Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

noitten ideoitten takia tämä alkaa muistuttaa liikaa codia. niin tohon mun liekinheitin ideaan, niin siinä ois yks huono puoli ja on se, että yli puolet vyörryttää silla menemään metrossa. yks varteen otettava idea ois, että daoddiin nuubituubin kranaatit. ja toinen hyvä ois pistin aseeseen :). niin se pistimen vois ottaa esim ammo boksin tilalle tai laserin ja se toimis niin, että painat esim nuolta ylös(laserin tilalla) sitten aseen päähän ilmestyy pistin ja se alkaa tökkimään sillä, kun painat puukkonappia(R2). Yks muu hyvä idea oisi se, että esim ammoboxin tai laserin voi korvata toisella pistoolilla, kun otat toisen pistooliun käyttöön niin sinulla ois kaksi piistoolia kädessä. Uus pelimuoto ois kiva. ja mulla ois yks idea hyvään pelimuotoon tai kahteen. eka ois rushin ja konkan yhdistelmä; elikkäs pääideaois, että m-comit korvataan lipuilla ja siinä edetään kuin rushissa(vallataan liput alue kerrallaan ja mennään eteen päin),mutta puolustajat voivat vallata menettetyt tukikohdat takaisin, mutta tietenkin järjestyksessä(jos alueita ois viisi ja ei hypitä nelos alueelta valtaamaan alue nro 1). toinen idea ois kukkulan kuningas tai jonkun linnakkeen valtaus:) myös lipun ryöstö ois kiva.

28619d1326337878-pca-dealer-button-954-not-sure-if-serious.jpg

Battlelogissa joku kyllä ehdotti tuota ensimmäistä pelimuotoehdotustas, eli molemmat tiimit yrittäisivät edetä base baselta kohti vihollisen basea ja se voittaisi, joka valloittaa vihun basen ekana. Sai aika hyvin kannatusta.

noitten ideoitten takia tämä alkaa muistuttaa liikaa codia. niin tohon mun liekinheitin ideaan, niin siinä ois yks huono puoli ja on se, että yli puolet vyörryttää silla menemään metrossa. yks varteen otettava idea ois, että daoddiin nuubituubin kranaatit. ja toinen hyvä ois pistin aseeseen :). niin se pistimen vois ottaa esim ammo boksin tilalle tai laserin ja se toimis niin, että painat esim nuolta ylös(laserin tilalla) sitten aseen päähän ilmestyy pistin ja se alkaa tökkimään sillä, kun painat puukkonappia(R2). Yks muu hyvä idea oisi se, että esim ammoboxin tai laserin voi korvata toisella pistoolilla, kun otat toisen pistooliun käyttöön niin sinulla ois kaksi piistoolia kädessä. Uus pelimuoto ois kiva. ja mulla ois yks idea hyvään pelimuotoon tai kahteen. eka ois rushin ja konkan yhdistelmä; elikkäs pääideaois, että m-comit korvataan lipuilla ja siinä edetään kuin rushissa(vallataan liput alue kerrallaan ja mennään eteen päin),mutta puolustajat voivat vallata menettetyt tukikohdat takaisin, mutta tietenkin järjestyksessä(jos alueita ois viisi ja ei hypitä nelos alueelta valtaamaan alue nro 1). toinen idea ois kukkulan kuningas tai jonkun linnakkeen valtaus:) myös lipun ryöstö ois kiva.

Et kai ottanut noita heittoveitsi ideoita tosissasi?

Myöskään molotovit tai liekinheittimet eivät sovi tämän aikakauden peliin, niitä käytettiin silloin toisessa maailmansodassa.

28619d1326337878-pca-dealer-button-954-not-sure-if-serious.jpg

Battlelogissa joku kyllä ehdotti tuota ensimmäistä pelimuotoehdotustas, eli molemmat tiimit yrittäisivät edetä base baselta kohti vihollisen basea ja se voittaisi, joka valloittaa vihun basen ekana. Sai aika hyvin kannatusta.

on se mukavaa kun on monia jotka on mun idena tyyppisen idean kannalla :).

Et kai ottanut noita heittoveitsi ideoita tosissasi?

