Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

minun mielest kaikkein paras ratkasu on erota vanhast kerhost ja mennä nukkuu promillet pois. aamulla sit taas uudes kerhos ku karenssikin menny ohi kuin itsestään :)
Mun mielestä paras tapa on erota seurasta, laittaa pleikkari varastoo ja viettää kesä jollain muulla tavalla, kun mätääntymällä himas verhot kiinni pleikkarin ääressä!:)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mitäs ihmettä? Pelasin sparria pakkina ja joku lämäs mua päin. Sen jälkeen hyppäsin pelaamaan vasenta laitaa (botti oli aikasemmin) ja mun pelaaja muuttu botiks. Pelasin sitte puol erää sillä, kunnes tuli pelikatko ja pääsin takas omalle ukolle.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mitäs ihmettä? Pelasin sparria pakkina ja joku lämäs mua päin. Sen jälkeen hyppäsin pelaamaan vasenta laitaa (botti oli aikasemmin) ja mun pelaaja muuttu botiks. Pelasin sitte puol erää sillä, kunnes tuli pelikatko ja pääsin takas omalle ukolle.

Noin käy kun pelaaja loukkaantuu pahemmin. Aika harvinaista tosin. Tämä ei siis ole bugi ja tätä käy myös VS-peleissä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mitäs ihmettä? Pelasin sparria pakkina ja joku lämäs mua päin. Sen jälkeen hyppäsin pelaamaan vasenta laitaa (botti oli aikasemmin) ja mun pelaaja muuttu botiks. Pelasin sitte puol erää sillä, kunnes tuli pelikatko ja pääsin takas omalle ukolle.

Mulla kävi sama eilen, pääsin vasemmaksi pakiksi ja lämäsin tolppaan. :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

No eihän se nyt kovin pahasti loukkaantunu ku pelas koko erän?

Kyllä se vaan loukkaantui, kun pelaaja oli pelikelvoton, kunnes tulee pelikatko. EAn valintoja, ja monesti sattunut. Ei tuossa mitään ihmeellistä pitäisi olla ellei pelaa ensi kertaa EASHL..
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ja ei siinäkään mitään pahaa olisi vaikka pelaisi, lisää porukkaa vaan EASHL:n pariin, sille tielle kun kerran astuu pois ei enää pääsekkään. :)

Tämä kesä vain tuppaa olemaan aika huonoa aikaa virtuaalikiekon pelaamiselle :)

Ei löydy näet enää peliseuraa pahemmin :(
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tämä kesä vain tuppaa olemaan aika huonoa aikaa virtuaalikiekon pelaamiselle :)

Ei löydy näet enää peliseuraa pahemmin :(

Eipä siinä hirveästi menetä, koko suomi-skene on tähän aikaan aivan suolesta muutenkin.
Kiitokset EuROpen SNIpersille ensimmäisellä minuutilla pelistä pois lähdöstä juuri, kun teimme 1-0 maalin. :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

En ylensä tule valittamaan mistäkään tänne mutta mua vituttaa äärettömästi nämä jotka uhoo aika kivasti mutta, kentällä saa turpaan... Juuri äsken jätkät haukku ja käytti aika rumaa kieltä mutta... 5min pelattu 2-0. :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

En ylensä tule valittamaan mistäkään tänne mutta mua vituttaa äärettömästi nämä jotka uhoo aika kivasti mutta, kentällä saa turpaan... Juuri äsken jätkät haukku ja käytti aika rumaa kieltä mutta... 5min pelattu 2-0. :)

Heh, pieni vittuilu kuuluu EASHLään. Mikäs sen mukavempi kuin antaa kunnolla kyytiä sanasodan jälkeen. ;)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

