Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Monissa videoissa oon nähny ku kopterilla lukkiudutaa tankkiin ja monet kerrat oon kopterilla tippunu ku joku täräyttää guided shellillä. Itse en oo kertaakaan saanu lukittaa kopterilla maassa liikkuvaan enkä tankilla guided shellillä lentäviin härpäkkeisiin.. puuttuuko jotain? Pitääkö jonkun "laser designoida" ne???
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Monissa videoissa oon nähny ku kopterilla lukkiudutaa tankkiin ja monet kerrat oon kopterilla tippunu ku joku täräyttää guided shellillä. Itse en oo kertaakaan saanu lukittaa kopterilla maassa liikkuvaan enkä tankilla guided shellillä lentäviin härpäkkeisiin.. puuttuuko jotain? Pitääkö jonkun "laser designoida" ne???

Kyllä, vastasit itse kysymykseesi ;) eli jonkun täytyy ekana lukita kohde laserilla jonka jälkeen pystyt lukittaa kohteen Guided Shellillä
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Monissa videoissa oon nähny ku kopterilla lukkiudutaa tankkiin ja monet kerrat oon kopterilla tippunu ku joku täräyttää guided shellillä. Itse en oo kertaakaan saanu lukittaa kopterilla maassa liikkuvaan enkä tankilla guided shellillä lentäviin härpäkkeisiin.. puuttuuko jotain? Pitääkö jonkun "laser designoida" ne???

Kopterissa pitää olla guided missile jotta voit maa-ajoneuvoja lukita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänää sattu yks pelaaja joka oli kännissä :D. Se keskusteli, jonkun kanssa mikeillä ja se puhu möngertävästi ja välillä kuulu pullon/tölkin avaus ääni ja se joi sitä. Sitten yht äkkiä kuuluin vain tömähys ja sit kuuluin kuorsausta ja sit mä repesin. Kyseessä oli jenkki.

tänään myös sattu yks kfin tagilla varustettu henkilö, joka spanw killas raukka maisesti mut muutaman kertaa heti spawn pointiin(jäi kyttäämään lähelle puolustajien spawn pointeja) Kyseessä oli rush ja olin puolustaja ja sen henkilön nimi oli Jombaboy.
Nyt oikeasti, vaikka oletkin nuori, voisit silti panostaa tuohon miten kirjoitat. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään kun on kirjoitusvirheitä, pilkut ties missä ja yhdyssanatkin on vielä näköjään hakusessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Peliä viikon pelanneena oon huomannu, että normal-modessa on enemmän noita spawnrape porukkaa kuin HC-moodissa. En tiiä mistä johtuu vai oonko vaan aina sattunu sellasille servereille.
Aika paljon jengi pelaa tuota normal-moodia, jotenkin itestäni mukavempaa pelata HC, kun naapurikin voi kuolla vähän helpommalla. Yllätti kyllä että ps3 ohjaimella on ihan helppo pelailla, kuiteskin viime battlefield mitä oon pelannut niin oli battlefield 2 ja 1942 PC:llä. :)
 
Nyt oikeasti, vaikka oletkin nuori, voisit silti panostaa tuohon miten kirjoitat. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään kun on kirjoitusvirheitä, pilkut ties missä ja yhdyssanatkin on vielä näköjään hakusessa.

Annetaanhan tilaa ja ymmärrystä myös (mahdollisesti) lukihäiriöisille ja muille samankaltaisten ongelmien kanssa painiville? Niin kauan kuin viestin sisältö on ymmärrettävissä siitä tuskin kannattaa lähteä huomauttamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

/ Wnb-mode on

Ja nyt loppuu toi OT.

/Wnb-mode off


Tuli kokeiltua tuota SKS'ää ja kyllä on pirun hyvä ase. Jos ois joku piste/aika-kuvaaja olemassa reconeille, niin näkyis selvästi SKS'n käyttöönotto siinä. Vielä kun sais sen PK-A 3.4 tähtäimen siihen, niin avot.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KonsoliFIN5 -platooni täynnä (100 pelaajaa). Ilmoitusta kun KonsoliFIN6 on perustettu, niin laitetaan tuohon ketjun aloitusviestiin vinkiksi uusille kavereille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KonsoliFIN5 -platooni täynnä (100 pelaajaa). Ilmoitusta kun KonsoliFIN6 on perustettu, niin laitetaan tuohon ketjun aloitusviestiin vinkiksi uusille kavereille.