Myöskään molotovit tai liekinheittimet eivät sovi tämän aikakauden peliin, niitä käytettiin silloin toisessa maailmansodassa.

no en ottanu. ja tänää sattu yks pelaaja jolla oli 31 service staria l96 ja 5 reconilla ja mä kysäsin häneltä onko hän entinen codi pelaaja ja hän vastas ettei muka ole. ja mäkoin sen pelaajan psn profiilia ja siellä oli cod 4 m, black opsissa ja mw 2 100% trophyt. ***** mikä kusettaja.

no en ottanu. ja tänää sattu yks pelaaja jolla oli 31 service staria l96 ja 5 reconilla ja mä kysäsin häneltä onko hän entinen codi pelaaja ja hän vastas ettei muka ole. ja mäkoin sen pelaajan psn profiilia ja siellä oli cod 4 m, black opsissa ja mw 2 100% trophyt. ***** mikä kusettaja.

Öö?

Mitä väliä, jos kaveri oli entinen COD-pelaaja? Niin olen mäkin, estääkö se mua pelaamasta tätä peliä hyvin?
Valot päälle.

Öö?

Mitä väliä, jos kaveri oli entinen COD-pelaaja? Niin olen mäkin, estääkö se mua pelaamasta tätä peliä hyvin?
Valot päälle.

en oo sitä sanokukkaa että entiset codi pelaajat on huonoja. mä kysyin vaan häneltä sitä onko hän entinen codi pelaaja l96 servi starien määrän taki.

no voihan itku ... mahto sua vituttaa ku tuli kuula kalloon ?
käyhän kattoon mun battlelog profiili Stats & Progression - V_BLaCK_94_EaGLe - Battlelog / Battlefield 3
voin vastata samantien löytyy cod4, ainut call of duty jota oon jaksanu pelata

ps:en kyllä vieläkää oikeen ymmärrä tätä Cod vs bf

Jätkä iha pikkusen kusettaa, koska CoD4 ei ole tropheja :P:cool:

Tuossa videossa oli hyvä pointti. BFBC2:n asebalanssi oli aika hyvä. MUTTA se ei ollut sitä alusta saakka. DICE aika pitkään sääteli enneku oli arvot kohillaan. Ja sama koskenee bäfä kolmosta. Jotkut ei tykkää ku niitä aseiden statseja rukataan koko ajan mutta if it is broken fix it! Ja niin DICE yrittää tehdä.

Tässä vaan sais Dice rukata noita (ja muidenkin aseiden, rynkyt vaa esim) rynkkyjenki dmg määriä per luoti, sillä omasta mielestä bc2:n aseista tehtiin tasapainoisia juurikin noilla eri dmg määrillä. Tarkotan siis et famas tekis vähemmän vahinkoo per luoti koska siin nopeempi tulinopeus kun esim an-94 joka vois taas vastaavasi tehä enemmän vahinkoo per luoti. Mun mielestä tän pelin aseita ei voi saada yhtä hyvin balanssiin mitä bc2:ssa oli ilman tuollaista korjausta.

Nyt ku pelannu ite tolla assaultilla taas jonku aikaa, kun huomannu taas et siel omassa tiimissä kyllä riittää niitä inssejä, nii tuntuu vaikeelta palata sinne inssiin. Eihän tuossa m16a3:ssa ja m4a1:ssä oo suurta eroo käytöksessä, mutta rupeeppa naputtelee vihua hengiltä pitemmältä matkalta tolla m4:lla nii itku tulee :D Eihän siinä oliskaa mitää järkee jos inssinki aseet tekis matkalta samanverran vahinkoo ku assaultin, silloha assaultissa ei ois muuta hyvää ku pädit, mut siltikin usein turhauttaa kun jätkästä vaa tulee ja tulee markkeria mut siltikin se pääsee jonnekki seinän taakse ja kohta saat assistia jonku 70 pojoo.

:confused: :confused: :confused:

Molotovin cocktailit, pistimet ja Pekka saatanan Rokka? Katsokaa vaan sitä Tuntematonta Sotilasta.

Akimbo pistoolit? Heittoveitset? Liekinheittimet? Call of Duty 4:än trophyt?

Näytä liitetiedosto 8682

Joo, kyllä aika syvissä vesissä liikutaan nyt.

Mä oon myös joidenkin muiden tapaan keräillyt kaikille aseille nyt noita service stareja, ja hiljattain tuli viimeisellekin pääaseelle. Kolme sinkoa ja aika kasa pisloja puuttuu vielä, enkä tiedä tulenko ikinä saamaan ainakaan noille AA-singoille tähtiä kasaan, kun tappoja saa lähinnä vahingossa. Javelinillakin kestänee melko pitkään vielä.

