Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]
Rahallinen onlinepelaaminen NHL 12:ssa on jo täyttä totta. Itselläni jo jonkin verran tienattuna ja olen kovaa vauhtia menossa tuonne NHL12 200.000$ turnauksen finaaleihin. Toki sinne hieman matkaa ja todellinen ongelma taitaa olla matkan kustannus New Yorkiin
Mutta tosiaan rahapelaamisella pystyy matemaattisesti tienaamaan jopa 40$ tunnissa. Toki olettaen, että voitat aina.
Mun mielestä rahallinen onlinepelaaminen on täyttä paskaa ja hulluutta...mitä järkeä kaukalossa on sit enää itseään teloa? "ammattivirtuaalijääkiekkoilija" olis kyllä hiton raaka ammatti,voisin itekin ruveta siihen mut tuo idea on kyllä hyvä jos miettii et sillä saadaan nuoria innostumaan jostakin muusta kuin huumeista ja alkoholista yms. eikä tarvis aina sitä 10 000€ uran alottamiseen.
Rahallinen onlinepelaaminen NHL 12:ssa on jo täyttä totta. Itselläni jo jonkin verran tienattuna ja olen kovaa vauhtia menossa tuonne NHL12 200.000$ turnauksen finaaleihin. Toki sinne hieman matkaa ja todellinen ongelma taitaa olla matkan kustannus New Yorkiin
Mutta tosiaan rahapelaamisella pystyy matemaattisesti tienaamaan jopa 40$ tunnissa. Toki olettaen, että voitat aina.