Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nyt mulla ei kuulu enää mitään :S

Oletko testannut, että soittolistat kuuluvat sekä PC:llä että XBOX 360:lla ennen kuin olet edes siirtänyt niitä itse peliin? Vaikuttaisi nyt siltä, että soittolistoissa olisi jotain vikaa. Kokeile toistaa soittolistat ensin PC:llä (VLC Media Player) ja sen jälkeen itse konsolilla.

Jos ongelmat jatkuu, ota yhteyttä YV:llä. Muuten menee dialogiksi tämä aihe.

E: Muillekin vielä tiedoksi, että joukkuekohtaiset paketit on ladattavissa joukkueen logoa painamalla SM-liiga musiikit sivulla. Toistaiseksi ollaan siis julkaistu Pelicansin, Ilveksen sekä Lukon kokonaiset paketit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt tosiaan toimii sitten jo jotenkin. Äskön tosin ei Ilveksen maalilaulua tullut, vaikka sain sen jo toimiin :S Mutta kyllä oli fiilis niinkun hallissa olis ollu kattomassa kun maalilaulu alko soimaan ;) Onko mitään puhetta ollut Mestiksen tekemisestä? Onko se edes mahdollista lisästä liigaa tuonne? Iso homma tietysti siinäkin olisi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kiitoksia Grazy-boylle musapaketista! Hienoa, että joku jaksaa nähdä vaivaa Sm-Liigankin eteen. Tulen seuraamaan jatkossakin sivuasi.

Muutes bugaako muillakin blokatut laukaukset kerhopeleissä? Pelattuja pelejä 120 ja vain neljä blokattua laukausta. Pakkina siis pelailen ja joka pelissä vähintään 5-7 laukausta blokkaan ja olen laskenut. Nuo 4 tuli ensimmäisessä pelissä, sen jälkeen ei ole tullut mitään. Tosin tuo haittaakaan mitään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt tosiaan toimii sitten jo jotenkin. Äskön tosin ei Ilveksen maalilaulua tullut, vaikka sain sen jo toimiin :S Mutta kyllä oli fiilis niinkun hallissa olis ollu kattomassa kun maalilaulu alko soimaan ;) Onko mitään puhetta ollut Mestiksen tekemisestä? Onko se edes mahdollista lisästä liigaa tuonne? Iso homma tietysti siinäkin olisi.
Liigoja ei voi lisätä, ainoastaan joukkueita. Tehtyjen joukkueidenkaan nimeä ei saa itse kirjoittaa, vaan se pitää valita valmiista listasta. Mestiksen tekeminen olisi kyllä aivan älytön urakka senkin takia, että jokainen pelaaja pitäisi luoda erikseen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Liigoja ei voi lisätä, ainoastaan joukkueita. Tehtyjen joukkueidenkaan nimeä ei saa itse kirjoittaa, vaan se pitää valita valmiista listasta. Mestiksen tekeminen olisi kyllä aivan älytön urakka senkin takia, että jokainen pelaaja pitäisi luoda erikseen.

Puhumattakaan siitä, että EA on säätänyt luoduille pelaajille tietyn maksimimäärän. Olisi siis täysin mahdotonta luoda kokonaista Mestis - liigaa..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sekos taas komeesti :D tälläkertaa niin että BaPissa jatkoerässä ekan kerran ku simuloin seuraavaan vaihtoon, peli jäätyi. Siinä sitten v*ttus*atanaa huutaessa taas yhtäkki peli jatkuikin. Simuloi koko jatkoerän. Laukauksia ei tullut lisää eikä muitakaan pelitapahtumia. No uusi erä.. sama homma.. uusi erä.. sama homma.

Loppujenlopuksi oli jatkoerä 7 menossa ja olin jokaisessa erässä pelannut yhden vaihdon ja loppua erästä "ei ollut olemassakaan". Sitten tietysti halvalla maalilla hävittiin ja tääki pelleily loppui :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sekos taas komeesti :D tälläkertaa niin että BaPissa jatkoerässä ekan kerran ku simuloin seuraavaan vaihtoon, peli jäätyi. Siinä sitten v*ttus*atanaa huutaessa taas yhtäkki peli jatkuikin. Simuloi koko jatkoerän. Laukauksia ei tullut lisää eikä muitakaan pelitapahtumia. No uusi erä.. sama homma.. uusi erä.. sama homma.

Loppujenlopuksi oli jatkoerä 7 menossa ja olin jokaisessa erässä pelannut yhden vaihdon ja loppua erästä "ei ollut olemassakaan". Sitten tietysti halvalla maalilla hävittiin ja tääki pelleily loppui :D

Mulla kävi sama juttu. Ekan vaihdon eristä pystyi pelaamaan ja loppuerän selvisi vain simuloimalla.. Kovasti buginen tuntuu peli olevan vielä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hmh miten tuo onnistuu että voi ohjata uusintaan eri kuvakulmia jne...

