Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

Äkkäsin vasta eilen, että hajoavista pikseleistä muurattujen seinien läpi voi ampua tappavia osumia.

Kyykistelin iltasella Hetzerissäni ja jyristelin heti taistelun alettua verkkaiseen tahtiin vasemmalle takasivustalle, kun huomasin kartasta vihulaisen kevyen tankin (oisko jokin neukkupurkki ollu) tykittävän pala pohjassa pitkän kivimuurin takana suoraa tietä miljoonaa meitin takalinjoihin. Toppasin Hetzerin ja veivasin putken kahden talon välissä olevaan kivimuuriin, siihen pst-miehen 90 asteen ihannekulmaan. Ennakko piti arvioida sokkona, lähinnä vinhaa vauhtia lähestyvän punaisen ruutukuvion perusteella, mutta kohdilleen sattui. Kranu murskasi seinän ja osui sen toisella puolella olevan tankin teloihin. Siihen se toppasi keskelle tietä täysin hoomoilasena ja torni alkoi kieppua kuin itäturisti Stokkan ovissa. Tärskäytin toisen kuulan tornin juureen ja siihen se poksahti. Ei ehtinyt ikinä tajuta, mikä iski.
 
Vastaus: World of Tanks

Äkkäsin vasta eilen, että hajoavista pikseleistä muurattujen seinien läpi voi ampua tappavia osumia.

Kyykistelin iltasella Hetzerissäni ja jyristelin heti taistelun alettua verkkaiseen tahtiin vasemmalle takasivustalle, kun huomasin kartasta vihulaisen kevyen tankin (oisko jokin neukkupurkki ollu) tykittävän pala pohjassa pitkän kivimuurin takana suoraa tietä miljoonaa meitin takalinjoihin. Toppasin Hetzerin ja veivasin putken kahden talon välissä olevaan kivimuuriin, siihen pst-miehen 90 asteen ihannekulmaan. Ennakko piti arvioida sokkona, lähinnä vinhaa vauhtia lähestyvän punaisen ruutukuvion perusteella, mutta kohdilleen sattui. Kranu murskasi seinän ja osui sen toisella puolella olevan tankin teloihin. Siihen se toppasi keskelle tietä täysin hoomoilasena ja torni alkoi kieppua kuin itäturisti Stokkan ovissa. Tärskäytin toisen kuulan tornin juureen ja siihen se poksahti. Ei ehtinyt ikinä tajuta, mikä iski.

Tätä tämä WoT on parhaimmillaan. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita :)
 
Vastaus: World of Tanks

Normaalisti aina pelaan joko kuvakulmalla tankin takaata tai sitten sillä täydellä zoomilla. Eilen tuli muutama sellainen tilanne vastaan, jossa tuota pienempää zoomia olisi tarvinnut, mutta sen sensitivity ei skaalaudu mitenkään järkevästi verrattuna täyteen zoomiin tai sitten tähän tankin takana olevaan kuvakulmaan.

Toisin sanoen, tällä hetkellä käyttökelvoton. Muutenkin tuohon toivoisi jotain asteittaisia zoomeja kuten PC:n puolella on, nyt tuo rajoittaa jossain määrin pelaamista, voisin kuvitella tämän olevan eniten haitaksi medium tankkeja pelaavalle, jossa liike ja tarkka ampuminen pitäisi mennä sutjakkaasti.

P.S. T29 105mm tykillä (sain vihdoin eilen) on peto.
 
Vastaus: World of Tanks

Mites tuo nyt menikään, jos myyn tankin niin saanko ostettua sen takaisin ja onko kalliimpi?

Miten hoidatte yleensä tankin myynnin ja miehistön vaihdokset? Myyttekö heti pois kun saatte seuraavan tankin, vai jätättekö grindausta ja miehistön kehittämistä varten? Itse tuppaan laittaa heti myyntiin ja miehistö ei meinaa millään kehittyä :(
 
Vastaus: World of Tanks

Mites tuo nyt menikään, jos myyn tankin niin saanko ostettua sen takaisin ja onko kalliimpi?

