Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jahas.
Nyt on taas jotkut Nolifenyypät löytäny metrokentästä glitchin. C-lipun alle pääsee jotenkin ja pystyy ampumaan lattianläpi.
Spawnasin ihan normaalisti C-lipulle ja saman tien tulee USAS-fragi rundeja persereiästä sisälle, Hienoa, Hienoa.

Ei tule onnistumaan enää patchin jälkeen, sillä voin sen verran paljastaa, että tuohon hommaan sisältyy MAV-ridingia.

Edit:
Ai että kun seuraava DLC sijoittuis toiseen maailmansotaan. M1 Garand...
Ei, pliis ei, näitä WW2 pelejä on ollut jo tarpeeksi imo. Pysyttäis mielummin tässä modernissa sodassa, mutta toki jotain vanhempia aseita saa lisätä. Mutta ei mitään WW2-teemaa imo :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai että kun seuraava DLC sijoittuis toiseen maailmansotaan. :cool: M1 Garand... :p

Hyi hyi Toinen maailmansota. Kaikessa mahdollisessa teatterista kirjoihin, leffoista levyihin ja dokkareista peleihin luvattoman läpikaluttu aihe! Ei enää, kiitos!
Mitä tahansa muuta siihen DLC:hen, vaikka sitten nuijasotia tai Napoleonin sotaretkiä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joku Caspianin tyyppinen kenttä vois tulla ainaki yhtenä. Kaupunki kenttiä tuskin tarvii, kun niitä on jo tarpeeks.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

DLC:ssä haluaisin nähdä talvikentän (niin kuin moni on jo sen sanonut), mutta tässä kentässä omana efektinä olisi pieni lumimyrsky. Lumimyrsky tulisi puuskina eli näkyvyys toisinaan peittyisi kohtalaisesti...näin spottaaminen ja yhteistyö olisi vielä suuremmassa roolissa. Lisäksi spec camosta hyötyisi selvästi kun jengi vetäis thermalit päällä. MAV-kuskit olisi kultaakin kalliimpia kun vihua etsittäisiin kaaoksen keskeltä :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyi hyi Toinen maailmansota. Kaikessa mahdollisessa teatterista kirjoihin, leffoista levyihin ja dokkareista peleihin luvattoman läpikaluttu aihe! Ei enää, kiitos!
Mitä tahansa muuta siihen DLC:hen, vaikka sitten nuijasotia tai Napoleonin sotaretkiä...
Disagree. Omasta mielestä hyviä WWII pelejä ei ole tarpeeksi ja suurin osa on liian vanhoja. BF3 WWII teemalla ois huikee mun mielestä. Toki ei tässä ''modernissa'' sodankäynnissäkään mitään vikaa ole. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pakko tulla lesoomaan suppression medalistani, kun siittä oli tuossa juuri puhetta :p Tuli ihan sitä varten ohi ammuskeltua ja kyllä niitä assisteja sateli ihan kiitettävästä. Metro ja Bazaari tietty ne parhaimmat paikat kyseiselle puuhalle. Muissa ei tullut edes juuri yritettyä. An-94 aseena ja tietty suppression specializationi kovassa käytössä... Palkkiona huikea dog tag, jota harvalla näkee :) Hitto tosin jos sitä nyt helpotetaan tulevassa päivityksessä :D

Muistettavin hetki mikä Bf3:n parissa on minulle tapahtunut Wake Islandissa, rushia pelaillessa. Matsi alkaa räjähtävästi. Puolustajan puolella olin ja viholliset alkoivat vyöryä kohti. Samalla hyökkäjien takaa taivaalle ilmestyy Viper, tuo kuoleman kylväjä. Kukaan ei ollu tietenkään valmistautunut sen hyökkäykseen ja pian puoli tiimiä olikin maissa. Samalla tapahtuu ihme! Joku tiimistäni ottaa käyttöön SOFLAMin ja minä sopivasti spawn ruudussa valitskseni Javelinin. Nopea spawnaus ja kohde onkin jo merkattu. Itsekkin kädet hikoillen nostan Javelinin olalle ja alan tähtäilemään. Samalla heko horisontissa huomaa minut ja lähtee raketit syöksyen vyörymään minua kohti. Oma ohjus matkaan ja Viper edelleen minua kohti tulossa. Ohjus kaartaa ja Viper yrittää epätoivoisesti flareilla karistaa sen. Turhaan, sillä pian koko komeus syöksyy maaha suoraan eteeni, polvistuen mestarinsa eteen 8)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...Palkkiona huikea dog tag, jota harvalla näkee :) Hitto tosin jos sitä nyt helpotetaan tulevassa päivityksessä :D

...

