Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pakko vähän avautua näistä NHL 12 ongelmista, PS3 -versiota siis pelailen.
Ensinnäkin tuo verkkopeli, eikö EA ole vieläkään puuttunut näihin verkkopelin ongelmiin -.- Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun nyt tullut joka päivä vähintään kerran (parhaimmillaan useampiakin) kesken verkkopelin, että ''Yhteys EA:n palvelimiin on katkennut'', ja mikä parasta kun lähes joka kerta näissä tilanteissa olen ollut hyvässä johdossa pelin lopulla ja näin menettänyt ''varmat'' pointsit pelistä. Lisäksi kesken verkkopelin päivittäin koko peli tilttaa, kuten juuri äsken.
Uudistuksista eniten ärsyttää tuo maalivahdin häirintä -jäähy. Miksi EA:n täytyy korostaa tällä tavalla jokaista tekemäänsä uudistusta, että sitten sen maalivahdin häirintä -jäähy tuleekin jokaikisestä tilanteesta kun kosket maalivahtiin. Etenkin kun tämä koskee myös niitä tilanteita, jolloin vastustaja kaataa sinut maalin edessä ja jäät ''lagaamaan'' sinne maalivahdin ja tolpan väliin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ilmoitahan sitten tännekin, kun saat PS3:lle ohjeet.

Ps3:lle en voi sanoa muuta kuin, että lataat paketin ja kopioit kaikki biisit .mp3- tiedostoina muistitikulle. Tämän jälkeen siirrät biisit PS3:lle ja luot soittolistat PS3:a käyttäen ja lisäät itse peliin. Tarkemmat ohjeet tulevat heti, kun joku vapaaehtoinen suostuu tekemään yksityiskohtaisemmat ohjeet.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ps3:lle en voi sanoa muuta kuin, että lataat paketin ja kopioit kaikki biisit .mp3- tiedostoina muistitikulle. Tämän jälkeen siirrät biisit PS3:lle ja luot soittolistat PS3:a käyttäen ja lisäät itse peliin. Tarkemmat ohjeet tulevat heti, kun joku vapaaehtoinen suostuu tekemään yksityiskohtaisemmat ohjeet.

No joo, tuohon asti osaankin, en nyt osannut etsiä niitä pelin sisäisiä ohjeita sivultasi, missä ne olivatkaan? Eli tuo miten ne itse lisätään joukkueille.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No joo, tuohon asti osaankin, en nyt osannut etsiä niitä pelin sisäisiä ohjeita sivultasi, missä ne olivatkaan? Eli tuo miten ne itse lisätään joukkueille.

PS3:lla luodut soittolistat lisätään joukkueille EA Sports Media Hub eli suomeksi EA Sports Mediakeskus - kohdasta. Kaikki PS3:lla tallennetut soittolistat löytyvät sieltä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Alottelin tossa be a gm:n, ja tein fantasia varauksen alkuun. kaikki sopparit hoidin kuntoon ennen kauden alkua. Mutta kas kummaa, ennen ekaa peliä huomaan että kokoonpanoon sekä nhl:ssä ja ahl:ssä on tullut "random" pelaajia, joita ei voi treidata pois tai esim. siirtää pois ahl:ään nhl-kokoonpanosta. Onko muilla ilmenny samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Milläs kamera-asetuksilla porukka täällä pelailee?

Ehdottomasti lähetys-kuvakulmalla. Vielä kun sitä saisi muokattua niin, että se näyttäisi oikealta tv-lähetykseltä. Hieman lähempää kaukaloa ja kamera pysyisi koko ajan paikallaan. Kääntyisi tietysti pelin mukana kaukalon päästä toiseen.

Miten pystyy pelaamaan onlinessa verkkojoukkuepelejä kavereiden kanssa PS3:lla?

Tuossa yksi päivä sitä kokeiltiin, mutta luotuun peliin ei voi kutsua kuin vain yhden kavereistaan vaikka tilaa olisi jopa 12 pelaajalle.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Taas tilttas kolmannessa erässä peli. Playoffie pelaamine o kyl perseest ku saa aina sydän kylmän jännittää pystyykö pelaa peliä loppuu. Tällä kertaa oltii 5-3 johdossa mut voi surkeus EA taas. Vastustaja lämää viivalta, kamera warppaa vastustajan päätyy ja jäätyy. :confused:

:mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

PS3:lla luodut soittolistat lisätään joukkueille EA Sports Media Hub eli suomeksi EA Sports Mediakeskus - kohdasta. Kaikki PS3:lla tallennetut soittolistat löytyvät sieltä.

Sainpa tehtyä tuon urakan viime yönä pleikkarilla ja hankalan kautta. Biisit siirtyivät nätisti, mutta kaikkien kappaleiden nimi oli puckpoint. Vaimo vei läppärin mennessään, niin sitten yksitellen nimesin pleikkarilla biisejä uusiksi, kunhan puhelimella kuuntelemalla keksin aina mikä mikin kappale on.