Miten hoidatte yleensä tankin myynnin ja miehistön vaihdokset? Myyttekö heti pois kun saatte seuraavan tankin, vai jätättekö grindausta ja miehistön kehittämistä varten? Itse tuppaan laittaa heti myyntiin ja miehistö ei meinaa millään kehittyä :(

Myydessä saa puolet tankin hinnasta, ja uudellen osto taas täydellä hinnalla. Bonarina se, että jos on vaikka ostanut permanent camon tankkiin niin se ei säily myynti/osto-projektissa.

Meikä on dumpannut pikkutankit sitä mukaa kun on rahaa ostaa isompi tilalle, miehistö ehtii kehittyä isommilla tiereillä kuitenkin.
 
Vastaus: World of Tanks

Mites tuo nyt menikään, jos myyn tankin niin saanko ostettua sen takaisin ja onko kalliimpi?

Miten hoidatte yleensä tankin myynnin ja miehistön vaihdokset? Myyttekö heti pois kun saatte seuraavan tankin, vai jätättekö grindausta ja miehistön kehittämistä varten? Itse tuppaan laittaa heti myyntiin ja miehistö ei meinaa millään kehittyä :(

PS4 versiossa taitaa mennä crew suoraan säilöön, ainakin itse olen ihmetellyt noita ylimääräisiä commandereita kun valitsen sopivaa miehistöä uudelle tankille. PC:llä oletuksena kun myyt tankin, menee miehistö samalla myös "lihoiksi". Erikseen valittuna saa lähettää takaisin parakkeihin.

Hieman ihmetyttää tämän PS4:n miehistökehitys. En voi valita erikseen esim. kuskille ja tykkimiehelle omaa skilliä / perkkiä, vaan pitää kaikki mennä samaan syssyyn commanderin kanssa. Nyt lähdin treenaamaan yhdelle TD:lle Sixth Senseä niin se menee nyt sitten koko miehistölle, eikä vain commanderille jonka perkki se on. Accelerated crew training kans loistaa poissaolollaan. Tuo elite-tankkiin kertyvä konvertoitavissa oleva xp kun näkyy mun silmiin "konvertoi minut vapaaksi, ei se paljoa maksa kun sen tekee pienissä erissä, tue polakkeja". Kurwa.
 
Vastaus: World of Tanks

Miten hoidatte yleensä tankin myynnin ja miehistön vaihdokset? Myyttekö heti pois kun saatte seuraavan tankin, vai jätättekö grindausta ja miehistön kehittämistä varten? Itse tuppaan laittaa heti myyntiin ja miehistö ei meinaa millään kehittyä :(

Pidän itte kolmea kuljetinta, jotta on joka hetki joku vehje valmiina taisteluun. Yksi on kakkostierin kevyttankki elitenä. Kahta muuta (Pz-38 ja Hetzer) kehittelen rinnakkain. Myyn aina aiemman veke ja tyhjennän kuulat ennen myyntiä. Miehistö uuteen 75 prossan koulutuksella, se kyllä kannattaa jos ei oikeaa kultaa laita.
 
Vastaus: World of Tanks

Hitto kun nyt on alkanut polttelemaan paluu tankkitaisteluihin.

Itselläni kävi hieman nolosti niin, että olin ostanut (onneksi alennuksesta) parin kuukauden verran premium-aikaa loppuvuodeksi 2015. Pelaamiseen käytettävä aika kuitenkin hieman rajoittui ja sekin vähä aika meni Fallout 4:n kaltaisten eeposten parissa. Niinhän siinä sitten kävi, että tuhoton määrä ostettua premiumia kului hukkaan. :(

Kultaa onneksi jäi sen verran, että voisi ostella hieman maltillisempia viikonlopun premiumeja ja jatkaa grindausta. Itselläni taitaa tallissa pötköttää hieman alle 20 tankkia, joista puolta tusinaa en tule myymään, koska niillä on vain niin hauska pelata. Muut menevät heti vaihtoon, kun ylemmän tierin vekotin avautuu.
 
