuukautta, mutta nyt tulee jo korvista ulos.

Peli on muuttunut paljon, mutta silti aivan liian vähän. Uudistuksista esim. veskarin suojakilven poistuminen on hieno juttu, mutta toteutus tökkii. Varsinkin kahdestaan pelattaessa on täysin mahdotonta olla ottamatta estämisjäähyjä. Kaksi kertaa läpiajosta kun olen veivannut kiekon häkkiin, olenkin joutunut alivoimalle - tämän läpiajossa olleen pelaajan estämisen ansiosta. Realistista? Toinen läpiajoihin liittyvä juttu on se, että vieläkään ei ole kunnon logiikkaa siinä että koska tulee rankkari ja koska ei... Muutama rankkari tullut niin että hidastuksesta en ole löytänyt edes kontaktia!

Lisäksi v*tuttaa noi muutkin fysiikkamoottorin bugit. Youtube ja Easports.com on täynnä videoita missä jätkät lentää ja pyörii miten sattuu pienestä hipsusta. Hauskan näköstä - pari ekaa kertaa kyllä. Realistista? Ei todellakaan.

Ja muutamat samat runkkarimaalikikat toimii, ja pari tullut lisää. Vai mitä sanotte siitä että puolustaja tekee hattutempun lämäämällä kiekon kolmesti no 15 asteen kulmasta etuylämummoon?

Kyllä käy kateeksi FIFA -faneja. Pelasin sen demoa, ja kaikki on laitettu uusiksi. Valikot, välianimaatiot, puolustuspelaaminen, selostus jne... Lähes kaikki.

Ja nyt joku näsäviisas kertoo ettei niillä välianimaatioilla ja valikoilla yms oheismatskulla ole mitään väliä. Mulle ainakin on! Kun niitä samoja animaatioita on tässä katsottu kolmatta vuotta putkeen, ja ainoa lisä selostukseen on NHL.com -mainokset, alkaa ne kyrpiä vaikka peli olisi muuten laitettu uusiksi. Mitä se ei ole. Näillä pienillä(?) oheiskarkilla saadaan helposti peli näyttämään tuoreemmalta mitä se edes on!

Joka p*rkeleen vuosi olen jaksanut näitä hakata, mutta nyt en vaan jaksa.
 
Ylös Bottom