Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Omasta mielestäni harhauttelu ja maalivahtien käyttäytyminen on vielä yhtä isoa bugia poke checkin lisäksi. Tosin nuo ovat kyllä korjattavissa, jota toki täytyy toivoa.

Itse olen taas pitänyt tämän vuoden version parhaana uudistuksena maalivahtien käyttäytymistä. Viime vuoden versiossa aika moni ottelu ratkesi tekoäly-maalivahtien toimintaan. Moni käytti silloin sitä taktiikkaa, että löysä veto maalivahtia kohti, joka sitten sylki sen suoraan vastustajan hyökkääjän lapaan ja lähes aina varma maali. Se ei ole toiminut niin hyvin tämän vuoden versiossa.

Siis se on bugi, jos pelaaja käyttää poke checkiä taklauksen sijaan puolustaessa? Siinä on vaan kyseessä kaksi erilaista pelityyliä, paitsi poke checkiä käyttämällä on suurempi riski saada jäähy. Itse käytän sitä paljon ja jos se jotakin vaivaa jotenkin, niin saakin sitten vaivata.

Itse olen taas pitänyt tämän vuoden version parhaana uudistuksena maalivahtien käyttäytymistä. Viime vuoden versiossa aika moni ottelu ratkesi tekoäly-maalivahtien toimintaan. Moni käytti silloin sitä taktiikkaa, että löysä veto maalivahtia kohti, joka sitten sylki sen suoraan vastustajan hyökkääjän lapaan ja lähes aina varma maali. Se ei ole toiminut niin hyvin tämän vuoden versiossa.

Siis se on bugi, jos pelaaja käyttää poke checkiä taklauksen sijaan puolustaessa? Siinä on vaan kyseessä kaksi erilaista pelityyliä, paitsi poke checkiä käyttämällä on suurempi riski saada jäähy. Itse käytän sitä paljon ja jos se jotakin vaivaa jotenkin, niin saakin sitten vaivata.

Olen pelannut paljon NHL -sarjaa ja nämä huomiot niistä mistä puhuit:

Maalivahdit.. Tämä varmaan kertoo kaiken oleellisen:

The NHL 2K8 difference - YouTube
Pyydän katsomaan tuon niin ymmärrät oikeasti mikä EA:n sarjassa mättää.

Poke-check ei tietenkään ole bugi jos sitä käyttää. Bugi on siinä kuinka tehottomia ne ovat. Tässä esimerkit:

poke miss 02 - YouTube
poke miss 01 - YouTube
Esimerkiksi ensimmäisessä videossa; kuka tuosta tökkisi ohi ja kuka tuosta saisi enää laukausta oikeasti?

Itsehän en esimerkiksi taklaa. EASHL kerho peleissä 8 taklausta 220 peliä kertoo kai oleellisen.

Tän pelin uusintajärjestelmä on muuten ihan hyvä, mutta jostain ihmeen syystä videoita ei pysty tallentamaan jos vastustaja lähtee online-pelistä kesken. Miten ihmeessä EA onnistuu sössii tälläsiä yksinkertaisia asioita? Normaalisti pelin aikana/jälkeen sieltä voi kelata kaikki vedot/maalit/taklit, muokata videoita ja sitten tallentaa tai lähettää EA:n palvelimelle. Monta hienoo maalia jääny ton takia tallentamatta...näitä ragequittaajia kun on kohtalaisen paljon.

Yks hieno maali taas:
Powerforward | EA SPORTS

Statsit: 352-59-9 (sija 8)

Mikä mahtaa olla, ettei voi kaverin kanssa netissä pelaa? Kun yrittää liittyä kaverin peliin, lukee vain "ladataan" ja hetken päästä tulee ilmoitus "yhteys vastustajaan katkesi." Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja jos niin onko mahdollista korjata?

Mikä mahtaa olla, ettei voi kaverin kanssa netissä pelaa? Kun yrittää liittyä kaverin peliin, lukee vain "ladataan" ja hetken päästä tulee ilmoitus "yhteys vastustajaan katkesi." Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja jos niin onko mahdollista korjata?

Sinulla on väärä NAT-tyyppi todennäköisesti, joka saattaa johtua Soneran liittymästä esimerkiksi. Lue tämä:
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-v...tion-3-verkko-frequently-asked-questions.html

Mutta pystyn kuitenkin pelaamaan verkossa muiden kanssa kyllä, mutta vain jos kaverin kanssa kokeilen, silloin siis ei toimi. Voiko ongelma siitä huolimatta johtua tuosta väärästä NAT-tyypistä?

Voi johtua. Mene asetuksiin ja sieltä verkkoasetuksiin. Sitten painat internetyhteyden testaus, jolloin näet NAT:isi.

Joo kiva alkaa pelaa ja sitten jääty ei siinä mitään..peli uusiks käyntiin ja jäätyy tohon BAP:in lataus kohtaan ps3:lla. Jäätyileeks teijän peli? Menee vaa hermot tollasee.
Käynnistin pleikan uudelleen ja jääty taas samaan kohtaan, v*ttu.

Joo kiva alkaa pelaa ja sitten jääty ei siinä mitään..peli uusiks käyntiin ja jäätyy tohon BAP:in lataus kohtaan ps3:lla. Jäätyileeks teijän peli? Menee vaa hermot tollasee.

Itse kun lataan BaP:in niin siihen kuluu aikaa melkein minuutti. Se ei tilttaa vaan lataa hitaasti meikäläisellä. Oletko varma ettei teikäläisellä ole sama juttu?