Vastaus: World of Tanks

Hitto kun nyt on alkanut polttelemaan paluu tankkitaisteluihin.

Itselläni kävi hieman nolosti niin, että olin ostanut (onneksi alennuksesta) parin kuukauden verran premium-aikaa loppuvuodeksi 2015. Pelaamiseen käytettävä aika kuitenkin hieman rajoittui ja sekin vähä aika meni Fallout 4:n kaltaisten eeposten parissa. Niinhän siinä sitten kävi, että tuhoton määrä ostettua premiumia kului hukkaan. :(

Mulla taasen kävi vähän toisin päin. R6 Siege ja Battlefront olivat pitäneet kiireisenä ja en ollut tätä WoTtia pitänyt mitenkään pakkohankintana. Noh, koukkuun kun jäin niin muut pelit jäivät taka-alalle. Kuten myös Division tulee jäämään. Tätä on vaan niin hauska pelata ja suorittaa haasteita. Jos vielä yks peli...oho, kello on 01:00! :)
 
Vastaus: World of Tanks

Nyt on tullu pelailtua aikas hyvä määrä tunteja ja sen Tigerinkin sain auki ja siitä puuttuu enään viimenen päivitys "osa" expaa tarttee enään noin 8000. Toisaalta ruoho on aina vihreempää sie aidan toisella puolen, sai Tigerin auki niin fiilis on, ei tää nyt niin hyvä ole tolla kaverilla on parempi ja taas pitää alkaa kerään uutta tankkia :) Peli myös rankasee jos pelaa huonosti isommilla tiereillä eli menettää hopeeta matseista mikä on hyvä juttu. Ehkä ainoa valituksen aihe on kun hakee matseihin niin noi tieri välit sais olla vain se 1 suuntaansa joutus tietenkin venaileen matseihin vähän kauemmin. Esim. III tierin light vaunulla vetelet V heavy tankkeja vastaan niin siinä tulee äitee ikävä, olis ku ampus ilmakolla norsua ;) no itte scouttaan/spottaan vaan vastuksia näissä matseissa suhin sitä 60kmh sie etulinjassa. Todella loisto peli joka tuli mulle ihan puun takaa ei tullu edes PC:llä aikoinaan mieleen edes koittaa vaikka pelistä nyt jotain kuullut olinkin.
 
Vastaus: World of Tanks

Jenkkit
Chaffee 5 tier
m4 5 tier
t1 heavy 5 tier
m6 6 tier
wolverine 5 tier
m41 5 tier
locust ps 3 tier (premium)
t1e6 ps 2 tier (premium)

Saksa
VK 36.01 h 6 tier
pz 2 j ps 3 tier (premium)
gup 5 tier (premium)

Neuvostoliitto
kv-1 5 tier
kv1s 5 tier (myyn kun ale häipyy)
kv 85 6 tier

Oma talli näyttää täl hetkellä tolta ja tiikerin hommaamiseen meinasin seuraavaksi keskittyä. Noista parhaat matsit täl hetkellä irtoaa vk:lla, Kv.llä tai T1 (huom kaikissa vähintään nopeutta nostettuna)
 
Vastaus: World of Tanks

mikkoj sanoi:
Oma talli näyttää täl hetkellä tolta ja tiikerin hommaamiseen meinasin seuraavaksi keskittyä. Noista parhaat matsit täl hetkellä irtoaa vk:lla, Kv.llä tai T1 (huom kaikissa vähintään nopeutta nostettuna)