Itse sain toissapäivänä tästä kuvasta tuon "Instant Party" -dogtagin. Kellään en ole tuota nähnyt, joten pakko kyllä ottaa käyttöön. :D Vaikka se on todella helppo saada, 100 spawnia omaan Spawn Beaconiin, niin tulee mitalli ja tuo dogtagi. Mitenköhän tuon "Hands Off" -tagin saa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse sain toissapäivänä tästä kuvasta tuon "Instant Party" -dogtagin. Kellään en ole tuota nähnyt, joten pakko kyllä ottaa käyttöön. :D Vaikka se on todella helppo saada, 100 spawnia omaan Spawn Beaconiin, niin tulee mitalli ja tuo dogtagi. Mitenköhän tuon "Hands Off" -tagin saa?


"Hands Off" -tagin saa M-COM Defender mitalista.

Ja mitä tulee tuohon edelliseen viestiin, niin päivällä huhtoon kanssa Canalsissa olin tankissa maalarina ja huhtoo yritti javelinilla saada kopuja alas. No laukauksia tais olla 5-6, eikä yksikään osunut. Todellinen "bad luck." :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja mitä tulee tuohon edelliseen viestiin, niin päivällä huhtoon kanssa Canalsissa olin tankissa maalarina ja huhtoo yritti javelinilla saada kopuja alas. No laukauksia tais olla 5-6, eikä yksikään osunut. Todellinen "bad luck." :D

[video=youtube;yT8C8JttbCE]http://www.youtube.com/watch?v=yT8C8JttbCE[/video]

edit: Tulipa threadin innoittamana yritettyä taas tuota suppression-ribbonia ja ekalla yrityksellähän se tuli. Normimode Metro mapiksi ja käteen Mk11 mod 0 4x zoomilla sekä sqd supr specialization käyttöön. Aluksi koitin rauhallisesti ammuskella vihollisiin pari kutia jalkoihin/keskivartaloon ja toivoin että joku muu oma viimeistelis mutta ei oikein näyttäny toimivan. Seuraavaksi hakeuduinkin pullonkaulakohtien läheisyyteen ja roiskin lonkalta vihuja kohti, pitäen tähtäimen kuitenki kohtuu matalalla ettei pääosumia tulisi. Vähäsen jännitti että kerkiääkö saada 7 assistia ku 2 lippua oli koko ajan meidän vallassa, viime sekunneillahan se viimeinen assist sitte tuli ja ribboni taskuun. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pakko tulla lesoomaan suppression medalistani, kun siittä oli tuossa juuri puhetta :p

Se on kyllä hieno se dogtagi! Itse "buustasin" uudenvuoden jälkeen muutaman illan MAVilla jotta sain Surveillance Dog Tagin (5x Surveillance Medal); sitä en ole vieläkään kellään muulla nähnyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Äsken tuli pelattua kyllä tähän astisen BF3 uran paras peli niin scoren/tappojen kuin myös toiminnan vuoksi.

Noshair Canal, Rush, US Attacker:

Alku asetelmat eivät luvanneet hyvää, molemmilla n. 9 pelaajaa aluksi(lopussa kuitenkin täydet) ja tiimit eivät kovin tasaiset olleet.

Base 1:

Päätin kokeilla Little Birdiä ja lähteä metsästämään Tunguskaa ja Vodnikia. Molemmat löysin ja tuhosin, mutta Igla- mies ampui kopterin alas ja tein hallitun laskun A hallin viereen. Siitä yksi A:ta vartioiva tyyppi kumoon ja toinen joka yritti myöhemmin tulla purkamaan A:ta. B:tä saikin sitten yrittää saada tuhottua siihen 15 tickettiin asti, kunnes Amtrac tuli sopivaan paikkaan samalla kun Tunguska loisti poissa olollaan jossain päin basea. B plantattiin ja helposti saatiin puolustettua se.