Katsoin tuossa niin KonsoliFIN4:ssa on vielä tilaa yhdelle pelaajalle.

Nyt kun on assaultilla service star 2 niin taidan siirtyä reconiksi jotta saan siitä ensimmäisen service starin. Eilen tuli autettua rushissa Operation Firestormissa suomisquadia laittamalla spawnilaitteita sinne minne pyydettiin. Lisäksi testasin SKS:ää ja se vaikutti hyvältä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KonsoliFIN6 -platooni lisätty ketjun ensimmäiseen viestiin. Kaikki uudet uljaat soturit tervetulleita! Kiitos ilmoituksesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ Teidän keskustelut ei liity millään tavalla battlefield 3:een joten voisitte vaikka taistella priva viestityksellä.
-----------

Eikö sen Battlefieldin patchi pitänykki tulla jo viime kuussa vai milloin, lykkäskö ne sitä taas...?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ Teidän keskustelut ei liity millään tavalla battlefield 3:een joten voisitte vaikka taistella priva viestityksellä.
-----------

Eikö sen Battlefieldin patchi pitänykki tulla jo viime kuussa vai milloin, lykkäskö ne sitä taas...?

Lykkäs.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipas tänään tiuka pelit T14mt (en muista tarkasti että miten se nimi meni :o ) Seine Crossing conquestissa kun pelattiin eri puolilla ja oli sielä myös muitakin KFINläisiä. (en muista nimiä :o ) Taisi pelin loputtua olla vain noi kymmenen tiketin ero meikäläisen hyväksi ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipas tänään tiuka pelit T14mt (en muista tarkasti että miten se nimi meni :o ) Seine Crossing conquestissa kun pelattiin eri puolilla ja oli sielä myös muitakin KFINläisiä. (en muista nimiä :o ) Taisi pelin loputtua olla vain noi kymmenen tiketin ero meikäläisen hyväksi ;)

Nooh se on t1m4nt tai selkeesti timantti ;D. Se tais olla tää matsi: Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Onhan se paljon mukavampaa pelata jos matsi on tiukka loppuun asti, ja tällöin häviökään ei tunnu häviöltä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nooh se on t1m4nt tai selkeesti timantti ;D. Se tais olla tää matsi: Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Onhan se paljon mukavampaa pelata jos matsi on tiukka loppuun asti, ja tällöin häviökään ei tunnu häviöltä.

Mutta voi sitä vitutuksen määrää kun tiimi häviää muutaman tiketin erolla. Esimerkkinä eilen Canalsin konkassa oli tiketit 12-5 meidän tiimille, päätin etten spawnaa mutta tottakai sieltä löytyy niitä smurffeja jotka innokkaasti haluavat takaisin räiskimään - lopun voittekin arvata. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaikista ärsyttävintä tuo on rushissa, kun on yksi tiketti jäljellä ja olet sitä M-comia virittämässä niin eiköhän joku päätä spawnata :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onse hienoo ku peli päättää et se ei annakkaa enää pisteitä tai ribboneita. Eilen tapahtu monta kertaa niin, että olin mvp ja voittaja puolella mutten saanut sit erän lopussa mvp tai konkka winner ribboneita. Lisäks ihmetystä aiheutti se, et olin selvästi mvp yhes rundis mut peli heittääkin mulle sit mvp2 ribbonin :D Eihän tuo nyt vakavaa oo saahan niitä pojoja muutenki mut kyllä tuo ny vähä ihmetyttää. Loppuillasta peli ei ees heittäny ruudulle enää kesken pelin niitä ribboneita, kuulu vaa se ääni :D

Eilen meinas taas olla hermot kireellä omien takia. Mikä ihmeen hinku niillä on pitää sitä nappia pohjassa kun ne on lavin tai minkä tahansa härvelin kyydissä? Ei jääny selkään kiertämisille mahollisuutta tehranissa kun kaikki lavin kk:t laulaa koko ajan. Jos jotain positiivista nuista pitäs löytää, nii se et ne päästi mut aina takas kuskin paikalle vaikka jouvuin käyä ite korjaamassa kun eihän siellä ykskää kyyvissä olijoista voinu käyä ulkona.
 
Ylös Bottom