Kiitoksia crazy-boylle ja muille vapaaehtoisille työstänne.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sainpa tehtyä tuon urakan viime yönä pleikkarilla ja hankalan kautta. Biisit siirtyivät nätisti, mutta kaikkien kappaleiden nimi oli puckpoint. Vaimo vei läppärin mennessään, niin sitten yksitellen nimesin pleikkarilla biisejä uusiksi, kunhan puhelimella kuuntelemalla keksin aina mikä mikin kappale on.

Kiitoksia crazy-boylle ja muille vapaaehtoisille työstänne.

On tosiaan valitettavan työlästä yksittäisistä biiseistä kasata soittolistoja. XBOX 360:lla kun rippaat kappaleet konsolille, jokaisen biisin nimi on "Track #". Myös siis boksin käyttäjät joutuvat kuuntelemaan mikä biisi on kyseessä. Pelikatkobiiseistä on paljon helpompi kasata soittolistat, kunhan siirtää muistitikulta / rippaa CD:ltä biisit joukkue kerrallaan. Pelikatkopaketeista puheen ollen tänään on siis ladattavissa muutamalle joukkueelle pelikatkopaketit. Valitan, etten eilen ehtinyt, meni juhlimisen puolelle, mutta tänään sitten.

Tänään julkaistavat paketit: Pelicans, SaiPa & Ilves.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikäläinen ei kaipaa teidän musapakettejanne, sillä itselläni on niin paljon paremmat soittolistat jne. kuin vain voi olla. Biisejä mulla löytyy tasan 60 kappaletta + Montrealin sekä Pelicansin sisääntulo- ja maalibiisit.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikäläinen ei kaipaa teidän musapakettejanne, sillä itselläni on niin paljon paremmat soittolistat jne. kuin vain voi olla. Biisejä mulla löytyy tasan 60 kappaletta + Montrealin sekä Pelicansin sisääntulo- ja maalibiisit.

Mukava kuulla, että olet tyytyväinen soittolistoihisi...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikäläinen ei kaipaa teidän musapakettejanne, sillä itselläni on niin paljon paremmat soittolistat jne. kuin vain voi olla. Biisejä mulla löytyy tasan 60 kappaletta + Montrealin sekä Pelicansin sisääntulo- ja maalibiisit.

Jos tämä oli provosointia, selvä juttu. Kaikki eivät kuitenkaan välttämättä ole samaa mieltä kanssasi. On olemassa myös pelaajia, jotka haluavat pelikokemuksestaan mahdollisimman autenttisen ja realistisen. Musapaketit tuovat reilusti lisää realistisuutta. Toisaalta, turhaa minä sinulle tästä jauhan, kerran sinulla jo on niin täydellinen ja kattava paketti.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikäläinen ei kaipaa teidän musapakettejanne, sillä itselläni on niin paljon paremmat soittolistat jne. kuin vain voi olla. Biisejä mulla löytyy tasan 60 kappaletta + Montrealin sekä Pelicansin sisääntulo- ja maalibiisit.
Melkoisen kattavat ja hyvät biisikokoelmat olet tosiaan kerännyt! Ei voi muuta sanoa, ei.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelicansin, Lukon ja Ilveksen musiikkipaketit on nyt ladattavissa. Latauslinkit ja tarkat ohjeet löytyy täältä. Erityiskiitokset menevät Isaarulle, Juhalle (ilves.com keskustelupalstalta) sekä MiKiM:lle.

Palaute on jälleen tervetullutta. Seuraavien pakettien julkaisu ajankohta osuu ensiviikolle.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mistähän johtuu etten saa tuota pakettia missä on maalibiisti yms toimiin, saan kyllä ne TVersityn kautta boxille ja laitettua änärissä sinne minne kuuluu, mutta kun esim.tekee maalin, niin tulee summeri (se perus) ja sitten on vaan hiljaista eli sitä biisiä ei tule... Eikä mitään muitakaan "uusia" mitä on laittanut, eri joukkueillakin oon koittanut :confused:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mistähän johtuu etten saa tuota pakettia missä on maalibiisti yms toimiin, saan kyllä ne TVersityn kautta boxille ja laitettua änärissä sinne minne kuuluu, mutta kun esim.tekee maalin, niin tulee summeri (se perus) ja sitten on vaan hiljaista eli sitä biisiä ei tule... Eikä mitään muitakaan "uusia" mitä on laittanut, eri joukkueillakin oon koittanut :confused:

Maalibiisit tulee laittaa "Goal Horn" - kohtaan EA Sports Media Hub - osiossa. "Goal Song" - kohtaan taas laitetaan jokaiselle joukkueelle "No Music". Tämän jälkeen pitäisi toimia.
 
Ylös Bottom