Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Maalibiisit tulee laittaa "Goal Horn" - kohtaan EA Sports Media Hub - osiossa. "Goal Song" - kohtaan taas laitetaan jokaiselle joukkueelle "No Music". Tämän jälkeen pitäisi toimia.
Perun sanani. Latasin tuon Pelicansin tämän kauden musiikkipaketin, ja minun täytyy ehdottomasti kiittää valtavasti sen (ilmeisesti vapaaehtoisia) tekijöitä. Paketissa on itseasiassa aika monta kappaletta, joita itselläni ei aikaisemmin ollut. Ja ennen kaikkea kaikki biisit kuuluvat täsmälleen yhtä voimakkaasti, mikä on kerta kaikkiaan loistavaa! Itse en Pelicansilla NHL-peleissä enää pelaa, joten laitoin kyseiset kappaleet NHL-joukkueille. Vierasjoukkueen jäähybiisiksi klikkasin Alice Cooperin Hey Stupidin ja kotijoukkueen voittolauluksi vuorostaan... mikäs sen kipaleen nimi nyt olikaan... ei muistu millään mieleen tällä kertaa.
Elikäs entisetkin omat hallimusiikkini olivat mielestäni huippuluokkaa, mutta nämä uudet vastaavat (totta kai) ohittavat ne heittämällä. Nimimerkillä Pussinokkien ex-kausikorttilainen.
Ensinnäkin Iso kiitos hienoista kokoonpanoista ja musiikkipaketista! ohjeet todella hyvät, joiden avulla asennus onnistui hienosti : )
Mutta eivätkö biisit tosiaan kuulu ilman että tietokone ja tuo TVersity päällä?? vai jäikö joku kohta tekemättä??
ja sitten esim. Saipan musat kuuluu todella hiljaa?
Sinullahan on PS3? Turhaan siis välität noista tällä hetkellä sivulla olevista ohjeista, ne on tarkoitettu pääosin XBOX 360:lle. Tosin, TVersityn kautta onnistuu median jakaminen myös PS3:lle, mutta juXuFIN kirjoittaa paraikaa ohjeet musiikkipakettien siirtämiseen PS3:lle.
Sen verran vielä TVersitystä, että ikävä kyllä musiikit eivät kuulu ellei tietokone ole päällä. Syy tähän on, että uPnP - laite (tässä tapauksessa PS3) ei saa yhteyttä isäntäkoneeseen (PC:hen), ellei molemmat laitteista ole päällä (varsin loogista).
PS3:lle on siis hetkellä minä hyvänsä luvassa ohjeet. = )
Jos kuitenkin omistat PS3:n lisäksi XBOX 360:n, on tällekin puolelle luvassa ohjeet musiikkipakettien siirtämiseen CD-levyä käyttäen. Tällöin ei enää tarvitse murehtia siitä, onko tietokone päällä vai ei, biisit on tällöin ripattuna XBOX 360:n kiintolevylle.
Merkillistä, että SaiPan biisit soivat hiljaa, itse testasin niitä tänään enkä huomannut ongelmaa äänenvoimakkuudessa. Jokaisessa paketissa on kuitenkin tuo 101dB - äänenvoimakkuus standardina. Oletko koittanut säätää NHL 12:n ääniasetuksista "Arena Music" - asetuksen täysille?
Sori unohtu mainita tuo konsoli, mutta tosiaan puhe oli xbox360:stä! Tosiaan näin että ei löydä kappaleita jos ei tietsika päällä, CD siirto ohjeita odotellessa![]()
"arena Music" asetus oli täysillä ja ainakin minulla oli havaittavissa pieniä heittoja eri biisien voimakkuuksissa mutta esim. tuo Saipan maalibiisi tuli todella hiljaa?
Jos latasit pelkästään paketin, jossa oli mm. joukkueen maalibiisit, niin siinä kyllä soi valitettavan hiljaa tuo SaiPan maalibiisi. Nostin kuitenkin äänenvoimakkuutta SaiPan omaan, joukkuekohtaiseen pakettiin. Latasitko tämänkin?
Jos musiikit tuntuvat soivan liian hiljaa omaan korvaan, suosittelen Mp3Gain - nimisen ohjelman lataamista. Tällä raidan äänenvoimakkuuden nostaminen onnistuu vaivattomasti, eikä vie kuin muutaman sekunnin. Ohjeet piti tätäkin varten kirjoittaa, mutta kyse on vähän turhan yksinkertaisesta ohjelmasta, että siitä pitäisi ohjeet värkätä.
Kyllä se oli Saipan omasta "paketista" otettu! täytyy kokeilla tuota Mp3Gainia, "säätö" täytyy ilmeisesti tehdä ennen biisien TVersitylle siirtoa?
Nyt täytyy sanoa, että olen onnesta soikeana. Eilen eksyin "vahingossa" etusivun uutisia lukiessani tähän ketjuun ja bongasin tämän PuckPointin.
Ainakin aikaisempina vuosina paitapäivitys on toiminut myös jo aloitettuihin kausiin ja pelimuotoihin, joten uskon, että toimii myös tänä vuonna. Olisihan se naurettavaa, ettei toimisi.Osaisko joku antaa vähän jelppiä?
Eli sanotaan vaikka, että alotan Be a GM:n Jetsillä. Kuten tiedätte niillä ei ole oikeita paitoja vielä pelissä, kuten ei monella muullakaan joukkueella niitä vaihtoehtoisia paitoja. Joten kysymys kuuluukin, että kun sitten aikanaan tulee se koodi/päivitys, jolla saa paidat auki, tuleeko ne myos minun tallennukseeni jonka olen aloittanut ennen tuota päivitystä, vai onko onko minun pakko aloittaa silloin alusta, jotta saisin oikeat paidat saveeni?
Toisaalta tuntuisi aika vittuilulta, jos paidat eivät tulisi aikaisemmin aloitettuihin tallennuksiin.. Sillä haluaisin mielellään aloittaa tuon Be a GM:n nyt enkä vasta joulukuussa.
Nyt täytyy sanoa, että olen onnesta soikeana. Eilen eksyin "vahingossa" etusivun uutisia lukiessani tähän ketjuun ja bongasin tämän PuckPointin.
Nyt on vihdoinkin ajantasalla olevat joukkueet SM-liigaan, mukavasti maalilauluja jne tavaraa. Nyt sitten alan latailemaan noita joukkue-kohtaisia paketteja, ja odotan innolla IFK:n pakettia.
Loistavaa työtä, ja pitää ihan kiittää, kun tämmöistä jaksatte tehdä, tämä on loistavaa!
Hah johan pomppas.. mun BaP ukko siirrettii kakkosketjuu ku "ei oo tarpeeks hyvi menny".. joo eihä mul olekaan ku kaks kertaa nii paljo pisteit ku seuraaval meidä joukkueest ja johdan koko nhl:n pistepörssiä
Kas ku ei farmii laittanu opettelee pelaamaan.. oikeesti wtf taas
Eiköhän tässäkin pelissä ole aina tietty kaava pelaajan "tarinassa". Sama kuin NHL 11. Vaikka olisit pistepörssin kärjessä, voit joutua takaisin farmiin harjottelemaan.
Mikä h*lvetin järki tällaisessa sitten on? Vähä syö intoa pelata ku joutuu tälläs pelleilyy kattomaan..![]()