Base 2:

Päätin taas ottaa Little Birdin ja kokeilla uudestaan metsästys onnea, ja tuloksenahan oli kaksi tuhottua Tunguskaa. Sitten jotenkin onnistuin tuttuun tapaani törmäämään johonkin pylvääseen ja sattumien kautta Little Bird päätyi vihollisten haltuun(UH sitten kävi tuhoamassa kyseisen kopterin myöhemmin). Ongelmia kuitenkin riitti maan tasalla. Ei päästy A:lle eikä B:lle. Lopulta kolmen miehen joukkio pääsi vasemmalta junaratojen läpi ja B tuhottua. Nopeasti sen jälkeen A:lla alkoi tapahtua, se plantattiin ja lopulta 0 tickettiä jäljellä, yksinäinen haulikkomies sai pidettyä A:ta panostettuna räjähdykseen asti.

Base 3:

Lensin UHlla kaverin kyydissä kohti B:tä jonne kaveri hyppäsikin ja planttasi B:n samalla kun hyppäsin itse yksinäisenä lojuvan hylätyn Tunguskan puikkoihin. B räjähti ja menin A:lle pyörimään tankkini kanssa. Jostain kumman syystä kukaan ei plantannut A:ta vaikka oli siinä meidän Amtracikin paikalla ja lopulta jokaisen paikalla ollut kuoli tavalla tai toisella. Uusi yritys heti perään, joka tuotti tulosta.

Base 4:

Lähdin haistelemaan tilannetta B:llä jonka sainkin plantattua, mutta tuen puutteen vuoksi se ei räjähtämiseen asti päässyt. Tilanne muuttui tässä vaiheessa dramaattisesti. Viholliset saivat pidettyä Tunguskan avulla meidän aloituspaikkaa hallussaan ja lukittua meidät oikeastaan sinne. Monen yrityksen jälkeen yritin kokeilla A:ta vasemmalta. Pääsin yllättävän hyvin kumpareille asti puhtaasti ryömimällä. Ryömin varovasti kohti A:ta pitäen Tunguskaan silmällä, joka hetki sitten ampui tiimitoverin A:lle. Kiinnostus Tunguskalla A:han kuitenkin herpaantui ja silloin iskin, panostin A:n ja tapoin sitä muutamat purkaneet viholliset. 4 tickettiä jäljellä, squadiini saapunut vahvistus päätti ajaa Amtracin suoraan B:n viereen(panostettuna ticketit valuivat taas nollaan) ja tulosta syntyi; B tuhottuna kohti vikaa basea.

Base 5:

Viholliset näyttivät olevan enemmän kiinnostuneita spawniraiskaamiseen nykyisessä aloituspaikassamme kuin siihen, että livahdin heidän taakseen plantaten B:n ja onnistuen räjäyttämään sen. A ei myöskään ollut mikään ongelma, sekin virtaviivaisella hyökkäyksellä tuhottiin helposti.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse sain toissapäivänä tästä kuvasta tuon "Instant Party" -dogtagin. Kellään en ole tuota nähnyt, joten pakko kyllä ottaa käyttöön. :D Vaikka se on todella helppo saada, 100 spawnia omaan Spawn Beaconiin, niin tulee mitalli ja tuo dogtagi. Mitenköhän tuon "Hands Off" -tagin saa?

Mikä toi Signal Lost-tagi on? Sitä en ole ikinä nähnyt, kuten en myöskään noita Squad Rush ja DM -tageja.

edit. itse itselleni vastaten, onkin M-Com attacker. On se tainnut jollakulla vilahtaakin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy olla kyllä samaa mieltä, että tuo suppression dog tagi on kaikkein hienoin. Seuraavaksi on kyseinen dog tag/medal hankintalistalla. Ja kuten moni on sanonutkin, niin helpoin tapa on tuo puoliautomaatti snipu (SVD, Mk11, QBU, SKS, M39) hommata suppression ribboni, kylvää vain lyijyä sinnepäin ja toivoa et kaverilla ois vähän parempi sihti.

