Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mun mielestä rahallinen onlinepelaaminen on täyttä paskaa ja hulluutta...mitä järkeä kaukalossa on sit enää itseään teloa? "ammattivirtuaalijääkiekkoilija" olis kyllä hiton raaka ammatti,voisin itekin ruveta siihen :D mut tuo idea on kyllä hyvä jos miettii et sillä saadaan nuoria innostumaan jostakin muusta kuin huumeista ja alkoholista yms. eikä tarvis aina sitä 10 000€ uran alottamiseen.

Rahallinen onlinepelaaminen NHL 12:ssa on jo täyttä totta. Itselläni jo jonkin verran tienattuna ja olen kovaa vauhtia menossa tuonne NHL12 200.000$ turnauksen finaaleihin. Toki sinne hieman matkaa ja todellinen ongelma taitaa olla matkan kustannus New Yorkiin :D

Mutta tosiaan rahapelaamisella pystyy matemaattisesti tienaamaan jopa 40$ tunnissa. Toki olettaen, että voitat aina.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tän pelin uusintajärjestelmä on muuten ihan hyvä, mutta jostain ihmeen syystä videoita ei pysty tallentamaan jos vastustaja lähtee online-pelistä kesken. Miten ihmeessä EA onnistuu sössii tälläsiä yksinkertaisia asioita? Normaalisti pelin aikana/jälkeen sieltä voi kelata kaikki vedot/maalit/taklit, muokata videoita ja sitten tallentaa tai lähettää EA:n palvelimelle. Monta hienoo maalia jääny ton takia tallentamatta...näitä ragequittaajia kun on kohtalaisen paljon.

Yks hieno maali taas:
Powerforward | EA SPORTS

Statsit: 352-59-9 (sija 8)

Aika jäätävää kuraa jos vaan tuota bugittamista viljelet peleissäsi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Se hauskuus Be A Legend (PS3) parissa loppui sitten kuin seinään..ei enään aukea itse tekemä tallennus tai 2kpl automaatti tallennuksia vaan aina jumittuu 100% kohdalle, mutta ei avaa peliä..olihan se hauskaa tuhlata elämää tähänkin per*eleen bugiseen rahastukseen..Sitten keskitytään FIFA:an ja saa kyllä jäädä tulevaisuudessa NHL:t hyllylle...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei ole. :D Luitko yhtään viestiäni ennen kuin tunnonpuuskissasi vastasit? Totesin vaan, että aikamoista kuraa JOS käytät tuota samaa bugia nettipeleissä muita vastaan. Mutta hyvä jos et niin tee.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Rahallinen onlinepelaaminen NHL 12:ssa on jo täyttä totta. Itselläni jo jonkin verran tienattuna ja olen kovaa vauhtia menossa tuonne NHL12 200.000$ turnauksen finaaleihin. Toki sinne hieman matkaa ja todellinen ongelma taitaa olla matkan kustannus New Yorkiin :D

Mutta tosiaan rahapelaamisella pystyy matemaattisesti tienaamaan jopa 40$ tunnissa. Toki olettaen, että voitat aina.

Ja minä kun luulin et noilla peleillä ei voi tienata vielä tällä vuosikymmenellä oikeesti..ei ainakaan pelin tekijöiden puolesta.noh,kait niistä joku taitava jotain kostuu,mut mikäs se on yrittäessä jos aikaa on :)
Kukas tollasia muuten järjestelee?
$ 40 tunnissa vetää vertoja kyllä melkein nettipokerillekin...ei ehkä huippuammattilaisille,mut mulle nyt ainakin :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja minä kun luulin et noilla peleillä ei voi tienata vielä tällä vuosikymmenellä oikeesti..ei ainakaan pelin tekijöiden puolesta.noh,kait niistä joku taitava jotain kostuu,mut mikäs se on yrittäessä jos aikaa on :)
Kukas tollasia muuten järjestelee?
$ 40 tunnissa vetää vertoja kyllä melkein nettipokerillekin...ei ehkä huippuammattilaisille,mut mulle nyt ainakin :D

EA:han näitä järjestää.

Ja tuo 40$ on teoreettinen summa, johon vaikuttaa A. Pelaajien määrä turnauksessa ja niiden nopea saaminen vastaan turnauksessa (ettei hakua tartte rämpätä tuntia) ja B. Että tosiaan voitat kaikki pelisi.

Aikaisemmin oli myös mahdollista pelata tavallisia "heads-up:ja" eli 1v1 vapaasta rahapanoksesta. Tosin ymmärtääkseni kyseinen ei ole enää mahdollista.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Aikaisemmin oli myös mahdollista pelata tavallisia "heads-up:ja" eli 1v1 vapaasta rahapanoksesta. Tosin ymmärtääkseni kyseinen ei ole enää mahdollista.