Itse kun lataan BaP:in niin siihen kuluu aikaa melkein minuutti. Se ei tilttaa vaan lataa hitaasti meikäläisellä. Oletko varma ettei teikäläisellä ole sama juttu?

Ekalla kerralla tänään ku latasin sen, latas hitaasti sen mut ku oli 100% nii ei tarvinnut odottaa kuin abt 5 sec ja nyt muutaman kerran jäätynyt vaikka ylin minuutin oottanut..pitää kattoo jos oottais vähä pitempää ku minuutin.

Sattuipa eilen online-ottelussa hauska (ja epäreilu) tilanne: vastustajan puolustaja oli lähtemässä kiekon kanssa ylöspäin oman maalinsa vasemmalta puolelta, aivan tolpan tuntumassa. Taklasin häntä, ja kiekko karkasi hänen lavastaan minun hyökkääjäni luistimeen ja siitä maaliin. Epäreilua sinänsä, ettei potku ollut missään tapauksessa tahallinen.

VHL-matsit pelataan OTP:ssä, eli omaa kerhoa ei tarvitse hylätä jos tuollaisen sarjan kasaisi Suomeen.

Olen muutaman viikon kasuaalisti mietiskellyt moisen perustamista, SM-joukkueilla.

Paljon työtä mutta voisi olla aika palkitseva onnistuessaan.

Jos löytyy innokkaita boksihokkaajia jotka haluaisivat osallistua aivoriiheilyyn asian tiimoilta, tai PS3:lle rinnakkaissarjaa halajavia, laittakaa viestiä ja katsotaan saisiko mitään aikaiseksi.

Ei kyllä onnistu Suomessa moneen vuoteen, kaatuu aktiivisuuden puutteeseen tai idiootteihin. Itsellä ei aika riittäisi muutenkaan edes miettiä moista, kun omankin kerhon kanssa menee sen verran aikaa.

Tossa törmäsin tollaseen hauskaan online muotoon mitä jotkut toteuttavat (kait pelkästää xbox:ille, tällä hetkellä). EASHL tyylistä, mutta sinut scoutataan varataan yms. En ole aivan varma miten tämä kunnolla toimii, mutta kivalta kuullostaa ja reilua peliä eikä tulla törmäämään eashl:n ja OTP:n bugeja hyödyntäviä pelaajia. On niikun GM:t, P-katto, pelaajia scoutataan, palkkakatto, pelaajien palkat nousee, pelaajia voi vaihtaa ja kaikki pelaajat ovat oikeita pelaajia ja taidoillaan voi saada enemmän "arvoa" ja "palkkaa" (V*tun siistiä)... KAIKKI järjestetty erittäin hyvin.

Niin mutta asiaan mitä tästä ajattelin. Että olisi kiva aloittaa samanlainen mutta pelkästään Suomalaisten ja ehkä muiden pohjoismaiden kanssa (aikaero olisi sopiva nääs). Mutta sekin vaatis aivan h*lvetinmoista järjestelyä yms... Mutta jos jollain olisi kanttia aloittaa, minä ryhdyn 100% varmuudella mukaan on se vaan niin siistin kuullosta.

Tässä video jossa joku kertoo tästä ja siinä videon alla on linkki kans: NHL12: EASHL | VHL | OKC - YouTube

Toivotaan etten ole missannut tätä jossain muualla täällä foorumissa tai se on jo mainittu ja sitä järjestellään. :)

Kuulostaa aika monimutkaiselta toteuttaa. Itsekin olen joskus tuontyylistä miettinyt, kun pohtinut millaista pelaaminen mahtaa tulevaisuudessa olla. Luultavasti joskus virtuaalijääkiekossa on yhtälailla seuroja jotka kilpailevat taloudellisesti toisia vastaan ja parhaille pelaajille maksetaan palkkaa. Kaikki on kiinni vain rahasta. Oikean elämän jääkiekkossa rahoitus tulee faneilta, kun taas virtuaalimaailmassa rahoitus tulisi lähinnä harrastajilta/pelaajilta itseltään. Sponsoreitakaan hommaan ei lähde mukaan jos ei ole suurta yleisöä seuraamassa.

Kuulemma nettikaapeli irti niin lataa loppuun asti...itellä lataa myös hyvin hitaasti bap:in,mut koskaan ei ole jäätynyt siihen...ja mulla ei ole lainkaan nettikaapeli kiinni.

Kuulostaa aika monimutkaiselta toteuttaa. Itsekin olen joskus tuontyylistä miettinyt, kun pohtinut millaista pelaaminen mahtaa tulevaisuudessa olla. Luultavasti joskus virtuaalijääkiekossa on yhtälailla seuroja jotka kilpailevat taloudellisesti toisia vastaan ja parhaille pelaajille maksetaan palkkaa. Kaikki on kiinni vain rahasta. Oikean elämän jääkiekkossa rahoitus tulee faneilta, kun taas virtuaalimaailmassa rahoitus tulisi lähinnä harrastajilta/pelaajilta itseltään. Sponsoreitakaan hommaan ei lähde mukaan jos ei ole suurta yleisöä seuraamassa.

Mun mielestä rahallinen onlinepelaaminen on täyttä paskaa ja hulluutta...mitä järkeä kaukalossa on sit enää itseään teloa? "ammattivirtuaalijääkiekkoilija" olis kyllä hiton raaka ammatti,voisin itekin ruveta siihen :D mut tuo idea on kyllä hyvä jos miettii et sillä saadaan nuoria innostumaan jostakin muusta kuin huumeista ja alkoholista yms. eikä tarvis aina sitä 10 000€ uran alottamiseen.

Ylös Bottom