5 tierin hevit omaan tieriinsä nähden todella hyviä ja peliä hallitsevia. Varsinkin neukkujen KV-1, jolla helppo körötellä. Oikeastaan pidemmän matkaan nuo neukkuhevit ovat hyviä, jossain vaiheessa erot pienenevät kun td:t saavat kunnon tykkiä jne. Ehkä suurin käännekohta tasapainossa tapahtuu 9 tierillä kun sakujen hevi E 75 on selkeästi parempi kuin muut hevit. Ehkä hiukan hevikeskeisiä ajatuksia mutta noilla isoilla (8-10) tiereillä valtaosa pelaajista käyttää toistaiseksi hevejä. Yksi isompi tierisempi arti on pyörinyt peleissä, muutama medium ja tietyt kaverit tankintuhoajilla mutta valtaosa aloittanut hevillä grindaamisen. Itsekin kuulun tähän hevillä aloittaneisiin. Noin 10 peliä neukkujen kymppi tierin hevillä pelanneena ja nyt jenkkien mediumia vetämässä sinne. Nyt kun pelannut taas enemmän näillä pikku tierin (5-6tierin) vaunuilla niin huomannut että metagame on täysin erilaista kuin isommilla tiereille. Odotankin mielenkiinnolla mitä peli tulee olemaan parin viikon päästä kun useampi pelaaja tuolla 7-10 tierissä ja pelit monipuolisempia kuin nyt. Eli siis monipuolisemmin vaunutyyppejä, "uusien" pelaajien pelityyli/reitit jne. 10 tierillä nyt ei jaksanut pelata vielä enempää kun pelinhaku kestää sen 5min, pelit tyyliin 8v8 ja lähes aina samat pelaajat mukana. Tälläistä siis PS4 puolella dieselin käryssä.

http://console.worldoftanks.com/stats/players/1073826705-Allu0/
http://www.twitch.tv/allu0 Illalla taas striimua, ehkä voipilla ehkä ilman.
 
Vastaus: World of Tanks

Onkohan tällä pelillä jotain tukisähköpostia tai jotain vastaavaa, oon 2 kertaa ladannut koko pelin uusiksi, mutta aina vaan peli väittää ettei download ole valmis, vaikka pleikkarin mukaan se on :D
 
Vastaus: World of Tanks

Onkohan tällä pelillä jotain tukisähköpostia tai jotain vastaavaa, oon 2 kertaa ladannut koko pelin uusiksi, mutta aina vaan peli väittää ettei download ole valmis, vaikka pleikkarin mukaan se on :D

Sehän imuroi ensiksi joitain gigatavuja, jonka jälkeen päästää jo pelaamaan jotain harjoitteluja offline? Imuroi taustalla loput.
 
Vastaus: World of Tanks

Meikä ajatteli kans pitkästä aikaa kävästä Xonella ottaan vähä tankkibatlea. Ei sit tullu kuiteskaan pelattua, ku käynnistin peliä niin pieni 33 gigan päivitys olis ollu ladattavissa. :)
 
Vastaus: World of Tanks

Sehän imuroi ensiksi joitain gigatavuja, jonka jälkeen päästää jo pelaamaan jotain harjoitteluja offline? Imuroi taustalla loput.
Joo sen tekee varmaan kaikilla peleillä, mutta kun pleikkari väittää että latauksen tila on valmis, eli kaikki n. 41Gt on ladattu.edit. pleikkari on bootattu, tietokanta (?!) rakennettu uusiksi, ei mitään apua.
 
Vastaus: World of Tanks

Onkohan tällä pelillä jotain tukisähköpostia tai jotain vastaavaa, oon 2 kertaa ladannut koko pelin uusiksi, mutta aina vaan peli väittää ettei download ole valmis, vaikka pleikkarin mukaan se on :D

Ootko päässyt kertaakaan pelaamaan vielä? Mulla kävi viikonloppuna sama pari kertaa. Olis siis ladannut jo kaiken ja pelannutkin jo reilun viikon. Sitten yhtäkkiä ilmoitti että peli ei ole ladattuna. Noh, siirryin toisen pelin pariin ja testasin uudelleen eilen illalla ja taas toimi kaikki normaalisti.
 
Vastaus: World of Tanks

Ei minulla eilen eikä muinakaan päivinä ole mitään häikkää ollu kun peliin olen menny.
 
Ylös Bottom