En tiedä, onko täällä muut huomannu, mut mun mielestä bottimaalivahdeista on tullut selkeästi parempia viime patchin jälkeen. Luin kyllä kun joku täällä puhu, ettei etukulmasta mene enää samalla lailla kun ennen, mut kyl noi botit ottaa muutkin yritykset paremmin kiinni. Havainto siis tehty sparreja pelatessa, ja en edes muista, milloin viimeksi olen nähnyt että ihmisveskarilla varustettu joukkue voittaa bottiveskarin joukkueen. Vai onko tuo sitä, että bottiveskarin joukkue vain on parempi, tai että ihmisveskari niin huono? En tiedä...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Havainto siis tehty sparreja pelatessa, ja en edes muista, milloin viimeksi olen nähnyt että ihmisveskarilla varustettu joukkue voittaa bottiveskarin joukkueen. Vai onko tuo sitä, että bottiveskarin joukkue vain on parempi, tai että ihmisveskari niin huono? En tiedä...

Noh, sparreissa veskana pelaavat yleensä sellaiset jannut jotka eivät saa sitä haluamaansa VL:n paikkaa ja jotka kokeilevat sitten taitojaan molarina vaikkei se koskaan aikaisemminkaan ole onnistunut. On toki myös hyviäkin veskoja sparreissa, mutta harvassa nekin. EASHL:ssä ihmisveskalla pelaava joukkue voittaa lähes pääsääntöisesti botilla pelaavan joukkueen. Perustan näkökulmani omiin kokemuksiini.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pitäisikö oman Proon saada kokemuspisteitä noista sparraus peleistä ? Pelasin just yhden ja tehojakin tein, mutta en saanut yhtään kokemuspisteitä ? :S Ja toinen juttu, että millä kameralla porukka pelailee ? tuo korkea on aika.. no outo.. saako tähän samaa kameraa mikä on be a pro:ssa ? (offline)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pitäisikö oman Proon saada kokemuspisteitä noista sparraus peleistä ? Pelasin just yhden ja tehojakin tein, mutta en saanut yhtään kokemuspisteitä ? :S Ja toinen juttu, että millä kameralla porukka pelailee ? tuo korkea on aika.. no outo.. saako tähän samaa kameraa mikä on be a pro:ssa ? (offline)

Sparreista saa kokemuspisteitä, kun korttivaatimukset täyttyvät. Useat käyttävät klassista kameraa, kukaan tuntemani/tietämäni hyvä pelaaja ei käytä normaalia Be A Pro kameraa. Jotkut käyttävät myös mukautettuja ynnämuita.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Juu eikö tuo keskipiste kamera ole myös aika normaali ? Eli sparrii sparrii ni oppii joskus luistelee :D:D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Lisää tyhmiä kymysyksiä.

Järjestetäänkö täällä turnauksia EASHL joukkueille? tarkoitan konsolifinin sisäisiä turnauksia ?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oli tänään taas loistava päivä meidän jengillämme, 10 voittoputki ja mikään ei tuntunu olevan tiellä kun jokasessa onnistumme tekemään ainakin 4 maalia tai yli, peli pyöri aivan loistavasti. Kunnes pelaamme illan viimesen pelin ihan fiiliksissä (edellisen pelin voitimme 7-0 ja sitä ennen 8-1, 3v3 toki) ja eiköhän sieltä se bugi jengi iskenyt, 3 pelaajalla pelasimme vastustajilla 2, toinen pakki toinen laituri. Aina kun he saivat kiekon niin sinisestä yli ja armoton bugiranne yläpesään, sitten jälkeen ihme lämäreitä ja samaa bugia ja oho tilanne jo 6-1 heille. Siihen sitte kaatu hyvä päivä 8-2 tappiolla ja vastustajamme saivat mukavia "vihaviestejä". Herra Hyökkääjä teki 5 maalia ja kaikki tuolla bugilla.

Tässä vielä kyseinen jengi ja ne kaksi pelaajaa:

The Usual Lushspects


KeyserSoze-8 ja smags06

En suosittele pelaamaan heitä vastaan jos 2v2/3v3 pelaatte. Vaikka amatöörissä nekin taitaa pelata...
 
Ylös Bottom