Itsellä löytyy pari harvinaisempaa dog tagia, joita ei ole tullut pelissä vastaan, battlelogissa kylläkin nähnyt niitä. Mortar ja stationary emplacement medalien dog tagit, joista jälkimmäinen on käytössä. Sitäkin en tosin ole nähnyt kuin parilla tyypillä battlelogi surffailussa. Taktiikkana oli Kharg Island HC conquest. Centurion c-rami ja paintsir tuli kyllä vähän liiankin tutuksi, ihan oksetti suorittaa kyseistä medalia. Etenkin c-ramilla oli helppo tiputtii vihollisen huliuptereita, jotka oli menossa spawni raiskaa omia koptereita/jettejä.

Muutenkin ei puutu enää kuin 5 medalia. Joista 2 tulee kun vietän tunnin supportilla ja engineerillä. Haastavimmaksi taitaa osoittautua M-Com defender ja laser desegnator. Jostain ainakin luin, että defender helpottuu seuraavassa patchissa. Omistan 6 M-COM defender ribbonia, joista 4 on tullut yrittämättä koko ribbonia. Eli ei mahdoton, mutta ehkä vähän liian vaikea kuitenkin. Sinänsä tuota 4 defend killiä ei tarvitisisi tiputtaa 2 tai 3, vaan sitä aluetta saisivat kasvattaa. Sellanen parin kolmen metrin säde M-COM:sta olisi ihan hyvä. Nyt kun äijän pitää olla ihan kiinni M-COM:ssa, että saa defend bonusta. Tuosta laser desegnatorista sen verran, että siihen ei taideta laskea tankin kolmannen paikan laser merkkauksia? Onko tuo vain soflamin hienouksia? Muutenkin tuosta laser merkkauksesta saa aivan liian vähän pisteitä, että sitä jaksaisi kukaan harrastaa, muut kuin minä suorittaessa tuota medalia :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta laser desegnatorista sen verran, että siihen ei taideta laskea tankin kolmannen paikan laser merkkauksia? Onko tuo vain soflamin hienouksia? Muutenkin tuosta laser merkkauksesta saa aivan liian vähän pisteitä, että sitä jaksaisi kukaan harrastaa, muut kuin minä suorittaessa tuota medalia :D

Joo täytyis siitä nyt enemmän saada koska sinähän suoritat jo puolet töystä pelkästään maalaamalla. Samaten spottaamisesta vois saada tuplaten pisteitä. Kyllä se tankilla maalaamiset taitaa laskea tohon, kun kerta itsellänikin niitä jokunen on ja kerran olen soflamiin koskenut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;SytwPjwqj0E]http://www.youtube.com/watch?v=SytwPjwqj0E&feature=player_embedded#![/video]
erittäin näyttävästi tehty "mainos"


[video=youtube;LQTRDFVA4ow]http://www.youtube.com/watch?v=LQTRDFVA4ow[/video]
EEPPINEN Trollaus
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miks nuo jotkut dogtagit näyttää nuo luvut väärin? Esimerkiksi tuo "### Headshots" -tagi, niin se näyttää pelissä mulla jotain 5 headshottia (itse asiassa se alko laskemaan niitä vasta, kun otin sen käyttööni), mutta Battlelogissa näkyy 1050 headshottia siinä tagissa?

EDIT: Aivan mahtava tuo "THIS IS BATTLEFIELD 3!" -video. Huomaa taas noita BF3:n upeita yksityiskohtia. Esimerkiks 1:27 -kohdassa nuo animaatiot / ragdollit, miten hienosti ne on toteutettu. Tai vaikkapa kohdat 0:56 ja 1:15, eipä pääse missään muussa ei-scriptatussa pelissä todistamaan tollasia noin upeita pelihetkiä, varsinkaan nettipelissä. Ja näitä kun sattuu jok'ikisessä matsissa.

On se vaan hieno peli.
 
Ylös Bottom