Eli pistät sen pätkän minkä haluat ja menet siihen uusinnan kohtaa ja painat siihen merkin keskelle sitä pätkää ja editoit sen (PS3 neliöllä merkkaat ja kolmiolla editoi). Editointi kohdassa voit vaihtaa kuvakulmaa ja muuttaa videon nopeutta.

BaP:ssa itsellä ei ole ollut edellä mainittuja ongelmia, mutta on toki ongelmiakin ollut (mitä muutaman pelin oon koklannu, pelaan yleensa omalla prolla onlinessa). Kuten sain yhdessä pelissä tehtävän avauskympillä antaa vastinetta fanien rahoille ja ykkösketjun pelaajana pääsin aloittamaan ja lähes heti aloituksen jälkeen oma botti otti jäähyn ja peli poikki. Pääsin seuraavaksi kentällä kun 9.50 oli pelattu... Yritä siinä nyt sitten toteuttaa sitä tehtävää kun ei pääse pelaamaan. Tämän jälkeen kuin kettuillakseen pääsin pelaamaan hyvää tahtia.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Musapaketit tuovat reilusti lisää realistisuutta.
Pitäkää te vain pakettinne, sillä itselläni on realistisimmat mahdolliset soittolistat. Voisinpa muuten jokunen päivä kirjoittaa kaikken kappaleideni nimet tähän samaiseen viestiketjuun. Näin taidan myös tehdä, sittenhän näette... :)

EDIT: Ei mitään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pitäkää te vain pakettinne, sillä itselläni on realistisimmat mahdolliset soittolistat. Voisinpa muuten jokunen päivä kirjoittaa kaikken kappaleideni nimet tähän samaiseen viestiketjuun. Näin taidan myös tehdä, sittenhän näette... :)

Mitä asiaa ajaa yli 60 irrallisen musiikkikappaleen lista NHL-peliketjussa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pitäkää te vain pakettinne, sillä itselläni on realistisimmat mahdolliset soittolistat. Voisinpa muuten jokunen päivä kirjoittaa kaikken kappaleideni nimet tähän samaiseen viestiketjuun. Näin taidan myös tehdä, sittenhän näette... :)

EDIT: Ei mitään.

Yritätkö nyt saavuttaa tällä provosoinnilla jotain? En nyt ymmärrä, miksi olet niin aggressiivisesti musiikkipaketteja vastaan. Se on hieno homma, että sinulla on kattava ja mahdollisimman realistinen soittolista, tuskin kukaan muuta on väittänytkään. Alla on muuten linkit biiseistä, joita paketit sisältävät / tulevat sisältämään. Toimin siis nykyään yhteistyössä hallimusat - sivuston, entiseltä nimeltään Angelfiren Jäähallimusiikit - sivusto, kanssa.

Lukko 2011-2012
Pelicans 2011-2012
HPK 2011 - 2012
SAIPA 2011-2012

Jos jollekin jäi vielä epäselväksi, kuinka joukkuekohtaiset musiikkipaketit ladataan, niin tältä sivulta onnistuu joukkuekohtaisten pakettien lataus. Lataussivu aukeaa painamalla joukkueen logoa.

Tämän illan aikana julkaisen HPK:n sekä SaiPan musiikkipaketit. HPK:n paketista sen verran, että kiitos eritoten Powerfulille, jonka ansiosta HPK:n paketti on ajan tasalla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vaihteeksi taas vituttaa tämä koko helvetin ea it's in the game scheisse. Ihme tahmaamista nettipeleissä ja vastustajan pelaajat jatkuvasti potkun edellä, ihan sama miten pelaa. Välillä taasen päinvastoin eli omat ukot liikkuu kuin rasvattu ja vastustaja ei mahda mitään. Onko tämä nyt se kuuluisa momentum-engine vai mitä paskaa? Nettiyhteydestä ei ainakaan ole kiinni kun 8 megan yhteys pyhitetty vain pelaamiselle ja muut pelin toimii normaalisti. Perkele, vuodesta toiseen samaa kuraa vaikka aina luvataan uudistuksia. Pistäisivät koodin kuntoon ja jättäisivät nämä turhat legendat yms. paskan pois. Ensi vuoden tekele jää kyllä väliin, sen verran raivostuttaa tämän pelin bugisuus.

2k-sarja, missä luuraat?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

2k-sarja, missä luuraat?

Odotan itsekin, että 2K Sportsilla olisi kehitteillä vielä NHL-sarjalle jatkoa. 2K11 oli pelillisesti toimiva, jotkut osat pelistä kuitenkin sieltä sun täältä.
Lisenssit ovat kuitenkin aivan toista luokkaa 2K Sportsilla kuin EA:lla. Mm. Jokainen halli on omannäköisensä.

