Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mutta eikös nuo harhautus,kiekonkäsittely ja laukaus maksa enemmän? Itellä nyt sentteri ja tarkka laukoja. Kiekonkäsittely ja harhauttaminen 90 ranne yli 90 reaktiotaidot 82 kai...Kannattaako sentteri olla tarkka laukoja?

Sentterin pitäisi jaksaa joskus puolustaakin joten sillä itse ainakin suosittelisin työmyyrää.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Omasta mielestä työmyyrä on ainut ja oikea vaihtoehto tasapainoiselle sentterille. Maalin teen jos niin haluan, mutta ennemmin syötän :) Varmaan joku on ehkä huomannut moisen tuolla virtuaalijäällä :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

No niiiiin no nii... :D mutta mieletäni tollaki kyllä puolustaa iha hyvi

Niin no sekin tietty riippuu ihan siitä että mitä pitää hyvänä puolustuksena. Kannattaa varmasti kokeilla niitä eri buildeja ja todeta ihan itse mikä on paras itselle. Kyllä sä sen eron huomaat, kun vaihdat buildin johkun rouhijaan tai työmyyrään jonka puolustus-statsit saa paremmaksi. Kai se tarkka laukoja siellä hyökkipäässä hyörii "tehokkaamin" mutta pystyy sitä noilla muillakin buildeilla osaavilla käsillä niitä pisteitä mättää.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mikä on paras pelityyli?? Ite oon tarkka laukoja mut teidän mielipiteitä, kiitos :)

Johtuu ihan pelityylistäsi, että oletko se kovanaama, joka on aina hieromassa nyrkkiä vastustajan naamaan vai oletko sitten työmyyrä, jolla saa kiekon pois.
Toinen pointti on se, että minkälaisia pelejä pelaat.

Ps. Oma mielipide.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hei muuten erosin tänää joukkoeestani ja heti olisi tiedossa toinen mutta kuinkas kauan joutuu odottamaan että voi liittyä?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Eikö se mene silleen, että kun ite lähtee seurasta niin pääsee heti, mutta jos potkitaan niin 12h? Itellä menny ainaki jotenkin tolleen. En kyllä varmasti osaa sanoa...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Minä olen kuullut että jos kutsu uudelta seuralta tulee ennenkuin poistut nykyisestä seurasta niin silloin ei tule 12h karenssia.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onkos tämmöinen uutta, että on ensin legenda 3 ja sitten menee parin tunnin päästä pleikalle, niin sitte kortti onkin laskenut veteraani 3:een. Osaisiko joku henkilö selittää tämmöisen tapahtuman? Kokemuspisteitä on jotain 1500 eli sen verran mitä tossa korttiin sisältyy, mutta kuitenki Eashl pisteet ovat säilyneet.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onkos tämmöinen uutta, että on ensin legenda 3 ja sitten menee parin tunnin päästä pleikalle, niin sitte kortti onkin laskenut veteraani 3:een. Osaisiko joku henkilö selittää tämmöisen tapahtuman? Kokemuspisteitä on jotain 1500 eli sen verran mitä tossa korttiin sisältyy, mutta kuitenki Eashl pisteet ovat säilyneet.

En tiedä mistä johtuu mutta itelle kävi kans noin. Pelaa pari peliä ja tilanne korjaantuu.
Mulla jäi pleikka jumiin pelissä ja kun uudelleen käynnistin niin ukko oli Veteraani.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onkos tämmöinen uutta, että on ensin legenda 3 ja sitten menee parin tunnin päästä pleikalle, niin sitte kortti onkin laskenut veteraani 3:een. Osaisiko joku henkilö selittää tämmöisen tapahtuman? Kokemuspisteitä on jotain 1500 eli sen verran mitä tossa korttiin sisältyy, mutta kuitenki Eashl pisteet ovat säilyneet.
sitä on käynyt aika monelle. Joku täällä jossain vaiheessa taisi sanoa että johtuu jostain huolto jutuista tai jtn sinnepäin, mutta sinun tarvitsee vain saada se A- arvosana takaisin. Ainakin uskoisin, että menee näin. :)
Toivottavasti auttoi
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tutulta kuulostaa nimimerkit mutta en voi ihan 100% varmaksi sanoa. Itse kans olen ettiny nyt jotain keinoa mistä EA:lle sais viestiä. Äsken ootettiin 55min, suomalaista joukkuetta vastaan. Kippis oli joukkueen nimi, lyhenne NAM, pelaajia oli sergei1901, Arnoltti ja Hullu_puutarhuri. Erätauolla kamera alko pyörimään. Jätkät vastapuolella ei ees kiistäneet tehneensä mitään ku viestiä sinne suuntaan laitettiin. Tiietäänpähän nyt että enää ei teitä vastaan pelata.

Joo sama joukkue loopitti meitäkin vastaa juuri äsken. Heti kun saivat 1-0 johtomaalin niin seuraavasta alotuksesta pistivät looppiin. Pelaajat Nuuchon, Sergei1901 ja Hullupuutarhuri. En suosittele kyseistä porukkaa vastaan lähteä peliin. Säälittävää touhua ja todella harmi, että suomestakin näitä urpoja löytyy...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kuulostaapa fiksulta että 1-0 johdossa tehdään "loop" ?


Juu, tämähän on joukkueen ns. "tavaramerkki" Pojat looppaa het kun pääsee johtoon.

Mä yritin kyllä Sergeille sanoo ettei "looppais" mut ei se ennään niillä vanhoilla korvillaan mittään kuule.

:D
 
Ylös Bottom