Tähän tähtienkeräilyprojektiin liittyen haluan todeta, että se engineerin QBZ-95B on kusisin lutku mitä tähän peliin on ängetty.

edit. muita tuskallisen hitaasti kertyviä saavutuksia ovat myös Melee Medal (726 keklutusta / 28 melee ribbonia) ja Suppression Medal (14 064 tappoa / 2 suppression ribbonia). Tosin jälkimmäisessä jeesanneisi, jos pelaisi normia.

edit. muita tuskallisen hitaasti kertyviä saavutuksia ovat myös Melee Medal (726 keklutusta / 28 melee ribbonia) ja Suppression Medal (14 064 tappoa / 2 suppression ribbonia). Tosin jälkimmäisessä jeesanneisi, jos pelaisi normia.

Kyllä se normissa menee nopeesti ku ottaa Type 88 lmg kaunisee käteen ja menee metroon räiskimään niin kyllä alkaa niitä tappoja ja supression ribboneita tippumaan. :cool:

Tulipa vihdoin kans availtua usas ja fragit, onhan se vaan aika jäätävä vehje varsinki metrossa ja grand bazaarissa :D Metroa ku pelaillu assaulttina ja ottanu mukaan viä m320:n niin ai että ku onki ollu hauskaa ja vihollisia varmaan pikkusen ottanu päähän mut mitä sitte?!
Myös tankeille tuli service star ja sitä myötä citv-paikka, voi että sitä iloa ku kaverin kans pudoteltu koptereita ja jettejä oikeen urakalla, varsinki ku huomaa että laukasun jälkeen irtoo kopusta flaret, turhaan :)
Myös reconilla ollaan leikitty "taisteluparina" ja pian olis reconillekki service star hommattuna.
Hyökkäyskoptereilla tullu kans lenneltyä viime aikoina kaverin kanssa, melkosta dominointia ollu nyt ku radioyhteyski vihdoin toimii ja voi flarejen käytöstä sopia lennon aikana. "Taitolentoa" tullu harjoteltua samalla kovasti, aika uskomattomiin temppuihin se Viper vaan taittuu, eikä Havocikaan loppujen lopuksi oo vaikee lennettävä, yllättävänki ketterä ku oppi vaan oikeen lentotyylin, joka poikkeaa Viperista huomattavasti. Vielä ku oppis noilla jeteillä lentämään niin että selviäis useammin voittajana dogfighteista niin olis pelin jokainen osa-alue hallussa.

Eikös meillä ole jo tälläinen pelimuoto nimeltä RUSH? ;DDD

Jospa lukisit sen mun quoteeman postin ja mun postini hieman tarkemmin ensi kerralla, kiitos.

Ja tässä on se Battlelogissa ehdotettu idea, click

Sain muuten tänään MP7'lle sen viidennen service starin ja dog tagin ja nyt tähtäimessä olisi P90'llä sama juttu, mutta ei herran jestas kun on kusinen ase ja sillä pitäisi saada se 500 tappoa ennen seuraavaa patchia, jossa siitä tehdään entistä paskempi. Piti ihan mennä TDM'ään kun konkassa sillä otti niin pahasti turpaa ja että saisin sen TDM-medalinkin joskus. Kyllä on ihan kauhia mode.

Sain muuten tänään MP7'lle sen viidennen service starin ja dog tagin ja nyt tähtäimessä olisi P90'llä sama juttu, mutta ei herran jestas kun on kusinen ase ja sillä pitäisi saada se 500 tappoa ennen seuraavaa patchia, jossa siitä tehdään entistä paskempi. Piti ihan mennä TDM'ään kun konkassa sillä otti niin pahasti turpaa ja että saisin sen TDM-medalinkin joskus. Kyllä on ihan kauhia mode.

Omasta mielestä MP7 on surkea. Lipas on niin onnettoman pieni. P90 way better.

Omasta mielestä MP7 on surkea. Lipas on niin onnettoman pieni. P90 way better.

Sitten kun saa extended magin, niin siitä tulee pienen harjoittelun jälkeen todella hyvä. Ja sitten pienenä lisänä käytin taskulamppua, jonka heitin aina päälle kun tuli joku vihollinen vastaan.

Mutta ennen extended magia sen kanssa pelaaminen on yhtä tuskaa ellei overall accuracy satu olemaan jtn >50 % luokkaa.

Ylös Bottom