Vielä kun tekoälyä ja grafiikoita saataisiin hiottua ja lisenssisointia kehitettäisiin myös eurooppalaisten ja maajoukkueiden osalta, olisi kasassa loistava peli, joka varmasti haastaisi EA:n sarjan. Tämä myöskin johtaisi siihen, että EA alkaisi ottamaan suurempia harppauksia uudistusten suhteen ja EA saisi vihdoin varteenotettavan haastajan myyntimarkkinoille.

Maalivahdit ovat kyllä uskomattoman realistisia 2K-sarjassa, aivan eri kaliiberia kuin EA:n. Realistiset torjuntatyylit ja upeat paraatipelastukset ovat juuri yksi niistä asioista, joissa 2K Sports on valovuosia edellä EA:n tekeleeseen nähden.

Olen myös huomannut, että EA on pääosin "ryöstänyt" ideoita 2K Sportsilta. Esimerkkeinä voidaan ottaa polviltaan / maassa pelaaminen, joka oli osa 2K-sarjaa jo vuoden 2009 tekeleessä. Rannelaukauksetkin näyttävät EA:n tämän vuoden tekeleessä yllättävän identtisiltä 2K - sarjaan nähden.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pitäkää te vain pakettinne, sillä itselläni on realistisimmat mahdolliset soittolistat. Voisinpa muuten jokunen päivä kirjoittaa kaikken kappaleideni nimet tähän samaiseen viestiketjuun. Näin taidan myös tehdä, sittenhän näette... :)

EDIT: Ei mitään.

Hitto mitä provoomista/trollausta. Noista paketeista monet ovat varmasti iloisia. Jos sulla on "jotai parempaa" nii tuskin ketään kiinnostaa eikä omilla musiikeillas tarvitse kokoaikaa täällä elvistellä ja leijua..

Ei taida tää kaveri käydä kaikil sylintereil muutenkaa..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oletteko huomanneet että NHL12:ssa lämärit uppoaa todella huonosti. Itse en ole tehnyt vielä yhtään lämäri maalia onlinessa, vaikka pelejä onkin takana n. 25.

Elikä lämärit uppoaa paljon huonommin kuin 09, 10 tai 11:ssa? Muut huomanneet saman?:confused:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

On se nyt kyllä karua kun ei näitä upeita rostereita saadakkaan PS3:lle. Kävi mielessä jo alkaa itse noita pelaajien arvoja alkaa säätämään.
Idea tuntuu kuitenkin yksin kuitenkin toteutettuna liian suurelta hankkeelta. Joten kysynkin että jos joku jaksaisi lähettää kaikkien pelaajien arvot minulle privana?
Sen jälkeen osaisinkin antaa heille kutakuinkin oikeat taidot. Sillä SM liigaa seuraan aktiivisesti ja himo päästä pelaamaan olisi suuri.
Mutta ilman rostereita peli tuntuu tasapaksulta pelailulta lentokentällä ilman pelaajien taitoeroja.

Joten jos vaan mitenkään joku jaksaisi olisin kiitollinen. Ymmärrän kuitenkin asian haastavuuden.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oletteko huomanneet että NHL12:ssa lämärit uppoaa todella huonosti. Itse en ole tehnyt vielä yhtään lämäri maalia onlinessa, vaikka pelejä onkin takana n. 25.

Elikä lämärit uppoaa paljon huonommin kuin 09, 10 tai 11:ssa? Muut huomanneet saman?:confused:

No, mulla on taas päinvastaset kokemukset. Tai sanotaan, että itse en maaleista muutenkaan usein pääse nauttimaan, mutta jotkut vastustajat EASHL:ssä tekevät mielestäni vain lämärimaaleja. Kyllä ne uppoo, kun on pojoja tarpeeksi. :)

e: ja onetimerit eritoten - en tiedä onko mulla lupa linkittää mut tässä "meidän tiimiläisen" tyylinäyte lämäristä: http://www.easports.com/media/play/video/96799985
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eli pistät sen pätkän minkä haluat ja menet siihen uusinnan kohtaa ja painat siihen merkin keskelle sitä pätkää ja editoit sen (PS3 neliöllä merkkaat ja kolmiolla editoi). Editointi kohdassa voit vaihtaa kuvakulmaa ja muuttaa videon nopeutta.

Tattis! Testiä nöyryyttämällä ruotsalaismaalivahtia... ;) Fasth enough?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No, mulla on taas päinvastaset kokemukset. Tai sanotaan, että itse en maaleista muutenkaan usein pääse nauttimaan, mutta jotkut vastustajat EASHL:ssä tekevät mielestäni vain lämärimaaleja. Kyllä ne uppoo, kun on pojoja tarpeeksi. :)

e: ja onetimerit eritoten - en tiedä onko mulla lupa linkittää mut tässä "meidän tiimiläisen" tyylinäyte lämäristä: VIDEO1 | EA SPORTS

Juu, lämäri onetimerit kyllä uppoaa, mutta meinasinkin lähinnä viivapommeja tai muuten suoria lämäreitä.
Ei tunnu uppoavan vaan millään.
 
Ylös Bottom