Onkos tuosta jollain varmaa tietoa? Paljonkos tota 200k turnauksen karsinta-aikaa viel jälel?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkos tuosta jollain varmaa tietoa? Paljonkos tota 200k turnauksen karsinta-aikaa viel jälel?

Kai se on varmaa tietoa jos itse siinä pelaan.. Onhan tuota karsinta-aikaa ainakin pari kuukautta kai, ja buy-in on halvimmillaan 10$ ja kalleimmillaan 150$. Ja tosiaan matkat pitää maksaa itse.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Se hauskuus Be A Legend (PS3) parissa loppui sitten kuin seinään..ei enään aukea itse tekemä tallennus tai 2kpl automaatti tallennuksia vaan aina jumittuu 100% kohdalle, mutta ei avaa peliä..olihan se hauskaa tuhlata elämää tähänkin per*eleen bugiseen rahastukseen..Sitten keskitytään FIFA:an ja saa kyllä jäädä tulevaisuudessa NHL:t hyllylle...
Mulla alkoi Be a GM bugittaan samalla tavalla. Googlella löysin vastaavia valituksia ja siellä neuvottiin kirjautumaan ulos PSN:stä saven lataamisen ajaksi. Ainakin itsellä auttoi tuo. Sen näkee siitä että se taustalla oleva pelaaja jämähtää paikalleen jos ei toimi, se liikkuu saven lataamisen aikana jos kaikki menee hyvin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Online-ottelussa kahdella yhtä vastaan-tilanne, oma hyökkääjä syötää hyökkääjältä toiselle oikean b-pisteen paikkeilta vasempaan. Laukaus, kiekko maalissa, maali! Mitäh? Eikö sittenkään? No ei, tämä oikea laitahyökkääjä ajaa päin vastustajan molaria, ja seurauksena kahden minuutin rangaistus. Kaverille ylivoimapeli, joka johtaa maaliin. Näihin lukemiin ottelu myös päättyy, ja reaktiot ovat hyvin arvattavat.

Ei näin, ei kerta kaikkiaan näin. Syytänkö sitten EA:ta vai itseäni, sen saatte päättää itse.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Online-ottelussa kahdella yhtä vastaan-tilanne, oma hyökkääjä syötää hyökkääjältä toiselle oikean b-pisteen paikkeilta vasempaan. Laukaus, kiekko maalissa, maali! Mitäh? Eikö sittenkään? No ei, tämä oikea laitahyökkääjä ajaa päin vastustajan molaria, ja seurauksena kahden minuutin rangaistus. Kaverille ylivoimapeli, joka johtaa maaliin. Näihin lukemiin ottelu myös päättyy, ja reaktiot ovat hyvin arvattavat.

Ei näin, ei kerta kaikkiaan näin. Syytänkö sitten EA:ta vai itseäni, sen saatte päättää itse.

No tuohan meni täysin NHL:n sääntöjen mukaan eli ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Ja tuskin tuo yksi tappio edes maailmaa kaataa muutenkaan..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

**ttu mitä sontaa tää peli on. En muutamaan päivään saanut kausipelin tallennusta ladattua, jämähti 100% kohtaan ja lopetin pelin PS-nappulaa painamalla, joka sitten reboottasi konsolin.
Nyt sitten sain latauksen toimimaan kirjautumalla PSN:stä ulos. Nohyvä, eikun pelaamaan. Sehän sitten veti kesken tokan erän tilttiin, äänet kuuluu, kuva pysähtyi.

Jännästi peli toimi sen pari kuukautta hyvin, ongelmat alkoivat vasta noin viikko sitten. Nyt riitti, ostakaa joku täältä NHL12 PS3:lle tai vaihtakaa johonkin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No tuohan meni täysin NHL:n sääntöjen mukaan eli ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Ja tuskin tuo yksi tappio edes maailmaa kaataa muutenkaan..
Ei yksi tappio voittoputkien seassa, mutta muutenkin tappiollisessa vaiheessa sitäkin enemmän.

Jaahaksen mielestä tuo oli siis oma mokani, ja niin se onkin. Tarkoitin lähinnä sitä, että miksi hemmetissä kyseisen laiturin täytyy väkisin taklata maalivahtia. Te varmaankin tiedätte, mutta minä en.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tai ehkä ei vaan kannata pelailla niin tosissaan tätä bugipläjäystä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei yksi tappio voittoputkien seassa, mutta muutenkin tappiollisessa vaiheessa sitäkin enemmän.

Jaahaksen mielestä tuo oli siis oma mokani, ja niin se onkin. Tarkoitin lähinnä sitä, että miksi hemmetissä kyseisen laiturin täytyy väkisin taklata maalivahtia. Te varmaankin tiedätte, mutta minä en.

On tainnu poika yrittää suoraan syötöstä kaarelta, mutta vastustaja on saanut katkaistua ja näin ukkosi huitaa ilmaa, kun samalla liukuu mokkea päin... :cool:
 
Ylös Bottom